Pissaan pitkin reisiä :(

pissareisi

Mitä ihmettä minulle on tapahtumassa? Nykyän joka ikinen kerta, kun käyn pissalla, pissa suihkuaa pitkin reisiä, vaikka kuinka pissaan eri asennoissa. Pissaamisesta on tullut jo melkein painajainen. Inhottavaa aina pyyhkiä/pestä märkiä reisiä. Hauskaa tässä on se, että tämän ongelman alkaessa hävisi tarve käydä öisin pissalla, saatoin ennen käydä kolmekin kertaa yössä pissalla.

Onko virtsarakkoni jostain syystä nyt eri asennossa? Ainoa muutos, mitä elämässäni on tapahtunut on, että aloitin syksyllä pilateksen, missä treenataan paljon lantiopohjan lihaksia. Joskus samoihin aikoihin alkoi tämä kintuille kuseminen. Mutta ei kai se siitä voi johtua?

Ikää minulla on 40v.

8

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funtisimista

Jumppa on mahdollisesti vahvistanut lantionpohjan lihaksia siten että virtsaputken suunta on muuttunut ja suihku suuntautuu eri tavalla.

• pissareisi

Voisiko oikeasti olla pelkästään jumpasta johtuvaa? Luulisi, että sitten kaikki jumppaajat pissaavat reisiä pitkin tai mistäs minä tiedän, vaikka pissaisivatko. Pissaavatko?? ;)

Sekin on muuttunut, että pissa ei enää tule voimalla ulos muulloin kuin tosi kovassa hädässä. Normihädässä pissa liruttelee eli suihkun voimakkuuskin on muuttunut. Tosi tyhmältä tuntuisi tämmöisen vaivan takia mennä lääkäriinkään, koska varsinaista haittaa tästä ei ole, mutta kieltämättä mielessä käy vaikka mitä.

• Olisiko tällaista
        pissareisi kirjoitti:

Voisiko oikeasti olla pelkästään jumpasta johtuvaa? Luulisi, että sitten kaikki jumppaajat pissaavat reisiä pitkin tai mistäs minä tiedän, vaikka pissaisivatko. Pissaavatko?? ;)

Sekin on muuttunut, että pissa ei enää tule voimalla ulos muulloin kuin tosi kovassa hädässä. Normihädässä pissa liruttelee eli suihkun voimakkuuskin on muuttunut. Tosi tyhmältä tuntuisi tämmöisen vaivan takia mennä lääkäriinkään, koska varsinaista haittaa tästä ei ole, mutta kieltämättä mielessä käy vaikka mitä.

Ehkäpä kannattaisi käydä lääkärin pakeilla. Jos pissan tulokin on heikentynyt, se voisi johtua jopa virtsaputken tukkivasta kasvaimesta tms. Mahdollisesti jokin tukkii virtsaputkea aivan putken suulla jos suihkukin suuntautuu "poskelleen". Minulla havaittiin joskus virtsarakon tähystyksessä virtsaputkessa pieni polyyppi, mutta sille ei tehty mitään koska oletettiin ettei se haittaa mitenkään pissan kulkua. Kyllähän minullakin pissa ei tule aina reippaana suihkuna vaan luirii häpyhuulten välistä vähän sinne sun tänne, mutta reisille ei ole tullut.

• Anonyymi

Minulla pissa roiskuu aina vähän reisille vaikka kuinka yritän ponnistaa sitä suihkua eteenpäin. Häpyhuulet on aika pitkät et siitä se kai johtuu. Kun levitän ne ni pissa tulee aika suoraan eikä tule resille jos ei levitä.

• Anonyymi

Minulla pissa tulee vähän roiskumalla että reidet kastuu, et en voi seisaalteen pissata eteenpäin ja sama juttu jos pissaan taaksepäin. Kyykkimällä haara-asennossa roiskuu mut jalat ei sitten kastu. Oon aatellut et johtuuko tää häppäreistä vai mistä ja kun viel kuuluu sihinä kun pissaan.

• Anonyymi

Syynä voi olla lantionpohjan laskeuma, mutta myös monet rakon hermotukseen vaikuttavat pitkäaikaiset sairaudet tai vamma voivat heikentää virtsarakon lihaksen supistusvoimaa.

• Anonyymi

Onkohan virtsarakon laskeumaa?

• Anonyymi

No mulla kanssa tulee pissa sillee epämääräsesti et reisiä pitää aina pyyhkiä. Oon nähnyt pari kertaa kun poika pissaa ja se lentää pitkälle eikä tuu mihinkään jaloille niinku mulla. Harmittaa tällanen ihme pissasuihku tai mikä se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe