Tänäänpä taidan mennä Teeriharjulle. Orkestereista ei ainakaan ole kiinni, hyvät on, mutta miten lie tanssijoiden kanssa... No, riittää että löytyy yks tai kaks hyvää ! :)
Teeriharjulle...
4
288
Vastaukset
- Mennäkkö?
Onko menijöitä 19.11. Teeriharjulle? Käykö siellä väkeä myös pääkaupunkiseudulta?
- Mennäkkö?
Korjaus, siis 18.11. perjantaina
- TangoMiess
Mennäkkö? kirjoitti:
Korjaus, siis 18.11. perjantaina
JUu minä olin kans jo toinenkerta k.o. paikassa
loistavat kaks orkesterii ja monia tuttuja PKS alueelta
Onneks oli muutama hyvä lounaisuomestakin uusia
tanssinaisia..
varsinkin jäi mileen illan tähti. eräs loimaaltapäin
nimi jo unhoittui.
Eipä tanssinjanoa näkynyt,, ehkä kaljalla sammutettu :-)
:D Tanssinjanoa ei järin sammuteta kaljalla! Mutta ei tosiaan näkynyt. Lähdimme sitten porukalla Korpilampea testaamaan. Ihan ok tanssit oli sillä kertaa sielläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1311353Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 68667
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442