Etsinnässä siis mökki uudeksi vuodeksi.
Olen nettiä selaillut läpi ja melkein kaikki jo menneet..
Tiedän, olen hiukan myöhässä tämän kanssa, mutta tämä tulikin yllättäen.
Eli jos siis jollain olisi vuokrattavana mökki niin pistäkääpä tänne infoa.
Olisi hyvä, jos mökin sijainti olisi varsinais-suomen ja satakunnan alueilla. Toki myös muutkin käy. Reissuporukassa meitä olisi 9 henkeä.
MÖKKI UUDEKSI VUODEKSI!
6
781
Vastaukset
- uuno55
Minulla on varusteltu mökki, iso umpinainen kota kotakeittiö ja aitta Jyväskylän Kuikassa. Mökkinaapureita ei ole lainkaan.
Kysy lisää!
tapsanmokit.com - Maisa_b
Minullekin saa tarjota mökkiä vuokralle uudeksi vuodeksi. Isompi porukka olisi lähdössä juhlimaan. [email protected]
- turkka1
UUDEKSI VUODEKSI TARVITTAISIIN NOIN 10 HENGELLE MÖKKI! VÄHINTÄÄNKIN VARSINAIS-SUOMESTA, MIELELLÄÄN TURUSTA TAI AIVAN TURUN VIERESTÄ! TÄNNE SIIS EHDOTUKSIA/TARJOUKSIA
- Malavaara
Lomakäyttöön talo Sallassa
Mukavuuksin
4-6 Henkilöä
Viikkovuokra 200Euroa
Puh 0400-465165 - löytyisi
Meillä olisi mökki max 4 henkilölle Uudeksi Vuodeksi, 80 km Lahdesta.
Yst. tiedustelut p. 040 506 1533. - julia1323
Kannattaa seurata tori.fi palvelun tarjontaa esimerkiksi meiltä peruuntui pitkä varaus ja näin ollen kaksi mökkiä olisi vapaana ylläksellä 6 hengen mökki kaikilla mukavuuksilla sekä 10 hengen huvila-mökki kaikilla mukavuuksilla. (mm. sauna,suihkkutilat,tietokone nettiyhteys, stereot, taulu tv, takka, astiastot,liinavaatteet,pyyhkeet,tiskikone ja pesukone jne..) ihan kaikki ja lemmikit sallittu lisämaksusta. [email protected] kuvia ja vuokrahintoja sekä vapaita viikkoja voi kysellä s.postilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854