Pankkikorttini hävisi..

Pirre*

Niin, se katosi kuin tuhka tuuleen..

Olen tietenkin, olen..sulkenut kortin, puolen tunnin sisällä huomattuani sen hävinneeksi..

Tapaus on "ihmeellinen" ja uskomaton..ainakin täällä, maksoin ostokseni kassalla ja laitoin kortin takkini taskuun, ja kun autossa kopasin taskuani laittaakaseni kortin rahapussiini, korttia ei löytynyt..:(

Mitähän sillä vielä voi saada aikaan väärissä käsissä, ostoja netistä ynm..yhtä kamalaa..niinkö..?

37

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sinä joudu maksumieheksi jos sillä kortilla on tehty ostoksia ilmoituksesi jälkeen.

      • Pirre*

        Olen niin epäluuloinen so. varovainen etten uskalla ostaa "visoilla" netistä mitään, eli toivon ettei korttini eksy näille markkinoille :(, turhaa vaivaa ja hässäkkää niitten selvittely ainakin tietää..


    • bessie*

      Enpä ihmettelisi, vaikka vielä löytäisit sen omilta jäljiltäsi? Perusteellisesti tietenkin etsit, ennen kuin kuolettamaan menit, mutta silti.

      Aika ovelasti on minullakin joskus jäänyt pankkikortti pystyyn ja näkymättömäksi johonkin keskikonsolin liepeille. Minulla on sama tapa kuin sinulla, en kassalla jää vitkastelemaan, vaan usein vasta autossa järjestelen taskuista kuitit ym. paikoilleen. Mainitsemallani kerralla olin ihan varma, että kortti ei ole kadonnut. Minulla oli tosi pitkä ostoskuitti, jonka halusin tarkastaa heti autossa ja niin teinkin.
      Kortin puuttumisen huomasin vasta myöhemmin ja olin joltisenkin varma, että se oli ollut taitetun kuitin välissä, joten en kiirehtinyt mitätöimään korttia. Ei se kortti ihan kerralla löytynyt ja uskon puutekin meinasi jo tulla. Yöunen takaamiseksi lähdin vielä kerran taskulampun kanssa autolle etsimään ja taskulampun valo osuikin korttini hologrammiin melkein samantien. Yhden korvakorunkin löysin samalla reissulla.

      • Pirre*

        Voi olla mahdollista, että se löytyykin autoni kätköistä, ellei pudonnut pihalle avaimia taskusta ottaessani, - tai...myymälä, jossa asioin kuhisi näitä naapurimaan iivanoita ja heidän ryhmiän ohitteli miut pakatessani ostoksiani kassalla ..yksi oletus on että heidän joukossaan oli ammattinsa osaava taskuvaras..kauppa on ns. halpakauppa joka on erikoistunut palvelemaan venäläisiä..ja kassat eivät ole kuin jossain supermarketissa..

        Niin, pitänee ostaa uusi rahapussi, - entisestä on korttitaskut viruneet niin ettei ne pysy enää napakasti paikoillaan..ja sentähden olen siirtynyt taskusäilytykseen, tai siirryin.

        Mutta kamala säikky siinä käy kun huomaa tapahtunen..ihan vähää vaille paniikki :)


      • Pirre* kirjoitti:

        Voi olla mahdollista, että se löytyykin autoni kätköistä, ellei pudonnut pihalle avaimia taskusta ottaessani, - tai...myymälä, jossa asioin kuhisi näitä naapurimaan iivanoita ja heidän ryhmiän ohitteli miut pakatessani ostoksiani kassalla ..yksi oletus on että heidän joukossaan oli ammattinsa osaava taskuvaras..kauppa on ns. halpakauppa joka on erikoistunut palvelemaan venäläisiä..ja kassat eivät ole kuin jossain supermarketissa..

        Niin, pitänee ostaa uusi rahapussi, - entisestä on korttitaskut viruneet niin ettei ne pysy enää napakasti paikoillaan..ja sentähden olen siirtynyt taskusäilytykseen, tai siirryin.

        Mutta kamala säikky siinä käy kun huomaa tapahtunen..ihan vähää vaille paniikki :)

        Osaava "iivana" tai "kanarianelävä" tai kuka vaan ammattitaitoinen taskuvaras voi hyvinkin olla ollut asialla. Ne osaa katsoa mihin taskuun lompakko tai luottokortti laitetaan, eikä meikämanne huomaa yhtään että sitä blombuukia tms. ei olekaan enää...

        Ystävälleni (nainen) on junassa käynyt niin että taskusta on häippäissyt lompakko ja 400e rahaa, plus kortit tietysti. Suomessa, ravintolavaunussa tietenkin. Ja toinen vastaava Teneriffalla bussipysäkillä. Olkaa helkkarin varuillanne ystävät ;-D!

        Lienee aiheellista opetella tietyt rutiinit, vaikka kuinka kassalla olisi kiire. Ettei laittaisi luottokorttiaan ihan mihin vaan vaan tarkkaan paikkaan. Sellaiseen mihin osaavakaan taskuvaras ei pääse käsiksi.

        Olisi kiva kuulla mistä kortti loppujen lopuksi löytyy. Kerro ihmeellä sitten kun selviää, ja uskon että tuskin sillä on tiliäsi tyhjennetty ;-D


      • Pirre*
        saimaantaka kirjoitti:

        Osaava "iivana" tai "kanarianelävä" tai kuka vaan ammattitaitoinen taskuvaras voi hyvinkin olla ollut asialla. Ne osaa katsoa mihin taskuun lompakko tai luottokortti laitetaan, eikä meikämanne huomaa yhtään että sitä blombuukia tms. ei olekaan enää...

        Ystävälleni (nainen) on junassa käynyt niin että taskusta on häippäissyt lompakko ja 400e rahaa, plus kortit tietysti. Suomessa, ravintolavaunussa tietenkin. Ja toinen vastaava Teneriffalla bussipysäkillä. Olkaa helkkarin varuillanne ystävät ;-D!

        Lienee aiheellista opetella tietyt rutiinit, vaikka kuinka kassalla olisi kiire. Ettei laittaisi luottokorttiaan ihan mihin vaan vaan tarkkaan paikkaan. Sellaiseen mihin osaavakaan taskuvaras ei pääse käsiksi.

        Olisi kiva kuulla mistä kortti loppujen lopuksi löytyy. Kerro ihmeellä sitten kun selviää, ja uskon että tuskin sillä on tiliäsi tyhjennetty ;-D

        Autossa ei ainakaan ollut, ja tilin käyn tarkistamassa monesti päivään..:))


    • Noooo, mulla ei ole missään niin kiire etten ehtisi laittaa korttia maksun jälkeen takaisin lompakkoon ja lompakkoa sinne mihin se kuuluu. Kerran tosin kävi toisin, lompakkoa ei löytynytkään sieltä mistä piti ja jouduin kuolettamaan samalla tavalla korttini (ja ilmoittamaan muitakin siellä olevia henkilötunnistusdokumentteja kadonneiksi). Löytyi sekin sitten aikanaan, omilta jäljiltäni.

      Nuoruudessa lompakkoni kerran tosiaan varastettiinkin. Ja erittäin ihmeellisesti varaskin saatiin kiinni koska harrasti toimintaa liian säännöllisesti. Siinä tapauksessa kauppa oli kyllä ehtinyt jo rosvota lompakkoni sisällön lähes kokonaan ennen varasta.

      • Hih..ensin ei ole koskaan ollut niin kiire ja kuitenkin kadonnut ja yksi jopa varastettiin. *huokaus*


      • Nittaminax kirjoitti:

        Hih..ensin ei ole koskaan ollut niin kiire ja kuitenkin kadonnut ja yksi jopa varastettiin. *huokaus*

        *huokaus*


      • bessie*

        Yohuuhkajalle

        Nykyään melkein joka paikassa menee tuo maksutapahtuma niin, että siinä lopussa vain odottelet milloin kortinlukulaite ilmoittaa "ota kortti". En minä oikein osaa siinä enää palata uudestaan kassan kohdalle järjestelemään lompakkoani, vaan liukenen pikaisesti väljemmille vesille. Aika harvoin oikeastaan otankaan lompakon mukaan, vain tarpeellisiksi katsomani kortit. Avonaisessa takin taskussa en niitä useinkaan pidä, vaan vähän turvallisemmassa taskussa.
        Aika huoletta suhtaudun korttieni "katoamisiin", enkä ihan heti mene kuolettamaan. Yhden kerran löysin kateissa olevat kortit kylppärini pyykkikorista. Olin kotiin tullessa mennyt suoraan "käsien pesulle" ja vauhdissa tyhjentänyt housujeni taskut pyykkikorin päälle.
        Sitten vaihtanut kotoisammat vaatteet ja heittänyt pidossa olleet pyykkiin, kortit hautautuivat sinne pyykkien sekaan. Seuraavana aamuna vasta kortteja osasin kaipailla, mutta kuolettaminen ei tullut mieleenikään.
        Vähän turhankin pieniksi laittamani nosto- ja luottorajat rauhoittavat mieltä kun tulee tilanne päälle, vaikka on tuo 400 euron käteisnostoraja/vrk toisaalta usein osoittautunut aivan liian pieneksi.


    • Kahdesti kadonnut, kerran kuoletettu.

      Vaimoni luottokortti.

      Ensimmäisen kerran uimahallin heppu soitti kotiimme kertoen kortin löytymisestä.

      Toisella kerralla olimme perheen ( 2 2 ) voimin ensimmäistä päivää automatkalla Espanjassa kun elämäni sulostuttajan olkalaukku kortteineen jäi illalla läheiseen kuppilaan.
      Pikainen kortin kuoletus.
      Laukku kortteineen löytyi seuraavana iltana heti kuppilan avauduttua.

      Oli metka ryhtyä suunnittelemaan 4:n hengen kuukauden kulutusta sekä valuuttojen tarvetta paluumatkaa varten.
      Espanjan tarve?
      Yövymmekö paluumatkalla Ranskan vai Saksan puolella?
      Saksassa kahdesti vai kolmesti?
      Tanska vai Ruotsi?
      Missä tankkaukset ja syömiset?

      Tapahtui ennen euroaikaa.

      • Pirre*

        Kortin kuoletus palvelussa neuvottiin ottamaan rinnakkaiskortti esim. juuri ulkomailla tapahtuvan kortin kadottamisen varuiksi, - tosin tässä nyt paljoa ulkomailtu ennenkään, mutta taitasi olla hyvä kotimaisemissakin - jo..:/

        P.s. Oisi se aika kamala tilanne jos kaikki rahat olisivat kortin takana, - kuinka te selvisitte, tai teillä olikin kortti vain varalta jos käteinen loppuu..niinkö?


      • kurja juttu
        Pirre* kirjoitti:

        Kortin kuoletus palvelussa neuvottiin ottamaan rinnakkaiskortti esim. juuri ulkomailla tapahtuvan kortin kadottamisen varuiksi, - tosin tässä nyt paljoa ulkomailtu ennenkään, mutta taitasi olla hyvä kotimaisemissakin - jo..:/

        P.s. Oisi se aika kamala tilanne jos kaikki rahat olisivat kortin takana, - kuinka te selvisitte, tai teillä olikin kortti vain varalta jos käteinen loppuu..niinkö?

        "Rinnakkaiskortti" kannattaa ottaa vielä eri tilille tai luottolaitoksesta ja säilyttää eri paikassa kuin normaali kortti. Itselläkin on sirukortti jossa on myös visa. Sen jos hävitän olisin pulassa, mutta sitä varten olen ottanut vuosimaksuttoman luottokortin, jolla pärjään hetken ilman varsinaista maksuvälinettäni.


      • Pirre* kirjoitti:

        Kortin kuoletus palvelussa neuvottiin ottamaan rinnakkaiskortti esim. juuri ulkomailla tapahtuvan kortin kadottamisen varuiksi, - tosin tässä nyt paljoa ulkomailtu ennenkään, mutta taitasi olla hyvä kotimaisemissakin - jo..:/

        P.s. Oisi se aika kamala tilanne jos kaikki rahat olisivat kortin takana, - kuinka te selvisitte, tai teillä olikin kortti vain varalta jos käteinen loppuu..niinkö?

        Olimme kortti-ihmisiä 70-luvulta alkaen.

        Rinnakkaiskorteillamme oli yksi, yhteinen tunnusluku. Korttinumerot olivat luultavasti yksilölliset mutta emme uskaltaneet ottaa riskiä.

        Tilasin puhelimitse pankistani rahaa Banco de Madrid`iin.
        Välttääkseni tolkuttomia seteleiden vaihtokuluja yritin suunnilleen arvioida tarpeemme pesetoissa, frangeissa, D-markoissa ja svedukruunuissa.

        Nykyisinkin meillä on rinnakkaiskortit mutta omilla kortti- ja tunnusnumeroillaan.

        Ps. Minulta ei ole koskaan kadonnut mitään rahan arvoista eikä ole varastettu, eikä ryöstettykään.


    • äitemuori*

      Että "elämäni sulostuttajan olkalaukku jäi kuppilaan", vaikee uskoo. Jokanen mä myös, tuntemani naishenkilö ei ikänä jätä laukkuuns. Jos on tarve wc-asiointii tms., niin laukku mukaan. Ei jää mihinkää.
      Olisko ollu niin, että sä otit vastuun vaimos laukusta, ::))))) tai jotaan hämminkii.

      Pankkikortin laitan aina povitaskuun kuitteinens ja vetskari kiinni siinä samantien. Naisten takeis on povareita ja jos ei ole niin helppo ommella sellanen takin sisään.

      • Mutta kun se jäi!
        Tuolin selkämykselle vaimoni muistin ja kuppilan kaverin mukaan.

        Kuppila aukesi seuraavana iltana klo20.00 johon mennessä olisi ehtinyt tapahtumaan vahinkoa.

        Mennessämme ko. kuppilaan sen avautuessa antoi baariukkohymyillen vaimoni laukun tiskin alta.
        Vaimo tarkisti sisällön todeten kai´ken olevan tallella.
        Tarjotessani hepulle säilytysmaksua hän suuttui ajatuksestakin.
        Ovat ne niin epärehellisiä, ne espanjalaiset!


    • Jm-50...

      Pakko keventää hieman

      Ostin kaupasta makkarapaketin 400g / 4 kappaletta.
      Aukaisin paketin ja kun olin laittamassa makkaroita
      lautaselle ja mikroon , niin makkaroita olikin kolme.
      No järkeilin ja laiton makkarat talousvakaan, tulos 300g.
      Katsoin oliko yksi sittenkin siinä sählätessäni tippunut
      vaikka lattialle, ei ollut. Käsittämötön juttu. Pitäiskö
      soittaa markettiin ? Ei kai. Kolmestakin tuli maha täyteen
      liiankin kanssa.

      Joka paikan olen penkonut tosi tarkasti, kun en luota siihen,että olen saanut vajaan paketin.

      • Pirre*

        Söikö koira :)


      • tai.kissa
        Pirre* kirjoitti:

        Söikö koira :)

        Sama tuli minullakin mieleen. Tai sitten vain oli niin nälkä, että näköä haittasi.


      • Jm.....
        Pirre* kirjoitti:

        Söikö koira :)

        Ei oo koiraa ei kissaa. Sattuuhan näitä.


    • ,.mn

      Minultakin hävisi pankkikortti. Suljin kortin heti kun huomasin. Sen jälkeen kortti löytyi autosta penkin välistä. Kuinka ihmeessä se sinne oli joutunut????? Varmaan pudonnut taskusta, vaikka en korttia yleensä taskussa pidä vaan lompakossa.

      • Pirre*

        Jaa..miultapa ei löytynyt..


      • Pirre* kirjoitti:

        Jaa..miultapa ei löytynyt..

        Multa löytyi lompakko korttien kuolettamisien jälkeen mikrokuvun alta.
        Oli nimittäin unohtunut käsilaukku lompakkoineen avoimeen autoon ja tulin "automaatti" päällä kotiin, siis mitään ajattelematta toimin ja aloin lämmittämään itselleni ruokaa, lämmityksessä en käyttänyt kupua ja myöhemmin aloin etsimään lompakkoani.
        Nykyisin kun lopsa on kateissa, katson ensin mikrokuvun alta :)


      • Pirre*
        StresslessCaptaiN kirjoitti:

        Multa löytyi lompakko korttien kuolettamisien jälkeen mikrokuvun alta.
        Oli nimittäin unohtunut käsilaukku lompakkoineen avoimeen autoon ja tulin "automaatti" päällä kotiin, siis mitään ajattelematta toimin ja aloin lämmittämään itselleni ruokaa, lämmityksessä en käyttänyt kupua ja myöhemmin aloin etsimään lompakkoani.
        Nykyisin kun lopsa on kateissa, katson ensin mikrokuvun alta :)

        :) ei sentään mikrossa :), - ei kyllä naurata tämä hömelöityminen, pitäsiköhän ruveta vahtimaan ihtejään :)

        Viikko kuulemma menee kun saan taas uuden maksuvälineen, siihen asti pitää pärjätä muuten, kai se on mäntävä pankin kassalle hakemaan käyttörahaa, - eihän sitä näin vanhana paljoa tarviakaan :))


      • meeriamanda
        Pirre* kirjoitti:

        :) ei sentään mikrossa :), - ei kyllä naurata tämä hömelöityminen, pitäsiköhän ruveta vahtimaan ihtejään :)

        Viikko kuulemma menee kun saan taas uuden maksuvälineen, siihen asti pitää pärjätä muuten, kai se on mäntävä pankin kassalle hakemaan käyttörahaa, - eihän sitä näin vanhana paljoa tarviakaan :))

        Oletko kattonut sen taskusi tarkoin... jos olisi jotenkin mennyt sinne vuoren ja kankaan väliin? Näin löytyi kerran minulta.

        Toinen kerta et oli jääkaapissa, silloin kyllä vaan laitoin ostoksien joukkoon kauppalaskuni ja kortin... nostelin tavarat kaappiin ja oliko jotenkin liiskautunut kuitin kera ja siähän se sit oli.

        Toivotaan et pelkällä ´säikähdyksellä´ ja vaivannäöllä tästä selviydyt.


    • henrjii

      muutto solhoosiin aiheuttaa huolimattomuutta, kun ei enää tarvitse huolehtia kaikesta, niin kuin omakotitalossa.
      Tietysti kortti löytyy kaupan kassalta, tai sieltä taskusta, kun oikein tutkii

      • hätäkö `kädessä´.

        Eihän sillä tilillä tarvi paljon rahaa pitää, itse voi summan määratä paljonko voi nostaa. Kun monesti päivässä käyt kyttäämässä tiliä, voi siltä toiselta isolta tililtä siirrellä käyttötilille pieniä summia.


      • Pirre*
        hätäkö `kädessä´. kirjoitti:

        Eihän sillä tilillä tarvi paljon rahaa pitää, itse voi summan määratä paljonko voi nostaa. Kun monesti päivässä käyt kyttäämässä tiliä, voi siltä toiselta isolta tililtä siirrellä käyttötilille pieniä summia.

        Eipä niin, mutta kun korttia voi käyttää väärin monella tapaa..tällaista luotollista..joku ostaa sillä vaikka auton..he..


      • käsineet jääkaapissa
        Pirre* kirjoitti:

        Eipä niin, mutta kun korttia voi käyttää väärin monella tapaa..tällaista luotollista..joku ostaa sillä vaikka auton..he..

        Huomenna kysyt pankistasi ja löytötavaratoimistosta tai kaupasta jossa kävit.
        Löytyy varmasti.

        Uuteen korttiin voi laittaa/laitattaa vaikka minkä kuvan esim harrastukseesi liittyvän.


      • Pirre*
        käsineet jääkaapissa kirjoitti:

        Huomenna kysyt pankistasi ja löytötavaratoimistosta tai kaupasta jossa kävit.
        Löytyy varmasti.

        Uuteen korttiin voi laittaa/laitattaa vaikka minkä kuvan esim harrastukseesi liittyvän.

        Kaupassa kävin heti...ja minua palvellut myyjä muisti antaneensa minulle kuitin ja samalla otin korttini lukijasta..eli se siitä, ja muuta mahdollisuutta kortin löytymiseen ei enää ole kuin löyt.tav. toimisto jos nimittäin kortti putosi autolle mennessä parkkipaikalle.., mutta taskurosmo ei ainakaan kiikuta korttia kys.paikkaan....

        Kiitos tuo on hyvä idea..tuo kuva..:)


    • Katoaa kortittakin. Ja jopa "oikeissa" käsissä.

      Elisa nyysi vuosi sitten käyttelytililtämme 11877€.
      Oiln vaihtanut kaapelimodeemin Saunalahden mokkulaan.
      Elisa kuitenkin laskutti perusteetta 2kk etukäteen olemattomasta modeemiyhteydestä.

      Reklamoidessani sovimme maksavani vain tietoturvaosuuden, 11,88€, jonka myös kilkutin koneelle taatusti oikein!
      Tämä on vieläkin todettavissa.
      Reisussa minulla ei ollut konetta mukana ja käydessäni nettikuppilassa totesin käyttelytililtäni kadonneen tuon mainitsemani summan.

      Mitään sopimuksia eikä dokumentteja ei ollut käytettävissäni ja vasta kolmas Elisan puhelimeen vastannut mamma otti minut tosissaan.
      Kaksi ensimmäistä väitti ettei sinne ollut mitään rahaa tullut 4:stä saman ryhmän pankkipäivästä huolimatta.
      Palautus tapahtui parin tunnin sisällä.

      Kaikki tämän tapahtuman vaiheet ovat todettavissa.

      Joten, tulee niitä ylläreitä ilman korttiakin!

      Toisen suuntainen ylläri olivat saapumattomat 5500km:n bensalaskut Ranska, Italia alueelta.
      Joten, olemme vannoutuneita kortti-ihmisiä.

      • Vuosia sitten.

        Mulle kaveri neuvoi kun olin saanut parkkisakot,että kun maksat 120markan
        sakot, niin maksat 1,20, saat paljon,paljon maksuaikaa ennenkuin huomaavat virheen. Kolmen päivän kuluttua soittivat Helsingin pysäköintivalvonnasta ja sanoivat
        että olette maksaneet parkkisakosta vaan pienen osan. Sanoin heille,että voitteko lähettää uuden laskun,kun hävitin vanhan. Uusi lasku tuli ja myös maksuaikaa muutama lisäpäivä.


      • Vuosia sitten. kirjoitti:

        Mulle kaveri neuvoi kun olin saanut parkkisakot,että kun maksat 120markan
        sakot, niin maksat 1,20, saat paljon,paljon maksuaikaa ennenkuin huomaavat virheen. Kolmen päivän kuluttua soittivat Helsingin pysäköintivalvonnasta ja sanoivat
        että olette maksaneet parkkisakosta vaan pienen osan. Sanoin heille,että voitteko lähettää uuden laskun,kun hävitin vanhan. Uusi lasku tuli ja myös maksuaikaa muutama lisäpäivä.

        Mielestäni Elisan tekemä virhe on tahaton mutta uskomaton!

        En viitsinyt edes kysyä syytä koska selityksiin en olisi uskonut kuitenkaan.

        Kolmelta viime vuoden kuukaudelta ei tullut laskuja edes Espanjan puheluista eikä tekstiviesteistä.


    • Anonyymi

      Katsoitko auton lattian? Palsitko liikeseen kysymään kassalta asiaa. Sanoen lulen tiputin kassalta lähtiessä korttini.Löysikä joku ja antoi teille.Toinen jos iso kauppa ketju olit? Infopiste oviva paikka kysyä kadonneita tavaroita kaupassa.Naisten asusteiden taskut niin pient,helposti sietä tipuu pois kaikki mitä sinne tungetaan.Jos sama tasku mihin pankki kortisi laitot oli auton avain? Sitä ottaessa taskustasi tippu pankki korttisi sihen parkki paikalle.Kaikki hyvin kuitenkin kuoletit kortin.

      • Anonyymi

        Katsoitko tämän: 2011-10-29


    • Anonyymi

      Alottaja,
      onko sinun takin taskussa reikä
      jos on se on voinu pudota takkisi ala saumaan jos sinulla takissa on vuori ja se on ommeltu helmasta kiinni pääykankaaseen,
      kortti voi olla sun takin helmassa vuoren valissä,
      tai sitten se on pudonnu taskun ohi maahan etkä huomannu tapahtumaa, harmi,,
      hyv kun suljit heti kortin, saat uuden tilalle ja vanha on mitätöity,
      mutta harmillinen tapahtuma joka tapauksessa,
      mullekki on käyny hieman saman tyylisesti, muttta heti suljin korttini ei päässy tapahtumaan vahinkoa ja sain uuden kortin uusilla numeroilla varustettuna,

      • Anonyymi

        Niinku minä vuonna😂 Kestikö kaksitoista vuotta😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe