miten saan äidin ostamaan gerbiilin

eläin fani

minulla on ollut jo kääpiöhamstereita ja nyt on kaksi syyrialaista ( eri häkeissä) mutta ne ovat jo vanhoja :( joten haluisin ostaa nyt marraskuussa 2 gerbiiliä mutta äiti sanoo vasta maaliskuussa miten saan äidin suostumaan marraskuuhun?

24

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuliVili123

      Kysy saisitko Joululahjaksi ne, ettet saisi paljoa muuta lahjoja?
      Ja jos suru on kova niin kannattaisi antaa surun loppua ja sitten ostaa vasta.
      Ei tainnut olla apua mutta toivottavasti jotain ( VINKKIÄ )...

    • eläin fani

      juu kyl se nyt ostaa ne jo marraskuussa joululahjaks enkä saa sen takii niin paljoo lahjoi.....

      Kiitti avusta

      • "kasvattaja"

        Myyn gerbiilejä, millasii haluat?


      • Kiitollisuutta pliis!!!!
        "kasvattaja" kirjoitti:

        Myyn gerbiilejä, millasii haluat?

        Sun pitäs olla tyytyväinen että ees saat koska ite en saa ikinä varmaan!!!!


      • fdtydj
        "kasvattaja" kirjoitti:

        Myyn gerbiilejä, millasii haluat?

        onko sul gerbuja mis päin asut (suomea)??


      • Kiitollisuutta Pliis!!!!
        fdtydj kirjoitti:

        onko sul gerbuja mis päin asut (suomea)??

        Jos Myles kysyt niin ei ole vaikka haluan!!! ;((


      • Kiitollisuutta pliis
        Kiitollisuutta Pliis!!!! kirjoitti:

        Jos Myles kysyt niin ei ole vaikka haluan!!! ;((

        Siis multa kysyt... Tää kännykkä arpoo omii sanoi


      • Turha valittaa
        Kiitollisuutta pliis!!!! kirjoitti:

        Sun pitäs olla tyytyväinen että ees saat koska ite en saa ikinä varmaan!!!!

        Totta!
        Mäkin oon koko ikäni toivonu jotain lemmikkiä. Eikä mulle oo koskaan sanottu, että saat viiden kuukauden päästä. No, on sanottu että saan aikuisena mut siihen on liian pitkä aika...


    • iisakin pippeli

      www.youtube.com/

    • Gerbiilejä?

      Äidilläni on jyrsijäkammo! Hänellä on itsellään ollut marsu, jota pelkäsi niin paljon, että aina kun marsu tuijotti äitiäni, hän vain antoi sille lisää ruokaa, koska pelkäsi sen käyvän päälle. Äiti myi sen, ja parin viikon päästä se kuoli liika läskeyteen. miten saisin äidin suostuteltua antamaan minun ostaa 2 gerbiiliä?

      • Kiitollisuutta pliis

        Sano äidilles ettei sen tarvii koskee siihen. Kerro myös gerbiileistä jotain sille ja pidä niitä sun huonees... :D Oliko apua Kerro sitten!!!!


    • Gerbil love

      Voisitteko auttaa minua saamaan gerbiilin? :) Äidilläni on hiiri/rotta kammo ja hänestä gerbiilit on kuin ne, koska niillä on häntä... Haluaisin gerbiiliä todella paljon, ja minulla on paljon rahaa, joten maksaisin kaiken itse. Olen miettinyt että olisiko hyvä keino ostaa gerbiilille jo kaikki tarvikkeet niin ei äiti enää pystyisi kieltäytymään.. :D Olisiko hyvä idea? ;) Kiitos jos vastaatte! (JA HUOMIO TÄHÄN!!! Kun puhun koko ajan gerbiilistä, tarkoitan kolmea gerbiiliä. En vain jaksanut laittaa koko ajan monikkoon :D )

      • gerbiili

        Voisit sanoa äidillesi että hänen ei tarvii koskea niihin:)
        en tiedä onko niin hyvä idea ostaa kaikki valmiiksi koska hän voi kieltäytyä ja vaikka pakotaa sinut myymään kaikki tavarat!


    • gerbiili fani

      Haluaisin todella paljon 2xgerbiiliä!muttaäitija isä ei suostu:(äidin kaverikin oli puhunut sille että mulle kannattais ottaa gerbiili:)puhuin siitä heidän kanssaan mutta he eivät suostu,suostuin maksamaan ruoat,häkin,purut...
      mutta he hokevat ei ole rahasta kyse.Tiedän kerbiileistä tosi paljon ja hoitaisin ne itse ja pitäisin ne huoneessani mikä auttaisi?
      HUOM!!!
      äiti ja isän syy:kuka ne hoitaa?
      minne ne laitetaan kun lähdetään johonkin matkalle?
      emme pääse äidin siskon mökille kun hänellä on astma.

      • Et oo ainoo

        Mulla on ihan samaa tilanne. Äiti ja iskä:et sä niitä jaksa hoitaa. Mihin ne pistetään kun mennään matkalle?


    • Gerbu :)

      Moi. :)

      Vähän vatauksia äitisi ja isäsi syihin:

      kuka ne hoitaa?

      -Jos olet gerbiileitä hankkimassa niin etkö sinä niitä hoida? :D Vakuuta, että sinä ne hoitaisit, ja heidän ei tarvitsisi muistuttaa ym. veden vaihtamisesta, terran siivoamisesta jne. Lue paljon tietoa gerbiileistä, ja näytä, että hoitaisit ne hyvin.

      minne ne laitetaan kun lähdetään johokin matkalle?

      -Kun menette matkalle, eikö jokin luotettava tuttunne/ystävänne voisi käydä katsomassa että kaikki on ok? Ja samalla hän vaihtaisi veden ja tarkistaisi onko ruokaa. Yhtä yötä pidemmäksi ajaksi en jättäisi gerbiileitä yksin.

      Lue gerbiileistä paljon tietoa, näytä vanhemmillesi, että olet vastuuntuntoinen, ole kärsivällinen äläkä kinua! Se saa vanhemmat hermostumaan! Puhu "aikuismaisesti" äläkä jankuta. :D

    • APUA

      mulla on kans sama ongelma mun kaveri myis kolme gerbua halvalla ja siihen kuuluis kantokoppi, juomapullo, häkki, purut, lelut ja ruokaa eli aika hyvä tarjous mutta äiti sanoo että ne haisee joten se ei halua sen takia niitä ja sen mielestä ne on jotain rottia ja sitä paitsi mihin ne laitettais ja mun huoneeseen ei käy.
      oikeesti auttakaa äkkiä ennen kuin joku muu kerkee ostaa gerbut

      • APUA

        Niin ja sitä paitsi myös harrastan cheerleadingia mikä on kallis harrastus ja äiti sanoo: - Cheerleading tai gerbiili enkä halua jättää cheerleadingia äiti haluais pienen akvaarion se käy mutta silti ne on kalliimpia, niitä ei voi pitää sylissä ja niistä ei oo kauheesti seuraa!!!!


    • äitieisuostu

      haluisin tooosi ppaljon kaks gerbiilii joulu lahjaks oon halunnu niit koko ikäni.mut äiti sano et meil ei kuulemma oo tilaa muo ärsyttää ku ne on niin ihanii ja kyl mä jaksaisin hoitaa ne ja mun kaikil kavereil on lemmikki no ei toi kyl oo syy mut mä siis haluisin niit tosi paljon vastatkaa pliiis

    • Mikälie nimimerkki

      Tuli hirvee Gerbiili kuume, kun luin Gerbiili kirjaa, ja en oikein tiedä miten suostutella vanhemmat hankkiin sellasen. Siis kyllä minä itse voisin maksaa Gerbiilin, ja hoitaa itse tietenkin. Kun olen vähän pahoillani kun oma kani kuoli:(

    • Gerbiili-Fani :3

      En valitettavasti osaa auttaa sua :D
      Itte sain gerbiilit uutena vuotena (2014) :)

      Mutta .. Voit vaan kysyä äidiltäs niitä gerbsuja.. Mutten ihan tosi osaa auttaa enempää C:

    • Anonyymi

      No tee koti töitä ,säästä ,lue tietoa ja puhu niistä paljon lähetä kuvia myynissä olevista gerbiileistä ja sitten vaan pum sulla on ne

    • Anonyymi

      Hei olen 12v tyttö ja haluaisin gerbiilejä mutta minulla on jo kolme marsua yksi hamsteri 2v kaksi koiraa miten suostutelisin äitini gerbiileihin ? ( kaiki apu KÄY)

    • Anonyymi

      Minulla on 1 talvikko,3marsua ja 2koiraa oli syyrian hamsteri joka kuoli.🤧 ja nyt haaveilen gerbiilistä. Sain 2kk sitten sen taövikon mutta gerbiili kuume on suuri ja toiveena olisi saada nämä muttä onko ehdotuksia miten suostutella äiti ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe