Nelihenkinen perhe lähdössä Marmarikseen heinäkuussa. Olisiko joku palstalaisista jo lomaillut Deturin huoneistohotelli Mar Soleil 1? Kiinnostaisi kovasti tietää millaisia kokemuksia huoneistosta, henkilökunnasta? Piha-alue näyttää kuvastossa ainakin viihtyisältä ja uima-allaskin isolta.
Kiittää etukäteen tiedosta.
Marmariksen Mar Soleil 1?
5
2108
Vastaukset
- Elina
matkakuumetta olis jos turkkiin pitäis lähteä. Oon kerran ollut ja se RIITTI! EI ENÄÄ IKINÄ TURKKIIN!
- Turkki
Heisp. en ole ollut kyseisessä hotelissa, mutta viime kesänä olimme perheen kanssa muistaaksesi aurinkomatkojen cumus-hotellissa. Paikka oli ihan ok, ei voi moittia, mutta sen ainakin päätimme että ei enää heinäkuussa turkkiin aivan liian kuumaa jotain 43 varjossa, se veti kyllä mehut. Saimme myös ikäväksemme koko perhe mahataudin ja kuumeen ja oksennukset siihen päälle. Joten suosittelen jatkuvaa käsienpesua ja tarkkaan katsottava mitä suuhunsa laittaa. Muuten Turkki sinällänsä ei ole hassumpi paikka.
- tiltu
Tänään aamulla tultiin Marmariksesta ja nimenomaan kyseisestä hotellista.Meillä oli kyllä hyvät huoneet, taisivat olla parhaat..KAKSI MAKUUHUONETTA JA KAKSI PARVEKETTA SEKÄ ISO OLOHUONE /KEITTIÖ JA MEITÄ OLI VAAN 2 HENKEÄ!!! Toisella perheellä oli saman kokoinen ja heillä on kaksi poikaa.Pyydettiin matkaa tilattaessa vierekkäiset huoneet joten varmaan siksi meitä onnisti.Näköala suoraan altaalle toiselta parvekkeelta.
Oli siellä kyllä yhdellä 4 henkisellä porukalla sellainen pieni kattohuoneisto mikä olisi paremmin sopinut 2 henkilölle...
Henkilökunta on aika raisua..(röyhkeitä)
Ali sekä J.J mutta muuten ihan mukavia.
Kadun toisella puolen on supermarket josta ei kannata ostaa kuin AIVAN välttämättömät tarpeet koska siinä on paljo kalliimmat hinnat kuin muualla..Seuraavaan on matkaa n.300m enemmän..Hotellia ei kyllä voi moittia.. - Vekkuli
Otettiin muijan kanssa äkkilähtö myöskin Marmarikseen heinäkuun alussa mutta eri hotelliin, 10pv 920€. Mukavan edullinen matkahinta. Oltiin viime vuonna myöskin Turkissa Side nimisessä paikassa ja tykättiin kovasti. Todella edullinen paikka viettää aikaa.
- Rokkenrolli]]]
Olin marmariksessa reilu vuosi sitten, juuri siellä hotellissa (mar soleil 1) Ja tykkäsin kovasti. Piha oli aivan ihana ja uima-altaat oli hyviä. Rantabaarin henkilökunta oli todella mukavia, ja omistaja puhui hyvin suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391