Eka kesä lääkärinä

Laura

Pääsin töihin erääseen pohjoisessa sijaitsevaan terveyskeskukseen nuorena lääkärinä.
Pidin työpaikastani ja työkavereistani, miehet varsinkin juttelivat usein, välillä kiusoitellen.

Pidän itseäni kauniina ja seksikkäänä naisena. Vaaleat kiharat hiukset, isohkot kiinteät rinnat, pitkät jalat ja vihreät silmät.

Sinä päivänä vastaanotolle tuli ulkomaalainen mies valitellen polveaan. Potilas oli tummaihoinen todella urheilullisen näköinen, raamikas kaveri.

Mies katsoi minuun pitkään kävellessäni hoitajien huoneeseen vastaanottotilan läpi. Minulla oli ylläni valkoinen lääkärintakki puolireiteen, kesäiset kengät ilman sukkia ja ehkä liian paljastava t- paita takin alla. Niukka kesähame korosti jalkojeni pituutta.

Viikonloput olivat yleensä rauhallisia ja oli kuuma päivä. Sen vuoksi olin pukeutunut ehkä liian niukasti ja rohkeasti.

Tuli miehen vuoro ja kävin kutsumassa ramikkaan miehen sisään huoneeseen. Mies tuli vaivalloisesti minua kohti linkaten. Autoin miestä tukien toiselta puolelta. Vahva käsi tarttui olkapäähäni .

Pääsimme huoneeseen ja suljin oven. Potilas kertoi loukanneensa polvensa patikoimassa. Pyysin riisumaan housut pois ja käymään istumaan sängylle.

Kääntyessäni potilasta kohti olin pudottaa välineeni lattialle. Tumma potilas istui sängyllä ilman pitkiä housuja, boxereiden välistä pilkotti musta terska kiiltävänä.

Yritin työskennellä normaalisti vilkuillen salaa mustaa isoa terskaa. Aivan kuin se olisi kasvanut pituutta hetkessä.

Hoitaja koputti oveen ja kysyi voisiko lähteä viikonlopun viettoon. Sanoin putsaavani jälkeni ja toivotin hyvää viikonloppua. Pyysin hoitajaa lukitsemaan ulko- oven, poistuisimme sivuovesta.

Tunnustan onanoineeni joskus nähdessäni mustan kalun uppoavan vaaleaan pilluun seksikuvissa.
En ollut ikinä ajatellut haluavani niin maistaa mustaa kullia kuin nyt. Kai kesä teki niin vapaaksi ja iloiseksi.

Tulin miehen jalkojen väliin koettaen koputtaa polvea, reagoiko se mitenkään. Potilas taisi tuijottaa tissejäni, koska kulli reagoi ainakin.

Mies yritti peitellä seisokkiaan, mutta kalu oli liian iso peiteltäväksi. Pyysin miestä seisomaan eteeni, kestääkö polvi seisomista yhtään.

Nostin hamettani ylemmäs päästäkseni kumartumaan miehen polvea lähemmäs. Mies ooti tukea olkapäästäni ja osittain niskastani. Tunsin miehen koskettelevan vaaleita kiharoitani hiljaa.

Näin sivusilmällä kullin kasvavan koko ajan enemmän. Sanoin miehen voivan istua.

Mies piti minusta tukea ja istuutui. Käsi nousi niskalleni ja veti päätäni lähemmäs jalkoväliä.
Vahva käsi kosketteli niskaani ja hiuksiani vetäen suutani lähemmäs kalua.

Pidin käsiäni miehen vahvoilla reisillä ja haistoin jo miehen tuoksun alapäässä. Musta kalu oli jo kokonaan pois housuista ja sykki vahvana edessäni.

Lipaisin kielelläni terskan nesteistä päätä. Tartuin suonikkaaseen kulliin toisella kädelläni ja otin puolivartta hitaasti suuhuni.

Mies kehui suutani ja työnteli vastaan kiihkeämmin. Potilas kaatui selälleen sairaalaan sängylle ja veti mut päälleen kuusysiin.

Yritin estellä ja sanoin olevani hikinen alapäästä, mutta mies jatkoi hameen nostamista lantion yli. Tumma mies pyysi mua laskemaan lantiotani alemmas. Olin kuulemma liian pitkä tähän asentoon ollakseni polvillani.

Mies sanoi nimekseen Mike, jatkaen pikkuhousujeni siirtämistä sivulle. Otin kullin niin syvälle huulieni väliin kuin saatoin. Mies ähkäisi ja päästi vahingossa pikkareista irti. Ne paukahtivat pakaroitteni väliin aiheuttaen ihanan tunteen alapäässä.

Inahdin paukahduksesta, josta mies innostui nuolemaan pimppaani ihanan hitaasti ja pitkään.
Mike kurotti housuihinsa lattialla ja kuulin linkkuveitsen napsahtavan auki.

Mies veti pikkareitani kauemmas pakaroistani ja veti linkkuveitsellä pikkarit rikki. Kiihotuin valtavasti miehen teosta ja ahmin mustaa kullia suuhuni kiihkossa.

Mike puristeli tiukkoja pakaroitani ja nuoli koko alalta pakaroitten välistä. Osansa sai myös peräaukkoni, joka sai mut kiihottumaan taas lisää, kukaan ei ollut nuollut minua koskaan noin.

Mike pyysi mua istumaan syliinsä. Mies istuutui tuolilleni ja mä otin nopeasti revityt pikkarini pois hameen mukana. Mike pyysi jättämään lääkärintakkini.

Otin kullista kiinni ja ohjasin sen pilluani vasten. Musta kulli näytti kiihottavalta painuessaan vaivalloisesti sisääni levittäen häpyhuuliani. Pidin käsiäni miehen rintalihaksilla ja yritin säädellä kalun syvyyttä sisälläni.

Mike piti pakaroistani ja painoi mua alemmas saaden mut parkaisemaan hyvästäolosta. Sormi leikki anuksellani kiusaten mua kliimaksiin.

Mike työnsi kätensä paitani ja liivieni alle puristellen isoja tissejäni voimakkaasti.Paitani ja liivini nostettiin tissien yläpuolelle. Kuuma suu ahmi nänniä.

Mut nostettiin pois sylistä pöytää vasten makaamaan. Otin tukea pöydästä odottaen isoa mustaa sisääni.

Mike nuoli pakaroitani ja pilluani vielä kiihkeästi ja katseli hetken peppuani pystyssä ennenkuin työntyi sisääni varrellaan.

Mun oli pakko ottaa tukea seinästä työntöjen kiihtyessä. Tissini heiluivat valtoimenaan kullin hakatessa pimppaani. Sormi hieroi klittaani saaden mut tärisemään tulevasta orkusta.

Mut yllätettiin työntämällä sormi hiukan peppuun sisälle. Vikisin horkassa miehen käsittelyssä.
Huusin kirkuen orgasmia, joka velloi sisälläni.

Mies vetäytyi minusta rauhoituttuani ja käänsi mut eteensä polvilleni. Mies otti takaraivostani kiinni ja työnteli isoa kaluaan suuhuni. Sperma suihksi suuhuni ja kasvoilleni miehen ähkiessä purkauksen voimasta.

Sain kutsun miehen mökille viettämään iltaa muidenkin ystäviensä kanssa.

6

24242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Laura

      Ihana eroottinen kertomus, joka on tosi kiihottava.

      • tunnen tämän miehen

        tämä on miehen kiroittama ja "pikkumiehen"


      • mie
        tunnen tämän miehen kirjoitti:

        tämä on miehen kiroittama ja "pikkumiehen"

        mitä se haittaa?


    • Make

      hyvää keskitasoa.

    • Mies

      Jatkoa odotellaan !

    • suojaus

      eikös lääkäritäti tiedä jotta suojaamaton seksi voi aiheuttaa yllättävän sivuvaikutuksen joko kirvelyn tahi jälkeläisen muodossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3614
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1988
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1618
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1445
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1425
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1139
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      104
      1132
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe