Hei, haemme lapsi- ja eläinperheelle mökkiä pidempiaikaiseen vuokraukseen. Vaatimatonkin käy. Olemme remonttitaitoisia. Ainoa vaatimus on, että mökki on veden äärellä. Laita viestiä!
kanninen(a)elisanet.fi
Mökki vuosivuokralle
1
353
Vastaukset
- malinw
Minulla olisi yksi mökki vielä vapaana jos olet vielä kiinostunut?
Se on etelä Nauvossa (Paraisilla).
Mökki on juuri remontoitu, m.m. uusi terassi on rakennettu, kaikki on
maalattu, ja laminaattilattia laitettu.
Mökissä on kaksi pientä makuuhuonetta (4 sänkyä), sauna, ulkovarasto ja
ulkohuussi. Huussi on jaettu kahteen ja on yhteinen naapurimöin kanssa.
Mökkiin kuuluu soutuvene ja venepaikka pienvenesatalmalla, noin 150 metriä
mökistä. Merinäkymä, mutta ei omaa rantaa. Kalavedet.
Porakaivo ulkona.
Hinta: 3700 euroa/vuosi sähkö kulutuksen mukaan jätemaksu (maksetaan
Turun Seudun Jätehuollolle, noin 120 euroa/vuosi jos itse kompostoidaan)
T. Malin Westerby
040-5112705
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019