Ensi lauantaina olis tarkoitus mennä ekaa krt kys paikkaan, miten lie viisikymppisen naisen mahikset päästä pyörähtelemään lattialle?:)
Wanhan kellari
4
728
Vastaukset
- Joku vaan
Älä hyvä ihminen mene kellariin lauantaina. Lauantaina siellä ei ole kuin biletys-porukkaa kännissä. Tanssillisesti kellarin paras ilta on torstai.
- ap.
Kiitos vinkistä, mutta kun ei ole mahista mennä torstaina, asun sen verran etäällä.Ajattelin vaan, kun Tulkki es.ni olis aikuista tanssiporukkaa??
- Tumppi.V
Tulehan kokeilee kyllä siellä aina tanssittajia riittä kunhan et mene pöytiin notkumaan. Pöydistä ainakin minä viimeksi käyn hakee kun ei tiedä kuka haluis tanssia ja kuka osais jollain tavalla jorata. PS. Vielä sen verran haluaisin aroille naisille sanoa et rohkeesti vaan lavan reunalle kyllä siellä on viksuja miehiä jotka mielellään opettaa tanssin pyörteisiin.
- FF
Olen ihan mukavasti päässyt tanssimaan, to ja la. Tosin lauantaisin on hieman enemmän "hyvin marinoituja" hakijoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483