Mikäs äijä tää Kuukkanen oikein on? Aika ylimielinen asenne töihin, ei vastaa puheluihin, ahnehtii töitä joita ei kerkii tekemään... Lupaa tulla , ei tule, ei vaivaudu soittamaan...
Mitä mieltä: Kiinteistökorjaus juha Kuukkanen Ristiina
7
1848
Vastaukset
- Hesemias
Samalaisia kokemuksia mullakin, onhan noita remonttimiehiä Ristiinasa muitakin, kannattaa soittaa asaiansa asiallisesti hoitaville!
- silikoniavaan
Kustannus arvio heitti kyseisellä herralla aikalailla, laskua lisää 2500 .-, meni kuulemma vähän pidempää... No, jos tarkotuksella vedättää tunteja...
- Minna Hkl
E&G Power teke hyva työta Uusimaa aluela.
Tiedot 0449166445 tai [email protected]
Kannata kysyy tarjousta :)- fg
Toi on hyva.
ercco taitaa olla virosta,ainakin kirjoituksesta päätellen.Ja takuu loppuu ku perävalot häviää?
- Kiinteistökuningas
Jos lupailee ottavansa homman , mutta aikataulut venyy, kyllä olisi asiallista ilmoitella tilaajalle. mutta niinhän se on, kyllä tekijöitä on muitakin...
Jos ei hommat kiinnosta, äijät vaihtoon, asiallisesti hommansa hoitavia kyllä Ristiinastakin löytyy... - T. Aaltio
Minulla taas on päinvastaisia kokemuksia.
Asiallista ja selkeää toimintaa.
On ollut minulla tekemässä hommia pariin otteeseen ja molemmilla
kerroilla kaikki meni niinkuin sovittiin.
T. Aaltio- Anonyymi
Juuri valmistui sauna/suihkuhuone-remontti Ristiinassa. Kaikki sujui sovitusti ja aikataulussa ja lopputulos viimesen päälle,hintakin jäi alle ennakkoarvion, uskallan suositella.
K Lankinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846