MÖKKI UUDEKSI VUODEKSI!

Etsinnässä siis mökki uudeksi vuodeksi.
Olen nettiä selaillut läpi ja melkein kaikki jo menneet..
Tiedän, olen hiukan myöhässä tämän kanssa, mutta tämä tulikin yllättäen.
Eli jos siis jollain olisi vuokrattavana mökki niin pistäkääpä tänne infoa.
Olisi hyvä, jos mökin sijainti olisi varsinais-suomen ja satakunnan alueilla. Toki myös muutkin käy. Reissuporukassa meitä olisi 9 henkeä.
6844
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Minulla on varusteltu mökki, iso umpinainen kota kotakeittiö ja aitta Jyväskylän Kuikassa. Mökkinaapureita ei ole lainkaan.
Kysy lisää!
tapsanmokit.com

Äänestä

Minullekin saa tarjota mökkiä vuokralle uudeksi vuodeksi. Isompi porukka olisi lähdössä juhlimaan. [email protected]

Äänestä

UUDEKSI VUODEKSI TARVITTAISIIN NOIN 10 HENGELLE MÖKKI! VÄHINTÄÄNKIN VARSINAIS-SUOMESTA, MIELELLÄÄN TURUSTA TAI AIVAN TURUN VIERESTÄ! TÄNNE SIIS EHDOTUKSIA/TARJOUKSIA

Äänestä

Lomakäyttöön talo Sallassa
Mukavuuksin
4-6 Henkilöä
Viikkovuokra 200Euroa
Puh 0400-465165

Äänestä

Meillä olisi mökki max 4 henkilölle Uudeksi Vuodeksi, 80 km Lahdesta.

Yst. tiedustelut p. 040 506 1533.

Äänestä

Kannattaa seurata tori.fi palvelun tarjontaa esimerkiksi meiltä peruuntui pitkä varaus ja näin ollen kaksi mökkiä olisi vapaana ylläksellä 6 hengen mökki kaikilla mukavuuksilla sekä 10 hengen huvila-mökki kaikilla mukavuuksilla. (mm. sauna,suihkkutilat,tietokone nettiyhteys, stereot, taulu tv, takka, astiastot,liinavaatteet,pyyhkeet,tiskikone ja pesukone jne..) ihan kaikki ja lemmikit sallittu lisämaksusta. [email protected] kuvia ja vuokrahintoja sekä vapaita viikkoja voi kysellä s.postilla

Äänestä

Kommentoi aloitusta

EEESAKKI kirjoitti:

Etsinnässä siis mökki uudeksi vuodeksi.
Olen nettiä selaillut läpi ja melkein kaikki jo menneet..
Tiedän, olen hiukan myöhässä tämän kanssa, mutta tämä tulikin yllättäen.
Eli jos siis jollain olisi vuokrattavana mökki niin pistäkääpä tänne infoa.
Olisi hyvä, jos mökin sijainti olisi varsinais-suomen ja satakunnan alueilla. Toki myös muutkin käy. Reissuporukassa meitä olisi 9 henkeä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu