Pissaan pitkin reisiä :(

pissareisi

Mitä ihmettä minulle on tapahtumassa? Nykyän joka ikinen kerta, kun käyn pissalla, pissa suihkuaa pitkin reisiä, vaikka kuinka pissaan eri asennoissa. Pissaamisesta on tullut jo melkein painajainen. Inhottavaa aina pyyhkiä/pestä märkiä reisiä. Hauskaa tässä on se, että tämän ongelman alkaessa hävisi tarve käydä öisin pissalla, saatoin ennen käydä kolmekin kertaa yössä pissalla.

Onko virtsarakkoni jostain syystä nyt eri asennossa? Ainoa muutos, mitä elämässäni on tapahtunut on, että aloitin syksyllä pilateksen, missä treenataan paljon lantiopohjan lihaksia. Joskus samoihin aikoihin alkoi tämä kintuille kuseminen. Mutta ei kai se siitä voi johtua?

Ikää minulla on 40v.

4

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funtisimista

      Jumppa on mahdollisesti vahvistanut lantionpohjan lihaksia siten että virtsaputken suunta on muuttunut ja suihku suuntautuu eri tavalla.

      • pissareisi

        Voisiko oikeasti olla pelkästään jumpasta johtuvaa? Luulisi, että sitten kaikki jumppaajat pissaavat reisiä pitkin tai mistäs minä tiedän, vaikka pissaisivatko. Pissaavatko?? ;)

        Sekin on muuttunut, että pissa ei enää tule voimalla ulos muulloin kuin tosi kovassa hädässä. Normihädässä pissa liruttelee eli suihkun voimakkuuskin on muuttunut. Tosi tyhmältä tuntuisi tämmöisen vaivan takia mennä lääkäriinkään, koska varsinaista haittaa tästä ei ole, mutta kieltämättä mielessä käy vaikka mitä.


      • Olisiko tällaista
        pissareisi kirjoitti:

        Voisiko oikeasti olla pelkästään jumpasta johtuvaa? Luulisi, että sitten kaikki jumppaajat pissaavat reisiä pitkin tai mistäs minä tiedän, vaikka pissaisivatko. Pissaavatko?? ;)

        Sekin on muuttunut, että pissa ei enää tule voimalla ulos muulloin kuin tosi kovassa hädässä. Normihädässä pissa liruttelee eli suihkun voimakkuuskin on muuttunut. Tosi tyhmältä tuntuisi tämmöisen vaivan takia mennä lääkäriinkään, koska varsinaista haittaa tästä ei ole, mutta kieltämättä mielessä käy vaikka mitä.

        Ehkäpä kannattaisi käydä lääkärin pakeilla. Jos pissan tulokin on heikentynyt, se voisi johtua jopa virtsaputken tukkivasta kasvaimesta tms. Mahdollisesti jokin tukkii virtsaputkea aivan putken suulla jos suihkukin suuntautuu "poskelleen". Minulla havaittiin joskus virtsarakon tähystyksessä virtsaputkessa pieni polyyppi, mutta sille ei tehty mitään koska oletettiin ettei se haittaa mitenkään pissan kulkua. Kyllähän minullakin pissa ei tule aina reippaana suihkuna vaan luirii häpyhuulten välistä vähän sinne sun tänne, mutta reisille ei ole tullut.


    • Anonyymi

      Minulla pissa roiskuu aina vähän reisille vaikka kuinka yritän ponnistaa sitä suihkua eteenpäin. Häpyhuulet on aika pitkät et siitä se kai johtuu. Kun levitän ne ni pissa tulee aika suoraan eikä tule resille jos ei levitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe