n15 1.6 sr viat?

simpaa

olen ostamassa kyseisenlaista autoa on koneessa tai muualla joitai tyyppivikoja kuin kehno ruostesuojaus? missä maassa auto on tehty?

3

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alluvaanpäivää

Minulla oli 1.5 4D 2002 ja vikalistaa:
      1 Nokka-akselin asennon tunnistin, 2 kertaa
      2 Etujousi poikki
      3 Ei käynnisty -2 - -6 asteen pakkasessa, 2 kertaa
      4 Takajarrut laahaa
      5 Ajovalolamppu kärähti, n. 3kpl/vuosi

Tämä tapahtui 4 vuoden aikana.

• hyvin pelittää

Tuo edellisen vastaajan auto on kasattu briteissä eli ei ole "aito" nissani. Itselläni on juuri tuollainen 1,6l sr ja ei mitään moitittavaa. Ainoa "vika" oli kytkinvaijeri joka napsahti poikki mutta muuten ajo on ollut erittäin huoletonta :).

• sddfd

Ajanut 80tkm ja pakoputki mennyt. Sen lisäksi alkoi tulemaan vettä sisään. Tää on tyyppivika, mutta mitään tyypillistä kohtaa ei ole mistä se vesi sisään tulee. Jostain se kuitenkin aina tulee.

Ruostetta tulee tiettyihin paikkoihin aina, mutta se ei ole ihan niin suuri ongelma kun luulisi. Itse selvisin pikku paikkauksella eikä mistään muualta ole ruostunut. Helmoihin ja takapyörän päälle kotelon ulkopintaan tulee.

Tuulilasinpyyhkijän kampi lipsahtaa pois paikoiltaan tai menee rikki kaikista joskus, se maksaa 30e merkkiliikkeestä ja on itse vaihdettavissa ilman mitään autonkorjaustaitoja.

Kokonaisuutena arvostellen kuitenkin huolettomin auto ikinä ja ostaisin toisenkin jos löytäs vielä tuoreen ja vähän ajetun jostakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      5491
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      92
      2497
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      277
      2132
    4. 238
      2065
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1680
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1609
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      287
      1272
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      300
      1185
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      203
      1114
    Aihe