http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/kappahl-tulee-varkauden-hmn-seuraksi/714121
KappAhl tulee myös
10
417
Vastaukset
- aetovarkaatelaenen
Ei se kauaa pystyssä pysy.
- Asennevamma..
Todellakin perusvarkautelaisen kommentti asiaan.. olisikohan masennuslääkkeistä apua?
- voe ihmetys
täähän on kohta kun parriisissa asus..vielä kun suatas se sämpylä kaappa niin voe tokkiisa on kun suur kuapunki...semmonen kalja automaatti ois ihan jees jossain torin kulmalla niin kuin esim tokiossa on
- Puukko-Hippanen
Juoko Japanilaiset muka kaljaa?
Joo, ja semmonen hieno "Hylsy-Hotelli". Kiireiset pisnesmiehet Jaappanissa, hyö nukkuu semmosissa niinkun.. isoissa vessapaperihylsyissä. No hyö ovatnii sirompia immeisiä. Normi Savolaesella ei mahu paperihylsyyn kuin.. Niih.Peukalo?
Semmonen vormaatti vois sopia Varkauteenkin. Laitetaan kiireiset turistit hylsyihin nukkumaan niin ne tajuaa nopeemmin jatkaa matkaansa. Hylsykelluntaa kesällä. Hylsyllä alas Vatuskilta..Mitä sitä enää..
Hienoissa Kaupungeissa on Silta-tullit. Miettikää mikä rahna saatais gäärittyä talteen kun maksais 2e/sillan ylitys/suunta. Siitä Cittarin vieressä olevasta sillasta vois peria tuplahinnan kun se on niin uusi. Samoin Voimakanavan silta, kun siinä on se.. Voima?. Miettikää oikeesti -Päiviönsaarikin on saari! *Mit..?*
Puurtilalalalaisten pitäs varoa hukkaamasta kukkaroaan. Hyö ei muuten piäsis kottiinj ku vua uimalla.. Siitä suatassii sitten tosi-teevee. "Vua sukkelat seleviää"
Kirjaston vessoihin vois asentaa Karaokelaitteet..? Käytetään nyt ne loputkin Rahat :D Ihan sama.
.....
Vae että Kapp-Palli tulloo. .
Ja Helemat paukkuu ! :D Myö mittää metroa tai subia ennee tarvita. Myyvvää pois. Suahaa voittoo kun ei olla ees keritty rakentookkaan vielä.
:D
Tuo edellämainittu on näköjään vielä näitä paperimiehii luulin että ne on muuttanut täältä jo pois. Tuttu lause "ei se täällä kannata" jotenkin oon kuullu tuon ennenkin. Ota lääkkees niin kannattaa.
- tryrtyhryu
bruno2 nauti sinä niistä eläkepäivistäs, eläkä puutu aikuisten juttuihin.
- JEE JEE
hienoa taas. lisää yrityksiä. P...an puhujat hiljaa. tää on tosi hyvä juttu.
- Navitas ??
Missäs Navitaksen hehkutukset viipyvät vai eivätkö ole olleet tässäkään mukana
- VarmaTietäjä
Ei Navitas ole mukana järkevissä hankeissa.
*varma tieto* - Anonyymi
vemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483