muistikortti ongelma

eiut4hqwivtghnivcbnx

ostin samsung galaxy s plus puhelimen ja se ei tunnista verbatimin 8 gigan sdhc korttia ja siskoni galaxy giokaan ei tunnista korttia. kortti on toiminut vanhassa nokia 5130 puhelimessani moiteettomasti joten missä vika????

8

2844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se kortti pitää ehkä alustaa Samsungissa ennen käyttöä, jotta se toimisi oikein. Tai sitten tietokoneella Fat32 muotoon. Silloin tosin kaikki tiedostot häviävät kortilta, joten ne kannattaa ottaa talteen.

• eiut4hqwivtghnivcbnx

no entäs nyt kun olen ottanut kortilta kaikki tiedot talteen ja olen alustanut kortin ja kortti on Fat32 muodossa ja samsung galaxy s plus eikä galaxy gio tunnista korttia joten ostanko vaan uuden kortin vai saisko ton jotenkin toimimaan.

• hiiiiiihihi

Joo, Foramatoi se!
      Fat32!

• Korttia siis ei näy puhelimessa Valikko->Asetukset->Tallentaminen/Tallennus?

• jeejeeesrdtfgyuijkop

Mulla on sama et puhelimessa ei näy et ois muistikorttia ollenkaa vaikka se kyllä on siellä!! osaaaako kukaan auttaa? ja siis puhelin on samsung galaxy s plus

• avsfvasvas

Alusta se puhelimessa.

• Mun Samsung

Mulla myös sd-kortin kanssa ongelmia eli kortti ollut Samsung S2:ssa pari kuukautta mutta vasta tänään alkoi herjaamaan että kortti pitäisi alustaa. No aloitin alustuksen mutta toimenpide kestää ja kestää kauan. Alustetaan sd-korttia lukee näytössä vaikka alustus on kestänyt jo lähes tunnin!! Miten kauan sen alustuksen pitäisi kestää?? Kortti on 16Bb.

• MulliKulli
        Mun Samsung kirjoitti:

Mulla myös sd-kortin kanssa ongelmia eli kortti ollut Samsung S2:ssa pari kuukautta mutta vasta tänään alkoi herjaamaan että kortti pitäisi alustaa. No aloitin alustuksen mutta toimenpide kestää ja kestää kauan. Alustetaan sd-korttia lukee näytössä vaikka alustus on kestänyt jo lähes tunnin!! Miten kauan sen alustuksen pitäisi kestää?? Kortti on 16Bb.

Yksi tunti on vähän aikaa 16Gt kortin alustamiseen. SD korteilla nopeusluokat 10 suurin tiedonsiirtonopeus. Android Linux-pohjainen enkä extX-alustus.
        Itselläni Lexar 32Gt 133 Pro alustus FAT32 > NTFS n 10min. Kokeile NTFS alustusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1471
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1285
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe