kun laitoin äänen tulemaan kuulokkeista. Kone sanoo, että kaikki toimii oikein, mutta silti ei ole ääniä koneessa vain kuulokkeista kuuluu. Mikään ei auta. Ei herjaa mitään laitehallinnassa eikä ole mikään mykistys päällä.. Ajurit tarkistettu, on ajantasalla jne.
osaisko joku helppiä?
hp compaq 620 kadotti äänet,
Hermot menee
5
199
Vastaukset
- äänihemmoko
Kuuluuko äänten kuulua yhtaikaa molemmista.Ota kuulokkeiden johto irti koneesta.
- Hermot menee
No tietty en yritä yhtäaikaa!
Ongelma on se, että koneesta kuuluu vain äänet kuulokkeilla, ei siis ollenkaan kaijuttimista. Ihan noi kuulokkeet on tossa irti ja kaijuttimet pelaa mittareiden mukaan normisti, mutta ääntä vaan ei kuulu.
- Prk.....
Ainoastaan kuulokkeista kuuluu kun yhdistää.
Aatteloo mitä aatteloo, ajatukset männöö aina naimisee. - mistähän johtuu
Mulla sama ongelma ja koneena HP 6280.
- ripspilli
Vuoden vanha HP 620 ja täysin sama ongelma. H*lvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671