Piti ne sitte vaihtaa ku alkoi rohiseen! Viime talvena rasvat vaihtoivat ku pakkasella äänti. -07 diesel ajettu 135 tkm. Takuuseen meni!!!
Corolla Verso vetoakselit uusiksi!
8
2773
Vastaukset
- Vetarit uusiiksi
Samaa vikaa täällä myös. Onneksi tosiaan takuu hoiti lastentaudin kuin pitääkin. Ylipäänsä palvelu on toiminut erittäin tehokkaasti kun vikaa on tullut!
- 2's-laatu maksaa
Seuraavan vaihdon joudut sitten maksamaan itse. Koneet tekevät osia, joten jos yhdessä vetarissa on ongelma, ongelma on oletettavasti kaikissa saman valmistuserän vetareissa. Olisi kaikkien kannalta parempi kun tulisi sitä laatua heti ensikerralla.
- huoltp panee parasta
Ongelma on siis rasvassa, kun turkin pojat panee liian jäykkää. Minulla pantiin uudet rasvat, mutta oli liian löysää, joten tuli ulos ja sitten meni vetonivel vaihtoon. uudessa nivelessä taas rohisi, mutta ei viitsi uusia kun saa liian löysää rasvaa ja vanteet tuhrautuu. ja antaa rohosta pakkasella 25 astetta, mutta ei sen alle.
- Rutinoffi
Omassa -05 rollassa vetarit paukkuivat mutkissa uudekseltaan. Annoin asian olla ja odotin josko rikkoutuvat. Eivät ole rikkoutuneet ainakaan vielä 180 tkm myöhemmin. Rutinakin on hävinnyt vuosien saatossa.
- 144
Mulla 04 ja nyt ropisee niin pirskatti että sieluun ottaa, onko vain mahdollista vaihtaa murros vai koko juttu
- hienosti_se
Toyotan takuu on vaan toiminu.
- rolla2002
Mulla hajos se vasemman akselin keskellä oleva murikka - lie joku värinän poistaja? Onko pakko olla? Ei täristä.
- Das.vilppi
Jouduitteko maksamaan puolet rempasta kun tuli "parempaan kuntoon"? Eurooppalaisella kansanautomerkillä ja maahantuojalla on tällainen käytäntö ollut jo vuosia vaikka merkin omaa suunnittelu- ja laatumokaa on parsittu. Iloista maksajaa VW- huolto rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833