Heipä hei!
Kirjoitan jonkinlaista novellin poikasta ja totesin, että olisi huomattavan suuri apu, jos olisin itse matkustellut ja nähnyt vähän enemmin maailmaa. Etsin vuoristorataa, (onko vuoristoradoilla nimiä? jos ei niin sitten tarvitsisin huvipuiston nimen, jossa tämä vuoristorata sijaitsee) joka olisi hurjin/pelottavin/kammoksuttavin/hauskoin ja edelleen käytössä oleva ihmisten tuntema vuoristorata. Tämä rata saa sijaita ihan missä maailman kolkassa hyvänsä. Tai sanotaanko näin, että mielellään Euroopassa, ellei rata ole jollainlailla legendaarinen tai hyvin tunnettu, voi se sijaita muuallakin. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)
Euroopan hurjin vuoristorata?
6
536
Vastaukset
- Esbo Espoo
Huvipuisto Port Aventurassa Espanjassa ja siellä Dragon Khan niminen vuoristorata oli aika hurja.
- 7. sija
http://travelaroundthe-world.blogspot.com/2008/01/kingda-ka-is-roller-coaster-located-at.html
7. tuolla listalla, euroopan 1. - Sampi776
Jep, toi oli makee.
Port Aventura on Salou nimisessä paikassa, sata kilsaa Barcelonasta. Ainakin Aurinkomatkat järjestää sinne valmisreissujakin. Lentsikalla pääsee suoraan vartin päähän. Hienot rannat - ihan jees paikka jos tykkää huvipuistoilla.
- reeeeeeeee
Samaisen paikan Stampida oli kyllä selkeästi hurjempi. Parasta mitä minä olen euroopassa kokenut :)
- Nurburingillä
Nopeudesta pitäville
http://www.youtube.com/watch?v=d57LmkyPHK4&feature=related - jokurandom1
tuolla amerikassa muistaakseni six flags great adventure huvipuistossa on vuoristorata nimeltään kindga ka, se kiihdyttää asemalta 206 kilometrin tuntinopeuteen ja nousee pystysuoraan 139 metriin jonka jällkeen se tekee maailman suurimman vuoristoradan tekemän vapaapudotuksen (n.129m), sitten se palaa asemalle. kannattaa käydä katsomassa youtubesta video, videon löytää hakusanalla kindga ka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876