Heipä hei!
Kirjoitan jonkinlaista novellin poikasta ja totesin, että olisi huomattavan suuri apu, jos olisin itse matkustellut ja nähnyt vähän enemmin maailmaa. Etsin vuoristorataa, (onko vuoristoradoilla nimiä? jos ei niin sitten tarvitsisin huvipuiston nimen, jossa tämä vuoristorata sijaitsee) joka olisi hurjin/pelottavin/kammoksuttavin/hauskoin ja edelleen käytössä oleva ihmisten tuntema vuoristorata. Tämä rata saa sijaita ihan missä maailman kolkassa hyvänsä. Tai sanotaanko näin, että mielellään Euroopassa, ellei rata ole jollainlailla legendaarinen tai hyvin tunnettu, voi se sijaita muuallakin. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)
Euroopan hurjin vuoristorata?
6
551
Vastaukset
- Esbo Espoo
Huvipuisto Port Aventurassa Espanjassa ja siellä Dragon Khan niminen vuoristorata oli aika hurja.
- 7. sija
http://travelaroundthe-world.blogspot.com/2008/01/kingda-ka-is-roller-coaster-located-at.html
7. tuolla listalla, euroopan 1. - Sampi776
Jep, toi oli makee.
Port Aventura on Salou nimisessä paikassa, sata kilsaa Barcelonasta. Ainakin Aurinkomatkat järjestää sinne valmisreissujakin. Lentsikalla pääsee suoraan vartin päähän. Hienot rannat - ihan jees paikka jos tykkää huvipuistoilla.
- reeeeeeeee
Samaisen paikan Stampida oli kyllä selkeästi hurjempi. Parasta mitä minä olen euroopassa kokenut :)
- Nurburingillä
Nopeudesta pitäville
http://www.youtube.com/watch?v=d57LmkyPHK4&feature=related - jokurandom1
tuolla amerikassa muistaakseni six flags great adventure huvipuistossa on vuoristorata nimeltään kindga ka, se kiihdyttää asemalta 206 kilometrin tuntinopeuteen ja nousee pystysuoraan 139 metriin jonka jällkeen se tekee maailman suurimman vuoristoradan tekemän vapaapudotuksen (n.129m), sitten se palaa asemalle. kannattaa käydä katsomassa youtubesta video, videon löytää hakusanalla kindga ka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556