Ajatuksienvaihto?

fiddle.fay

Hei,

En tykkää lokeroida itseni, mutta kai mä jonkunlainen eklektinen pakana olen :) Kukaan mun kavereista kuitenkaan ei ole, ja kaipaisin juttuseuraa tällaisista asioista. Kirjoitan jonkun verran netissä, erissä foorumeissa, mutta olisi eri asia, ihan kahden keskeinen keskustelu...

Olen 30 v, kohta 31 v, nainen ja elään onnellisessa parisuhteessa toisen naisen kanssa pk-seudulla. Meidän kanssa asuu myös neljä kissaa. Äidinkieleni on ruotsi, niin pahoittelen kirjoitusvirheittäni.

Avokki ei ole kovin kiinnostunut hengellisistä asioista, vaikka kyllä tukee minua. Hän pitää mua myös maan pinnalla kun välillä muuten hukkuisin ajatuksiini :)

Minulle tärkeetä on eläinten ja ihmisten oikeudet sekä tasa-arvo. Jos saisin valita _yhden_ asian, mihin yhteiskunta (Suomi) pitäisi panostaa, se olisi nuorten hyvinvointi ja mielenterveys.

Minua kiinnostaa uskonnot, psykologia, kriminologia, sosiologia ja filosofia.

Tykkään kirjoittaa, lukea ja tehdä käsitöitä. Katson myös tv-sarjoja ja surffaan netissä. Tykkään joskus myös käydä taide ja museonäyttelyillä. Tykkäisin käydä teatterissa, mutta liput sinne ovat ikävän kalliit, ja on vaikeeta löytää seuraa.

Jos kiinnostais mailata ja vaihdella ajatuksia, niin laitapa mailia osoitteeseen fiddle.fay (a) gmail.com

PS. Vaikka minä asun pk-seudulla, ei ole mikään väliä missä sinä asut. Tutustun mielelläni ihmisiin toisista paikkakunnistakin :)

1

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häxa

hei!

Hassua, olen itse 31 v pk-seudulla naiseni ja kolmen kissan kanssa asuva noita-nainen :) Suosittelen sulle todella lämpimästi Lehto ry:n miittejä http://www.lehto-ry.org/tapahtumat.html. Siellä käy aikuisia, mukavia ihmisiä, pakanoita ja muita luonnonuskovia. Ei ole hirveän iso porukka joka kokoontuu. Yhteisretkiä ja ehkä jotain kursseja suunnitteilla ja ainakin todella mielenkiintoisia ja hauskoja keskusteluja. Tule mukaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe