AUTTAKAA MÄ EN SAA VIIKKORAHAA TEXTATKAA JOTAI APUA PLIIS
miten saa 5e viikkorahaa
8
308
Vastaukset
- Rahamies
Olen tehnyt paljon töitä, mutta kaikista helpoin rahan saanti väline on "Varolo"
Käykää katsomassa ja rahan tuloa ei voi estää. http://www.varolo.com/village/Jilwar kiitos teille super-paljon ps: vois tosiaan kerätä tölkkejä sun muuta!
- ILOINEN PORVARI
Paras tapa varmaan tehdä kotitöitä mutta joissakin kommuuneissa joita te täällä kutsutte perheiksi, helpointa on vain pytää fyrkkaa.Ite vaa huudat mutsille et anna 20 ja se antaa ku ei jaksa kuunnella!
- mävaaa
ehdota porukoilles et saisit viikko rahaa ja jollei suostu ni sano et voisit tehä jotai töitä sen etee. Mä saan 20e viikos ja en joudu paljoo mitää tekee sen etee:D
mävaaa kirjoitti:
ehdota porukoilles et saisit viikko rahaa ja jollei suostu ni sano et voisit tehä jotai töitä sen etee. Mä saan 20e viikos ja en joudu paljoo mitää tekee sen etee:D
mävaaa laitoit ainoon fiksun viestin kiitos!!!
- böllö
mun isä antaa massia kun tarvii -.-
- fdsfaf2446
mee kadulle kerjää tulee vidusti massii
- Tyttöööööö
Mulla on se ongelmana, eyyä tunnen itseni vaivautuneeksi, jos edes pyydän viikkorahaa. Oon outo :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03610- 433201
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562937Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342808- 162738
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452600- 442240
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262105- 421995
- 451779