Huomasin, että Sibbesborgin kestävän yhdyskunnan kilpailun työt ovat nyt nähtävillä osoitteessa www.sibbesborg.net
Oletteko jo ehtineet tutustua töihin ja antaa palautetta? Itse kävin kehaisemassa muutamaa työtä, mutta en katsonut vielä edes kaikkia huolellisesti läpi.
Minusta on hienoa, että kilpailuun tuli kuitenkin kolmekymmentä ehdotusta, kun ottaa huomioon, että kilpailutyön tekemisestä ei makseta mitään (jos ei satu voittamaan) ja siihen tuhrautuu aikaa kuitenkin helposti monen työviikon edestä.
Tuli kyllä sellainen olo, että olisin itsekin ottanut skabaan osaa, jos vain olisin vähän nuorempi...
Sibbesborg
2
246
Vastaukset
- Hitå
Olen kommentoinut kahdestikin, mutta komentit eivät vain tule näkyville. Tiedoissa kerrotaan, että ylläpito julkaisee kommentit luettuaan ne, mutta eivät kerro montako päivää menee lukemiseen. Ei näy kehuja sillä ehdotuksella, jolle ne halusin antaa. Ei myöskään mammuttirakentamisen kritiikkiä toisen kohdalla.
Kyllästyttää ja itse asiassa tuntuu sille, että arkkitehtuuriosaston ylläpidon touhu on turhan harrastelijavetoista tähän juttuun. Harmi osallistujien ja sipoolaisten kannalta! - Gumbostrand
Juu ei tainnu oikein resursseja riittää noiden sivujen ylläpitoon. Ehkä siis hyväkin, etteivät keränneet tuon suurempaa yleisöä. Kommentoin itsekin yhtä töistä ja meni yli viikko ennen kuin palaute oli nähtävillä. Mutta ootellaan nyt sit skaban tuloksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035