Moi! Osaako joku kertoa minkä hintainen japaninpystykorva suunnilleen on?
Japaninpystykorvan hinta?
18
8440
Vastaukset
- SULO 3
terve ystävä on ihanaa kun olet kiinostunut valkoisesta karvapallosta se nimittään vie sydämmen minä ostin hinta oli 670 euro 4000 MK
- ofelia1981
Ostin viikko sitten oman japsivauvani ja hinta oli se 800 euroa, joka on japsiyhdistyksen suositus. :)
- Koira
Meidän koira maksoi 700 euroa vuosi sitten. Hyvästä ja näyttelyissä menestyneestä kennelistä.
- tdts
Mista ostit koirasi? Voit vaikka mailata minulle, minulla on talla hetkella 2 japsia.
[email protected] tai voit kayda kotisivuillani http://geocities.com/nibotwi/nibotwi.html
- Tyttö92-13w
hello.. minä haluaisin koiran mutta isä ei anna.. kysyisin vaan että mikä on japsin keskimääräinen hinta.?!!? äiti sanoi että 1000 pintaa.. haluaisin valkoisen länsiylämaan terrierin mutta ne maksavat 1000-1300€ niin se ei vielä oikein käy.. kiitos kun vastaatte.
- juu_
japaninpystykorvan pentu maksaa 1000e jos se on hyvä kennel ja teettää terveitä japseja...yms :)
- Jappsi
Japsin hinta vaihtelee 1000-1200 € mutta yleensä se on 1000 € hintainen.
- jhjfddfgfhjkm,
Mäkin varasin oman japsipennun vihdoinkin. Tulee loppuvuodesta täältä: www.jemeritan.webs.com :) ihanaa!
- miiiiia
Meidänkin pentu tulee jemeritanin kenneliltä!
käyn hakemassa sunnuntaina pentuni :) ihanaaaaaaaaaaaaa
(tämä pentu ei tule siitä samasta pentueesta varmaankaan. älä huolestu)
- japsi<33 ( ;
moi jhjfddfgfhjkm :D
paljonko maksaa tuolta ?=) - Minää (;
Ne maksaa noin. 500€ jos ottaa ilman papereita ja noin 1200€ papereilla. Ainakin mun serkku oli ostanu sellasen ilman papereita ja maksanu 500€
- Ellluu (:
Tänä päivänä luovutushetkellä terveen ja rekisteröidyn pennun hinta on about 1000-1200 e
Ystävä osti rekisteröimättömän pennun, 500 e. Rekisteröidyn hinta olis ollu 1200 :) - shymonster
ookih
- Itsellä japski
Rekisteröimätön uros 600 ,narttu 700.
Rekisterity uros 1000-1200
narttu1200 - Japaninpystiksett
Haluaisin japaninpystiksen niin mikä on hyvä kenneli mitä suosittelisitte???
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi
- Anonyymi
Japsifani
Hei haluaisin japsi pennun mistä niitä voi ostaa. - Anonyymi
Niimpä haluisin itekki japsi pennun nii mistä niitä sais? Kellää ideoita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495718Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314082Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv462570No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322348- 242123
- 132052
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h251997- 431995