Hei,
En tykkää lokeroida itseni, mutta kai mä jonkunlainen eklektinen pakana olen :) Kukaan mun kavereista kuitenkaan ei ole, ja kaipaisin juttuseuraa tällaisista asioista. Kirjoitan jonkun verran netissä, erissä foorumeissa, mutta olisi eri asia, ihan kahden keskeinen keskustelu...
Olen 30 v, kohta 31 v, nainen ja elään onnellisessa parisuhteessa toisen naisen kanssa pk-seudulla. Meidän kanssa asuu myös neljä kissaa. Äidinkieleni on ruotsi, niin pahoittelen kirjoitusvirheittäni.
Avokki ei ole kovin kiinnostunut hengellisistä asioista, vaikka kyllä tukee minua. Hän pitää mua myös maan pinnalla kun välillä muuten hukkuisin ajatuksiini :)
Minulle tärkeetä on eläinten ja ihmisten oikeudet sekä tasa-arvo. Jos saisin valita _yhden_ asian, mihin yhteiskunta (Suomi) pitäisi panostaa, se olisi nuorten hyvinvointi ja mielenterveys.
Minua kiinnostaa uskonnot, psykologia, kriminologia, sosiologia ja filosofia.
Tykkään kirjoittaa, lukea ja tehdä käsitöitä. Katson myös tv-sarjoja ja surffaan netissä. Tykkään joskus myös käydä taide ja museonäyttelyillä. Tykkäisin käydä teatterissa, mutta liput sinne ovat ikävän kalliit, ja on vaikeeta löytää seuraa.
Jos kiinnostais mailata ja vaihdella ajatuksia, niin laitapa mailia osoitteeseen fiddle.fay (a) gmail.com
PS. Vaikka minä asun pk-seudulla, ei ole mikään väliä missä sinä asut. Tutustun mielelläni ihmisiin toisista paikkakunnistakin :)
Ajatuksienvaihto?
fiddle.fay
1
124
Vastaukset
- Häxa
hei!
Hassua, olen itse 31 v pk-seudulla naiseni ja kolmen kissan kanssa asuva noita-nainen :) Suosittelen sulle todella lämpimästi Lehto ry:n miittejä http://www.lehto-ry.org/tapahtumat.html. Siellä käy aikuisia, mukavia ihmisiä, pakanoita ja muita luonnonuskovia. Ei ole hirveän iso porukka joka kokoontuu. Yhteisretkiä ja ehkä jotain kursseja suunnitteilla ja ainakin todella mielenkiintoisia ja hauskoja keskusteluja. Tule mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389