Mitä koppakuoriaiset syö?

niin sellasta vielä että mitä nuo koppakuoriaset syö? jotkut on antanut vinkkiä että akvaario kalojen ruokahiutaleita tai kissan nappuloita.
Ilmoita

13 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

minä olen kuullut että koppakuoriaiset syövät elävältä haudattyuja kaneja koska niillä on niin hyvä hajuaisti että kaikki tolpat heiluu tullessa tuiverruksessa jos bvain saisimme syödä jotain kiitos
1 VASTAUS:
Löysin mökiltä koppiksen punanen kuori vihertävä pää joku sano että syö lahoa puuta
+Lisää kommentti
no ois niin siistii saada tietää mitä lunosta saatuja ruokia koppikset syö.
Ilmoita
Riippuu koppiksesta... Kovakuoriaisissa on sellaisia lajeja, jotka eivät syö aikuisena mitään, sellaisia, jotka syövät eläinperäisiä aineita (metsästävät itse tai syövät raatoja), sellaisia, joiden ravinto on kasveja (lehtiä tai kukkien siitepölyä ja mettä) ja sellaisia, jotka syövät esim. ulosteita tai hajoavaa orgaanista ainetta (lahopuuta, sienirihmastoa).

Eli ellei tiedä koppiksen lajia, niin ei voi lainkaan arvata, mitä se syö.
Ilmoita
Mulla on oma koppakuoriainen, mutta Se on vielä toukka. En muista sen rotua kuitenkaan. Se syö ainakin puun puruja. Ps sen nimi on Herkku
1 VASTAUS:
Mitä lepänlehti syö HMM?
+Lisää kommentti
mitä vesi koppis syö
Ilmoita
No mulla on myös neljä koppista Kyyn Wel ja Senno ja ainoo tyttö mustiina. Ne syö faunatar-nimisestä eläinkaupasta ostettua mansikkahappoa.
Ilmoita
Koppikset syö lehtiä ja ötököitä
1 VASTAUS:
Öhöö toimii
+Lisää kommentti
Mulla on sinikiitäjäinen mutta se ei syö mitään muuta kun mun sormea😅
Ilmoita
No mun mielestä ne syö hyönteisiä ja lahoa puuta. Mikä on oma mielipiteensi?
Ilmoita
Löysimme koti pihalta koppiksen sen Kouri oli musta ja jalat oranssit
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä koppakuoriaiset syö?

niin sellasta vielä että mitä nuo koppakuoriaset syö? jotkut on antanut vinkkiä että akvaario kalojen ruokahiutaleita tai kissan nappuloita.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta