kannattaako tilata tuolta http://www.amainhobbies.com/ kun en itte tiiä voiko se jäädä matkan varrelle tai jotain ????
kannattaako????
2
127
Vastaukset
- Rattimies
Amainhobbies on yksi rc-kauppojen johtavista ja isoimmista puljuista. Monta kertaa tilannut ja aina on kamat tullut nopeasti (n.1vko). Toinen mikä on hyvä kauppa on liquid jossa postikulut on vain sen .99cent. Liquid:in sivut on vain hieman sekavat ainakin ens alkuun.
- Nyblääjä
Kysymyksen asettelusta päätellen olet tuore harrastaja. Mertaedemmäksi ei kannattaisi lähteä kalaan ellei tiedä mitä kannattaa hankkia. Pettyä voi nimittäin niistä lähikaupoistakin. Varaosatarpeen vuoksi suosittelisin mieluummin aloittamista kalustolla johon tarvittavan osan hankinta onnistuu nopeasti ettei harratuskausi mene osia odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329