Mitä ihmettä minulle on tapahtumassa? Nykyän joka ikinen kerta, kun käyn pissalla, pissa suihkuaa pitkin reisiä, vaikka kuinka pissaan eri asennoissa. Pissaamisesta on tullut jo melkein painajainen. Inhottavaa aina pyyhkiä/pestä märkiä reisiä. Hauskaa tässä on se, että tämän ongelman alkaessa hävisi tarve käydä öisin pissalla, saatoin ennen käydä kolmekin kertaa yössä pissalla.
Onko virtsarakkoni jostain syystä nyt eri asennossa? Ainoa muutos, mitä elämässäni on tapahtunut on, että aloitin syksyllä pilateksen, missä treenataan paljon lantiopohjan lihaksia. Joskus samoihin aikoihin alkoi tämä kintuille kuseminen. Mutta ei kai se siitä voi johtua?
Ikää minulla on 40v.
Pissaan pitkin reisiä :(
8
1786
Vastaukset
- Funtisimista
Jumppa on mahdollisesti vahvistanut lantionpohjan lihaksia siten että virtsaputken suunta on muuttunut ja suihku suuntautuu eri tavalla.
- pissareisi
Voisiko oikeasti olla pelkästään jumpasta johtuvaa? Luulisi, että sitten kaikki jumppaajat pissaavat reisiä pitkin tai mistäs minä tiedän, vaikka pissaisivatko. Pissaavatko?? ;)
Sekin on muuttunut, että pissa ei enää tule voimalla ulos muulloin kuin tosi kovassa hädässä. Normihädässä pissa liruttelee eli suihkun voimakkuuskin on muuttunut. Tosi tyhmältä tuntuisi tämmöisen vaivan takia mennä lääkäriinkään, koska varsinaista haittaa tästä ei ole, mutta kieltämättä mielessä käy vaikka mitä. - Olisiko tällaista
pissareisi kirjoitti:
Voisiko oikeasti olla pelkästään jumpasta johtuvaa? Luulisi, että sitten kaikki jumppaajat pissaavat reisiä pitkin tai mistäs minä tiedän, vaikka pissaisivatko. Pissaavatko?? ;)
Sekin on muuttunut, että pissa ei enää tule voimalla ulos muulloin kuin tosi kovassa hädässä. Normihädässä pissa liruttelee eli suihkun voimakkuuskin on muuttunut. Tosi tyhmältä tuntuisi tämmöisen vaivan takia mennä lääkäriinkään, koska varsinaista haittaa tästä ei ole, mutta kieltämättä mielessä käy vaikka mitä.Ehkäpä kannattaisi käydä lääkärin pakeilla. Jos pissan tulokin on heikentynyt, se voisi johtua jopa virtsaputken tukkivasta kasvaimesta tms. Mahdollisesti jokin tukkii virtsaputkea aivan putken suulla jos suihkukin suuntautuu "poskelleen". Minulla havaittiin joskus virtsarakon tähystyksessä virtsaputkessa pieni polyyppi, mutta sille ei tehty mitään koska oletettiin ettei se haittaa mitenkään pissan kulkua. Kyllähän minullakin pissa ei tule aina reippaana suihkuna vaan luirii häpyhuulten välistä vähän sinne sun tänne, mutta reisille ei ole tullut.
- Anonyymi
Minulla pissa roiskuu aina vähän reisille vaikka kuinka yritän ponnistaa sitä suihkua eteenpäin. Häpyhuulet on aika pitkät et siitä se kai johtuu. Kun levitän ne ni pissa tulee aika suoraan eikä tule resille jos ei levitä.
- Anonyymi
Minulla pissa tulee vähän roiskumalla että reidet kastuu, et en voi seisaalteen pissata eteenpäin ja sama juttu jos pissaan taaksepäin. Kyykkimällä haara-asennossa roiskuu mut jalat ei sitten kastu. Oon aatellut et johtuuko tää häppäreistä vai mistä ja kun viel kuuluu sihinä kun pissaan.
- Anonyymi
Syynä voi olla lantionpohjan laskeuma, mutta myös monet rakon hermotukseen vaikuttavat pitkäaikaiset sairaudet tai vamma voivat heikentää virtsarakon lihaksen supistusvoimaa.
- Anonyymi
Onkohan virtsarakon laskeumaa?
- Anonyymi
No mulla kanssa tulee pissa sillee epämääräsesti et reisiä pitää aina pyyhkiä. Oon nähnyt pari kertaa kun poika pissaa ja se lentää pitkälle eikä tuu mihinkään jaloille niinku mulla. Harmittaa tällanen ihme pissasuihku tai mikä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762625Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721401Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291295
- 1451183
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571174Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068- 721067