[email protected]

huijattu

varokaa! Älkää luottako tähän muumimukimyyjään. Samoja mukeja kaupitteli monelle eri ostajille. Myynnissä mm. myös lastenvaunut ja tietokone (myös täällä suomi24.n sivuilla). Ilmoituksessä myy mm. 25kpl muumimukeja 450€ (joukossa myös harvinaisuuksia), emmaljungan vaunut 450€ jne.

Nouto ei onnistu, koska on työmatkalla, muuttamassa juuri tai jotain muuta vastaavaa. Ilmoitukset on tähän mennessä olleet Porissa, Euralla ja Kotkassa..

Minä olin hölmö ja innostuksissani laitoin ensimmäisissä kauppa-yrityksissä postikulut ton huijarin tilille onneksi ei mennyt kuin 15€, mutta silti. Tulipahan opetus, että ei voi ihmisiin luottaa.. Poliisille olen tehnyt rikosilmoituksen ihan periaatteesta, viis siitä viidestätoista eurosta! Varotan nyt teitä muita, vaikka ette olekaan yhtä hölmöjä kuin minä!

19

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HVLI

Sama ihminen kaupitteli tännekkin. Tuskin on ensimmäinen tai viimeinen kerta kun tämmöisiä "rikoksia" tekee.

Hyvä että ilmoitit!

• HVLI
    • muumeja

minua huijasi myös, meni 50€ kankkulan kaivoon. rikosilmoituksen teen piakkoin. laittakaa vaan sanaa eteenpäin...

• uusi ilmoitus
    • jeppisjeepulis

eli tämän huijarin tilinumero on FI2780002850410365

(kannattaa jatkossa aina googlettaa tilinumerokin, saattaa sillä löytyä tieto huijarista mikäli nimi/sähköpostiosoite on "vaihtunut").

paikkakuntana myös keuruu.

• Ansaan menin

Toimii myös ainakin Tori.fi:ssä nimellä Kaija Korpelainen, sähköposti [email protected]. Paikkakunnaksi ilmoitti Keuruu.

Olisi tosiaan kannattanut googlettaa tilinumero...

Rikosilmoitus työn alla.

• 4+2=6

MAKSAKAA AINA SEN PANKIN T I S K I L L Ä MIKÄ ON MYYJÄN TILI !

NÄIN VOITTE KASSANEIDILTÄ KYSYÄ ETTÄ TÄSMÄÄKÖ NIMI JA TILI :

JOS TILIN OMISTAJA ERI NIIN VOITTE SANOA KASSANEIDILLE ETTÄ MAKSUA EI MAKSETA.
      TIETYSTI JOS NIMI ON SAMA KUIN TILIN OMISTAJA NIIN SILLOINKIN VOITTE PERUA MAKSUN KASSALLA JA MAKSAA NETISSÄ JOLLOIN "TISKIMAKSUA" EI EDES MENE.

MUTTA: ÄLKÄÄ MILLOINKAAN MAKSAKO ETUKÄTEEN MITÄÄN VAAN ESIM WWW.TURVALASKU.FI !

TÄLLÄSEN OHJEEN ANTANUT PAIKALLINEN POLIISI !

(anteeksi huutamiseni ! , mutta alkakaa hyvät suomalaiset oppimaan että ykistyiselle henkilölle ei kannata maksaa mitään etukäteen ellei ole varma tavaran saannista !)

• Kalle Hervanto

Minulle tuuo ihminen myi käteiskaupalla ja sain sen tuotteen mitä ostinkin.... :)

• Melekosta meininkiä

Esiintyy myös nimellä Onerva Okkonen ja kotipaikakseen Joutseno. Käyttää tuota samaa tilinumeroa kuin yllä on mainittu. Tällä kertaa kauppasi Ipadia.

• typerä minä

minulle tämä henkilö "myi" potter kirjoja ja dvd:n joita olin haeskellut tori.fi:ssä. ei oo mitää kuulunu sen jälkeen ku maksoin 10€ eukäteismaksuna (viikko sitten) rupesin miettiin et miks ei kuulu mitään ja googletin ton tilinumeron johon piti maksaa ( FI2780002850410365 )
      s-postin osoite oli [email protected] paikkakunnaksi ilmoitti joensuun

pitäs varmaan ruveta tekeen rikosilmoitusta

• st
    • axu73

Minä tunnen tuon Jonnan ja sillä on elämässään helvetisti ongelmia... Joo Jonna tietää kyllä että tekee väärin mutta ei sitä oikeastaan kiinnosta enään... peli on jo kuulemma menetetty...

• niih....

vaikka elämässä olisi kuinka paljon ongelmia se ei oikeuta huijaamaan ihmisiä...

• Nyt valot päälle!

Älkää maksako muumi mukeista yli hintaa!!! Ku kaupasta niitä saa 10-12 eurolla. Eli itse maksaisin 25kpl muumi mukeja max 200€!!!

• Huijattu

Tein myös kauppaa kyseisen henkilön kanssa sähköpostin välityksellä ja minuakin sai huijattua ja rahat menivät sen siliän tien. RIKOSILMOITUS on jo tehty!!

• Melkihuijattu

Käyttää nimeä arja karppas. Keltaisenpörssin sivuilla myi mukeja. Saman tilinumeron antoi kun kyselin. Eli huijaaminen jatkuu edelleen.

• Fuzzy

Jep, taas sama huijari vauhdissa. Myi Emmaljungan vaunuja Keltaisessa pörssissä nimellä Jenna Korhonen. Myös nimi Onerva Okkonen ("Lapualta") on edelleen käytössä...

• sika1

Saku Koivisto

Niilonkatu 2 c 17

20810 Turku

0466207469

tilinumero on : Fi27 8000 2850 410365

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe