Ajatuksienvaihto?

fiddle.fay

Hei,

En tykkää lokeroida itseni, mutta kai mä jonkunlainen eklektinen pakana olen :) Kukaan mun kavereista kuitenkaan ei ole, ja kaipaisin juttuseuraa tällaisista asioista. Kirjoitan jonkun verran netissä, erissä foorumeissa, mutta olisi eri asia, ihan kahden keskeinen keskustelu...

Olen 30 v, kohta 31 v, nainen ja elään onnellisessa parisuhteessa toisen naisen kanssa pk-seudulla. Meidän kanssa asuu myös neljä kissaa. Äidinkieleni on ruotsi, niin pahoittelen kirjoitusvirheittäni.

Avokki ei ole kovin kiinnostunut hengellisistä asioista, vaikka kyllä tukee minua. Hän pitää mua myös maan pinnalla kun välillä muuten hukkuisin ajatuksiini :)

Minulle tärkeetä on eläinten ja ihmisten oikeudet sekä tasa-arvo. Jos saisin valita _yhden_ asian, mihin yhteiskunta (Suomi) pitäisi panostaa, se olisi nuorten hyvinvointi ja mielenterveys.

Minua kiinnostaa uskonnot, psykologia, kriminologia, sosiologia ja filosofia.

Tykkään kirjoittaa, lukea ja tehdä käsitöitä. Katson myös tv-sarjoja ja surffaan netissä. Tykkään joskus myös käydä taide ja museonäyttelyillä. Tykkäisin käydä teatterissa, mutta liput sinne ovat ikävän kalliit, ja on vaikeeta löytää seuraa.

Jos kiinnostais mailata ja vaihdella ajatuksia, niin laitapa mailia osoitteeseen fiddle.fay (a) gmail.com

PS. Vaikka minä asun pk-seudulla, ei ole mikään väliä missä sinä asut. Tutustun mielelläni ihmisiin toisista paikkakunnistakin :)

1

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häxa

      hei!

      Hassua, olen itse 31 v pk-seudulla naiseni ja kolmen kissan kanssa asuva noita-nainen :) Suosittelen sulle todella lämpimästi Lehto ry:n miittejä http://www.lehto-ry.org/tapahtumat.html. Siellä käy aikuisia, mukavia ihmisiä, pakanoita ja muita luonnonuskovia. Ei ole hirveän iso porukka joka kokoontuu. Yhteisretkiä ja ehkä jotain kursseja suunnitteilla ja ainakin todella mielenkiintoisia ja hauskoja keskusteluja. Tule mukaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe