Corolla Verso vetoakselit uusiksi!

Meikäläinen77

Piti ne sitte vaihtaa ku alkoi rohiseen! Viime talvena rasvat vaihtoivat ku pakkasella äänti. -07 diesel ajettu 135 tkm. Takuuseen meni!!!

8

2773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetarit uusiiksi

Samaa vikaa täällä myös. Onneksi tosiaan takuu hoiti lastentaudin kuin pitääkin. Ylipäänsä palvelu on toiminut erittäin tehokkaasti kun vikaa on tullut!

• 2's-laatu maksaa

Seuraavan vaihdon joudut sitten maksamaan itse. Koneet tekevät osia, joten jos yhdessä vetarissa on ongelma, ongelma on oletettavasti kaikissa saman valmistuserän vetareissa. Olisi kaikkien kannalta parempi kun tulisi sitä laatua heti ensikerralla.

• huoltp panee parasta

Ongelma on siis rasvassa, kun turkin pojat panee liian jäykkää. Minulla pantiin uudet rasvat, mutta oli liian löysää, joten tuli ulos ja sitten meni vetonivel vaihtoon. uudessa nivelessä taas rohisi, mutta ei viitsi uusia kun saa liian löysää rasvaa ja vanteet tuhrautuu. ja antaa rohosta pakkasella 25 astetta, mutta ei sen alle.

• Rutinoffi

Omassa -05 rollassa vetarit paukkuivat mutkissa uudekseltaan. Annoin asian olla ja odotin josko rikkoutuvat. Eivät ole rikkoutuneet ainakaan vielä 180 tkm myöhemmin. Rutinakin on hävinnyt vuosien saatossa.

• 144

Mulla 04 ja nyt ropisee niin pirskatti että sieluun ottaa, onko vain mahdollista vaihtaa murros vai koko juttu

• hienosti_se

Toyotan takuu on vaan toiminu.

• rolla2002

Mulla hajos se vasemman akselin keskellä oleva murikka - lie joku värinän poistaja? Onko pakko olla? Ei täristä.

• Das.vilppi

Jouduitteko maksamaan puolet rempasta kun tuli "parempaan kuntoon"? Eurooppalaisella kansanautomerkillä ja maahantuojalla on tällainen käytäntö ollut jo vuosia vaikka merkin omaa suunnittelu- ja laatumokaa on parsittu. Iloista maksajaa VW- huolto rakastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2856
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2780
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1796
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      67
      1351
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      876
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    Aihe