Japaninpystykorvan hinta?

koirafani

Moi! Osaako joku kertoa minkä hintainen japaninpystykorva suunnilleen on?

18

8328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SULO 3

terve ystävä on ihanaa kun olet kiinostunut valkoisesta karvapallosta se nimittään vie sydämmen minä ostin hinta oli 670 euro 4000 MK

• ofelia1981

Ostin viikko sitten oman japsivauvani ja hinta oli se 800 euroa, joka on japsiyhdistyksen suositus. :)

• Koira

Meidän koira maksoi 700 euroa vuosi sitten. Hyvästä ja näyttelyissä menestyneestä kennelistä.

• tdts

• Tyttö92-13w

hello.. minä haluaisin koiran mutta isä ei anna.. kysyisin vaan että mikä on japsin keskimääräinen hinta.?!!? äiti sanoi että 1000 pintaa.. haluaisin valkoisen länsiylämaan terrierin mutta ne maksavat 1000-1300€ niin se ei vielä oikein käy.. kiitos kun vastaatte.

• juu_

japaninpystykorvan pentu maksaa 1000e jos se on hyvä kennel ja teettää terveitä japseja...yms :)

• Jappsi

Japsin hinta vaihtelee 1000-1200 € mutta yleensä se on 1000 € hintainen.

• jhjfddfgfhjkm,

Mäkin varasin oman japsipennun vihdoinkin. Tulee loppuvuodesta täältä: www.jemeritan.webs.com :) ihanaa!

• miiiiia

Meidänkin pentu tulee jemeritanin kenneliltä!

käyn hakemassa sunnuntaina pentuni :) ihanaaaaaaaaaaaaa

(tämä pentu ei tule siitä samasta pentueesta varmaankaan. älä huolestu)

• japsi<33 ( ;

moi jhjfddfgfhjkm :D
      paljonko maksaa tuolta ?=)

• Minää (;

Ne maksaa noin. 500€ jos ottaa ilman papereita ja noin 1200€ papereilla. Ainakin mun serkku oli ostanu sellasen ilman papereita ja maksanu 500€

• Ellluu (:

Tänä päivänä luovutushetkellä terveen ja rekisteröidyn pennun hinta on about 1000-1200 e
      Ystävä osti rekisteröimättömän pennun, 500 e. Rekisteröidyn hinta olis ollu 1200 :)

• shymonster

ookih

• Itsellä japski

Rekisteröimätön uros 600 ,narttu 700.
      Rekisterity uros 1000-1200
      narttu1200

• Japaninpystiksett

Haluaisin japaninpystiksen niin mikä on hyvä kenneli mitä suosittelisitte???

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaisi

• Anonyymi

Japsifani
      Hei haluaisin japsi pennun mistä niitä voi ostaa.

• Anonyymi

Niimpä haluisin itekki japsi pennun nii mistä niitä sais? Kellää ideoita??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe