Moikka. Muistatteko minkänimisiä juontajia siellä oli tossa 15 vuotta sitten? Varsinkin nuoren naistoimittajan nimeä etsin, joka soitteli jonkun kundin kanssa arki-iltaisin toivelevyjä. Kuuntelin niihin aikoihin Energyä aina kun olin kotona, mutta en muista yhtäkään juontajaa. Missähän mahtavat olla nykyään???
NRJ 90-luvulla
11
603
Vastaukset
- KMM59
Siwan kassalla.
- Mennyt on mennyt
Mitä menneitä muistelemaan. Mitä on Nrj vuona 2011.
- ex-nuori
Minä kuuntelin sitä niihin aikoihin ja nyt kun kuntosalilla on nrj päällä huomaa että sitä on tullut vanhaksi kun ei ymmärrä sitä musaa ollenkaan...
- Ronja22
Jussi Ridanpää siel on juontanut jo ainakin 6-7 vuotta, sitä ennen oli muistaakseeni joku Lähteenmäki. Tais siirtyä Aallolle. Se juonsi jonkun naisen kanssa.
- ......
Jossain vaiheessa vuosituhannen taitteessa oli Salsa Sinisalo ja olikohan Aino Laine -niminen nainen illoissa.
- fia
tenkanen ja kristiina komulainen oli parhaita:D
- ysärikuuntelija
Tenkanen kuka?
- Sporalla
aarne tenkanen
- muistoja ysäriltä
mä sain siinä arki-iltojen toiveohjelmassa kaks kertaa toivebiisini läpi; Roxette ja Cappellaa :D tais olla 1997. Enää siellä ei taida noin hyvää musaa kuulla
- minävaan
se oli sami tenkanen eikä keksitty hahmo aarne tenkanen :D
- kuka lie oli
kuka oli se homo tai ainakin hyvin homolta kuulostava juontaja joskus 2000-luvun alussa. Juonsi ilta-ohjelmaa, oliko se nyt nrj vai kiss fm. äänen perusteella kuvittelen tyylikkääksi pojuksi, mutta kuvassa oli semmoinen harmaa huppari ukkeli :D muistaako kukaan semmoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854