Siskon alkoholinkäyttö

huolestunut12234

Olen huolissani siskoni alkoholin käytöstä. hän on juonut joka vknl 2 kertaa koulun alusta lähtien ja joi syyslomalla JOKAPÄIVÄ.
Kerran olimme isänluona vknl:na. meillä on yhteinen huone siellä ja kerros-sänky, hän raahasi ex-poikaystävänsä juomis reissun jälkeen meille herättäen minut ja alkoivat panna siinä minun allani kerros-sänkyssä!( onko tämä teidän mielestä huoramaista?)
Koulu häneltä sujuu hyvin ja on harrastuksia yms.

Onko minulla syytä olla huolissani :D? olemme 16 kummatkin, olemme kaksosia

6

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <poika.,

      AIka noloohan tuo on, jos vielä nussii jatkän kaa alapetillä.

    • Mûkkû Mûslima

      Joor sista is a hoor!

    • Pörrätään

      Alku on ainakin hyvä....

    • Setä Kepeä

      Vähän on nuorena aloittanut, joten rupsahtaa varmaan ennenaikojaan. Ei se jätkä kuitenkaan ole kuvioissa montaa vuotta, kun ikää ei ole tuon enempää.

      Kannattaa kysyä siskolta että haluuko se sutkin mukaan kun kerran pitää viereen tulla läähättämään. Kyllä se häpeä pistää taas asia miettimään ;)

    • mummo

      Hyvä sisko
      Kyllä sinun kaksossiskosi käyttää aivan liian paljon alkoholia, jos hän juo kuten edelä kerrot.
      Mutta et sinä voi häntä auttaa vähentämään tai lopettamaan, jos hän ei itse ymmärrä, ette juo liikaa. Mitä voit tehhä on, että yrität auttaa hänet parempien harrastusten pariin.Tehkää jotakim kivaa yhdessä, esim. ulkoilu ja kaikenlainen liikkuminen on sekä kivaa että terveellistä, ja mikä parasta, ku on mukavaa tekemisä niin siskosiki unohtaa epäterveellisen tavan.

    • yksvaan12

      Itsekin olen 21-vuotiasta kaveriani yrittänyt saada lopettamaan tai edes vähentämään juomista. Siitä on pitkä aika kun hän ei ole juonut edes sitä yhtä siideriä päivässä. Yleensä 4 pv /viikko juo paljon (2-3 pulloa viiniä tai litra viinaa). Joka kuu palkka menee suoraan viinavelkoihin. Eli en osaa auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe