Corolla Verso vetoakselit uusiksi!

Meikäläinen77

Piti ne sitte vaihtaa ku alkoi rohiseen! Viime talvena rasvat vaihtoivat ku pakkasella äänti. -07 diesel ajettu 135 tkm. Takuuseen meni!!!

8

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetarit uusiiksi

      Samaa vikaa täällä myös. Onneksi tosiaan takuu hoiti lastentaudin kuin pitääkin. Ylipäänsä palvelu on toiminut erittäin tehokkaasti kun vikaa on tullut!

      • 2's-laatu maksaa

        Seuraavan vaihdon joudut sitten maksamaan itse. Koneet tekevät osia, joten jos yhdessä vetarissa on ongelma, ongelma on oletettavasti kaikissa saman valmistuserän vetareissa. Olisi kaikkien kannalta parempi kun tulisi sitä laatua heti ensikerralla.


    • huoltp panee parasta

      Ongelma on siis rasvassa, kun turkin pojat panee liian jäykkää. Minulla pantiin uudet rasvat, mutta oli liian löysää, joten tuli ulos ja sitten meni vetonivel vaihtoon. uudessa nivelessä taas rohisi, mutta ei viitsi uusia kun saa liian löysää rasvaa ja vanteet tuhrautuu. ja antaa rohosta pakkasella 25 astetta, mutta ei sen alle.

    • Rutinoffi

      Omassa -05 rollassa vetarit paukkuivat mutkissa uudekseltaan. Annoin asian olla ja odotin josko rikkoutuvat. Eivät ole rikkoutuneet ainakaan vielä 180 tkm myöhemmin. Rutinakin on hävinnyt vuosien saatossa.

    • 144

      Mulla 04 ja nyt ropisee niin pirskatti että sieluun ottaa, onko vain mahdollista vaihtaa murros vai koko juttu

    • hienosti_se

      Toyotan takuu on vaan toiminu.

    • rolla2002

      Mulla hajos se vasemman akselin keskellä oleva murikka - lie joku värinän poistaja? Onko pakko olla? Ei täristä.

      • Das.vilppi

        Jouduitteko maksamaan puolet rempasta kun tuli "parempaan kuntoon"? Eurooppalaisella kansanautomerkillä ja maahantuojalla on tällainen käytäntö ollut jo vuosia vaikka merkin omaa suunnittelu- ja laatumokaa on parsittu. Iloista maksajaa VW- huolto rakastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe