Ostan ps3 aika halvalla pitäis saad, nä lähetelkää vaihtoehtoja tänne;) se pitää myös toimi ja mieluiten postiin toimitus;)
Ostetaan PS3:)
20
618
Vastaukset
- 3ps3myyjäas
Mulla olis myynnissä. 320giganen ps3. Saat sen 400euroon ja mä maksan postikulut... Pistä mailis, niin lyödään kauppa lukkoon.
- osaaaa
heips. oletko jo hommannut ps3 pelikonsolin
- saanee
kallis:D yllättävää mut löysi eile netist tollase samalaise ku sul ja se ol jottai 150 e:)
- epätoivonen myyjä..
HAHAHA ei kukaan nyt 400€ maksa käytetystä ps3:sta kun saa paljon halvemalla nykyää kaupasta ja viel pelejä mukana.
- jkrengklegw
Ei sitten kannata tarttua huijaukseen, tuo on huijaus kuten tiedättekin jo. Vai että 400€? Turha edes yrittää kuule.
- repikää
uutena noin 250e maksaa,että revi siitä
- 3ps3myyjäas
550euroa ja laitan vielä yhden pelin ja ohjaimen kaupan päällisiks. Johdot ei muuten sit kuulu hintaa.
- trhrrdh
Tuollaisia rahastajia, älkää tarttuko missään nimessä!
- kaupasta saa halvemm
http://www.expert.fi/Tuotteet/Kuva/Pelikonsolit/Pelikonsolit/Sony---PS3-320GB
http://www.veikonkone.fi/epages/VeikonKone.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/VeikonKone/Products/711719183662
ja prismastakin saa halvalla;) sit tuol on erikokoisia pleikkari 3:sii ei ollut ainoit mitä linkitin;) - osta pois
ps3 320gt ostettu n.1kk sit mukaa 5 pelii 1 ohjain ja kaikki tarvittavat johot pelit on mw3,bf3,singstar suomihitit 2 mikkii mukaa sit on assasins creed brotherhood ja nhl 2011//// tarjoo jotain katotaa hinta kohille sit ps. kaikista on kuitit jäljellä jopa peleistä:D
- Miiggu
ny olis myynnissä PS3 320gb mukaan Virtajohto, HDMI, 2 ohjainta, MW2, MW3, Uncharted 2, NHL 10-12, Fifa 11 ja 12, Red dead redemption ja jos löydän Assasins creed 1&2 tarjotkaa hintaa
- jerezfin
mulla olis ps3 slim kaikki tarvittavat johdot 7 peliä mw3 red dead redemption game of the year cod black ops mirrors edge uncharted 2,3 dirt 3 ja misää ei oo minkään näköistä naarmua ja hdmi kaapeli tulee myös ja ps3 ollu mulla jotai alle puol vuotta pyytäisin jotai 290 postikulut ostajalle. :D ilmoittakaa [email protected]
- trololololollollooo
Eihän se tyhmää oo pyytää liikaa, vaan maksaa!!!
- maistraatti on paska
myön 200e 8 70e peliä myyn myös intel i7 prossu
- melkohalpa
jos haluut nii 130e voisit saada 80gb ps3
- cech c
Onko tyyppi cech a/b/c tai e?.
firmis tarttee olla 3.55 tai alempi - Huhuhuhuuuuu (; ^^
cech c kirjoitti:
Onko tyyppi cech a/b/c tai e?.
firmis tarttee olla 3.55 tai alempiMW2 Häkkeri BUSTEEEED ^
- jakee2701
Mulla ois ps3 ja pelejä ja ohjaiomia myynnissä.Buzz tietovisa, mw3, 2 kappaletta need for speed shiftiä, GTA V, battlefield bad company, formula f2014, gran turismo 5.
- Jasir10
Moi! Haluaisin myydä Ps3-konsolin ja kaksi ohjainta ja 8 peliä. Haluaisin lähteä eroon pelikonsolista. On käytössä puoli vuotta. Ostaako kukaan?
- Arttu99
Minulla oosi 150 e ps3 ja jotain 10 peliä mukaan kaikki johdot tulee mukana ja yksi ohjain pelejä esim bf4 bo mw3 bfc 1 ja 2 gta v ja iv
Minun sähkö posti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164458- 162206
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736