Neuvoton,,,,ei ymmärrä

Ottaapäähän

Mulla on LG 303 su kotiteatteri ja oon tehnyt kaiken mahdollisen että saisin kuulumaan langattomat kuulokkeet.

Kotiteatteri sekä digiboxi ovat kummatkin yhdistetty erikseen scartilla telkkaan, koitin myös niin että laitoin scartin kotiteatterista digiboxiin mutta ei mitään vaikutusta.

Punainen ja valkoinen mulla on telkan audio out puolella ja telkka kyllä toimii kuulokkeilla.

Voisko joku neuvoa miten saisin kotiteatterin kuulumaan kuulokkeista.

Kotiteatteri on poistettu myynnistä mutta ei se kuitenkaan ole kuin n. 3 vuotta vanha.

8

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen fiksu ihminen, mutta en ymmärrä että mitä ihmettä sinä ajat takaa. Mitä sellaista erityistä signaalia haluat kuunnella kuulokkeilla kotiteatterista, mitä et kuule liittämällä ne suoraan televisioon? Musiikkiako? Tv-ohjelmien ja elokuvien äänet toistuvat normaalisti liittämällä kuulokkeet siihen töllöön. Elokuvilla voit vaihtaa kotiteatteristasi ääniasetukselle "stereo".

Jos haluat viedä tv-ohjelmien äänet kotiteatteriin, niin tee se digiboksin kautta sopivalla liittimellä. Katso boksin takaa, että mitä liittimiä siellä on. Kotieatterisi ja boksin tulo- ja lähtöliitännöistä riippuen voit käyttää joko optista digitaaliliitäntää taikka kahta rca-liitintä. RCA:illa saat äänen ulos boksista joko suoraan AUDIO-OUT liitännöistä taikka scart-johdolla mistä haarautuu 2 rca-johtoa äänelle.

Jos "kotiteatterissasi" ei ole mitään SISÄÄNMENOA äänelle, niin homma ei toimi.

• Ottaapäähän

Mulla on muistitikulla elokuvia jotka näkyvät normaalisti kotiteatterin usb liittimen kautta, siis esim. suomalaista elokuvaa tarkoitan .

• Ottaapäähän

Kotiteatteri ja digiboxi ei ole missään yhteydessä vaan molemmat on yhdistetty telkkaan erikseen scartilla,,,koitin jo niin että yhdistin kotiteatterin dboxiin eikä siltikään toiminut , vai olisiko pitänyt sitten laittaa pun ja valk johto dboxin taakse

• 3 minuuttia riittää maksalaatikolle mutta se paikka, mistä puuttuu yhteys niin on sinun pääkoppasi sisällä. Ja sitä yhteyttä on vaikea enää korjata.

• Ottaapäähän

Oikein fiksu ja sivistynyt vastaus, harmi jos et ymmärrä,,, kiitti

• Selitä tässä kaikille halukkaille lukijoille, että mitä haluat kuulla, nähdä ja mistä. Jos luet kaikki nuo viestisi lävitse, ja jos sinulla ei ole lukihäiriötä (mitä kuitenkin epäilen vahvasti), niin ymmärrät että kaikissa niistä puhutaan aina eri asioista ja todella sekavasti, eli tyylipuhtaaseen palstahäirikön/trollin tyyliin. Se ei ole selkeätä ja ymmärrettävää millään tavalla.

• otaapäähän

Miten saa langattomilla kuulokkeilla kuulumaan kotiteatterista ?

Kuulokkeista kuuluu radio kun painan scan nappulaa.

• ee

Voisit kertoa, minkä merkkiset langattomat kuulokkeet sinulla on. Oletko lukenut niiden käyttöohjeet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe