moi! me mentiin kihloihin pari kuukautta sit ja mä en oo kosinnut rakasta viel vaik kaikki on ollut itelle selvää jo pitkän aikaa...olin niin pöllö ku en tajunnut että pitäs kosia vissiin ennen kihloihin menoa...nyt oon ajatellut sen tehdä kummiski riittääkö siihe ruusukimppu vai mitä muuta erikoista siihen vois keksiä...kaikki on uutta mulle nii aattelin viisaammilta neuvoa kysellä;)..
kosinta
3
432
Vastaukset
- ei ymmärrä
Siis hä? Kun kosintaan vastataan myöntävästi, niin sitten ollaan kihloissa. Tietysti siitä kihlautumisesta voi sopia ilman teennäistä kosintaakin.
- myöhäistä kosia
Jos jo ootte kihloissa niin ei nyt enää tarvitse kosia. Kosinta on siis tapahtunut huomaamatta kun olette päättäneet kihloihin menosta. Sillä ei ole väliä, ehdottiko kihloja mies vai nainen, (voihan nainenkin kosia) eikä kosimiseen tarvita mitään erityistä seremoniaa. Kosiminen = kysyä ja päättää kihloihin menemisestä, ja kihlaushan tarkoittaa avioliittolupausta. Seuraavaksi sitten alatte suunnitella häitä.
Ruusukimpun voit toki ostaa morsiamelle ihan muuten vain, voit myös järjestää jonkun romanttisen yllätyksen, illallisen tms. mutta ei enää kosimisen merkeissä. - KorjausABC
Korjaus:
Kosiminen = kysyä toista naimisiin kanssaan. Myöntävä vastaus = > ollaan kihloissa / kihlautuneet / luvattu mennä naimisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993