Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Turkin miehet

Nam...

Heippa kaikki naiset!!
Onko kokemuksia Turkkilaisista miehistä sängyssä?? Onko hyviä?? Osaavatko hommat hyvin?? Olisi ihana kokeilla.... kannattaako??? :) vai ei ;(

90

25343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady

      kyllä ne sen verran tulisesti jo halaa ja kattoo silmiin että voi odottaa että hommansa osaavat.. kokeilemisesta en tiedä kannattaako, näyttävät jo nyt luulevan meidän turistineitoparkojen olevan helppoja nakkeja :( kyllä ne puhua osaa mutta kaikkea ei kannata uskoo.... kuinkahan monta meihinki rakastu (heh heh)..

      • hmmm

        taitavat turistien kanssa olla synnin poluilla uskontonsa takia, että suoritus on nopea ja oma hyvä lähinnä..sen jälkeen pian synninpäästörituaalit


    • MariaX

      Itse mä aion hankkia turkist itelleni uskollisen miehen, kun suomalainen ukko jätti pikkujutun takia, toivottavasti löytyy.

      • Idiootti

        Idiootti


    • takaisin Turkkiin

      Itse olin turkkilaisen miehen kanssa puolitoista vuotta yhdessä ja sinänsä seksi oli nautinnollista... Ympärileikattu mun mielestä huomattavasti parempi kuin leikkaamaton ;)Tosin niinkuin tossa joku mainitsikin, että keskittyvät enemmän itseensä kuin naisen tarpeisiin. Mutta ei kait tässäkään tapauksessa voi yleistää. Mutta, mutta, taas syksyllä Turkkiin =)

      • Heipsistä

        Ei mikään voita suomalaista miestä sängyssä. Nyt kun olen itselleni taitavan rakastajan löytänyt, en kyllä vaihtaisi pois. Suomalainen mies ottaa naisenkin tarpeet huomioon.


      • minä
        Heipsistä kirjoitti:

        Ei mikään voita suomalaista miestä sängyssä. Nyt kun olen itselleni taitavan rakastajan löytänyt, en kyllä vaihtaisi pois. Suomalainen mies ottaa naisenkin tarpeet huomioon.

        Mulla on Turkkilainen loma rakas on hyvä ja ihana mies sängyssä Suomesta en ole vastaavaa löytänyt. Ottaa minut huomioon kaiken puolin ihanaa...Taas elokuussa kahdeksi viikoksi. Muuten haluaisi kanssani naimisiin mut mä sanoin et ei, mulle riittää loma juttu vaikkakin hän on uskomaton rakastaja.. :).....


      • Pandoran Lipas

        että ympärileikattu on sen takia parempi kun se uppoaa näppärämmin b-rappuun ja ei keräänny ulostetta nahan alle. En oikein muuten käsitä tota juttua. Olet siis gay-mies?


      • takaisin Turkkiin
        Pandoran Lipas kirjoitti:

        että ympärileikattu on sen takia parempi kun se uppoaa näppärämmin b-rappuun ja ei keräänny ulostetta nahan alle. En oikein muuten käsitä tota juttua. Olet siis gay-mies?

        Ihan kuule nainen olen ja ympärileikattu yksinkertaisesti tuntuu vaan paremmalta kuin esinahallinen veitikka =)


      • Pandoran Lipas
        takaisin Turkkiin kirjoitti:

        Ihan kuule nainen olen ja ympärileikattu yksinkertaisesti tuntuu vaan paremmalta kuin esinahallinen veitikka =)

        että luulin sua mieheksi. Tuntuu vain niin oudolta tuo sun väite, mutta tuntonsa kullakin, en pane pahaksi. Millä tavalla se tuntuu paremmalta se nahaton molo, ihan uusi juttu mulle?
        Voisin tietysti mäkin ajatella että ajeltu pimpsukka on seksimpi ja tuntuu näinollen miehistä paremmalta?


      • takaisin Turkkiin
        Pandoran Lipas kirjoitti:

        että luulin sua mieheksi. Tuntuu vain niin oudolta tuo sun väite, mutta tuntonsa kullakin, en pane pahaksi. Millä tavalla se tuntuu paremmalta se nahaton molo, ihan uusi juttu mulle?
        Voisin tietysti mäkin ajatella että ajeltu pimpsukka on seksimpi ja tuntuu näinollen miehistä paremmalta?

        Se nyt vain on niin, ettei turhat nahankappaleet ole "tiellä" ja todettakoon, ettei suomipoijjaat ole mulle orgasmia onnistuneet yhdynnässä antamaan, mutta tämä turkin urho siinä onnistui ja hymy huulilla pysyi pitkään =)


      • mal82

        Turkkilaiset hakkaavat naisia ja kohtelevat ala-arvoisesti. Turkissa miehet naisia korkeampi arvoisempia. Vielä lomamatkalla varmaan hyvä kumppani mutta sitten kun otat miehen suomeen asumaan niin hoh hoh ja turpiin tulee!!! Olen nähnyt pari tapausta kuinka kavereilleni on käynnyt...


      • mal82
        takaisin Turkkiin kirjoitti:

        Se nyt vain on niin, ettei turhat nahankappaleet ole "tiellä" ja todettakoon, ettei suomipoijjaat ole mulle orgasmia onnistuneet yhdynnässä antamaan, mutta tämä turkin urho siinä onnistui ja hymy huulilla pysyi pitkään =)

        Oisitko ite niin huono sängyssä???


      • takaisin Turkkiin
        mal82 kirjoitti:

        Oisitko ite niin huono sängyssä???

        Aina ei voi kaikkia miellyttää, mutta eipä ole kukaan koskaan valittanu taidoista tai taidottomuudesta :)


      • y2k
        takaisin Turkkiin kirjoitti:

        Aina ei voi kaikkia miellyttää, mutta eipä ole kukaan koskaan valittanu taidoista tai taidottomuudesta :)

        Erilaisuushan kiehtoo meitä kaikkia. Täällä pyöreät eivät ole kovin suuressa huudossa, mutta Turkkilaiset kokeilevat mielellään pyöreääkin, koska sellaiset naiset ovat aika harvinaisia etelän maissa.


      • takaisin Turkkiin
        y2k kirjoitti:

        Erilaisuushan kiehtoo meitä kaikkia. Täällä pyöreät eivät ole kovin suuressa huudossa, mutta Turkkilaiset kokeilevat mielellään pyöreääkin, koska sellaiset naiset ovat aika harvinaisia etelän maissa.

        Ihan normimitoissa oon ja pikemminkin hoikka kuin pyöreä ;)


      • just...
        takaisin Turkkiin kirjoitti:

        Se nyt vain on niin, ettei turhat nahankappaleet ole "tiellä" ja todettakoon, ettei suomipoijjaat ole mulle orgasmia onnistuneet yhdynnässä antamaan, mutta tämä turkin urho siinä onnistui ja hymy huulilla pysyi pitkään =)

        kyllä on naikkonen saanut väärää suomipoikaa nyt. ei sillä turkin matkalla kuule tunteilla seksiä harrasteta,nillä pojilla/miehillä on niitä naisia vaikka joka tunnille omansa. pellenä ne meitä pitää. tietysti jos haluaa lomalla olla "pelle" ni mikäs siinä.


      • takaisin Turkkiin...
        just... kirjoitti:

        kyllä on naikkonen saanut väärää suomipoikaa nyt. ei sillä turkin matkalla kuule tunteilla seksiä harrasteta,nillä pojilla/miehillä on niitä naisia vaikka joka tunnille omansa. pellenä ne meitä pitää. tietysti jos haluaa lomalla olla "pelle" ni mikäs siinä.

        Tottahan toki minäkin ensin lankesin loveen, kunnes selvisi jo tiedetty totuus tästäkin turkki urhosta... Mutta edellinen reissu menikin jo ajatuspohjalta; kai sitä hauskaa voi pitää ;)Elokuussa taas takaisin Turkkiin, mutta nyt voikin sit miettiä, josko kattelis maisemia muualta kui vällyjen välistä :)No joka tapauksessa, on mukava palata moikkaamaan tuttuja ja mennä "kotiin"... Siks toisekseen, täällä pohjolassa ei odota kotona kuin villakoirat, joten...


      • ai että
        takaisin Turkkiin... kirjoitti:

        Tottahan toki minäkin ensin lankesin loveen, kunnes selvisi jo tiedetty totuus tästäkin turkki urhosta... Mutta edellinen reissu menikin jo ajatuspohjalta; kai sitä hauskaa voi pitää ;)Elokuussa taas takaisin Turkkiin, mutta nyt voikin sit miettiä, josko kattelis maisemia muualta kui vällyjen välistä :)No joka tapauksessa, on mukava palata moikkaamaan tuttuja ja mennä "kotiin"... Siks toisekseen, täällä pohjolassa ei odota kotona kuin villakoirat, joten...

        en ihmettele ettei odota kuin villakoirat.


      • takaisin Turkkiin
        ai että kirjoitti:

        en ihmettele ettei odota kuin villakoirat.

        ... kun rupee arvostelemaan muita tuntematta edes heitä... Mut ei se mtn, onneks ite tunnen itteni, joten muiden sanomiset ei haittaa ;)


    • Meitsi

      Juu, eihän niitä voi vastustaa ku ne kattoo niillä suklaasilmillään!! KYllä me ainaski tehtiin se joka asennossa ja itsensä lisäks hän otti myös mun tarpeet huomioon. Ei ollu pikapano.
      Ihan jees oli - nyt ollaan taas Suomessa ja oman suomalaisen kullan kainalossa :)
      Kokeile pois jos siltä tuntuu, mut muista kortsu!

    • cowboy pentti

      kovaa kyytiä Alanyassa kun sain kahta miestä yhtä aikaa. Mutta pienikaluisia olivat kun mahtuivat molemmat yhtäaikaa sisälle B-porttiin.

    • Ei ikinä enään....

      Turkkilaiset miehet käyttää Turistinaisia hyväksi.Heillä on oikein kisa kuka saa iskettyä nopammin jonkun "mummon".Totaalisia valehtelijoita ja mielistelijöitä suurin osa. Olen kokenut ja huomannut.Syy ymmärrän jonkin verran Turkin kieltä ja olen sivusta seurannut. Voi kun tietäisitte miten he takana päin puhuvat teistä "anteliaista" suomi neidoista.Jos ymmärtäisitte ette ikinä anatisi anteeksi heidän kielen käyttöä...ja he puhuvat kun te olette läsnä ja te reppanat ette ymmärrä hymyilette vain ja tuijotatte heidän ihaniin ruskeisiin silmiin.

      • Meitsi

        ...Mitä sen sit on väliä? Käytetäänhän mekin niitä hyväksemme. Hotellihuoneessa sit likkojen kans vertaillaan ja naureskellaan...heh hee, seksilomailua...


      • Kuka ja

        Sitä sitten voi miettiä, ketä se käyttää hyväkseen, kun naiset voivat valita, kenelle antavat, kun turkkipojat joutuvat kerjäämään (kuten suomalaisetkin). Joten kyllä ne naiset taitaa käyttää niitä hyväkseen, eikä toisinpäin.


      • mirri
        Kuka ja kirjoitti:

        Sitä sitten voi miettiä, ketä se käyttää hyväkseen, kun naiset voivat valita, kenelle antavat, kun turkkipojat joutuvat kerjäämään (kuten suomalaisetkin). Joten kyllä ne naiset taitaa käyttää niitä hyväkseen, eikä toisinpäin.

        Minäkin olen sitä mieltä et naiset käyttää Turkin miehiä hyvänä. Minä ainakin valitsen aina parhaan ja jos ei miellytä eikun vaihtoon.. On mistä valita ja loput rannalla ruikuttaa ei pidä olla niin tyhmä et rakastuu..


      • Pullukka
        mirri kirjoitti:

        Minäkin olen sitä mieltä et naiset käyttää Turkin miehiä hyvänä. Minä ainakin valitsen aina parhaan ja jos ei miellytä eikun vaihtoon.. On mistä valita ja loput rannalla ruikuttaa ei pidä olla niin tyhmä et rakastuu..

        Räkiikö ne ns. reisille? Kantsiiko antaa ilman kondomia, onko vaaraa saada HIV?


      • mirri
        Pullukka kirjoitti:

        Räkiikö ne ns. reisille? Kantsiiko antaa ilman kondomia, onko vaaraa saada HIV?

        Ilman kortsua vaan paljaalla on parempi ja mitä se yksi HIV haittaa hyvän nainnin päälle.


      • turkkiboy_87
        mirri kirjoitti:

        Ilman kortsua vaan paljaalla on parempi ja mitä se yksi HIV haittaa hyvän nainnin päälle.

        mä laitta suominainen halvalla
        ja roinat ränniin!


      • Brita
        turkkiboy_87 kirjoitti:

        mä laitta suominainen halvalla
        ja roinat ränniin!

        Taitaa ne suominaiset pistää sinua halvalla, ottaa sen mitä tarttee ja dumppaa.


      • Huh huh
        Brita kirjoitti:

        Taitaa ne suominaiset pistää sinua halvalla, ottaa sen mitä tarttee ja dumppaa.

        olla suomalainen nainen,kunpa tosiaan tietäisitte,mitä ne teistä takanapäin puhuu...


      • Zorbas
        Huh huh kirjoitti:

        olla suomalainen nainen,kunpa tosiaan tietäisitte,mitä ne teistä takanapäin puhuu...

        Minä pane suominaine, koska se anta paljo, ei maksa mitä. Suominaine anta tehdä mitä vaa, koska mies ei kotissa anna. Suominaine tulee turkki yksin, että saa paljo meidä makkara. Sitte menee hymyssä koti ku on paljo saanu turkkimiestä ja jaksa taas vähä aika ilman me turkkimiehet. Minä saada moni suominaine hymy naamalle ja moni muu juttu antanu naamale suoraa myös.


      • niin
        Huh huh kirjoitti:

        olla suomalainen nainen,kunpa tosiaan tietäisitte,mitä ne teistä takanapäin puhuu...

        Mistä sinä tiedät mitä ne puhuu vaikka haukkuu sua itseäsi!!! Ja ei sillä kaikki sikoja ole olet ehkä niihin vain törmännyt...


      • Janna
        Pullukka kirjoitti:

        Räkiikö ne ns. reisille? Kantsiiko antaa ilman kondomia, onko vaaraa saada HIV?

        eikä mulle ainakaan oo mitään HIViä tullu. Turkkihan on Islamilainen maa, ei sieltä varmaan mitään HIViä saa. Alanyassa oli 2-viikon reisulla suurinpiirtein uusi kaveri joka ilta, toisinaan useampikin partneri yhtä aikaa. Jotain pieniä tulehduksia sieltä kyllä sain.


      • JokaKesä
        Janna kirjoitti:

        eikä mulle ainakaan oo mitään HIViä tullu. Turkkihan on Islamilainen maa, ei sieltä varmaan mitään HIViä saa. Alanyassa oli 2-viikon reisulla suurinpiirtein uusi kaveri joka ilta, toisinaan useampikin partneri yhtä aikaa. Jotain pieniä tulehduksia sieltä kyllä sain.

        Voi hyvä tavaton kyllä HIVin voi saada Turkistakin
        siellä käy nykyään sen verra paljon venäläisiä ja ne kyllä tautia levittää ja muutenkin ei missään voi olla varma mitä mukaan tarttuu.


      • Brita
        Zorbas kirjoitti:

        Minä pane suominaine, koska se anta paljo, ei maksa mitä. Suominaine anta tehdä mitä vaa, koska mies ei kotissa anna. Suominaine tulee turkki yksin, että saa paljo meidä makkara. Sitte menee hymyssä koti ku on paljo saanu turkkimiestä ja jaksa taas vähä aika ilman me turkkimiehet. Minä saada moni suominaine hymy naamalle ja moni muu juttu antanu naamale suoraa myös.

        Eli jos suomityttönen tulee matkalle sinne, hän saa halutessaan monelta mieheltä, eli kuorii kermat päältä ja turkkipoika saa silloin, kun suominainen haluaa antaa. Eli kumpi ottaakaan hyödyn? Nainen tietenkin. Tarjoajilla (naisilla) on etulyöntiasema.


      • voi tsiisus
        Janna kirjoitti:

        eikä mulle ainakaan oo mitään HIViä tullu. Turkkihan on Islamilainen maa, ei sieltä varmaan mitään HIViä saa. Alanyassa oli 2-viikon reisulla suurinpiirtein uusi kaveri joka ilta, toisinaan useampikin partneri yhtä aikaa. Jotain pieniä tulehduksia sieltä kyllä sain.

        VITTU SÄ OOT TYHMÄ!!!!!!!!!!!!HIV:N VOI SAADA MISTÄ MAASTA TAHANSA.EI USKOISI ETTÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ LÖYTYY VIELÄ NOIN IDIOOTTEJA IHMISIÄ,KUIN NIMIMERKKI JANNA.


      • Janna
        voi tsiisus kirjoitti:

        VITTU SÄ OOT TYHMÄ!!!!!!!!!!!!HIV:N VOI SAADA MISTÄ MAASTA TAHANSA.EI USKOISI ETTÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ LÖYTYY VIELÄ NOIN IDIOOTTEJA IHMISIÄ,KUIN NIMIMERKKI JANNA.

        ei Alanyasta kyllä saa mitään HIViä kun sevaan on niin ihana paikka. Ei varmasti niillä ihanilla sukslaasilmäpojilla oo mitään AIDSIA koska nehän on islamilaisia. En usko että tuolla paratiisissa on mitään amerikan homojen tauteja. Meen kyllä varmasti syksyllä taas takasin Alanyaan bailaamaan.


      • huh huh
        niin kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä ne puhuu vaikka haukkuu sua itseäsi!!! Ja ei sillä kaikki sikoja ole olet ehkä niihin vain törmännyt...

        satunpa osaamaan turkin kieltä siitä tiedän...


      • tosissas
        Janna kirjoitti:

        ei Alanyasta kyllä saa mitään HIViä kun sevaan on niin ihana paikka. Ei varmasti niillä ihanilla sukslaasilmäpojilla oo mitään AIDSIA koska nehän on islamilaisia. En usko että tuolla paratiisissa on mitään amerikan homojen tauteja. Meen kyllä varmasti syksyllä taas takasin Alanyaan bailaamaan.

        ....


      • Islam
        Janna kirjoitti:

        eikä mulle ainakaan oo mitään HIViä tullu. Turkkihan on Islamilainen maa, ei sieltä varmaan mitään HIViä saa. Alanyassa oli 2-viikon reisulla suurinpiirtein uusi kaveri joka ilta, toisinaan useampikin partneri yhtä aikaa. Jotain pieniä tulehduksia sieltä kyllä sain.

        Uskosi HIV:in Islamilaisuuteen on yhtä järkevä ja vakuuttava kuin että HIV:itsä paranee kuin nai neitsyt tyttöä.

        Yhtä järkevä selitys, kyllä taudit tarttuu kun nussii kaikkien kanssa oli uskonto mikä tahansa.

        Ei voi olla HIV. kun ajaa saabilla.


      • voi raukka...
        Janna kirjoitti:

        ei Alanyasta kyllä saa mitään HIViä kun sevaan on niin ihana paikka. Ei varmasti niillä ihanilla sukslaasilmäpojilla oo mitään AIDSIA koska nehän on islamilaisia. En usko että tuolla paratiisissa on mitään amerikan homojen tauteja. Meen kyllä varmasti syksyllä taas takasin Alanyaan bailaamaan.

        herranjumala sentäs,kyllä sen aidsin voi saada ihan mistä vaan vaikka olis mitä islamin usk... siis voihan nekin naida ilman kondomia vaikka suomalaisen kanssa jolla hiv... herätkää hullut.


      • Nelli
        Janna kirjoitti:

        eikä mulle ainakaan oo mitään HIViä tullu. Turkkihan on Islamilainen maa, ei sieltä varmaan mitään HIViä saa. Alanyassa oli 2-viikon reisulla suurinpiirtein uusi kaveri joka ilta, toisinaan useampikin partneri yhtä aikaa. Jotain pieniä tulehduksia sieltä kyllä sain.

        En tiedä itkisinkö vai nauraisinko, sen verran typerältä kuulostat! Tiedät varmaan itsekin kuinka monen naisen (ja kenties miehenkin)kaa lomakohteiden miehet seksiä harrastavat, ja jos kaikilla on tuommonen asenne, niin eipä kulu aikaakaan kun maailman väkiluku vähenee kertapierasulla :)Ravista nyt tyttö hyvä ne sahanpurut ulos tai värjää blondis, ettei tule itku piiiitkästä ilosta. HUH HELLETTÄ!


      • ????
        Nelli kirjoitti:

        En tiedä itkisinkö vai nauraisinko, sen verran typerältä kuulostat! Tiedät varmaan itsekin kuinka monen naisen (ja kenties miehenkin)kaa lomakohteiden miehet seksiä harrastavat, ja jos kaikilla on tuommonen asenne, niin eipä kulu aikaakaan kun maailman väkiluku vähenee kertapierasulla :)Ravista nyt tyttö hyvä ne sahanpurut ulos tai värjää blondis, ettei tule itku piiiitkästä ilosta. HUH HELLETTÄ!

        kuuleppas tytön hupakka, itke pois jos siltä tuntuu.. taitaisin isekin tehdä jos noin hauskan tekstin kirjottaisin. sinne vaan kaikki jakamaan nekkua.. kun ovat kerran islamin usk. ei tartu aids hah....


      • uskomatonta
        Janna kirjoitti:

        eikä mulle ainakaan oo mitään HIViä tullu. Turkkihan on Islamilainen maa, ei sieltä varmaan mitään HIViä saa. Alanyassa oli 2-viikon reisulla suurinpiirtein uusi kaveri joka ilta, toisinaan useampikin partneri yhtä aikaa. Jotain pieniä tulehduksia sieltä kyllä sain.

        Onko tosiaan suomalainen yhteiskunta vajonnut näin alas ettei naisilla ole enää mitään jäänyt korvien väliin sen jälkeen kun niille on annettu valtaa ja vapautta ?=??

        Ei pidä tietenkään yleistää mutta on se uskomatonta mitä noiden munankipeiden naisten päässä pyörii - ajatelkaa edes muita !!!!


      • hiv
        Janna kirjoitti:

        ei Alanyasta kyllä saa mitään HIViä kun sevaan on niin ihana paikka. Ei varmasti niillä ihanilla sukslaasilmäpojilla oo mitään AIDSIA koska nehän on islamilaisia. En usko että tuolla paratiisissa on mitään amerikan homojen tauteja. Meen kyllä varmasti syksyllä taas takasin Alanyaan bailaamaan.

        Kyllä minä vaan sain, niin että revi siitä huumoria. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta ei voi kun peiliin katsoa. Mietippä seuraavalla kerralla!!!!!!!!


    • Nena

      kannattaa jättä ne miehet kokeilematta,,siellä on jopa sellaisia perheitä joita tyhmät länsinaiset elättää..Söpöt pojat ottavat luokseen ja kun olette reissussa kaikki kamasi tutkitaan ja huijataan jopa luottokortin numerokin..Tämä on totta.
      Sitten on niitä jotka pikuppaava naisia kaduilta hotelleihin ja sitten pitää maksaa puolet mukan hotellin hinnasta panon jälkeen. Todellisuudessa sopimus on tehty ja rahasi jaetaan.
      Sitten on niitä ihania kunnonmiehiäkin.
      Omani olen löytänyt..kauppias.

      • sipse

        mitäs tämä sinun ihana kauppiaasi kauppaa ja missäpäin turkkia.. voisin mennä tsekkaamaan. minunkin ihana turkkilaiseni on kauppias alanyassa.. ollaan oltu yhdessä 2vuotta :)


      • Nena
        sipse kirjoitti:

        mitäs tämä sinun ihana kauppiaasi kauppaa ja missäpäin turkkia.. voisin mennä tsekkaamaan. minunkin ihana turkkilaiseni on kauppias alanyassa.. ollaan oltu yhdessä 2vuotta :)

        leobatra biitsiä..Pikku kauppa:))Yhdessä ollaan oltu jo 4 vuotta.
        1,5 vuotias pikkutyttö on jo tehtynä.
        Nyt tulin tänne hoitamaan asioita lähinnä vuokramaan asuntoani.
        Me elämme osittain turkissa ja suomessa vuoronperään.


    • Mie

      kolme vetoa ja vihellys!!

      • Brita

        Niin, taitaa olla nimimerkin takana katkera nörtti huuruisine ja teipillä paikattuine silmälaseineen ja tukka roikkuu rasvaisena eessä. Ollaan katkeria siitä, kun me naiset emme innostu sinusta, vaan komeista turkkipojista, jotka hurmaavat meidät mennen tullen ja otamme heiltä vain sen, mitä haluamme, eli tyydyksen.


      • ...
        Brita kirjoitti:

        Niin, taitaa olla nimimerkin takana katkera nörtti huuruisine ja teipillä paikattuine silmälaseineen ja tukka roikkuu rasvaisena eessä. Ollaan katkeria siitä, kun me naiset emme innostu sinusta, vaan komeista turkkipojista, jotka hurmaavat meidät mennen tullen ja otamme heiltä vain sen, mitä haluamme, eli tyydyksen.

        Tiesittekö muuten, että islamin mukaan jos mies ei tyydytä vaimoaan seksuaalisesti, on naisella oikeus eroon. Ei sillä että nämä gigolot mitään kunnon muslimeja olisivat tai muutenkaan vaimonhaussa, mutta kyllä se periaatteena tuntuu olevan heilläkin toisin kuin eräillä suomipojilla :)


      • niin
        ... kirjoitti:

        Tiesittekö muuten, että islamin mukaan jos mies ei tyydytä vaimoaan seksuaalisesti, on naisella oikeus eroon. Ei sillä että nämä gigolot mitään kunnon muslimeja olisivat tai muutenkaan vaimonhaussa, mutta kyllä se periaatteena tuntuu olevan heilläkin toisin kuin eräillä suomipojilla :)

        Hei tytöt olette ihan oikeassa naidaan Turkin miehiä koska ne on niin ihania.............


      • vois
        ... kirjoitti:

        Tiesittekö muuten, että islamin mukaan jos mies ei tyydytä vaimoaan seksuaalisesti, on naisella oikeus eroon. Ei sillä että nämä gigolot mitään kunnon muslimeja olisivat tai muutenkaan vaimonhaussa, mutta kyllä se periaatteena tuntuu olevan heilläkin toisin kuin eräillä suomipojilla :)

        kun kyytiini ole päässyt..heh!


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Niin, taitaa olla nimimerkin takana katkera nörtti huuruisine ja teipillä paikattuine silmälaseineen ja tukka roikkuu rasvaisena eessä. Ollaan katkeria siitä, kun me naiset emme innostu sinusta, vaan komeista turkkipojista, jotka hurmaavat meidät mennen tullen ja otamme heiltä vain sen, mitä haluamme, eli tyydyksen.

        Kunhan ette jakaisi tavaraa täällä Suomessakin ettei tartu muihin.


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        Kunhan ette jakaisi tavaraa täällä Suomessakin ettei tartu muihin.

        Te miehet kävisi huorissa siellä Virossa, niin ette levittäisi sukupuolitauteja naisiin.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Te miehet kävisi huorissa siellä Virossa, niin ette levittäisi sukupuolitauteja naisiin.

        Varmaan siksi ettei huorat anna vetää paljaalla. Mitenkään siis puolustelematta Suomi-sikoja jotka käy örveltämässä Eestissä.

        Turkin poika taas ei niinkään välitä suomi-tytön terveydestä ja kun oikein silmiin tuijottaa niin saa vedellä paljaalla. Sitten yleensä onkin kuolemantuomio annettu yhdelle naiselle... surullista, jos vielä oma mies sairastuu ja lapset jää ilman vanhempia... vain äitin hetken huuman johdosta.


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        Varmaan siksi ettei huorat anna vetää paljaalla. Mitenkään siis puolustelematta Suomi-sikoja jotka käy örveltämässä Eestissä.

        Turkin poika taas ei niinkään välitä suomi-tytön terveydestä ja kun oikein silmiin tuijottaa niin saa vedellä paljaalla. Sitten yleensä onkin kuolemantuomio annettu yhdelle naiselle... surullista, jos vielä oma mies sairastuu ja lapset jää ilman vanhempia... vain äitin hetken huuman johdosta.

        Eikös ollutkin jossain tutkimus ihan, että miehet tuo sukupuolitauteja virosta ja venäjältä, kun ne panee niitä lumppuja ilman kumia? No, sinulla näyttää olevan kokemusta, kun kerran olet kysynyt huorilta, että saatko panna ilman kumia. Mieli olisi siis tehnyt.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Eikös ollutkin jossain tutkimus ihan, että miehet tuo sukupuolitauteja virosta ja venäjältä, kun ne panee niitä lumppuja ilman kumia? No, sinulla näyttää olevan kokemusta, kun kerran olet kysynyt huorilta, että saatko panna ilman kumia. Mieli olisi siis tehnyt.

        maailmaa työn puolesta. Tuli käytyä huorissakin, mutta minun ajatuksenjuoksuun ei mahdu millään että harrastaisin seksiä paljaalla ammattilaisen kanssa. Huorat ja rantapojat ovat täysin rinnastettavissa toisiinsa. Usein vaan huorat saavat kenkää työnantajalta, jos tauteja ilmenee. Yksityisyrittäjillä sitten vaikeampi saada asiakkaita. Rantapojat taas ei välitä pätkääkään tarttuuko tauti.

        Turkissakin on tullut pyörittyä ja tiedän kyllä mitä siellä tapahtuu. Varmasti saat hiv:in muutaman reissun jälkeen, jos paljaalla ajelet.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Eikös ollutkin jossain tutkimus ihan, että miehet tuo sukupuolitauteja virosta ja venäjältä, kun ne panee niitä lumppuja ilman kumia? No, sinulla näyttää olevan kokemusta, kun kerran olet kysynyt huorilta, että saatko panna ilman kumia. Mieli olisi siis tehnyt.

        Ruotsissa selvittivät asian: Maahanmuuttajat tuovat suurimman lisän hiv:in kasvuun. Oli tuo selvitys hesarissakin.


      • epätietoinen
        Brita kirjoitti:

        Eikös ollutkin jossain tutkimus ihan, että miehet tuo sukupuolitauteja virosta ja venäjältä, kun ne panee niitä lumppuja ilman kumia? No, sinulla näyttää olevan kokemusta, kun kerran olet kysynyt huorilta, että saatko panna ilman kumia. Mieli olisi siis tehnyt.

        väite että turkkipojat harjottelevat myös keskenään paremman puutteessa. Siellähän ei missään kotibileissä nuorena naida. Seuraava askel onkin sitten humalaisten turistityttöjen/rouvien kanssa.


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        maailmaa työn puolesta. Tuli käytyä huorissakin, mutta minun ajatuksenjuoksuun ei mahdu millään että harrastaisin seksiä paljaalla ammattilaisen kanssa. Huorat ja rantapojat ovat täysin rinnastettavissa toisiinsa. Usein vaan huorat saavat kenkää työnantajalta, jos tauteja ilmenee. Yksityisyrittäjillä sitten vaikeampi saada asiakkaita. Rantapojat taas ei välitä pätkääkään tarttuuko tauti.

        Turkissakin on tullut pyörittyä ja tiedän kyllä mitä siellä tapahtuu. Varmasti saat hiv:in muutaman reissun jälkeen, jos paljaalla ajelet.

        Olen pahoillani puolestasi. Miten huonosti asiasi ovat, kun jo nuorena joudut turvautumaan maksulliseen seksiin?


      • joo
        Brita kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi. Miten huonosti asiasi ovat, kun jo nuorena joudut turvautumaan maksulliseen seksiin?

        Seksistä voi maksaa joko rahalla tai terveydellä.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi. Miten huonosti asiasi ovat, kun jo nuorena joudut turvautumaan maksulliseen seksiin?

        Et taida mikään ruudinkeksijä olla :)

        rautalangasta:
        Kaikkea voi kokeilla, mutta jos muistoksi saa hiv-tartunnan niin eihän semmoinen mitenkään viisasta ole.

        Kyllä asiani ovat oikein hyvin, kiitos huolehtimisesta. :)


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        Et taida mikään ruudinkeksijä olla :)

        rautalangasta:
        Kaikkea voi kokeilla, mutta jos muistoksi saa hiv-tartunnan niin eihän semmoinen mitenkään viisasta ole.

        Kyllä asiani ovat oikein hyvin, kiitos huolehtimisesta. :)

        Eli kaikkea voi kokeilla? Siis tämä pätee täten kaikkiin mahdollisiin asioihin, joten olet siis murhannut jonkun, raiskannut jonkun jne? Et itse taida olla mikään ruudinkeksijä, valitan. Mieti vähän, mitä sanot. :) Mutta tuollaiset maalaistoopet räkä poskella, joutuvat maksamaan, että saavat seksiä.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Eli kaikkea voi kokeilla? Siis tämä pätee täten kaikkiin mahdollisiin asioihin, joten olet siis murhannut jonkun, raiskannut jonkun jne? Et itse taida olla mikään ruudinkeksijä, valitan. Mieti vähän, mitä sanot. :) Mutta tuollaiset maalaistoopet räkä poskella, joutuvat maksamaan, että saavat seksiä.

        Yritä nyt pysyä hyvän maun rajoissa noissa viesteissäsi vai joko hyoksasit kuinka tyhmästi olet tehnyt kun harrastat seksiä huorien/rattopoikien kanssa ilman kumia ja yrität peittää "fiksuja" temppujasi tuollaisella ala-arvoisella tekstillä. No eipä siinä kaikki tekee omat valinnat, mutta varo vaan ettet kävele 5 vuoden päästä posket lommolla, kun hiv on vienyt voimat. Turkin poikaa ei paljon paina vaikka saastuttaisi muutaman misunkin.

        Maalaispoika joo. No Suomessa olen syntynyt, joten eikö sitä siis olla maalaispoika. Menehän tyttö viettämään juhannusta ja ota ne kortsut mukaan.


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        Yritä nyt pysyä hyvän maun rajoissa noissa viesteissäsi vai joko hyoksasit kuinka tyhmästi olet tehnyt kun harrastat seksiä huorien/rattopoikien kanssa ilman kumia ja yrität peittää "fiksuja" temppujasi tuollaisella ala-arvoisella tekstillä. No eipä siinä kaikki tekee omat valinnat, mutta varo vaan ettet kävele 5 vuoden päästä posket lommolla, kun hiv on vienyt voimat. Turkin poikaa ei paljon paina vaikka saastuttaisi muutaman misunkin.

        Maalaispoika joo. No Suomessa olen syntynyt, joten eikö sitä siis olla maalaispoika. Menehän tyttö viettämään juhannusta ja ota ne kortsut mukaan.

        Vai oletko kenties valmistunut suomenkielen laitokselta tohtoriksi, jolloin olet pätevä arvioimaan täällä kirjoitettuja tekstejä? Itse sanoit, että kaikkea on kokeiltava, se päteköön joka elämän alueelle, jos et rajoituksia laita. Ja no, kyllä ne Tallinnan lumput on tautipesiä, usko tai älä. Ja voi se kortsu rikkoutua, kun panet niitä huoria, joten voin nähdä sinut ja vaimosi kävelevän posket lommolla myös.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Vai oletko kenties valmistunut suomenkielen laitokselta tohtoriksi, jolloin olet pätevä arvioimaan täällä kirjoitettuja tekstejä? Itse sanoit, että kaikkea on kokeiltava, se päteköön joka elämän alueelle, jos et rajoituksia laita. Ja no, kyllä ne Tallinnan lumput on tautipesiä, usko tai älä. Ja voi se kortsu rikkoutua, kun panet niitä huoria, joten voin nähdä sinut ja vaimosi kävelevän posket lommolla myös.

        soopaa kirjoittaa. Pitäisihän sinun tajuta erikseen sanomatta, että kokeiluissakin on pysyttävä lain rajoissa.

        Nuo omat kokeiluni ovat tapahtuneet aikapäiviä sitten, kun en ollut edes häntä tavannut ja reissasin pitkin ja poikin maailmaa. Kotimaahan tullessa aina pakollinen hiv-testi, koska kaikki reissumiehet käy huorissa. Joten se en ole minä eikä vaimoni joka kävelee posket lommolla 5 vuoden päästä. Kiitos huolenpidosta, Brita.

        Ei Tallinnan ammattilaiset ole mitenkään erityisen puhtaita tai saastuneita. Samanlaisia ne on kuule joka puolella maailmaa. No ehkä thaimaassa on pahin tilanne lomakohteista ja Afrikassa on noita 60% alueita. Arvioni turkin pojista on että joka viidennellä "kevyt" tauti ja joka 20:llä hiv. Älä suotta pilaa elämääsi. Vähän ne kiukuttelee, mutta kyllä ne antaa kuminkin kanssa.


    • Uuno

      keskustelu. "onko ne hyviä","kyllä teki hyvää","käytänkö kortsua", "Käytän vain parhaimpia heistä"," ja sit takaisin oman kullan kainalooon". jne.
      Jokaisen päätettävissähän on mitä tekee, mutta näitä kommenttejä lukiessa alkoi kuvottaa.

      • niinpä

        oksettavaa,eikö täällä enää oo asiallisia juttuja ollenkaan????


      • Milla
        niinpä kirjoitti:

        oksettavaa,eikö täällä enää oo asiallisia juttuja ollenkaan????

        ...pakko lukea, jos niin etoo?


    • Menossa....

      ei varmaan ole, kuin suomalainen pölkky..kylmä ja kitsas! Outoa, ett myös vaalea charmikkuus vetoaa ja nehän on opetettu siellä palvelemaan miestä, milloin ja miten! Joten, elämä on jossain muualla, kuin täällä tasa-arvonmaassa, heh!

    • Erika

      Hei, oon ollut neljän turkkilaisen miehen kanssa,joista kahden kanssa yhtä aikaa. Ne ovat ihania miehiä. Miehekäs olemus, karvaiset rinnat ja hyvät varustelut ;) Intohimoisia veijareita. Turkkilaiset osaavat sytyttää naisen, ja kohtelevat kuin kukkaa, mutta tietävät mitä tahtovat. Pikkuhousut kostuu kun muistelenkin heitä :D

      • Anna-Liisa

        rakastelemaan kuin Turkkilaiset, myös paremmin varusteltuja. Turkkilaisilta tulee vain turpaan.


      • Tsiisus
        Anna-Liisa kirjoitti:

        rakastelemaan kuin Turkkilaiset, myös paremmin varusteltuja. Turkkilaisilta tulee vain turpaan.

        hienoa lukea että tuulipukuiset XXXL suominaiset saavat edes jostain seksiä.


      • Brita
        Tsiisus kirjoitti:

        hienoa lukea että tuulipukuiset XXXL suominaiset saavat edes jostain seksiä.

        mutta tosiasia on se, että meidän ei tarvitse maksaa seksistä, kuten kaljamahaisten, haisevien suomalaisten ukkojen. Säälin suuresti virolaisia ja venäläisiä huoria, jotka joutuvat olemaan suomalaisten miesten "patjoina". No, rahaa ne siitä saavat.


    • tiina

      turkkilaiset miehet on väkivaltaisia ja väkisin ottavia eikä todellakaan tunnu hyvältä!!!!!!
      kokemusta on =(

    • Tuija

      Suurinmalla osalla rantapojista joku tauti, mutta eivät siltikään suostu käyttämään kumia.

      • aivan

        kannattaa varoa ettei saa "kahdenpään lenskaa"
        ettei räkä valu molemmista päistä tai tule
        piikkilanka pissiä,ei ole muuten kivaa puhumattakaan vakavimmista taudeista.Järki käteen siskot,kyllä terveys hyvänkin "rymsteerauksen" voittaa vaikka sais kuinka hyvän kyydin tahansa.


    • kulli-ollin kaima

      suomi-tytölle. Ei ulkonäöllisesti mitään eroa turkkimieheen paitsi että romanit ovat paremmin varusteltuja, ja eivätkä hakkaa vaimojaan.
      Ottaisin kyllä itse mielummin romanin jos tumma on se mikä miellyttää.

      • voi voi

        onkohan nämä kirjoittelijat täysijärkisiä,mitä se kuuluu kenellekään kuka panee ja ketä,jos ollaan vapaaehtoisesti liikenteessä,itsepähän jokainen kärsii omantunnon tuskat pettäessään,jos omaatuntoa vielä löytyy.Jokainen tyylillään,toiset Turkissa toiset Virossa,jos ei kerran muutoin saa...SÄÄLITTÄVÄÄ...


      • Aivomies juovuksissa
        voi voi kirjoitti:

        onkohan nämä kirjoittelijat täysijärkisiä,mitä se kuuluu kenellekään kuka panee ja ketä,jos ollaan vapaaehtoisesti liikenteessä,itsepähän jokainen kärsii omantunnon tuskat pettäessään,jos omaatuntoa vielä löytyy.Jokainen tyylillään,toiset Turkissa toiset Virossa,jos ei kerran muutoin saa...SÄÄLITTÄVÄÄ...

        eikö turkin salainen poliisi enää valvokaan näitä sivuja? kuukausi taaksepäin riitti että kirjoitti alanian nahkatakkien olevan paskoja tai että alaniassa saa kiveshikisin käsin pyöriteltyjä lihapullia ja jo viestit tuhottiin alle minuutin.
        aika rankkoja osa näistä teksteistä. onko tämä uusi www.turkki24.fi:n avoimuus opettelua EU-tavoille? hyvä näin.


      • Nena
        voi voi kirjoitti:

        onkohan nämä kirjoittelijat täysijärkisiä,mitä se kuuluu kenellekään kuka panee ja ketä,jos ollaan vapaaehtoisesti liikenteessä,itsepähän jokainen kärsii omantunnon tuskat pettäessään,jos omaatuntoa vielä löytyy.Jokainen tyylillään,toiset Turkissa toiset Virossa,jos ei kerran muutoin saa...SÄÄLITTÄVÄÄ...

        turkkilaista parempaa rakastajaa ei löydy..
        naimisissa 5 vuotta ja voi nam..seksiä ainakin 3-4 päivässä..lapsikin on jo. Väkivaltaa ei suhteessa ole..mutta se temperamentti on tulista.
        Tietty ne on ne kemiat yms..mutta tämä miun on täysosuma..hän on 10 vuotta nuorempikin.
        Nyt erossa koska piti hoitaa asioita suomessa mutta 17 päivä ensi kuuta mennään taas takaisin.


      • Ville
        Nena kirjoitti:

        turkkilaista parempaa rakastajaa ei löydy..
        naimisissa 5 vuotta ja voi nam..seksiä ainakin 3-4 päivässä..lapsikin on jo. Väkivaltaa ei suhteessa ole..mutta se temperamentti on tulista.
        Tietty ne on ne kemiat yms..mutta tämä miun on täysosuma..hän on 10 vuotta nuorempikin.
        Nyt erossa koska piti hoitaa asioita suomessa mutta 17 päivä ensi kuuta mennään taas takaisin.

        Ylipainoinen, keski-ikäinen ja lonnevikainen muija, jolle pitäis edes jonkinlainen ukko löytää.

        Hehehehehe, vai et löytynyt kunnon miestä... Noh Turkista niitä saa nuoria miehiä. Tulee aivan mieleen Shanghaissa eräs 70v ukko joka vei 20v kiinalaisen tytön vihille. Luuserit hakee kumppaninsa aina näistä alkuasukasmaista.

        Kunhan se hakkaa sut muutaman vuoden päästä oikein kunnolla tai tartuttaa sukupuolitaudin niin hae seuraava Afrikasta. Kunhan annat sille ruokaa niin pamputtaa vaikka 5 kertaa päivässä.


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        Ylipainoinen, keski-ikäinen ja lonnevikainen muija, jolle pitäis edes jonkinlainen ukko löytää.

        Hehehehehe, vai et löytynyt kunnon miestä... Noh Turkista niitä saa nuoria miehiä. Tulee aivan mieleen Shanghaissa eräs 70v ukko joka vei 20v kiinalaisen tytön vihille. Luuserit hakee kumppaninsa aina näistä alkuasukasmaista.

        Kunhan se hakkaa sut muutaman vuoden päästä oikein kunnolla tai tartuttaa sukupuolitaudin niin hae seuraava Afrikasta. Kunhan annat sille ruokaa niin pamputtaa vaikka 5 kertaa päivässä.

        Ville-parka on näköjään todella katkera. Onko joku naisesi vaihtanut sinut parempaan mieheen, kuten turkkilaiseen? Mutta ehkä et ole koskaan saanutkaan muilta kuin maksullisilta naisilta.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Ville-parka on näköjään todella katkera. Onko joku naisesi vaihtanut sinut parempaan mieheen, kuten turkkilaiseen? Mutta ehkä et ole koskaan saanutkaan muilta kuin maksullisilta naisilta.

        Johan Britalle kerroin olevani naimisissa... Sulle ei näytä mikään menevän kerralla perille.

        Ettei vaan olisi niin että juuri te ette ole saaneet muuten kuin maksamalla? Tuollaisen alkuasukkaan ottaminen kumppaniksi on mielestäni vähän sama asia kun luuseri-miehet ottivat muutama vuosi sitten filippiinejä postimyynnistä ja varmasti ovat auliita palvelemaan ja nussia niitä saa niin paljon kuin haluaa. Mutta nuo ovat siis sellaisille jotka eivät saa kunnon naista. Ja alkuasukkaat siis tytöille jotka ei saa kunnon miestä.


      • Brita
        Ville kirjoitti:

        Johan Britalle kerroin olevani naimisissa... Sulle ei näytä mikään menevän kerralla perille.

        Ettei vaan olisi niin että juuri te ette ole saaneet muuten kuin maksamalla? Tuollaisen alkuasukkaan ottaminen kumppaniksi on mielestäni vähän sama asia kun luuseri-miehet ottivat muutama vuosi sitten filippiinejä postimyynnistä ja varmasti ovat auliita palvelemaan ja nussia niitä saa niin paljon kuin haluaa. Mutta nuo ovat siis sellaisille jotka eivät saa kunnon naista. Ja alkuasukkaat siis tytöille jotka ei saa kunnon miestä.

        Kuten totesin aiemmin, viesteissäsi näkyy selvä katkeruus. Mistä johtuu? Oletko lihava duunari huonolla palkalla töissä jossain ala-arvoisessa paikassa? Mene muualle pönkittämään pientä egoasi.


      • Ville
        Brita kirjoitti:

        Kuten totesin aiemmin, viesteissäsi näkyy selvä katkeruus. Mistä johtuu? Oletko lihava duunari huonolla palkalla töissä jossain ala-arvoisessa paikassa? Mene muualle pönkittämään pientä egoasi.

        Kerron vaan miten nämä asiat menee oikeassa elämässä.

        ps. en ole lihava, en duunari, enkä ala-arvoisessa asemassa.


      • huh huh
        Ville kirjoitti:

        Kerron vaan miten nämä asiat menee oikeassa elämässä.

        ps. en ole lihava, en duunari, enkä ala-arvoisessa asemassa.

        te jaksatte,taidatte molemmat pönkittää egoanne,tarviiko sitä noin jumalattomasti todistella olevansa kunnon ihminen HANKKIKAA TOSIAAN ELÄMÄ!!!!!!


    • Miira

      Nooh, oman kokemukseni perusteella voin sanoa että hyvältä tuntui ja pitkään kesti...Ja kannattaa muistaa ottaa kotoSuomesta henkivakuutus eli kondomit messiin, ettei hetken hurmiosta tule elämäsi turmio!! Mutta samahan pätee myös kaikkiin miehiin, jotka tapaat ensi kertaa eli siis kondomit kunniaan!! Ja laukkuun mukaan...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe