Kyseessä siis Fiesta mkIV, vm -97. Oven avaaminen sisältä ei onnistu, se menee kyllä lukkoon kahvaa painettaessa. Avaimella toimii ja ulkopuolen kahvasta aukeaa. Irrotin oviverhoilut päästäkseni käsiksi lukkovajeriin mutta koko lukkosysteemi vivustoineen on jonkinlaisen suojakuoren sisällä, niin, että vaijerin kiinnitystä itse lukkoon ei pääse näkemään. Miten nyt pitäisi edetä? Purkaa koko lukko irti vai lähteekö kuori irti rikkomatta mitään ympäristöstä?
Apua kaipaisin, hankala aukoa ovea aina ikkunan kautta ulkopuolen kahvasta...
Fiesta etuoven lukko - apua!
2
533
Vastaukset
- jörö112
Moi, oven lukon puoleisella sivulla ylin messinginvärinen ristikanta ruuvi auki.
Sitten otat ovimuovia siis sitä kelmua alaspäin irti ja huomaat lasin ohjurin alapäässä ruuvikiinnityksen. Se auki ja voit nostaa sen muovikuoren pois.
Vivut irti, ja sen jälkeen lukkopesän takana on peltinen lukitusrengas. Siinä on reikä johon tähtäät ruuvimeisselillä ja käännät sitä vastapäivään. Kun lukitus aukeaa, poista lukkopesä.- tini
no ei ole lukkopesässä vikaa vaan vaijeri poikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087