Neuvoisko joku ?????????????

Ottaapäähän

Mulla on LG 303 su kotiteatteri ja oon tehnyt kaiken mahdollisen että saisin kuulumaan langattomat kuulokkeet.

Kotiteatteri sekä digiboxi ovat kummatkin yhdistetty erikseen scartilla telkkaan, koitin myös niin että laitoin scartin kotiteatterista digiboxiin mutta ei mitään vaikutusta.

Punainen ja valkoinen mulla on telkan audio out puolella ja telkka kyllä toimii kuulokkeilla.

Voisko joku neuvoa miten saisin kotiteatterin kuulumaan kuulokkeista.

Kotiteatteri on poistettu myynnistä mutta ei se kuitenkaan ole kuin n. 3 vuotta vanha.

1

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lfkdkfkf,b

En tunne tuota LG:n toosaa, mutta olettaen että siinä LG:ssä on rca-tyyppiset liitännät äänen sisääntuonnille vapaana:

Osta semmonen scart-kaapeli jossa toisessa päässä on normaali scart-liitin ja toisessa päässä scart-liittimen lisäksi erilliset 2 kpl rca-ulostulokaapelia äänelle, Kytket sen scartin normaalisti digiboxin ja TV välille niillä scartliittimillä ja vedät äänet niistä rca-johdoista sinne LG:hen. Näitä kaapeleita on kaupan jokseenkin joka paikassa missä scart-kaapeleita myydään.

Toinen vaihtoehto on ostaa vastaava scart-dongeli jossa on rca-liittimet lähteviä ääniä varten ja joka pannaan scart-johdon ja tv:n tai digiboxin scat-liittimen väliin. Kytketään kuten yllä. Alla kuva semmosesta mutta löytyy näitä vastaavia melkein mistä vaan Suomestakin.
      http://www.htfr.com/p/279225/soundlab_scart_adapter_scart_to_phono_svhs_...

Kolmas tapa lienee se että ostat välijohdon jossa toisessä päässä on sellainen liitin joka sopii TV kuulokeliitäntään ja toisessa päässä semmoiset liittimet (edelleen RCA?) jotka sopivat sen LG äänten sisäänmeno liitäntään. Kun se on kytketty TV kaiuttimet on hiljaa joten joudut aina kuuntelemaan äänet LG kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe