Mitä koppakuoriaiset syö?

koppisfani

niin sellasta vielä että mitä nuo koppakuoriaset syö? jotkut on antanut vinkkiä että akvaario kalojen ruokahiutaleita tai kissan nappuloita.

18

9784

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgh

minä olen kuullut että koppakuoriaiset syövät elävältä haudattyuja kaneja koska niillä on niin hyvä hajuaisti että kaikki tolpat heiluu tullessa tuiverruksessa jos bvain saisimme syödä jotain kiitos

• Oulapek

Löysin mökiltä koppiksen punanen kuori vihertävä pää joku sano että syö lahoa puuta

• oini

no ois niin siistii saada tietää mitä lunosta saatuja ruokia koppikset syö.

• rekisteröitymätön**

Riippuu koppiksesta... Kovakuoriaisissa on sellaisia lajeja, jotka eivät syö aikuisena mitään, sellaisia, jotka syövät eläinperäisiä aineita (metsästävät itse tai syövät raatoja), sellaisia, joiden ravinto on kasveja (lehtiä tai kukkien siitepölyä ja mettä) ja sellaisia, jotka syövät esim. ulosteita tai hajoavaa orgaanista ainetta (lahopuuta, sienirihmastoa).

Eli ellei tiedä koppiksen lajia, niin ei voi lainkaan arvata, mitä se syö.

• Anonyymi

voiko koppakuoriainen syödä porkkanaa?

• koppakuoriaisen omistaja

Mulla on oma koppakuoriainen, mutta Se on vielä toukka. En muista sen rotua kuitenkaan. Se syö ainakin puun puruja. Ps sen nimi on Herkku

• Lepänlehti

Mitä lepänlehti syö HMM?

• korpo

mitä vesi koppis syö

• koiruustus

No mulla on myös neljä koppista Kyyn Wel ja Senno ja ainoo tyttö mustiina. Ne syö faunatar-nimisestä eläinkaupasta ostettua mansikkahappoa.

• Koppistohtori

Koppikset syö lehtiä ja ötököitä

• Koppistenkeräiliä

Öhöö toimii

• Ötökkäetsijä

Mulla on sinikiitäjäinen mutta se ei syö mitään muuta kun mun sormea😅

• Anonyymi

No mun mielestä ne syö hyönteisiä ja lahoa puuta. Mikä on oma mielipiteensi?

• Anonyymi

Löysimme koti pihalta koppiksen sen Kouri oli musta ja jalat oranssit

• Anonyymi

Beetle jellyt maistuu ei lihansyöjille.
      Lihansyöjille jotai pikku toukkia tms.

• Anonyymi

Missä pidätte teijän koppakuoriaisia

• Anonyymi

Mul on kaksi koppist nii jos sinulla on 1cm koppist nii syötä sille tuoreita lehtiä

• Anonyymi

Mitä koppakuoriainen syö kerro minulle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 129
      1531
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      108
      1436
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1365
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1248
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1106
    6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      19
      1096
    7. 74
      1082
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      84
      931
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      786
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      744
    11. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      52
      700
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      102
      662
    14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      43
      659
    15. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      36
      625
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      618
    17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      103
      597
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      579
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      569
    20. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      569
    Aihe