Koivuissa keltalehden
lepatus viimeinen.
Puusta lähtöä tehden,
hitaasti irroten.
Alas maaemon huomaan
päätyy jokainen.
Kaikkeen luojanluomaan
pätee matka sen.
Tuntien tyyntä rauhaa,
lehdissä vaeltain,
mietin päivien nauhaa,
jotka elää sain.
Tehtyä hyvää ja väärää,
kaikkea elämää;
mietin päivin määrää.
- Mitä jäljelle jää?
Putoavia lehtiä
6
103
Vastaukset
- onija
-Mitä jäljelle jää?
kysyt..
..toivottavasti nämä huikean kauniisti
luontoa lumoavasti tulkitseva
runoilija.
Kiitoksia tee..- tee.
Onija, kauniisti ajateltu sinulta. Kiitos siitä ja viestistäsi!
- -dakrklady'
Kun en itse pysty luontorunoja kirjoittamaan,on ihanaa kuitenkin lukea niitä.
Etenkin Sinun tekstejäsi! - tee.
Darklady, hyvä että kirjoittajia on monenlaisia, Sinun runosi ovat ehdottaman omanperäisiä. Ehkäpä itse olen viime aikoina kirjoittanut liikaakin luonnosta, mutta siitä kirjoittaa, mitä elämässä on - kai.
Mukava, että luet ja kommentoit; kiitos sinulle siitä! Runosi rauhoittaa, siinä on ihan omanlaisensa elementti.
Toki se on samankaltainen, kuin aikoinaankin jo runoihisi tutustuneena.
Silti jokaisessa on oma sävy, värit ja tunnelma.
Ja ihan varmasti runosi ainakin jäävät elämään !- tee.
Lindalinda, mukava kuulla sinusta tällä palstalla, vaikka vain oman runon yhteydessä.
- Runojen säilyminen, olisihan sellainen kaunis ajatus. Mutta kun tietää julkaistavaksi tarjottujen runojen suuren määrän, eipä taida olla tilaa niillä markkinoilla.
Kiitos kauniista arvostelusta, sinulla on taito löytää niihin uudet sanat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947