Olen ostanut kiikaritähtäimen, ja tulin ajatelleeksi onko se airsoft-aseen laukauksen kestävä. Jos kiikaritähtäimeen osuu, niin kestääkö vai meneekö rikki?
Kuinka suurella teholla kiikarista menee läpi?
Onko kiikaritähtäimille minkään näköisiä "maskeja"?
T:Mr. E
Kiikaritähtäon Vs. Muovikuula
4
95
Vastaukset
- Proairsoftista päiviä
en tiedä kestääkö osumaa, riippuu varmaan linssin paksuudesta tai kiikarin laadusta. Mutta proairsoftista löytää olikohan 15e maksavan G&P:n tekemä semmonen ristikkojuttu. Se on mun mielestä ihan hyvä vaihtoehto, ainoa kylläkin jonka olen löytänyt niiltä sivuilta millä olen käynyt.
- sdfreg
kyllä kestää jos laadukas(aito) kiikaritähtäin, ja olisi täällä suomessakin noita pleksi levyjä kiskoon suojaamaan tähtäintä,mutten muista missä olis?
- lolzz
Milgearissa nyt ainakin on myynnissä, ja monissa muissakin kaupoissa, Kyllä kestää m150-tehoisen aseen.
- --l___
Tuurista kiinni. Jos läheltä tulee osuma niin voi mennä hajalle. Ainakin punapisteet menevät osumasta. Itse tein pleksistä suojan ja kiinnitin erkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564