Eli taidan vaihtaa siihen nikkini,yesss:)
Älymuori
10
180
Vastaukset
- IkiMuori
No jos ei sulla mielikuvitus omaan riitä niin siitä vaan ;-).
- gfbfdgn
Miten olis Älyvapaa?
- IkiMuori
:-).
Se ois Hywä. - Minänä
Samaa mieltä. Ehkä kannattaisi jättää unholaan nuo älyvapaat älynväläykset. Aika aikansa kutakin.
- hnmm hmm hnm....
Minänä kirjoitti:
Samaa mieltä. Ehkä kannattaisi jättää unholaan nuo älyvapaat älynväläykset. Aika aikansa kutakin.
Hmmm hmmm...
- hah hah haa
hnmm hmm hnm.... kirjoitti:
Hmmm hmmm...
Tämä se on vilkas palsta. Täällä tapahtuu
- Lusiina 5
hah hah haa kirjoitti:
Tämä se on vilkas palsta. Täällä tapahtuu
Ootkos sitä mieltä?
minun syöpäsairas läheiseni kulkee hirvimehtillä ja kohta saamme taa hirvenlihaa pakkaseen :).
- Saku ja Satu
Lusse voi sun kanssas,ei kukaan syöpää sairastanut ja juuri hoitoja saanut tee näitä temppuja mitä kerrot "lähimäisestäsi" sadut on satuja:(:) sulla se mielikuvitus lentää!
- Lusiina 5
Kylläpäs vaan tekkee minun läheisein, suolistosyöpä leikattu ja nyt kulkee sytostaatteja saamassa kahtena päivänä viikossa, äläs siellä yhtään höpötä kun et mittää tiiäkkää! Norjassa kalalla elokuussa ja nyt hirvimehtillä. Vointi on oikein hyvä, nauttii elämästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1517632Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2015624Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.344570KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104196Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753914Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,293584Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122971Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1032874Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,712406Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1122295