olisi paljon ostettavaa netistä kun vain tajuaisi, mitä kannattaa ostaa?
Onko niin että akryylikynnet liimataan UV valolla?
Mikä on se toinen mahdollisuus jossa kynnet liimataan liimalla?
Kuka osaisi neuvoa.
Tämä tuntuu olevan iso työsarka jos asiat haluaa tehdä itse?
Tekokynnet?
85
306
Vastaukset
- toisinaan tekokynnet
Minulla on liimalla kiinnitettävät tekokynnet. Niitä saa halvalla tavarataloista ja halpahalleista. Pakkauksessa on kynsiaihiot ja liima. Liima on jonkinlaista pikaliimaa. Ei kannata liimata kynsiä kauttaaltaan, koska pitkistä kynsistä saattaa jossain vaiheessa haluta eroon. Yksi liimapiste kynnen tyveen, pisteet kynsien reunoihin ja yksi piste kärkeen. On halvempaa laitaa kynnet itse, ja se on ihan helppoa. Muutamat tuttavani laitattavat tekokynnet jollain ammattilaisella. Mikä siinä, jos ei viitsi nähdä itse vaivaa, ja on valmis maksamaan.
- hekohekot
Mitä tekee kuuskymppinen tekokynsillä....raateleeko metson...siis taistelevat metsot
- Aivan selvä vosu!!
hekohekot kirjoitti:
Mitä tekee kuuskymppinen tekokynsillä....raateleeko metson...siis taistelevat metsot
Hekoheko itselles. Taidat olla tyylipuhdas tylsimys!!
Kun lähden juhliin, laitan parhaat vaatteet ylle ja kauniit kengät jalkaan, kampaan tukan tyylikkääkksi, ja laitan tekokynnet. Tekokynsissä on erityisen suuri etu se, että arjessa voi pitää käytännölliset lyhyet työkynnet, ja juhlassa kauniit vähän pidemmät. Ei niiden juhlakynsienkään tarvitse olla terävät ja kakssenttiset. Ne voivat aivan hyvin olla pelkästään siistit ja huolitellut. Tekokynnet ovat siinäkin mielessä kätsät, että työkynnet löytyvät heti, kun poistaa irtokynnet.
Oletko sitä mieltä, että iän karttuessa ihminen ei saisi olla huolitellun näköinen edes juhliessaan. Jos vastaan myöntävästi, olet tylsimys, ja haluat muidenkin olevan tylsimyksiä. Böö!! Pidä ikävää keskenäs! Hehee, käytän muuten joskus irtoripsiäkin. Tosi synnillistä! Vai mitä matonen maan? - :))
Aivan selvä vosu!! kirjoitti:
Kun lähden juhliin, laitan parhaat vaatteet ylle ja kauniit kengät jalkaan, kampaan tukan tyylikkääkksi, ja laitan tekokynnet. Tekokynsissä on erityisen suuri etu se, että arjessa voi pitää käytännölliset lyhyet työkynnet, ja juhlassa kauniit vähän pidemmät. Ei niiden juhlakynsienkään tarvitse olla terävät ja kakssenttiset. Ne voivat aivan hyvin olla pelkästään siistit ja huolitellut. Tekokynnet ovat siinäkin mielessä kätsät, että työkynnet löytyvät heti, kun poistaa irtokynnet.
Oletko sitä mieltä, että iän karttuessa ihminen ei saisi olla huolitellun näköinen edes juhliessaan. Jos vastaan myöntävästi, olet tylsimys, ja haluat muidenkin olevan tylsimyksiä. Böö!! Pidä ikävää keskenäs! Hehee, käytän muuten joskus irtoripsiäkin. Tosi synnillistä! Vai mitä matonen maan?Kaikki hyvin, kunhan ei valkosipuli löyhkää.
- Aivan selvä vosu!
:)) kirjoitti:
Kaikki hyvin, kunhan ei valkosipuli löyhkää.
Taikauskoiset yrittävät suojautua vamppiirien vokottelua vastaan valkosipulilla, mutta valkosipuli ei suojaa minulta!! Varokaa kuolevaiset!
- meeriamanda
Aivan selvä vosu!! kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että iän karttuessa ihminen ei saisi olla huolitellun näköinen edes juhliessaan. Jos vastaan myöntävästi, olet tylsimys, ja haluat muidenkin olevan tylsimyksiä. Böö!! Pidä ikävää keskenäs! Hehee, käytän muuten joskus irtoripsiäkin. Tosi synnillistä! Vai mitä matonen maan?Ja ikäsi on? Mihin mennään nauramaan?
- Aivan selvä vosu
meeriamanda kirjoitti:
Ja ikäsi on? Mihin mennään nauramaan?
No, päätäpä ite!
- tekokynsi?
kiitokset asiallisesta vastauksesta
- tekokynsi?
Aivan selvä vosu kirjoitti:
No, päätäpä ite!
miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - tekokynsi?
Aivan selvä vosu! kirjoitti:
Taikauskoiset yrittävät suojautua vamppiirien vokottelua vastaan valkosipulilla, mutta valkosipuli ei suojaa minulta!! Varokaa kuolevaiset!
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - Aivan selvä vosu
tekokynsi? kirjoitti:
oliko sinulla siihen jotain annettavaa?Et ehkä hoksannut, että aloitin mimimerkillä 'toisinaan tekokynnet', ja mielestäni kerroin ainakin jotain tekokynsistä. Myönnetään , että provosoiduin minulle vastanneen henkilön 'hekohekot' ilkkumisesta, ja sain päähäni pelleillä nimimerkillä 'aivan selvä vosu'. Pahoittelen ilveilytaipumustani. Yritän olla jatkossa vakavampi, kuten ikäiselleni kuuluu.
Suositteelen muuten french manikyyriä. Ovat mielestäni elegantin näköiset.
- kynsi-laukkaa
TV-kuuluttaja Maria Jungnerilla on järkyttävän pitkät kynnet. Ovatkohan omat vai ostetut?
- tekokynsi?
oliko sinulla siihen jotain annettavaa?
- :)
Minä tykkään pyyhkiä pyllyäni ihan omilla sormillani, ilman tekokynsiä.
Monella yställäni tekokynnet on, kun olen katsellut niin tyydyn olemaan vaatimattomampi.- tekokynsi?
- Lissu Likamieli
Minä olen sitä mieltä, että värilliset ja pitkät kynnet ovat huonon ihmisen merkki. Kauneuden tavoittelu yleensäkin on huoruuden ilmentymää. Minä olen jumalaisen ruma ja hyveellinen!!
- järsitäänkö?
Kyllä lyhyet kynnet ovat kykenevän erkkimerkki.
Karmeat olivat muinaiset pitkät kyntenikin, violetit. Yöks! Älähän lissu kiilaile,mä olen varanut ton rumilus nimikkeen ,pitkät kynnet on jollain taval kauniit.
Silloin kun ne naputtaa hermostuneesti pöyrän pintaan ne on hermostuttavat,
korvan takaa rapsuttaessa ne on oikein hyvät.
Siin voi näinkin hyveellinen villiintyä.- Lissu Likamieli
järsitäänkö? kirjoitti:
Kyllä lyhyet kynnet ovat kykenevän erkkimerkki.
Karmeat olivat muinaiset pitkät kyntenikin, violetit. Yöks!Kaameata, violetit kynnet!! En olis uskonut sellaistakaan elinaikanani näkeväni. Ai niin enhän minä sellaista ole nähnytkään. Meidän kylän kemikaliossa myydään hävynpunaisia kynsilakkoja. Kyllä on maailma mennyt kauhiaksi.
- järsitäänkö?
koti-kiusattu kirjoitti:
Älähän lissu kiilaile,mä olen varanut ton rumilus nimikkeen ,pitkät kynnet on jollain taval kauniit.
Siin voi näinkin hyveellinen villiintyä.Nookko nää kitaristi, heillähän on pitkäkynsiominaisuus, jos ei muussa, niin pikkuvarpaassa, ei kun -kynnessä.
Vai soitellaanko Konsta Jylhää, nyt alkaa olla kovat ajat minullakin. - Lissu Likamieli
koti-kiusattu kirjoitti:
Älähän lissu kiilaile,mä olen varanut ton rumilus nimikkeen ,pitkät kynnet on jollain taval kauniit.
Siin voi näinkin hyveellinen villiintyä.Mitä muka olet varannut? Minä olen Lissu Likamieli Reima Kyyläsen kihlattu. Sinähän et Reimaa homostelemaan houkuttele, tai saat tuntea, miltä raamattu tuntuu keskellä naamaa lujaa pläjäytettynä. Kaulintakin voi tulla, jos sopuisa opastus ei tehoa..
Lissu Likamieli kirjoitti:
Mitä muka olet varannut? Minä olen Lissu Likamieli Reima Kyyläsen kihlattu. Sinähän et Reimaa homostelemaan houkuttele, tai saat tuntea, miltä raamattu tuntuu keskellä naamaa lujaa pläjäytettynä. Kaulintakin voi tulla, jos sopuisa opastus ei tehoa..
Onkohan teit kaksi vai ookko muuten vaan joutusa puhumaan,ettei vaan olis iso suu?
No porukassa on ain kivempaa,ei tartte yksin höpöttää.- Lissu Likamieli
koti-kiusattu kirjoitti:
Onkohan teit kaksi vai ookko muuten vaan joutusa puhumaan,ettei vaan olis iso suu?
No porukassa on ain kivempaa,ei tartte yksin höpöttää.Mitä?? Väitätkö, että minä olen niin lihava, että tarvitsen kaksi penkkiä lentokoneessa. Nyt tuli kaulinta !! Vingu ja ano armoa!!
- lärsitäänkö? :))
koti-kiusattu kirjoitti:
No porukassa on ain kivempaa,ei tartte yksin höpöttää.Meillä on 12, suuri suu, kun se avautuu, pelko pois, pelko pois, Rosmarie.
Sinä olet nopsa kirjoittaja, oikea oikolukija.
The more, the merrier Lissu Likamieli kirjoitti:
Mitä?? Väitätkö, että minä olen niin lihava, että tarvitsen kaksi penkkiä lentokoneessa. Nyt tuli kaulinta !! Vingu ja ano armoa!!
Eikös lihavat ollu lepposia ,älä nyt riko myyttiä ja mielummin sitten piiskaa kun ei jää niin isoja rantuja
lärsitäänkö? :)) kirjoitti:
Meillä on 12, suuri suu, kun se avautuu, pelko pois, pelko pois, Rosmarie.
Sinä olet nopsa kirjoittaja, oikea oikolukija.
The more, the merrierJahas nyt se sitten taas tapahtu ja saan kaivaa translaattorin esille tommosia sanoja ymmärrä.
Kynsistä piti puhumaan ja sun kovista ajoista ettei vaan oikein isoviha olis tulollaan.- Lissu Likamieli
koti-kiusattu kirjoitti:
Eikös lihavat ollu lepposia ,älä nyt riko myyttiä ja mielummin sitten piiskaa kun ei jää niin isoja rantuja
Miten minusta tuntuu nyt siltä, että itse vihtahousu on viekottelemassa minua kiusaksen tielle. Häivy sinä vihtahousun lähettämä irstas kikkolo!
- järsitäänkö?
koti-kiusattu kirjoitti:
Jahas nyt se sitten taas tapahtu ja saan kaivaa translaattorin esille tommosia sanoja ymmärrä.
Kynsistä piti puhumaan ja sun kovista ajoista ettei vaan oikein isoviha olis tulollaan.Sinä, valloittavin palstaaja? Nyt en ymmärrä, mutta tuskinpa olenkaan viisas?
Sinun, kultasydämeni, kirjoituksista olen saanut paljon tukea kovalle elämäntielleni.
Mitä olen tehnyt, jotta ansaitsen ylenkatseesi?
Kuinka heppoista onkaan käsittää, paljon vaikeampaa oikeinkäsittää. Lissu Likamieli kirjoitti:
Miten minusta tuntuu nyt siltä, että itse vihtahousu on viekottelemassa minua kiusaksen tielle. Häivy sinä vihtahousun lähettämä irstas kikkolo!
Mihinkäään kiusauksen tielle mennä,mennään emmauksen tielle siel on outoa porukkaa ja mahtava loppuvitsi.
Multa meinas särekehä purota kun sen kuulin,en mää oo irstas ihan vaan tavallinen suomalainen mettäsika joka vipeltää saparo kippurassa.- Lissu Likamieli
koti-kiusattu kirjoitti:
Mihinkäään kiusauksen tielle mennä,mennään emmauksen tielle siel on outoa porukkaa ja mahtava loppuvitsi.
Multa meinas särekehä purota kun sen kuulin,en mää oo irstas ihan vaan tavallinen suomalainen mettäsika joka vipeltää saparo kippurassa.Kunhan esität harmitonta saparo kippurassa. Minä lähen nyt tämmösistä kikkolokokoontumisista kokonaan pois!!
järsitäänkö? kirjoitti:
Sinä, valloittavin palstaaja? Nyt en ymmärrä, mutta tuskinpa olenkaan viisas?
Sinun, kultasydämeni, kirjoituksista olen saanut paljon tukea kovalle elämäntielleni.
Mitä olen tehnyt, jotta ansaitsen ylenkatseesi?
Kuinka heppoista onkaan käsittää, paljon vaikeampaa oikeinkäsittää.Ketä nyt ylenkatsotaan ,enklantia kauhistelin vaik oppineet on aina kiinostaneet minua.
Mun on vaan vaikeaa tuntea ihmistä ilman nikkiä eppäillä kyllä voin mut vaan ittekseni.
Sun tarttis tuntea Turun seurun puheen nuotti et mun juttu avautuis,pätkii niinkuin ajatuskin.Lissu Likamieli kirjoitti:
Kunhan esität harmitonta saparo kippurassa. Minä lähen nyt tämmösistä kikkolokokoontumisista kokonaan pois!!
Heippa sit lissu,oltiin hetki ihmisiä toisillemme ,hyvä me
- järsitäänkö?
koti-kiusattu kirjoitti:
Ketä nyt ylenkatsotaan ,enklantia kauhistelin vaik oppineet on aina kiinostaneet minua.
Mun on vaan vaikeaa tuntea ihmistä ilman nikkiä eppäillä kyllä voin mut vaan ittekseni.
Sun tarttis tuntea Turun seurun puheen nuotti et mun juttu avautuis,pätkii niinkuin ajatuskin.Parree pätkiä putkaan, ei kun puskaan. On parempi mieli, kun ei ilkeä kieli satuta.
Turku on kuin Indonesia, ihan osaamaton ja tuntematon. Pitäisi kai ennen kuolemaa, käydä sielläkin päin?
Ei hikkara, lienen vuonna1971, ajellut läpi Turun. Tulivatko useat Ruotsinlaivat sinne satamaan? Muistelen nähneeni siellä jonkin kivikirkon????
Valkoisesi kohtalo näyttää täälläkin omallamme olla lähellä. Se itkettää.
Kuinka rakas ja tunnollinen, ihana, hän on ollutkaan. Korvaamaton. järsitäänkö? kirjoitti:
Parree pätkiä putkaan, ei kun puskaan. On parempi mieli, kun ei ilkeä kieli satuta.
Turku on kuin Indonesia, ihan osaamaton ja tuntematon. Pitäisi kai ennen kuolemaa, käydä sielläkin päin?
Ei hikkara, lienen vuonna1971, ajellut läpi Turun. Tulivatko useat Ruotsinlaivat sinne satamaan? Muistelen nähneeni siellä jonkin kivikirkon????
Valkoisesi kohtalo näyttää täälläkin omallamme olla lähellä. Se itkettää.
Kuinka rakas ja tunnollinen, ihana, hän on ollutkaan. Korvaamaton.varma olen etiäisistäni,tuuhan syliin saat lämpösen halauksen.
Monen riemukkaan juttuhetken muusa oot ollu.- tekokynsi?
koti-kiusattu kirjoitti:
varma olen etiäisistäni,tuuhan syliin saat lämpösen halauksen.
Monen riemukkaan juttuhetken muusa oot ollu.miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
Mene hoitamaan kahdenkeskeiset asiaankuulumattomat jupinasi muualle - tekokynsi?
koti-kiusattu kirjoitti:
Heippa sit lissu,oltiin hetki ihmisiä toisillemme ,hyvä me
Lissu Likamieli kirjoitti:
Kaameata, violetit kynnet!! En olis uskonut sellaistakaan elinaikanani näkeväni. Ai niin enhän minä sellaista ole nähnytkään. Meidän kylän kemikaliossa myydään hävynpunaisia kynsilakkoja. Kyllä on maailma mennyt kauhiaksi.
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - nobody.............
tekokynsi? kirjoitti:
Mene hoitamaan kahdenkeskeiset asiaankuulumattomat jupinasi muualleTekokynnelle.
Rupiset reppusi jupiset. Anna autuaitten olla onnekkaita. Iloita edes hetkestä kauniin vastapuolen kanssa. Oletko kateellinen?
Ei kultaisen ihmisen onni kaipaa kaikkea hyvää. On olla hyvä, saa myös takaisin kaikkea hyvää, onnenkantamoiset ovat halpoja antaa, mutta rakkaita saada.
Niin paljon on aihetta lauluun, kuin myös tikkatauluun.
Onneni on, nähdä useimmissa meissä, hitunen hyvääkin. Katkeruus, kitkeryys ryystää ihmisyyttä loppuun asti, tiuhasti. - tekokynsi?
nobody............. kirjoitti:
Tekokynnelle.
Rupiset reppusi jupiset. Anna autuaitten olla onnekkaita. Iloita edes hetkestä kauniin vastapuolen kanssa. Oletko kateellinen?
Ei kultaisen ihmisen onni kaipaa kaikkea hyvää. On olla hyvä, saa myös takaisin kaikkea hyvää, onnenkantamoiset ovat halpoja antaa, mutta rakkaita saada.
Niin paljon on aihetta lauluun, kuin myös tikkatauluun.
Onneni on, nähdä useimmissa meissä, hitunen hyvääkin. Katkeruus, kitkeryys ryystää ihmisyyttä loppuun asti, tiuhasti.miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
Mitä vihthua tulette selostamaan jotain tyhjää apskaa aiheeseen jossa kyselen asiatietoa?
Oks sun viulu vaiennut vai soitto muuten vaan muuttunu suruista tehryksi?
Ollaanko niinku syyskuun kyy kalliolla tönkkönä?
Siin ei kynnet kilkata ku kylmä ahristelee ihmistä hilpeää.- järsitäänkö?
Vielä, ihan, ei ole viulu vaiennut. Paha on katsoa, että se pian sulkeutuu. Itku on melkein jatkuvaa, kun ei pysty auttamaan.
Anna anteeksi, mutta jokaisella lienee omat hyvät ja pahat subjektiivisuutensa.
Jos et minulle puhunut, pyydän nöyrimmin anteeksi. järsitäänkö? kirjoitti:
Vielä, ihan, ei ole viulu vaiennut. Paha on katsoa, että se pian sulkeutuu. Itku on melkein jatkuvaa, kun ei pysty auttamaan.
Anna anteeksi, mutta jokaisella lienee omat hyvät ja pahat subjektiivisuutensa.
Jos et minulle puhunut, pyydän nöyrimmin anteeksi.Silloin harvoin kun joku sattuu kirjotteleman niin nyt menee kirjottajat sekaisin, oikein harmittaa kun ei oo varma kelle vastaa.
Jos oikein ahistaa niin kuuntele sellanen viisu kun ,älä elämää pelkää.
Kuluneen sanonnan mukaan kuolemaa pahempaa ei voi tarjota ja kuolemaahan ei ole.- 0 = täysi nolla
koti-kiusattu kirjoitti:
Silloin harvoin kun joku sattuu kirjotteleman niin nyt menee kirjottajat sekaisin, oikein harmittaa kun ei oo varma kelle vastaa.
Jos oikein ahistaa niin kuuntele sellanen viisu kun ,älä elämää pelkää.
Kuluneen sanonnan mukaan kuolemaa pahempaa ei voi tarjota ja kuolemaahan ei ole.Kauan sitten jo saman runon tarjosin. Siinä on elämän kaikki.
Toki, mikäpä minä sitä olen sinulle sanomaan.
Älä elämää pelkää
Älä elämää pelkää,
älä sen kauneutta kiellä.
Suo sen tupaasi tulla
tai jos liettä ei sulla,
sitä vastaan käy tiellä,
älä käännä sille selkää.
Älä haudoille elämää lymyyn kulje:
Ei kuolema sinulta oveaan sulje.
Kuin lintu lennä,
älä viipyen menneen rauniolla
nykyhetkeä häädä.
Suo jääneen jäädä,
suo olleen haudassa olla,
tulevaa koe vastaan mennä.
Ole vapaa, kahleeton tuulen tavoin:
On kuoleman portti aina avoin.
Älä koskaan sano:
"Tämä on iäti minun."
Elon maljasta juovu,
taas siitä, jos tarpeen, kivutta luovu.
On maailman rikkaus sinun,
kun mitään et omakses ano.
Elä pelotta varassa yhden kortin:
Näet aina avoinna kuoleman portin.
Kaarlo Sarkia 0 = täysi nolla kirjoitti:
Kauan sitten jo saman runon tarjosin. Siinä on elämän kaikki.
Toki, mikäpä minä sitä olen sinulle sanomaan.
Älä elämää pelkää
Älä elämää pelkää,
älä sen kauneutta kiellä.
Suo sen tupaasi tulla
tai jos liettä ei sulla,
sitä vastaan käy tiellä,
älä käännä sille selkää.
Älä haudoille elämää lymyyn kulje:
Ei kuolema sinulta oveaan sulje.
Kuin lintu lennä,
älä viipyen menneen rauniolla
nykyhetkeä häädä.
Suo jääneen jäädä,
suo olleen haudassa olla,
tulevaa koe vastaan mennä.
Ole vapaa, kahleeton tuulen tavoin:
On kuoleman portti aina avoin.
Älä koskaan sano:
"Tämä on iäti minun."
Elon maljasta juovu,
taas siitä, jos tarpeen, kivutta luovu.
On maailman rikkaus sinun,
kun mitään et omakses ano.
Elä pelotta varassa yhden kortin:
Näet aina avoinna kuoleman portin.
Kaarlo SarkiaUsko pois nolla on kaukana sinusta ehkä sit jos liität sen eteen ykkösen
- 0 = täysi nolla
koti-kiusattu kirjoitti:
Usko pois nolla on kaukana sinusta ehkä sit jos liität sen eteen ykkösen
Paha on olla, mutta pieniähän minun murheeni ovat omiisi verraten. Anna anteeksi.
Sinunlaisesi ansiosta palstalla on kävijöitä. Sinun sydämesi sykkii muillekin, kuin vain omahyväisyydelle.
Voihan nokka, Formuloita illan viihteeksi, taidan kasvattaa viikset, kissan.
Kiitos sinulle, moni itku on lopahtanut ymmärrykseesi!
Hymyillään, kun tavataan, pilke silmässä.
Toivon mukaan, en ärsytä ketään?
Laiva, Toivo ja Oulu. 0 = täysi nolla kirjoitti:
Paha on olla, mutta pieniähän minun murheeni ovat omiisi verraten. Anna anteeksi.
Sinunlaisesi ansiosta palstalla on kävijöitä. Sinun sydämesi sykkii muillekin, kuin vain omahyväisyydelle.
Laiva, Toivo ja Oulu.Olen mä sen nimisen kirjan lukenu,öitä sulle
- 0 = täysi nolla
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen mä sen nimisen kirjan lukenu,öitä sulle
Jeps, kömmitään lämpimän ja turvaisan selän taa. Meilläkin on tämä päivä kallis, ja muistorikas. ♥
- ?
0 = täysi nolla kirjoitti:
Laiva, Toivo ja Oulu.Mikä paha sulla? Ystäväni mun.
- 0 = täysi nolla
? kirjoitti:
Mikä paha sulla? Ystäväni mun.
Paha ja murheisa olo on, kun pitkäaikainen perheenjäsen on terminaalissa.
Jos minulta kysyit? - tekokynsi?
Paha ja murheisa olo on, kun pitkäaikainen perheenjäsen on terminaalissa.
Jos minulta kysyit?miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
? kirjoitti:
Mikä paha sulla? Ystäväni mun.
miksi tulit aloitukseen jossa kysytään tekokynsistä
Tulet puhumaan silkkaa paskaa joka ei kuulu aloitukseen
omahyväisiä olette
luulette että juttunneovat viihdyttäviä
eivät ole
haluan tietoa ja sinun höpinäsi ei kuulu mitenkään asiaan
katsokaa peiliin joskus idiootit - tekokynsi?
Jeps, kömmitään lämpimän ja turvaisan selän taa. Meilläkin on tämä päivä kallis, ja muistorikas. ♥
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - krhaah!
tekokynsi? kirjoitti:
oliko sinulla siihen jotain annettavaa?Peittyykö sinun kyntesi tekoturkikseen?
- tekokynsi?
krhaah! kirjoitti:
Peittyykö sinun kyntesi tekoturkikseen?
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - habanerooooo.
tekokynsi? kirjoitti:
oliko sinulla siihen jotain annettavaa?to tekokynsi.
Onko sinulla muuta annettavaa, kuin suunsoittoa? - tekokynsi?
habanerooooo. kirjoitti:
to tekokynsi.
Onko sinulla muuta annettavaa, kuin suunsoittoa?miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
- Kynnet on
Kynnet ovat kuin käyntikortti tai työkalu.
Jos haluat tehdä vaikutuksen niin hankit edustavat. Muuten riittää lyhyet, vahvat ja joustavat. - omakynsi?
Vakavasti puhuen ja omasta henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että omat kynnet, lyhyenlännätkin, ovat helppohoitoisemmat kuin keinotekoiset.
Edellyttäen että huolehdit kynsinauhoista. Viilaat raspilla siistiksi ja rasvaat huolella iltaisin. Mielellään pumpulihanskat käteen yöksi, niin eiköhän ole siistit näpit aamusella! ;)- tekokynsi?
- Mukavuussyy
Omana alkuperäisenä ihmisenä oleminen on helppoa mukavuudensyistä. Riittää oma henkilökohtainen hygeniani huolehtiminen.
- tekokynsi?
huolehdi siitä sitten
miksi tulit aloitukseen?
- tekokynsi?
järkyttävää paskaa tuli vastaukseksi
yksi ainoa puhui asiasta
muut tekivät aloituksesta sätin
jossa omia juttujaan höpisivät
kiitos kotikiusa ja ystäväsi
sättäämisen olisi voinut hoitaa yksityispuolella- ______
Sättiminen on palstan tekosyy, vihata toisiaan. Rakkaus kuultaa harvoin viesteistä.
Onneksi tänään näin moista. - tekokynsi?
______ kirjoitti:
Sättiminen on palstan tekosyy, vihata toisiaan. Rakkaus kuultaa harvoin viesteistä.
Onneksi tänään näin moista.miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - _________.
tekokynsi? kirjoitti:
oliko sinulla siihen jotain annettavaa?On, kasvatan pedonkynsiäni. Miksi täällä on noin heppoista? Menkää veisaamaan kirkkoon virsiä.
Mitä sinä annat, muuta kuin ilkeyttä, ja arvostelua? Odotan vastaustasi.
Silti, hyvää yötä! Kauniita unia! Toivoa paremmasta. - tekokynsi?
_________. kirjoitti:
On, kasvatan pedonkynsiäni. Miksi täällä on noin heppoista? Menkää veisaamaan kirkkoon virsiä.
Mitä sinä annat, muuta kuin ilkeyttä, ja arvostelua? Odotan vastaustasi.
Silti, hyvää yötä! Kauniita unia! Toivoa paremmasta.miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
oliko sinulla siihen jotain annettavaa? - k/k
Ainahan se valkeus nauraa pimeyren hommia, pilalla mikä pilalla.
Laitetaan se miehen syyks ne on sellasia hossottajia et tunkevat kaikialle .
Toivottavasti saat päivänmittaan kunnonkin vastauksii.
Jos ny jollain taval koittaa ittiään puolustaa niin varmana en sulle kettuillut.
Kaikkea sitä kännipäissään touhuu. - ______
k/k kirjoitti:
Ainahan se valkeus nauraa pimeyren hommia, pilalla mikä pilalla.
Laitetaan se miehen syyks ne on sellasia hossottajia et tunkevat kaikialle .
Toivottavasti saat päivänmittaan kunnonkin vastauksii.
Jos ny jollain taval koittaa ittiään puolustaa niin varmana en sulle kettuillut.
Kaikkea sitä kännipäissään touhuu.Pyhästä hengestäkö sinäkin päihdyit, oi?
Olkaamme ikihumalikkoja, amen.
Rapsutellaan tekokynnellä takaraivoa ja älynystyrää. - k/k
______ kirjoitti:
Pyhästä hengestäkö sinäkin päihdyit, oi?
Olkaamme ikihumalikkoja, amen.
Rapsutellaan tekokynnellä takaraivoa ja älynystyrää.kertakaikkiaan olin niin kovas nirvanas et ei tullu kynnet mieleen,mut ei toi rönsöily ollu yksin mun syy.
Musta tuntuu et joku hassutti hölmöö. - ________
k/k kirjoitti:
kertakaikkiaan olin niin kovas nirvanas et ei tullu kynnet mieleen,mut ei toi rönsöily ollu yksin mun syy.
Musta tuntuu et joku hassutti hölmöö.Mua ei tarvi edes hassuttaa, syntymähölömö kun olen. Heräsinpä kerrankin ennen sinua. Nyt menen keittämään kohveeta, ja tekemään tomaattisalaattia.
Rapsuttelemisiin, korvan takaa. ;))
Naukkaillaan kahvia.
Rönsylilja on kovin sitkeä ja eloisa. - tekokynsi?
________ kirjoitti:
Mua ei tarvi edes hassuttaa, syntymähölömö kun olen. Heräsinpä kerrankin ennen sinua. Nyt menen keittämään kohveeta, ja tekemään tomaattisalaattia.
Rapsuttelemisiin, korvan takaa. ;))
Naukkaillaan kahvia.
Rönsylilja on kovin sitkeä ja eloisa.miksi tulit aloitukseen jossa puhutaan tekokynsistä
- ------
Tehokyntöset.
Naurettavaa.- tekokynsi?
- kr_h
'Muoti ja kauneus' -palstalla saisit asiallisia vastauksia. Niskahielle ja likaisille vaatteille haiseva porukka herää oitis tällä palstalla, kun vain vähänkin jokin kirjoittelu viittaa itsensä huolehtimiseen, ulkonäköön ja mielenkiintoon kauneudesta. Samanen porukka kirjoittelee pitkät listat lääkkeistään, sairauksistaan. Nekin sopisi viedä terveyttä koskeville palstoille.
- kotkan,poikii
Kauneuttako lie, pitkät tekokynnet maksaläikkäisissä räpylöissä?
- tekokynsi?
kotkan,poikii kirjoitti:
Kauneuttako lie, pitkät tekokynnet maksaläikkäisissä räpylöissä?
- rauhoitu nyt
Voi hyvä jyssäys tätä tekstiä,on jollain tosi paha olla.
- tekokynsi?
- Miten on??????
Olisikohan rattilukon tapainen nettilukko seuraava keksintö kännissä häiriköijille?
- tekokynsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046