Neuvoton,,,,ei ymmärrä

Ottaapäähän

Mulla on LG 303 su kotiteatteri ja oon tehnyt kaiken mahdollisen että saisin kuulumaan langattomat kuulokkeet.

Kotiteatteri sekä digiboxi ovat kummatkin yhdistetty erikseen scartilla telkkaan, koitin myös niin että laitoin scartin kotiteatterista digiboxiin mutta ei mitään vaikutusta.

Punainen ja valkoinen mulla on telkan audio out puolella ja telkka kyllä toimii kuulokkeilla.

Voisko joku neuvoa miten saisin kotiteatterin kuulumaan kuulokkeista.

Kotiteatteri on poistettu myynnistä mutta ei se kuitenkaan ole kuin n. 3 vuotta vanha.

8

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen fiksu ihminen, mutta en ymmärrä että mitä ihmettä sinä ajat takaa. Mitä sellaista erityistä signaalia haluat kuunnella kuulokkeilla kotiteatterista, mitä et kuule liittämällä ne suoraan televisioon? Musiikkiako? Tv-ohjelmien ja elokuvien äänet toistuvat normaalisti liittämällä kuulokkeet siihen töllöön. Elokuvilla voit vaihtaa kotiteatteristasi ääniasetukselle "stereo".

      Jos haluat viedä tv-ohjelmien äänet kotiteatteriin, niin tee se digiboksin kautta sopivalla liittimellä. Katso boksin takaa, että mitä liittimiä siellä on. Kotieatterisi ja boksin tulo- ja lähtöliitännöistä riippuen voit käyttää joko optista digitaaliliitäntää taikka kahta rca-liitintä. RCA:illa saat äänen ulos boksista joko suoraan AUDIO-OUT liitännöistä taikka scart-johdolla mistä haarautuu 2 rca-johtoa äänelle.

      Jos "kotiteatterissasi" ei ole mitään SISÄÄNMENOA äänelle, niin homma ei toimi.

      • Ottaapäähän

        Mulla on muistitikulla elokuvia jotka näkyvät normaalisti kotiteatterin usb liittimen kautta, siis esim. suomalaista elokuvaa tarkoitan .


      • Ottaapäähän

        Kotiteatteri ja digiboxi ei ole missään yhteydessä vaan molemmat on yhdistetty telkkaan erikseen scartilla,,,koitin jo niin että yhdistin kotiteatterin dboxiin eikä siltikään toiminut , vai olisiko pitänyt sitten laittaa pun ja valk johto dboxin taakse


    • 3 minuuttia riittää maksalaatikolle mutta se paikka, mistä puuttuu yhteys niin on sinun pääkoppasi sisällä. Ja sitä yhteyttä on vaikea enää korjata.

      • Ottaapäähän

        Oikein fiksu ja sivistynyt vastaus, harmi jos et ymmärrä,,, kiitti


    • Selitä tässä kaikille halukkaille lukijoille, että mitä haluat kuulla, nähdä ja mistä. Jos luet kaikki nuo viestisi lävitse, ja jos sinulla ei ole lukihäiriötä (mitä kuitenkin epäilen vahvasti), niin ymmärrät että kaikissa niistä puhutaan aina eri asioista ja todella sekavasti, eli tyylipuhtaaseen palstahäirikön/trollin tyyliin. Se ei ole selkeätä ja ymmärrettävää millään tavalla.

    • otaapäähän

      Miten saa langattomilla kuulokkeilla kuulumaan kotiteatterista ?

      Kuulokkeista kuuluu radio kun painan scan nappulaa.

      • ee

        Voisit kertoa, minkä merkkiset langattomat kuulokkeet sinulla on. Oletko lukenut niiden käyttöohjeet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe