Sitä päivää odotellessa.
Lupaan olla teitä luusereita vastassa portilla iloisesti laulaen ja tanssien kun viimeinenkin suojatyöpaikkansa menettänyt puliukko kävelee portista ulos.
Itse sitä hommaa 10 vuotta katselin ja huomasin ettei tuollainne "työ" täysjärkisille ole.
Milloin tehtaat lähtee Kiinaan?
2
172
Vastaukset
- ripuliarallaa
Ja minä lupaan että juon kalleinta viinaa mitä alkosta löytyy kun kattelen miten toralaisten akat pakkaa muuttoauton ja lähtee ukkoisan luota vittuun kun raha hana meneekin yhtäkkiä kiinni, häh häh!
Alkaa olla siinä vaiheessa niskan bussipysäkillä taistelua istumapaikoista missä juoda se gambina pullo.- Hyde Park
Ja mie myöskin ostan alkosta konjakkipullon,meen niskalle bussipysäkille taistelee niist istumapaikoista.
Voin jopa tarjota paukut ja samal kysyn että mites nyt, kun raha hanat kiinni,mites se iso omakotitalo nyt pärjää,kuin myös kesämökit ym.
Minimanissa ois tarjouksessa tuulipuku ja lenkkarit,voin maksaa,jos ei oo enää rahaa,kun stora muuttaa kiinaan.
Kantapaikassa tarjoisin ykkösoluen,nakkarilta lihatsun ilman nakkeja,koska jotenkin tulee mieleeni ryhävalas.
Mutta,nähdään niskalla, miut tunnistat siintä että on muovikassis gambbiinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584