Ulkoinen kovalevy tyhjeni ???

Help me..

Olen varmuuskopionut PC,ni tiedostoja ulkoiselle kovalevylle jota olen pitänyt päällä ainoastaan silloin kun olen siirtänyt tai hakenut tietoja sieltä.
Nyt PC ei tunnista koko levyä joka on USB kautta yhdistetty.
Tai sen verran tunnistaa, etä näyttää kooksi 0 kt ja pyytää alustamaan.
Mitä teen ??
Olenko menettänyt tiedot ja joudun alustamaan ??

5

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k*j'5rwL

Ota levy irti kotelosta ja asenna suoraan koneeseen. Selviää ainakin onko vika sovittimessa vai levyssä.

• 1+12

Kokele muita USB-liittimiä. Toisessa koneesa USB-kovalevy. Olet varmistanut hdllä olevia tiedostoja, onko hdllä kopiota. Mulla Samsung 500G, Buffalo 1T. Toimineet moiteetta. Useissa koneissa USB2-3.

• Et onneksi ole menettänyt mitään vaikka joutuisitkin alustamaan, kun kyseessä on varmuuskopio, jonka varmuuskopioidut tiedot ovat siis tallessa myös alkuperäisinä.

Eikö Windowsille ole mitään levyn kirjanpidon korjausohjelmaa? Vika voi olla siinäkin. Tai sitten levy on kerta kaikkiaan sökö. Tai, kuten tässä on jo arveltu, kotelo on sökö ja levy vielä ehjä, jolloin myös ne varmuuskopiosi ovat yhä tallella.

• MulliKulli

On korjausohjelmia Wn FAT32 ja NTFS tiedostojärjestelmille. Jos osiotalukko vioittunut jossain tapauksissa sen voi korjata FDISK näyttää osiotiedot, jos on. Jos ei voi antaa fdisk ille entiset tiedot. Sehän USB, eli yhtenä osiona? Jos avaat kotelon päällä tarra jossa Heads, Cyli... yms tiedot.
        Googlella hakuja Partition Magic, yms erasus-.free

• WIn onkelmia joo.

Usb tikuilla on tuo tuttua WIndowsissa, monesti on tullut vastaan pyyntö alustaa levy, ei missään nimessä kannata levyä alustaa jos ei ole varmuuskopiota, siinä nimittäin menetät sitten kaiken sisällön kiintolevystä ,(tämä ainakin WinXp koneessa)
      Win7 sanoo monesti Usb tikulle että tikku pitää tarkistaa tms. virheistä, sen voi ohittaa ja tikku toimii normaalisti, myös. Win7 on joskus muistaakseni pyytänyt formatointia.

Ulkoisille kiintolevyillekkin on tapahtunut samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      183
      1536
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      196
      1367
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1119
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      823
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      701
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      681
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      640
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe