Mulla on LG 303 su kotiteatteri ja oon tehnyt kaiken mahdollisen että saisin kuulumaan langattomat kuulokkeet.
Kotiteatteri sekä digiboxi ovat kummatkin yhdistetty erikseen scartilla telkkaan, koitin myös niin että laitoin scartin kotiteatterista digiboxiin mutta ei mitään vaikutusta.
Punainen ja valkoinen mulla on telkan audio out puolella ja telkka kyllä toimii kuulokkeilla.
Voisko joku neuvoa miten saisin kotiteatterin kuulumaan kuulokkeista.
Kotiteatteri on poistettu myynnistä mutta ei se kuitenkaan ole kuin n. 3 vuotta vanha.
Neuvoisko joku ?????????????
1
120
Vastaukset
- lfkdkfkf,b
En tunne tuota LG:n toosaa, mutta olettaen että siinä LG:ssä on rca-tyyppiset liitännät äänen sisääntuonnille vapaana:
Osta semmonen scart-kaapeli jossa toisessa päässä on normaali scart-liitin ja toisessa päässä scart-liittimen lisäksi erilliset 2 kpl rca-ulostulokaapelia äänelle, Kytket sen scartin normaalisti digiboxin ja TV välille niillä scartliittimillä ja vedät äänet niistä rca-johdoista sinne LG:hen. Näitä kaapeleita on kaupan jokseenkin joka paikassa missä scart-kaapeleita myydään.
Toinen vaihtoehto on ostaa vastaava scart-dongeli jossa on rca-liittimet lähteviä ääniä varten ja joka pannaan scart-johdon ja tv:n tai digiboxin scat-liittimen väliin. Kytketään kuten yllä. Alla kuva semmosesta mutta löytyy näitä vastaavia melkein mistä vaan Suomestakin.
http://www.htfr.com/p/279225/soundlab_scart_adapter_scart_to_phono_svhs_...
Kolmas tapa lienee se että ostat välijohdon jossa toisessä päässä on sellainen liitin joka sopii TV kuulokeliitäntään ja toisessa päässä semmoiset liittimet (edelleen RCA?) jotka sopivat sen LG äänten sisäänmeno liitäntään. Kun se on kytketty TV kaiuttimet on hiljaa joten joudut aina kuuntelemaan äänet LG kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3514098Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763231- 712190
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401650Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2021566Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1781427- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121157K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81095