oleskelulupa

asas-

Hei!
Olen itse suomen kansalainen ja puoliso asuu nyt suomessa ja oleskelulupa umpeutuu tammikuussa ja pitäis hakea uus oleskelulupa.. osaatteko sanoa mitä hakemuksia tarvitaan ja miten kauan menee että saa sen luvan?
Olen migrin sivulta katsonnut noita hakmuksia mutta siinä ei oikeen selvästi sanota että mikä hakumus pitää täyttäää jos esim. puolio on jo suomessa.
kiitos.

3

241

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egyVaimo

silloin haette jatkolupaa, samoilla perusteilla kuin ensimmaisen luvan, jos mikaan ei ole muuttunut niin lupatulee nopeestikin.

• egyVaimo

http://www.poliisi.fi/lansi-uusimaa
        katso tuolta mita tarvitsette, ja tosiaan sen hakemuksen voi tehda poliisi asemalla. ja maksaa 120e, niin ensimmainen lupa kuin jatko lupakin!
        itsellani tuo sama edessa.kun tulemme mieheni kanssa suomeen.

• egyVaimo

ja voit lisaksi varata ajan internetista niin ei tarvitse jonotella turhia!!! aika (15min) per henkilo ja lupa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2117
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1205
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      136
      1143
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe