Blogini lukijoita?

Väinämö Vaahtera

Ajattelin vain käydä täällä tiedustelemassa, onko kukaan mahdollisesti käynyt jossain vaiheessa lukemassa muinoin perustamaani blogia http://vainamovaahterantyopaivakirja.blogspot.com/, ja jos on, niin miltä on vaikuttanut? En ole viime aikoina ollut ollenkaan innostunut ainakaan sen ylläpitämisessä, joten ne, jotka ovat sitä mahdollisesti lukeneet, ovat varmasti kääntyneet saman tien portilta takaisin, mutta osittain tämä velttous johtuu juuri palautteenkin ja keskustelun puutteesta. Ei kenelläkään sattuisi olemaan jotain sanomisen arvoista?

7

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta, reunasta

Ihmettelin miksi se keskeytyi. Ulkoasullisesti virkeän näköinen.

Miten romaanisi, onko se nyt kustantajakierroksella?

• jkldishetlsk

Minä kyllä lueskelin sitä ja lukisin kyllä, mutta viimeeksi kun katselin niin ei ollut päivittynyt vähään aikaan. Minusta se on kiintoisa blogi, tykkään juuri sellaisista kuin sinun blogisi. Jostain syystä en pystynyt laittamaan siellä kommenttia, , ehkä olet valinnut liian tiukan systeemin kommentoimiselle, siis kommentti ei koskaan lähtenyt jota yritin lähettää.
      Blogilistalle jos listautuu niin lukijoita voi tulla enemmän kuin muuten, tosin en ole mikään asiantuntija, ehkä jo siellä oletkin.

• Väinämö Vaahtera

No niin, jkldishetlsk, nyt on toiminta ollut viimeisen kuukauden ajan aktiivisempaa kuin koskaan aiemmin. Miltä nyt on ylipäätään vaikuttanut?

• Väinämö Vaahtera

No niin, nyt olen korjannut asetuksia. Ne olivat automaattisesti menneet niin, että vain rekisteröityneet voivat kommentoida, mutta nyt se on täysin vapaata ja avointa. Eli voisin oikeastaan pyytää, että menisitte nyt kommentoimaan =)

• juryn jäsen.

Kun kommenttia pyydät, tässä on sinulle rakentavaa kritiikkiä:
      Olet hassahtanut ja kirjoituksesi ovat sen mukaisia.

• =)

• 11+16

Joo, luin. Eli oletkin nuori, ja siten kehityskelpoinen. Nyt katson tekeleitäsi toisella silmällä. Kymmenen tai kaksikymmentä vuotta vielä harjoitusta, ja olet kirjailija. Ehkä.
      Karsi sitä korukieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      86
      3629
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2066
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      196
      1981
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1454
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1424
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1147
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      1034
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      84
      1011
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      30
      950
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      69
      877
    Aihe