Bulgaria VS Kypros

kahen vaiheilla..

Moikka!
Oltaisiin kaveriporukalla lähössä juhlimaan 18-vuotis synttäreitä ulkomaille. Ja ollaan kahen vaiheille että lähtiskö Bulgariaan vai Kyproksen agia napaan?
Onko kellään kokemuksia kumpaan kannattaisi lähteä bilettämään?
Ollaan kateltu kummastakin hotelleja ja siihen tulokseen oon tullu että Agia napalla olis enemmän nuorten suosimia hotelleja? Siis ihan bilettämään ja rannalle makoilemaan oltais menossa. :) Kummassa paikassa on enemmän menoa?

7

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä on tieto

Sunny Beach on täynnä juhlivia nuoria. Taatusti unohtumattomat synttäri bileet koko pohjois-euroopan nuorten kanssa. Ja hintataso on edullinen.

• kahen vaiheilla..

Kiitti vastauksesta. :) onks sulla tietoo bulgarian hotelleista? :

• tämä on tieto

Kaikki matkanjärjestäjien minkä matkassa olen ollut niin alimpien tähtien hotellit ovat olleet ihan kelpoja. Olen ollut aurinkomatkojen,finnmatkojen,lomamatkojen ja nyt konkurssiin menneen alma tourin matkoilla ja aina edullisimmissa hotelleissa...kannattaa katsoa tarkkaan mitä sitten toivoo esim. ilmastointia ei ole kaikissa kesähelteellä eritoten juhlien jälkeisessä oloissa jos ei jaksa mennä altaalle kellumaan niin kiittää kyllä siitä että on maksanut vähän enemmän hotellista nimimerkillä kiva hikoilla 30 asteessa krapulassa :) mutta eihän sitä lomaa hotellihuoneessa vietetä...aika mukava hotelli oli finnmatkojen jantra se on suosittu nuoriso hotelli jossa skandinaavi nuoret kilistelevät mukia keskenään hotellin allasbaarissa, josta sitten lähdetään liikenteeseen...mutta koko "kylä" on keski-kesällä täynnä nuoria joten ei tarvitse pelätä, että ikäistä seuraa ei löydy...kannattaa katsella youtubista videoita hakusanoilla sunny beach bulgaria että pääsee vähän käsitykseen menosta...

• kahen vaiheilla..

Okei! Toi on tosi hyvä tietää, ku tosiaanki ollaan mietitty tota Bulgariaa. (: Täytyy kattoo yotubest noit videoita ja kattoo toi hotelli minkä mainitsi! :) Millon oot ite ollu Bulgariassa?

• tmä on tieto

Viimeksi menneenä kesänä 2 kertaa.....

• kahen vaiheilla..

Okei. :) Taitaa sit olla kiva paikka

• Jsss128

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      547
      7056
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      2648
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2025
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1236
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1183
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1138
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      87
      998
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      975
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      62
      944
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      820
    Aihe