AUTTAKAA MÄ EN SAA VIIKKORAHAA TEXTATKAA JOTAI APUA PLIIS
miten saa 5e viikkorahaa
8
306
Vastaukset
- Rahamies
Olen tehnyt paljon töitä, mutta kaikista helpoin rahan saanti väline on "Varolo"
Käykää katsomassa ja rahan tuloa ei voi estää. http://www.varolo.com/village/Jilwar kiitos teille super-paljon ps: vois tosiaan kerätä tölkkejä sun muuta!
- ILOINEN PORVARI
Paras tapa varmaan tehdä kotitöitä mutta joissakin kommuuneissa joita te täällä kutsutte perheiksi, helpointa on vain pytää fyrkkaa.Ite vaa huudat mutsille et anna 20 ja se antaa ku ei jaksa kuunnella!
- mävaaa
ehdota porukoilles et saisit viikko rahaa ja jollei suostu ni sano et voisit tehä jotai töitä sen etee. Mä saan 20e viikos ja en joudu paljoo mitää tekee sen etee:D
mävaaa kirjoitti:
ehdota porukoilles et saisit viikko rahaa ja jollei suostu ni sano et voisit tehä jotai töitä sen etee. Mä saan 20e viikos ja en joudu paljoo mitää tekee sen etee:D
mävaaa laitoit ainoon fiksun viestin kiitos!!!
- böllö
mun isä antaa massia kun tarvii -.-
- fdsfaf2446
mee kadulle kerjää tulee vidusti massii
- Tyttöööööö
Mulla on se ongelmana, eyyä tunnen itseni vaivautuneeksi, jos edes pyydän viikkorahaa. Oon outo :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251