Koivuissa keltalehden
lepatus viimeinen.
Puusta lähtöä tehden,
hitaasti irroten.
Alas maaemon huomaan
päätyy jokainen.
Kaikkeen luojanluomaan
pätee matka sen.
Tuntien tyyntä rauhaa,
lehdissä vaeltain,
mietin päivien nauhaa,
jotka elää sain.
Tehtyä hyvää ja väärää,
kaikkea elämää;
mietin päivin määrää.
- Mitä jäljelle jää?
Putoavia lehtiä
6
101
Vastaukset
- onija
-Mitä jäljelle jää?
kysyt..
..toivottavasti nämä huikean kauniisti
luontoa lumoavasti tulkitseva
runoilija.
Kiitoksia tee..- tee.
Onija, kauniisti ajateltu sinulta. Kiitos siitä ja viestistäsi!
- -dakrklady'
Kun en itse pysty luontorunoja kirjoittamaan,on ihanaa kuitenkin lukea niitä.
Etenkin Sinun tekstejäsi! - tee.
Darklady, hyvä että kirjoittajia on monenlaisia, Sinun runosi ovat ehdottaman omanperäisiä. Ehkäpä itse olen viime aikoina kirjoittanut liikaakin luonnosta, mutta siitä kirjoittaa, mitä elämässä on - kai.
Mukava, että luet ja kommentoit; kiitos sinulle siitä! Runosi rauhoittaa, siinä on ihan omanlaisensa elementti.
Toki se on samankaltainen, kuin aikoinaankin jo runoihisi tutustuneena.
Silti jokaisessa on oma sävy, värit ja tunnelma.
Ja ihan varmasti runosi ainakin jäävät elämään !- tee.
Lindalinda, mukava kuulla sinusta tällä palstalla, vaikka vain oman runon yhteydessä.
- Runojen säilyminen, olisihan sellainen kaunis ajatus. Mutta kun tietää julkaistavaksi tarjottujen runojen suuren määrän, eipä taida olla tilaa niillä markkinoilla.
Kiitos kauniista arvostelusta, sinulla on taito löytää niihin uudet sanat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893