Phoenix Park Inn, Pohjois-Goa

ensi kertaa 2012

kertoisiko joku joka on lomaillut phoenix park inn hotellissa pohjois-goalla
minkälainen oli 2hh huone oli ja yleensä hotellista ja palvelusta?mitä hyviä ruokapaikkoja oli lähistöllä?
osaatko arvioida paljon matkaa rantaa pitkin calanguteen?
mitä hotellin ympäristössä on?

9

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomalle lomps

      Hei,
      Joko on ollut kyseisessä hotellissa tällä kaudella majailleita?
      Mitä tykkäsitte? Majoittuiko paljon suomalaisia samassa hotellissa?

      • 22334455

        hotellissa suurin osa oli englantilaisia, paikallisia, venäläisiä ja suomalaisia vähän.
        parhaat näköalat olivat englantilaisilla. iso hotelli monta rakennusta suomalaiset "hukkuu" massaan.
        altaalta vähän aurinkotuoleja ja ne oli varattu jo aikaisin aamulla joten altaalle pääsy mahdotonta.
        hotellin siisteys,aamupala , suihku toimi
        - ilmastoni laite piti kovaa ääntä
        - ovet ei välttämättä mene kiinni, seinässä iso aukko ilmastointi laitteen
        ympärillä
        - henkilökunnan palvelu ravintola respa
        - asioiden hoito vaikeaa ja hidasta virheiden korjaaminen kestää monta päivää
        - huoneessa olevat kahvi ja tee maksullisia
        - tarkista laskusi huolellisesti jos otat jotakin huoneen laskuun - paljon virheitä , korjaaminen hankalaa
        huom!älä juo kannussa olevaa vettä osta itse pullotettu vesi


    • ????

      onko vielä ketään palannut phonex inn park hotellista?
      lisää tietoa odottava

      • da-capo

        Me oltiin Galangutessa Sea Breeze Village hotellissa. Hotellin sijainti rauhallinen, mutta n. 150 metrin päässä Baga Road kadulle, olet keskellä sanoisinko täyttä kaaosta. Käytiin kerran Candolimin rannalla ( enimmäkseen turisteja ja erittäin siistiä verrattuna Galanguten rantaan), joten kysäisin oppaalta, onko Tjärellä hotelleja Candolimissa. Opas kertoi juuri tästä Phoenix Inn hotellista ja sanoi hinta-laatu -suhteen olevan kohdallaan. On kuulemma meidän hotellia tasokkaampi. Muutenkin Candolim vaikutti siistiltä ja rauhallisemmalta, joten seuraavan reissun teemme sinne. Eilen aamulla palattiin kotiin.


      • !!!!
        da-capo kirjoitti:

        Me oltiin Galangutessa Sea Breeze Village hotellissa. Hotellin sijainti rauhallinen, mutta n. 150 metrin päässä Baga Road kadulle, olet keskellä sanoisinko täyttä kaaosta. Käytiin kerran Candolimin rannalla ( enimmäkseen turisteja ja erittäin siistiä verrattuna Galanguten rantaan), joten kysäisin oppaalta, onko Tjärellä hotelleja Candolimissa. Opas kertoi juuri tästä Phoenix Inn hotellista ja sanoi hinta-laatu -suhteen olevan kohdallaan. On kuulemma meidän hotellia tasokkaampi. Muutenkin Candolim vaikutti siistiltä ja rauhallisemmalta, joten seuraavan reissun teemme sinne. Eilen aamulla palattiin kotiin.

        viikon lomaillut phonix inn park hotellissa ja sea breeze hotellit ovat parempia ainakin vuonna 2011.
        huoneeni haisi ummehtuneelle , ovessa ylhaalla iso reuna auki nakymat hirvealle roskakasalle.
        kovan taistelun jalkeen minulle tarjottiin uutta huonetta jossa ei ollut parviketta.
        3 paivan taistelun jalkeen sain vahan paremman huoneen, mutta siella iso rako seinassa mista kaikki moskiitot tulevat valoa kohden ja parvikkeen ovi ei mennyt lukkoon saatikka kiinni oveen jaa noin 1 cm rako .
        valot huoneeseeni osittain syttyy yhteiselta kaytavalta samalla kun joku haluaa valot kaytavaan minulle tulee huoneeseni valot yhteinen kakaisija.
        hotellin palvelu aivan hirveeta. viereisesta huoneesta kuulee kun joku kuorsaa tosi huono aani eristys.
        pesetin hameen hotelissa ja perivat tupla hinnan valitin asiasta lupasivat hyvittaa summan takaisin...katotaan miten kayn

        huonossa kunnossa hotelli - kuvissa nayttaa hyvalta kuvattu muutama parempi huone - parvikkeelta huonot nakoalat vain noin 6 parviketta nakyy olevan parempi nakoala. ainu on aamupala .
        itse en mene enaan tahan hotelliin enka voi sita suositella muillekaan. hinta korkeampi kuin sea breeze hotelleissa ja taso mielestani huonompi.
        hinta laatu suhde ei tosiaankaan ole kohdallaan.
        isompi hotelli ja aamupalalla ruuhkaa kupit yms... loppu sanovat odota 5 min mutta se ei tarkoita etta niita tulisi lainkaan. parempi jos haluat juoda teesi haet itse kupit jostakin. see breeze hotellin taso vaatimaton, mutta parkk inn hotellissa taso ei oikeesti nouse vain hinta korkeampi.


      • da-capo
        !!!! kirjoitti:

        viikon lomaillut phonix inn park hotellissa ja sea breeze hotellit ovat parempia ainakin vuonna 2011.
        huoneeni haisi ummehtuneelle , ovessa ylhaalla iso reuna auki nakymat hirvealle roskakasalle.
        kovan taistelun jalkeen minulle tarjottiin uutta huonetta jossa ei ollut parviketta.
        3 paivan taistelun jalkeen sain vahan paremman huoneen, mutta siella iso rako seinassa mista kaikki moskiitot tulevat valoa kohden ja parvikkeen ovi ei mennyt lukkoon saatikka kiinni oveen jaa noin 1 cm rako .
        valot huoneeseeni osittain syttyy yhteiselta kaytavalta samalla kun joku haluaa valot kaytavaan minulle tulee huoneeseni valot yhteinen kakaisija.
        hotellin palvelu aivan hirveeta. viereisesta huoneesta kuulee kun joku kuorsaa tosi huono aani eristys.
        pesetin hameen hotelissa ja perivat tupla hinnan valitin asiasta lupasivat hyvittaa summan takaisin...katotaan miten kayn

        huonossa kunnossa hotelli - kuvissa nayttaa hyvalta kuvattu muutama parempi huone - parvikkeelta huonot nakoalat vain noin 6 parviketta nakyy olevan parempi nakoala. ainu on aamupala .
        itse en mene enaan tahan hotelliin enka voi sita suositella muillekaan. hinta korkeampi kuin sea breeze hotelleissa ja taso mielestani huonompi.
        hinta laatu suhde ei tosiaankaan ole kohdallaan.
        isompi hotelli ja aamupalalla ruuhkaa kupit yms... loppu sanovat odota 5 min mutta se ei tarkoita etta niita tulisi lainkaan. parempi jos haluat juoda teesi haet itse kupit jostakin. see breeze hotellin taso vaatimaton, mutta parkk inn hotellissa taso ei oikeesti nouse vain hinta korkeampi.

        Olen yllättynyt viestistäsi. Miksiköhän Tjären opas kertoi aivan muuta! Voisiko joku muu kertoa kokemuksistaan Phoenix Park Inn hotellista? Toisaalta seuraavaan matkaan on vuosi aikaa, joten hotelleita saattaa tulla lisää.


      • intia mielessäin
        da-capo kirjoitti:

        Olen yllättynyt viestistäsi. Miksiköhän Tjären opas kertoi aivan muuta! Voisiko joku muu kertoa kokemuksistaan Phoenix Park Inn hotellista? Toisaalta seuraavaan matkaan on vuosi aikaa, joten hotelleita saattaa tulla lisää.

        Olen huomannut, että monissa hotelleissa suomalaisille ei anneta niitä parhaimpia huoneita lainkaan. Ehkä me ollaan niin nuukia, ettei käytetä hotellien maksullisia palveluja tarpeeksi, vaan viedään rahat muihin ravintoloihin ym. Siitä vähän sakotetaan.


    • intia mielessäin

      Millaista porukkaa Villagessa oli, venäläisiä? Meillä tulossa eka kertaa siinä hotellissa, yleensä ollaan oltu Candolimin suunnalla. Pääasia, jos öisin on suht rauhallista.

      • da-capo

        Villagessa oli enimmäkseen suomalaisia, muutama tanskalainen ja hollantilainen. Tietääkseni ei yhtään venäläistä. Meidän huone oli altaalle päin. Allasbaarissa iltaisin joitakin ihmisiä ja baari sen mukaan auki. Ainoa asia, mikä häiritsi öisin, oli viereiseltä tontilta kuuluvien koirien haukunta. Puutarhaan päin olevat huoneet ovat erittäin rauhallisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe