onko kukaan laittanut/vastannut verkkopirkossa olevaan ilmoitukseen missä kaupataan bengalin kissaa? sähköposti osoite on [email protected] laitoin sinne viestiä ja kysyin kissasta lupas antaa kissan ilmaiseksi jos maksan vain lentolipun espanjasta koska hän asuu sielä nykyään eikä voi pitää kissaa asunnossa yms....
onko huijausta
7
372
Vastaukset
- kissamestari
Täyttä huijausta. "Myyvät" rotukissoja- ja koiria, ottavat rahat lentolippua varten ja hups keikkaa sähköpostiin ei enää vastata tai sitä ei enää ole. Rahat on menetetty ja niitä et enää näe.
Olen joskus ihan huvin vuoksi vastannut Nigerialaiselle koirankauppaajalle. Hän vuodatti kuinka hänen tyttärensä on vakavasti sairas ja hänellä on neljä koiraa kotonaan.. lähetä 600 euroa niin lähetän pennun sinulle, tärkeintä on hyvä koti.. Sanoi että ei myy kasvattajalle (koska kasvattaja näkee onko pentu puhdasrotuinen vai ei), vaan ainoastaan lemmikkikoteihin. Väitti että chihuahua-jackrusselimix olisi rekisteröity amerikan kennelklubin rekisteriin..
Kappas kappas mulle ei vastattu mitään kun kysyin miten sekarotuinen koira voi olla puhdasrotuisten koirien rekisterissä? Tai että haluan valokopiot emän, isän ja pennun sukutaulusta ja rekisteripaperista. Tai vaihtoehtoisesti maksan käteisellä, pennun saatuani.
Siis näitähän riittää. EI kannata ikinä mennä halpaan, mielummin osta kissa vastuuntuntoiselta kasvattajalta, Suomesta. - täpläturkki
Älä vaan mene halpaan! Kaikella ne näköjään yrittää. Bengali on upea kissa ja Suomessa on hyviä vastuullisia kasvattajia joilta voit sellaisen ostaa. Voin kertoa, että omani ollut joka sentin väärti, eikä tylsää päivää tällä bengalin omistajalla enää olekaan:)
- sarah05
joo en todellakaa mee halpaan! oli tullut taas ilmoituksia sähköpostiin.. että joku myy bengalin pentua ja asuu ruottis.. mies kuollu ja plää plää pitääs lähettää 145euroa!:D pitää vissihin vähä kiusata ja vastata viestiin jotain..
- Ei huijannut
On huijaus, oli kysely kissasta ja sanoin että jos todella on näin ja kaikki vaadittavat paperit ja siru kunnossa niin otan, kaverini pisti samasta kissasta kyselyn perään ja vastasi sille täysin saman viestin eikä puhunut mitään että kissasta olisi tehty "kaupat". sama marion serra myy monessa eri paikassa suomessa samaa kissaa ja kuvat löytyy googlesta kuva haulla. kova oli kinumaan rahoja mutta kinuminen loppui kun pyysin sirukortin numeroa : )
sanaa kiertämään että HUIJARI! - minä vain
varokaa [email protected] HUIJARI
marion seirra "espanjasta" on bengalinkissa huijari - Aleksanteri
Varmasti huijari. Kaupitteli aikaisemmin ragtoll:lia. Olin monesti yhdeytessä ja tulin tulokseen, että taatusti huijari.
- TARJA
taitaa olla sama joka kaupitteli myös loppuvuodesta don sfinxiä ja vaan liput olis pitänyt maksaa. mailissa kaveri väitti olleensä töissä suomessa ja nyt siirtynyt töihin venäjälle. Kissalla kuulemma liian kylmä venäjällä ja haluais sen takas suomeen.. olin kuolla nauruun.. don sfinx vielä kotoisin venäjältä.
Rahat olis pitäny lähettää vwestern unionin kautta amerikkaan jollekin naiselle. Lisätäkynä oli vielä joku pet transporter firman kotisivut joka ihan yllättäen oli rekattu NIGERIAAN !!! T TARJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904