Uskovaiset eivät hyväksy lapsille uskonvapautta. Uskovaiset haluaa aivopestä lapset harhaiseen jumalauskoon.
Säälin uskovaisten lapsia joilta uskonvapaus riistetty.
Uskovaiset kumonneet ihmisoikeudet
16
70
Vastaukset
- AntiChrisu
Tosiasia on että kaikki ihmiset eivät ole samanarvoisia. Tasa-arvo on naivi ihanne joka perustuu siihen että kaikki ihmiset ovat arvokkaita yhteiskunnan kannalta. Näinhän ei faktisesti ole. Ongelma nyt vain on se, että ihmisarvo on Suomessa nurinkurinen: turhakkeita kuten papit ja pankkiirit pidetään arvokkaina ja tuottavina ja yhtäältä tiedemiehiä ja kädentaitajia ei arvosteta vaikka he tätä maailmaa pitävät pystyssä ja vievät eteenpäin.
- Joonas K
Törmäsin juttuun, joka kertoo yhdestä ihmisestä, joka uskoo tasa-arvoon ja toimii sen puolesta. EIkä taida olla turhake...
http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/76728-auttaja-seisoo-paljasjaloin-ihmisten-edessa - seryi
Joskus tuntuu, että vaika meillä on sääty-yhteiskunnan ajoista jo kauan aikaa, niin on meillä jäänyt yhden säädyn, papisto lue kirkko, etuoikeudet voimaan monilta osin.
Olen itse tavannut monia vanhempia, jotka ovat kastaneet lapsensa, mutta todenneet, että lapsi voi aikanaan tehdä omat ratkaisunsa. Tilanne ei siis ole niin toivoton kuin ajattelet. Ja uskova ei myöskään automaattisesti kärsi uskostaan, vaan jopa päinvastoin. Ja Jumala kutsuu kenet tahtoo. Minulle ei kotona puhuttu Jumalasta, mutta päädyin papiksi.
Ja Antichrisu: pappejako arvostetaan ja tiedemiehiä ei? Olen kovasti eri mieltä.
Pappi Sonja- Mirka ...
""Olen itse tavannut monia vanhempia, jotka ovat kastaneet lapsensa, mutta todenneet, että lapsi voi aikanaan tehdä omat ratkaisunsa. ""
-Minä sain tehdä omat ratkaisuni, minulle ei tuputettu uskontoja totena. Sain uskonnoista vapaan kasvatuksen ja sain todellakin valita oman uskonnollisen suuntani. Kiitos vanhemmilleni.
""Ja uskova ei myöskään automaattisesti kärsi uskostaan, vaan jopa päinvastoin""
-Hyvin aivopesty uskis ei edes tajua mitä on menettänyt. Psykoosia sairastavat voivat olla hyvinkin tyytyväisiä elämäänsä. - saffe
Mirka ... kirjoitti:
""Olen itse tavannut monia vanhempia, jotka ovat kastaneet lapsensa, mutta todenneet, että lapsi voi aikanaan tehdä omat ratkaisunsa. ""
-Minä sain tehdä omat ratkaisuni, minulle ei tuputettu uskontoja totena. Sain uskonnoista vapaan kasvatuksen ja sain todellakin valita oman uskonnollisen suuntani. Kiitos vanhemmilleni.
""Ja uskova ei myöskään automaattisesti kärsi uskostaan, vaan jopa päinvastoin""
-Hyvin aivopesty uskis ei edes tajua mitä on menettänyt. Psykoosia sairastavat voivat olla hyvinkin tyytyväisiä elämäänsä.Ja kasvatuksen seuraukset näkyvät....
- Balttis Sonjalle
Mutta se aikanaa, saattaa vain kokonaan unohtuakin, kuten varmaan enemmistön kohdalla tapatunee, ja tämä on oiva osoitus sellaisesta ihmisteosta, joka ei ratkaisuna perustu suinkaan ihmisen itsensä, ja Jumalan väliseen kohtaamiseen, tai suhteeseen, ja näin menetellen vain itse asiassa, paadutetaan ihmisiä ilman aitoon kasteeseen kuuluvaa kääntymystä: Apt.2:38-40; nimikristillisyyden kuolonuneen, jossa Kristus ei näitä onnettomia suinkaa valaise:Ef.5:14; ja eli he jäävät vain, ties kuinka pitkäksi ajaksi, yleensä koko loppuelämäkseen vain: vauvakastetuikisi nimikristityiksi, - kirkollisveronmaksajiksi.
Tämä osoittta kuinka tärkeää, on uskoa Jumalan sanan järjestykseen, ja kastaa vasta niitä ihmisiä joille on julisettu ensin evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta, ja vasta uskon tultua antaa heidän itse sen myötä tulla yhdeksi Jeesuksen kanssa, kasteessa Häneen: Room.6:3.
Siis turha ei ole se sana, joka sanoo:
Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu - Balttis
Olisi mielenkiitoista, jos joku olisi niin varakas, että hänellä olisi fyrkaa palakata maan parhaat ihmisoikeusjuristit ja nostaa syyte kirkkoa vastaan aikuisena, siitä syystä että hänet tehtiin kirkollisverovelvolliseksi ilman omaa suostumustaan, ja pakkoliitettiin uskontoon hänen omaa tahtoaan, ja uskoaan kysymättä tai kunniottamatta.
Tämä olisi se mihin minä panisin tuomarit hommiin ennakkotapauksena, jos olisin todellinen raharötkö.
- AO
19. Sillä kirjoitettu on: minä kadotan viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä hylkään.
20. Kussas on viisas? kussas on kirjanoppinut? kussas tämän maailman tutkia on? Eikö Jumala ole tämän maailman viisautta hulluudeksi tehnyt?
21. Sillä että Jumalan viisaudessa ei maailma tuntenut Jumalaa viisauden kautta, niin kelpasi Jumalalle tyhmän saarnan kautta niitä vapahtaa, jotka sen uskovat,
22. Sentähden että Juudalaiset merkkiä anovat ja Grekiläiset viisautta etsivät;
23. Mutta me saarnaamme ristiinnaulitun Kristuksen Juudalaisille pahennukseksi ja Grekiläisille hulluudeksi.
24. Mutta kutsutuille sekä Juudalaisille että Grekiläisille saarnaamme me Kristuksen Jumalan voimaksi ja Jumalan viisaudeksi.
25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
26. Te näette, rakkaat veljet, teidän kutsumisenne, ettei monta lihallista viisasta, ei monta voimallista, ei myös monta suuresta suvusta,
27. Vaan ne, jotka maailman edessä hullut ovat, on Jumala valinnut, että hän viisaat häpiään saattais; ja ne, jotka heikot ovat maailman edessä, on Jumala valinnut, että hän väkevät häpiään saattais;
28. Ja ne alimmaisesta suvusta ja ylönkatsotut maailmassa on Jumala valinnut, ja ne, jotka ei mitään ole, että hän ne, jotka jotakin ovat, turhaksi tekis;
29. Ettei hänen edessänsä yksikään liha kerskaisi.
30. Mutta te olette hänestä Kristuksessa Jesuksessa, joka meille on Jumalalta tehty viisaudeksi, ja vanhurskaudeksi, ja pyhitykseksi ja lunastukseksi:
31. Että niinkuin kirjoitettu on: joka itsiänsä kerskaa, hän kerskatkaan itsiänsä Herrassa.
2 LUKU Kristityt eivät ole koskaan vaalineet ihmisoikeuksia. He ovat kovia ihmisvainoajia ja heille ei sovellu keskustelu ja se käy hyvin ilmi näistä homokeskusteluista kun töksäyttävät: "...mutku se Raamattu sanoo...". En ymmärrä sitäkään, että kristityt löytävät muslimeista kaikkea pahaa vaikka ovat suurimmaksi osaksi ihan samanlaisia. Uskonto kun uskonto aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia!
- Ateistifasisti
Tuolla toisessa keskustelussa on vakuuttavasti osoitettu ateistien ihmisoikeusvastainen julistus.
Alakuseurakunnan kristityt ostivat orjia vapaiksi, he pelastivat heiteille jätettyjä lapsia, hyväksyivät orjat,naiset ja lapset seurakuntayhteyteen,avustivat köyhiä rahallisesti, myöhemmin perustivat sairaaloita,ajoivat lain orjuuden kieltämiseksi euroopassa...ynm. Sanot tätä "ihmisvainoamiseksi" ja " ei ihmisoikeuksien ajamiseksi"..?
Kovin tuntuu että sinulla on hyvin mustavalkoinen ja valikoiva näkemys uskonnoista. Tieteelliset tutkimukset ovat kanssasi eri linjoilla, samoin arkipäivän elämä. Jos jostakin asista poimii sen väärinkäytökset se ei tarkoita etteikö itse asia olisi hyvä ja hyödyllinen.
- mieti tätä
Ainakin se on silmiinpistävää, että uskovaiset haukkuvat ruokottomasti ne, joita eivät kunnioita.
- pelottavaa..
Mirka nuo sun juttus on syvältä, mene tutkituttamaan pääsi.
- Mirka ...
Totuusko sinua pelottaa?
- 1+1=3
Miksi lasten pitäisi uskoa samaan huuhaaseen mihin lasten vanhemmat uskoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142063Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861599Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1601486Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas141969- 84958
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49952Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.141858Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847