Moi! Osaako joku kertoa minkä hintainen japaninpystykorva suunnilleen on?
Japaninpystykorvan hinta?
18
8176
Vastaukset
- SULO 3
terve ystävä on ihanaa kun olet kiinostunut valkoisesta karvapallosta se nimittään vie sydämmen minä ostin hinta oli 670 euro 4000 MK
- ofelia1981
Ostin viikko sitten oman japsivauvani ja hinta oli se 800 euroa, joka on japsiyhdistyksen suositus. :)
- Koira
Meidän koira maksoi 700 euroa vuosi sitten. Hyvästä ja näyttelyissä menestyneestä kennelistä.
- tdts
Mista ostit koirasi? Voit vaikka mailata minulle, minulla on talla hetkella 2 japsia.
[email protected] tai voit kayda kotisivuillani http://geocities.com/nibotwi/nibotwi.html
- Tyttö92-13w
hello.. minä haluaisin koiran mutta isä ei anna.. kysyisin vaan että mikä on japsin keskimääräinen hinta.?!!? äiti sanoi että 1000 pintaa.. haluaisin valkoisen länsiylämaan terrierin mutta ne maksavat 1000-1300€ niin se ei vielä oikein käy.. kiitos kun vastaatte.
- juu_
japaninpystykorvan pentu maksaa 1000e jos se on hyvä kennel ja teettää terveitä japseja...yms :)
- Jappsi
Japsin hinta vaihtelee 1000-1200 € mutta yleensä se on 1000 € hintainen.
- jhjfddfgfhjkm,
Mäkin varasin oman japsipennun vihdoinkin. Tulee loppuvuodesta täältä: www.jemeritan.webs.com :) ihanaa!
- miiiiia
Meidänkin pentu tulee jemeritanin kenneliltä!
käyn hakemassa sunnuntaina pentuni :) ihanaaaaaaaaaaaaa
(tämä pentu ei tule siitä samasta pentueesta varmaankaan. älä huolestu)
- japsi<33 ( ;
moi jhjfddfgfhjkm :D
paljonko maksaa tuolta ?=) - Minää (;
Ne maksaa noin. 500€ jos ottaa ilman papereita ja noin 1200€ papereilla. Ainakin mun serkku oli ostanu sellasen ilman papereita ja maksanu 500€
- Ellluu (:
Tänä päivänä luovutushetkellä terveen ja rekisteröidyn pennun hinta on about 1000-1200 e
Ystävä osti rekisteröimättömän pennun, 500 e. Rekisteröidyn hinta olis ollu 1200 :) - shymonster
ookih
- Itsellä japski
Rekisteröimätön uros 600 ,narttu 700.
Rekisterity uros 1000-1200
narttu1200 - Japaninpystiksett
Haluaisin japaninpystiksen niin mikä on hyvä kenneli mitä suosittelisitte???
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi
- Anonyymi
Japsifani
Hei haluaisin japsi pennun mistä niitä voi ostaa. - Anonyymi
Niimpä haluisin itekki japsi pennun nii mistä niitä sais? Kellää ideoita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711