ostin samsung galaxy s plus puhelimen ja se ei tunnista verbatimin 8 gigan sdhc korttia ja siskoni galaxy giokaan ei tunnista korttia. kortti on toiminut vanhassa nokia 5130 puhelimessani moiteettomasti joten missä vika????
muistikortti ongelma
8
2837
Vastaukset
Se kortti pitää ehkä alustaa Samsungissa ennen käyttöä, jotta se toimisi oikein. Tai sitten tietokoneella Fat32 muotoon. Silloin tosin kaikki tiedostot häviävät kortilta, joten ne kannattaa ottaa talteen.
- eiut4hqwivtghnivcbnx
no entäs nyt kun olen ottanut kortilta kaikki tiedot talteen ja olen alustanut kortin ja kortti on Fat32 muodossa ja samsung galaxy s plus eikä galaxy gio tunnista korttia joten ostanko vaan uuden kortin vai saisko ton jotenkin toimimaan.
- hiiiiiihihi
Joo, Foramatoi se!
Fat32! Korttia siis ei näy puhelimessa Valikko->Asetukset->Tallentaminen/Tallennus?
- jeejeeesrdtfgyuijkop
Mulla on sama et puhelimessa ei näy et ois muistikorttia ollenkaa vaikka se kyllä on siellä!! osaaaako kukaan auttaa? ja siis puhelin on samsung galaxy s plus
- avsfvasvas
Alusta se puhelimessa.
- Mun Samsung
Mulla myös sd-kortin kanssa ongelmia eli kortti ollut Samsung S2:ssa pari kuukautta mutta vasta tänään alkoi herjaamaan että kortti pitäisi alustaa. No aloitin alustuksen mutta toimenpide kestää ja kestää kauan. Alustetaan sd-korttia lukee näytössä vaikka alustus on kestänyt jo lähes tunnin!! Miten kauan sen alustuksen pitäisi kestää?? Kortti on 16Bb.
- MulliKulli
Mun Samsung kirjoitti:
Mulla myös sd-kortin kanssa ongelmia eli kortti ollut Samsung S2:ssa pari kuukautta mutta vasta tänään alkoi herjaamaan että kortti pitäisi alustaa. No aloitin alustuksen mutta toimenpide kestää ja kestää kauan. Alustetaan sd-korttia lukee näytössä vaikka alustus on kestänyt jo lähes tunnin!! Miten kauan sen alustuksen pitäisi kestää?? Kortti on 16Bb.
Yksi tunti on vähän aikaa 16Gt kortin alustamiseen. SD korteilla nopeusluokat 10 suurin tiedonsiirtonopeus. Android Linux-pohjainen enkä extX-alustus.
Itselläni Lexar 32Gt 133 Pro alustus FAT32 > NTFS n 10min. Kokeile NTFS alustusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103277GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531112Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351062- 60978
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27890- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872