Moi! Osaako joku kertoa minkä hintainen japaninpystykorva suunnilleen on?
Japaninpystykorvan hinta?
18
8028
Vastaukset
- SULO 3
terve ystävä on ihanaa kun olet kiinostunut valkoisesta karvapallosta se nimittään vie sydämmen minä ostin hinta oli 670 euro 4000 MK
- ofelia1981
Ostin viikko sitten oman japsivauvani ja hinta oli se 800 euroa, joka on japsiyhdistyksen suositus. :)
- Koira
Meidän koira maksoi 700 euroa vuosi sitten. Hyvästä ja näyttelyissä menestyneestä kennelistä.
- tdts
Mista ostit koirasi? Voit vaikka mailata minulle, minulla on talla hetkella 2 japsia.
[email protected] tai voit kayda kotisivuillani http://geocities.com/nibotwi/nibotwi.html
- Tyttö92-13w
hello.. minä haluaisin koiran mutta isä ei anna.. kysyisin vaan että mikä on japsin keskimääräinen hinta.?!!? äiti sanoi että 1000 pintaa.. haluaisin valkoisen länsiylämaan terrierin mutta ne maksavat 1000-1300€ niin se ei vielä oikein käy.. kiitos kun vastaatte.
- juu_
japaninpystykorvan pentu maksaa 1000e jos se on hyvä kennel ja teettää terveitä japseja...yms :)
- Jappsi
Japsin hinta vaihtelee 1000-1200 € mutta yleensä se on 1000 € hintainen.
- jhjfddfgfhjkm,
Mäkin varasin oman japsipennun vihdoinkin. Tulee loppuvuodesta täältä: www.jemeritan.webs.com :) ihanaa!
- miiiiia
Meidänkin pentu tulee jemeritanin kenneliltä!
käyn hakemassa sunnuntaina pentuni :) ihanaaaaaaaaaaaaa
(tämä pentu ei tule siitä samasta pentueesta varmaankaan. älä huolestu)
- japsi<33 ( ;
moi jhjfddfgfhjkm :D
paljonko maksaa tuolta ?=) - Minää (;
Ne maksaa noin. 500€ jos ottaa ilman papereita ja noin 1200€ papereilla. Ainakin mun serkku oli ostanu sellasen ilman papereita ja maksanu 500€
- Ellluu (:
Tänä päivänä luovutushetkellä terveen ja rekisteröidyn pennun hinta on about 1000-1200 e
Ystävä osti rekisteröimättömän pennun, 500 e. Rekisteröidyn hinta olis ollu 1200 :) - shymonster
ookih
- Itsellä japski
Rekisteröimätön uros 600 ,narttu 700.
Rekisterity uros 1000-1200
narttu1200 - Japaninpystiksett
Haluaisin japaninpystiksen niin mikä on hyvä kenneli mitä suosittelisitte???
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi
- Anonyymi
Japsifani
Hei haluaisin japsi pennun mistä niitä voi ostaa. - Anonyymi
Niimpä haluisin itekki japsi pennun nii mistä niitä sais? Kellää ideoita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822