Mä etsin joka päivä tietokoneestani viruksia. Olen tarkistanut dr.webillä, emsisoft antimalwarella, malwarebytesillä, spyware doctorilla, f-securella, ad-awarella, hitmanilla, nod32 online skannerilla, trend micro housecallilla, spybot search and destroylla, spydll removerilla, combofixillä, iobit malware fighterilla, trojan hunterilla, no virus thanks malware removerilla, rising pc doctorilla, avz antivirus toolkitillä, kasperky virus removal toolilla, emco malware destroyerilla, immunet protectilla, panda active scanilla, antivirillä, microsoft security essentialilla, jne. Mutta mikään näistä ei oikeen poista sitä viirusta olen varma että se on jossain vaikka mitään merkkejä siitä ei olekaan.
Miten viruksista pääse eroon
Micho324
3
307
Vastaukset
Jos epäilet että koneessasi on virus, niin ainoa varma tapa poistaa se on asentaa koko Windows aivan uudestaan.
- Provon
Poikastako siinä koneessa pesii vai ?
- SonnySun
hah ha hah ! hauska trolli hah hah hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104868- 62863
- 45834
- 48771
- 49684
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526