Miten tyttöjen katseita pitäis tulkita?

Hemuli 17v

Siis miten, olen miettinyt sitä koko teini-ikäni enkä ole vieläkään päässyt kärryille. Millainen katse tytöllä kertoo että on kiinnostunut? Millainen kertoo että ei ole?

Millaiset eleet tytöllä kertovat ettei ole kiinnostunut, tai että on?

Kysyn tätä siksi koska olen aivan tajuttoman huono tulkitsemaan näitä. Välistä tuntuu että jollakin tytöllä olis jotakin kiinnostusta minua kohtaan, vilkuilua yms. mutta kun katson takaisin, saan nähdä vain nyrpeän katseen. Sitten on sitä helvetin epäjohdonmukaista käyttäytymistä, esim. luokasta lähtiessä kipitetään äkkiä siihen nokan eteen ja aletaan ihan vasitella sitten matelemaan siinä edessä ja vilkuillaan vielä taakse että varmasti toinen on siinä takana, mutta silti sitä pitää muka teeskennellä ettei toinen kiinnosta yhtään.

206

16499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos-

Jos se katsoo, se tykkää. Jos se ei katso, se ei tykkää.

• like this

Jaa no mä katon mun ihastusta aina välillä mut en haluis ruveta seurustelee hänen kans. Muuten vain on sit jotain tekemistä välitunneil :)

• Mikä perhanan?
        like this kirjoitti:

Jaa no mä katon mun ihastusta aina välillä mut en haluis ruveta seurustelee hänen kans. Muuten vain on sit jotain tekemistä välitunneil :)

Mikä perhanan ihastus se semmonen sitten on?

"Esteettisesti silmää miellyttävällä nuorella herralla" ja "ihastuksella" on aika helkkarin suuri ero. Ainakin minun käsityksen mukaan ihastus nimeomaan on se henkilö, jonka ulkonäkö ja olemus miellyttää silmää niin paljon että henkilöä voisi pitää potentiaalisena tyttö- / poikaystävänä.

Elä nyt loukkaannu, mutta sinun kaltaiset henkilöt ovat juuri syy siihen, miksi suurinosa tämän palstan viesteistä vaan toistaa itseään. Annat tyypille ristiriitaisia vaikutelmia möllöttämällä ja kuolaamalla ja kun kaveri sitten huomaa sen ja päättää tulla tekemään tuttavuutta niin neiti sitten nostaaki nokan pystyyn ja käyttäytyy tyyliin: "Kuinka sinä ventovieras hyypiö julkeat tulla minun lähelleni?! Sinä et kiinnosta minua hevonvittuakaan!!!"
        Ja jälkikäteen heppu sitten funtsii että mikä meni vikaan.

Tiivistän vielä vähän ja sanon että sinun käytöksesi on lapsellista.

• hjkö
        Mikä perhanan? kirjoitti:

"Esteettisesti silmää miellyttävällä nuorella herralla" ja "ihastuksella" on aika helkkarin suuri ero. Ainakin minun käsityksen mukaan ihastus nimeomaan on se henkilö, jonka ulkonäkö ja olemus miellyttää silmää niin paljon että henkilöä voisi pitää potentiaalisena tyttö- / poikaystävänä.

Elä nyt loukkaannu, mutta sinun kaltaiset henkilöt ovat juuri syy siihen, miksi suurinosa tämän palstan viesteistä vaan toistaa itseään. Annat tyypille ristiriitaisia vaikutelmia möllöttämällä ja kuolaamalla ja kun kaveri sitten huomaa sen ja päättää tulla tekemään tuttavuutta niin neiti sitten nostaaki nokan pystyyn ja käyttäytyy tyyliin: "Kuinka sinä ventovieras hyypiö julkeat tulla minun lähelleni?! Sinä et kiinnosta minua hevonvittuakaan!!!"

jokaisella on oma tapansa katsella muita ihmisiä

• ööööööööö
        Mikä perhanan? kirjoitti:

öö tota... kyllähän voi olla ihastunut johonkin mutta silti ei vaan halua seurustella.

• Jjjjoo

On ihan normaalia, että se tyttö pakenee tilannetta ja esittää, ettei kiinnosta, koska oikeesti se voi koittaa vaan peitellä ihastustaan. Mä oon ite poika ja teen myös sitä, että esim katon välittömästi pois, koska oon niin tavattoman ujo. Ja mistä muuten siis tietää, että tyttö on kiinnostunu... varmaan ainaki siitä jos se hymyilee, mutta kaikki ei tietenkään välttämättä hymyile ollenkaan vaikka ois kiinnostunu,ehkä just sen ujouden takia. Annetaan nyt kuiteski niille tytöille anteeks, kun ei meitä poikiakaan nyt ihan helppo oo aina tulkita (ainakaan mua) :)

• viisaspoika

POIKA PUHUU ASIAA =p

• conversetyttö

niin yleensä jos huomaat tytön vilkuilevan sua/katsovan pitkään ja se kans hymyilee oikeen lämpimästi, se on kiinnostunu. ja jos sen kaverit huomaa et se vilkuilee jotai poikaa ne varmaa alkaa kiusaa sitä siitä. jotkut kestää sen kiusottelun "sä tykkäät tosta" paremmin, jotkut huonommin.

• MayjMayj

Täytyy kyllä myöntää etten itekkään vielä ihan perille tähän systeemiin ole päässyt.

Mutta eiköhän sieltä tytön kasvoilta voi jonkunlaisen pienen virnistyksen huomata. Tai sitten se että hän katsoo sinua pitkään ja useasti.

Itse en kyllä tätä harrasta, kun ujo olen ja uskon että kohteesta näyttäisi sellaselta ahistavalta tuijotukselta tämä mun 'flirttailu' ..

• hehhehh

olen miettinyt aivan samaa muutamat viime vuodet =D
      olis kiva itsekkin saada tietää

ellei tää sitte oo taas niitä maailman mysteereitä joiden vastaus ei selviä kaksilahkeisille ikinä =DD

• 2+2=5

Niistä ei ota kukaan selvää! Se on fakta. Loppuun vielä setäni vanha motto ;)

''Kauan sitten eräs mies alkoi ymmärtämään naisia ja kuoli nauruun''

• Aika hyvä motto :)

• tytsyyy

tyttönä voin kertoa että se että esittää että ei ole kiinnostunut on vain tapa saada pojan huomio ja tyttö haluaa sillä tavoin ehkä alitajuisesti testata poikaa että välittääkö poika hänesä oikeasti... tai sitten kyse on vain ujoudesta.

sitten vielä yksi asia pojista huomaan monesti että yksi meidän luokkalainen poika tuijjotta/katsoo minua mutta aina kun katson takaisin hän kääntää katseens pois samaa on jatkunut koko vuoden ajan että ette te pojatkaan ole mitään helposti tulkittavia.

ja mitä te ette ymmärrä naisissa? ihan kuin teistä miehistä ottaisi joskus jotain selkoa!

• adsawdsa

"että välittääkö poika hänesä oikeasti.."
        Mitä helveetttiä. No siinä sitten odotatte, eikai kukaan niin tyhmä oikeesti voi olla että välittää toisesta pelkän katseen seurauksena... aivoja peliin kiitos.

• Ejkvlkhngmn

Luokalla olevani poika on kiinostunut minusta ja minä hänestä. Katselemme toisiamme monta kertaa päivässä, ja olen huomannut että se olen aina minä, joka käännän ensimmäisenä katseen muualle (olen aika ujo). Jos poika katsoisi ennen minua pois, se saattaisi ehkä tuntua siltä ettei sitä kiinosta tai se kattoo vaan siks kun mäki sitä...Eli pojan kuuluisi katsoa niin kauan kunnes tyttö katsoo muualle. : )

• AnotherGirl
        adsawdsa kirjoitti:

"että välittääkö poika hänesä oikeasti.."
        Mitä helveetttiä. No siinä sitten odotatte, eikai kukaan niin tyhmä oikeesti voi olla että välittää toisesta pelkän katseen seurauksena... aivoja peliin kiitos.

adsawdsa,

Luulen, että ymmärsit väärin.

Yksi syy on varmaan ettei tyttö jaksa tuijoittaa ihastustaan 24/7 eikä varmaan kehtaakkaan.

Hän odottaa myös että ihastus katsoo häneen, mutta arastelee samaan aikaan silmiin katsomista, joten ei katso samaan aikaan ihastusta.

Ja sitäpaitsi jos tyttö katsoo poikaa ja poika katsoo takaisin voi tyttö vain ajatella että poika ei ole kiinnostunut vaan ihmettelee miksi tyttö tuijottaa häntä.

Ihastuksesta voi olla heti kyse jos poika tuijottaa tyttöä ilman että tyttö edes puhuu tai katsoo poikaan. Miksi muuten poika tuijottaisi tyttöä...

Oops! Miten olinkaan niin tyhmä! Niin tietysti kysehän on vain pelkästä perseestä ja tisseistä! Tai sitten tyttö on vain niin oudon näköinen (kehitysvammainen/outo pukeutuminen).

Kuitenkin. Kaikki tytöt ovat erilaisia ja tuo oli osa minun käsitystäni. Joku tyttö saattaa olla tätä vastaan. Tuossa oli kuitenkin jonkinlainen selitys. Toivottavasti auttoi aivojasi parantumaan adsawdsa. Ja kyllä, vittuilen sinulle.

• kuopio ville

Menette vaan kysymään sillä se selvii =-)

• elllip-

Ite ainakin vahingossakin alan katselemaan kiinnostuksen kohteitani. Yleensä jos toljottaminen huomataan, yritän kääntää katseeni pois, tai juurikin esittää ettei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta harvemmin sitä tulee katseltua niitä jotka ei oikeasti kiinnosta ;)

Nykyään yritän tosin hymyillä ohimennen jos katseeni kohtaa jonkun ihastuksentapaisen kanssa, koska ei olis kovinkaan kiva jos se tulkitsisi mua väärin. Tottakai mä haluaisin, et joku tulis joskus juttelemaan..

• Yksinkertainen ratkaisu: jos joku vilkuilee sinua niin mene puhumaan hänelle. Miksi ei? Eihän siinä mitään menetettävää ole ja puhuminen ihmisille kuuluu yhteiskuntaan joten ei se mikään maailmaamullistava asia ole puhua jollekkin.

• JA jos vastakkainen sukupuole katselee teitä niin miksi hän katselee?

Joko teissä on jotain erikoisen näköistä jota hän katselee hymyillen (esimerkiksi teidän selkään on kiinnitetty pilailulappu) tai sitten hän on kiinnostunut sinusta.

• Olen 5luokalla.Olen aika ujo olen ihastunut yhteen 4luokan tyttöön. Mutta en uskalla mennä puhumaan hänelle koska hän on koko ajan kaverinsa kanssa JOTEN VOITTEKO AUTTAA MUA

• tytsy-96
        ihastunutpoitsu kirjoitti:

Olen 5luokalla.Olen aika ujo olen ihastunut yhteen 4luokan tyttöön. Mutta en uskalla mennä puhumaan hänelle koska hän on koko ajan kaverinsa kanssa JOTEN VOITTEKO AUTTAA MUA

Mee kotiis kasvaan -.- Oot vielä liian nuori tälläseen (Ite oon -96 ja en seurustele)

• hemuli1236574324

Olen 5luokalla.Olen aika ujo olen ihastunut yhteen 4luokan tyttöön. Mutta en uskalla mennä puhumaan hänelle koska hän on koko ajan kaverinsa kanssa JOTEN VOITTEKO AUTTAA MUA

mun tietääkseni tää palsta on nuorille eikä kakaroille

• tyttö

mikä sun koko nimi on

• Anonyymi

jos tää ois kirjotettu tänä vuonna nii oisin voinu uskoo että oot ihastunu muhun lol xddd

• Anonyymi

menet kotiin ja kasvat

• abcdaa

tyttönä voin sanoa että meiän koulusa on yks jätkä joka stalkkaa mua ja en tiiä mut aavistelen että se vois olla kiinnostunu musta. ja oon määki siitä ja siis tää koko tilanne on tosi monimutkanen, mutta koen sen tuijottamisen niin kiusalliseksi että mun on pakko kattua aina pois ku se kävelee läheltä ! ku siis se kattoo, muttei ikinä moikkaa tai mittään. ois vaan helpompi jos se tulis juttelemaan ei sitä tuijottamalla tyttöjä saa (=

• apsdoe

Aloin tuosta miettimään, että miksei tyttö voisi tehdä aloitetta? ;)

Joku tietysti tulee vastaamaan tähän, "Noni kasvatappa pallit nyt oikeesti siis ei tuommoinen peli vetele!" yeah yeah yeah, calm the fuck down. Olen vain utelias.

• tytsy-96
        apsdoe kirjoitti:

Joku tietysti tulee vastaamaan tähän, "Noni kasvatappa pallit nyt oikeesti siis ei tuommoinen peli vetele!" yeah yeah yeah, calm the fuck down. Olen vain utelias.

Niii, miksipä ei. Yleensä tytöt on just sellasii et ne pelkää et poika ei tykkääkkään niist nii miks ottaa riski? Jos poika oikeesti tykkää siit nii poika tekee alotteen. Tää on mun näkemys asiasta :D

• Anonyymi
        apsdoe kirjoitti:

ite oon ainaki ihan liian ujo kysymää poikaa jos se ei esim. oo mun joku paras kaveri...

• 97-kuopiosta:D

No, ite ainakin sillä et esim, välkillä koitan kiinnostuksen kohtaan lähelle päästä istuu, katon avoimesti sitä, enkä käännä heti katsetta pois, vaan hymyilen ja katson silmii mahollisimman silleen koukuttavasti:D Ja sit joskus jos on pokkaa niin juttelen esim, jos on samoja tunteja jne:)

• rumppapimmi

yks tyttö katto minua kerran mie katoin takasi se oli aika perseestä sen jälkeen se nosti meikästä syytteen poliisille ko olin muka raiskanu sen gambina ei ollu osallisena asiaan btw olettako te koskaan maistanu sitä meikäle eka kerta oli kova pala mutta tosiaan se tyttö sano meikää HULLUKSI

• Barb B. Cue

Taidat vähän olla... Äläkä ota loukkauksena...

• mikkesh perskhele

Miuls viettu shamas judsu perskele kun likkaa kyttä kyrpä leuasha nih shedis sdulloo bollishi homdsgu vidshu kush thälllähnes normish junddi mie onh niih eishän ne likat tälläshst dykköö

• viettu
        mikkesh perskhele kirjoitti:

Miuls viettu shamas judsu perskele kun likkaa kyttä kyrpä leuasha nih shedis sdulloo bollishi homdsgu vidshu kush thälllähnes normish junddi mie onh niih eishän ne likat tälläshst dykköö

Asut siis pohjanmaalla

• otanytselvaa

En tiiä, koskeeko tämä kaikkia, mutta sanonpahan sen silti. Ite joskus kun juttelen mukavia jonkun kaveripojan kanssa, josta en ole silleen kiinnostunut oon ihan tavallisesti, mutta jos se alkaa sen keskustelun jälkeen hengaamaan mun kanssa enemmän niin meen paniikkiin siitä, että luulen sen pitävän musta. Alan sitten käyttäytymään tosi kylmästi sitä kohtaan, kunnes hän ei enää ole niin paljon kanssani :DD
      Sit jos taas pitäisin henkilöstä, niin en menis lainkaan paniikkiin tai välttelis.

• Käyttäydyt noin ja me joudutaan auttamaan poikaa kun hän ei ymmärrä kun luulee että pidät hänestä välillä ja hyljit häntä välillä.

• otanytselvaa
        mrfrasier kirjoitti:

Käyttäydyt noin ja me joudutaan auttamaan poikaa kun hän ei ymmärrä kun luulee että pidät hänestä välillä ja hyljit häntä välillä.

Yritän olla tekemättä sitä, mutta se vaan tulee niin :--(

• otanytselvaa kirjoitti:

Kokeile mieluummin vähän lempeämmin kertoa ettet halua niin syvää kaveruutta.

• Barb B. Cue
        otanytselvaa kirjoitti:

Tai ihan vaan kysyt, että onko hän kiinnostunut sinusta muutenkin kuin ystävänä, ja rehellistä vastausta pyydät. Jos näin on, niin sitten sillain helläst ja keveest kerrot olemattomista tunteistas, koska jos vaan rupeat kylmäks ni siin voi mennä ihan hyvä kaverisuhde sivusuun... Kaikki pojat ei oo sen itsensä perään koko aikaa...

• Tyttö...

Jos tytö tykää se katso ylensä sua silen piene virnenamalla ja sit se alkaa puhua heti kavereille ja ylenssä kaverit katsoo*tytön kaverit* heti kun puhe on päätynyt nii sua ja sit ne kaverit ylenssä sano heti sille tytölle jotain. Ja jos se ei tykää niin ylenssä se katsoo sua sileen halveksuav ilme naamallaan. Onnea! ;)

• 9+14= 1000000000000

Tämä muuten on niin hemmetin totta kuin vai voi ikinä olla. Kokemusta on.

• (>3<)

*kröh kröh* Ja minähän en harrasta tätä itse...

Okei, myönnetään. xD Tuo on niin totta että~ Aina käy tämä sama kohtaus:

*Henkilö A tuijottaa henkilöä B*
        *Henkilö B kääntää katseensa henkilöön A*
        *Henkilö A punastuu ja istahtaa lattialle niin, ettei henkilö B näe häntä kaiteen takaa*
        A: Se katto mua!
        *A:n kaverit nousevat yhdesä rivissä lattialta nojaamaan kaiteelle ja tuijottavat B:tä*
        Kaverit: Oi ku söpöä!

Nah. Itse minulla tulee usein tehtyä sitä, että kun joku osoittaa huomiota minua kohtaan, pakenen tilanteesta koska luulen sitä pilaksi. :'3 Täysin typerää käytöstähän se on, mutta se tulee automaattisesti. Tulee heti sellainen olo että "ei se musta tykkää kuiteskaan, on lyöny vetoa kaverinsa kans tai jotaki" ja sitten kaduttaa jälkeenpäin ihan ****sti. Tämän takia minun pitäisi tietysti itse yrittää tehdä aloite, mutta kun olen ihan järkyttävän ujo. :< Yritän keväällä, kun pääsen peruskoulun piinasta lopullisesti, kertoa Sille Tyypille että pidän hänestä, mutta katsotaan miten käy. :/

• fgfdgdgdgdfg
        (>3<) kirjoitti:

*kröh kröh* Ja minähän en harrasta tätä itse...

Okei, myönnetään. xD Tuo on niin totta että~ Aina käy tämä sama kohtaus:

*Henkilö A tuijottaa henkilöä B*
        *Henkilö B kääntää katseensa henkilöön A*
        *Henkilö A punastuu ja istahtaa lattialle niin, ettei henkilö B näe häntä kaiteen takaa*
        A: Se katto mua!
        *A:n kaverit nousevat yhdesä rivissä lattialta nojaamaan kaiteelle ja tuijottavat B:tä*
        Kaverit: Oi ku söpöä!

Nah. Itse minulla tulee usein tehtyä sitä, että kun joku osoittaa huomiota minua kohtaan, pakenen tilanteesta koska luulen sitä pilaksi. :'3 Täysin typerää käytöstähän se on, mutta se tulee automaattisesti. Tulee heti sellainen olo että "ei se musta tykkää kuiteskaan, on lyöny vetoa kaverinsa kans tai jotaki" ja sitten kaduttaa jälkeenpäin ihan ****sti. Tämän takia minun pitäisi tietysti itse yrittää tehdä aloite, mutta kun olen ihan järkyttävän ujo. :< Yritän keväällä, kun pääsen peruskoulun piinasta lopullisesti, kertoa Sille Tyypille että pidän hänestä, mutta katsotaan miten käy. :/

Mitä nopeammin sitä helpompi... Ja muutenkin parempi...

• jospatästäapua..

No siis ite ainaki (tyttö oon) katon aina ku mun ihastus kävelee ohi tai muuten vaan on näköpiirissä. Voi kuulostaa aika kauheelta stalkkaamiselta, mut siis niinku katon sillee et se ei huomais, mut kyllä se tietää et katon sitä ku se aina jää oikeen hidastelemaan siihen mun kohalle yms. Mut siis mun piti sanoo sitä, että vaikka tykkäänki siitä ihan älyttömästi, ja aina ku nään sen haluisin vaan hymyillä sille, niin jotenki meen aina lukkoon ja näytän siltä niinku mua ei kiinnostais mikään tässä maailmassa. Emmä tiiä miks, mut näin se vaan on. Toinen vaihtoehto mitä tapahtuu on sit se, että oon kauheen äänekäs kun se on lähettyvillä, puhun kauheen kovaan ääneen ja koko ajan koska haluun et se huomaa mut.

Mut siis sanotaanko näin että jos muut tytöt on läheskään samanlaisia kun minä, niin se kyllä kattoo jos ne on kiinnostuneita ja saattaa vaikuttaa kauheen äänekkäiltä ja ärsyttäviltä :D Ite oon ihan älyttömän ujo oikeesti nii huomaa kyllä millo en oo oma itteni.. :D

• Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

• James-95
        mrfrasier kirjoitti:

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.

Eipä taida potkia.

• James-95 kirjoitti:

Eipä taida potkia.

No hirnuu sitten.

• Psykiatri43

Yleisesti ottaen jos nainen vilauttaa rintojaan sitä voidaan pitää selkeänä merkkinä kiinnostuksesta. Muita varmoja merkkejä ei oikeastaan ole. Naiset ovat sen verta arvaamattomia otuksia...

• mies911

samaa mieltä

• tätimonika
        mies911 kirjoitti:

samaa mieltä

Te miehet ajattelette vaan munalla, meillä naisilla on aivot :D

• Ritarirunkku

Oletko tosiaan noin hölmö että jotain katseita tulkitset ehkä olisi parempi kuitenkin esim. tissejä tulkita?

• asiantuntija669

Ei voikkaan, siinäpä se.

• Jos vilkuilua on, se voi merkitä kiinnostusta. Sitten voi seurailla näitä perinteisiä merkkejä, hiusten hypistelyä ja niin edelleen :P

Ei mut täytyy myöntää et monet mun entiset ihastukset ei varmasti voinu kuvitellakaan et mä olisin tykänny niistä. Mä nimittäin jotenki pyrin nii visusti piilottamaan koko ihastuksen... Katselin kyllä, mut ikinä en uskaltanut edetä mihinkään. Jos poika (minä siis tyttö) sattui huomaamaan katseluni, käänsin katseeni pois ja teeskentelin välinpitämätöntä.

On tää maailma omituista... Tykätään mut ei anneta sitä ilmi, sit vaa on arvailua ja niin edelleen :D

• aguy5

Hahaha, jos ikinä opit tulkkimaan tyttöjä, soita mulle, mäkin haluan tietää myös!

• poikela

Kerran luulin että yx tyttö ois ihastunu muhun, kun se aina katsoi mua salaa, tyttöporukassakin ollessaan se aina seurasi mua et missä oon ja mitä teen.
      Kerran sit yhes jonossa järjestin itseni sen taakse ja nipistin pyllystä, niin sain korvilleni.
      Siitä huomasin et se oli harhaa.
      Ei niistä mikään ota selvää.

• adsasdasdasdasdad

"Kerran luulin että yx tyttö ois ihastunu muhun, kun se aina katsoi mua salaa, tyttöporukassakin ollessaan se aina seurasi mua et missä oon ja mitä teen."

Sama juttu oli minulla erään naisen kanssa. Sitten uskaltauduin tehdä aloitteen, ja hänen reaktionsa oli luokkaa "kuka sä olet". Siinä sitten tunsin itseni ihan idiootiksi stalkkeriksi.

• -

Oletko ajatellut että ehkä olisi kannattanut kokeilla jotakin hienovaraisempaa lähestymistapaa?

• Barb B. Cue

Nipistit kankusta... Että näin... Ehkä kuitenkin sopiva aloite olisi ollut ihan suullinen... Tai sinulle ehkä pitää sanoa verbaali, ettet mene ja ala nuolla seuraavaa tapausta... =)

• joo'o...

Te miehet ootte kans kyl yht arvaamattomii, ain kaikki vika o muka naisis :D en väittäs et me ei oltas yhtää arvaamattomii ja meist ei ottas selkoo, mut ei kyl ot teistäkää! Ja juu kyl tytöt yleensä kattelee, räplää hiuksiaa, kääntää katsees ku oot katsonu tarpeeks pitkää (ujot esim minä) ja saattaa hymyilläki yrittää hakeutuu mahdollisimma lähel sua. Eipä mulla muuta :D

• Just näin. Hiusten hypistely, katseen kääntäminen ensin pois mut kohta ehkä takas, hymyily, lähelle hakeutuminen.. Niin perus :P

• Kylmät väreet^

Kokemusta on myös siitä, että jätkä pörräili ympärilläni puolisen vuotta: katseli aina vähän väliä ja pitkään, kulki aina juuri minun ohitseni, tuli istumaan viereen tai lähelle sekä seuraili minua aina vähän jäljessä esim. huoneesta toiseen. Jos hän puhui kaveriporukassa jotain, niin katse oli aina lähestulkoon minussa. Niin karmivaa: kukaan kavereistani ei ollut huomannut samaa. Melkein kerkesin värvätä pari kaveria seurailemaan tilannetta - olenko hullu vai en. Todellakin luulin olevani ihan sekaisin, eikä minulla ollut vielä rohkeutta mennä kysymään asiasta. Lopultahan tilanne selvis, kun hän tuli puhumaan rohkeasti. Itsellä ei meinannut pokka riittää puhumiseen, mutta ensi kerralla tiedän ainakin, että menen mieluummin ite rohkeasti puhumaan vaikka jännittäisikin ihan pirusti. "Ongelmaakaan" muuten ei olisi ollut, mutta kyseessä oli ex-poikaystävä, joka halusi takaisin yhteen - valitettavasti vaan en tuntenut samoin: luulin että asiat oli jo käsitelty. Aika paljon sama kaveriporukka edelleen, joten välillä sitä törmäilee vieläkin. Tällä kertaa asioiden pitäisi olla käsiteltyjen joukossa.

• Vanaha Mijes

Älä Sure!
      Mää oon jo yli 50 vuatijas, mutten mää vieläkää ymmärrä noita akkoja.
      Enkä varmaan opikkaan ymmärtää?

• uipo9åpåoäå

Mitä vittuu yli 50 v. vanha karvainen miehen köriläs viettää aikaansa NUORTEN palstalla?????????? hanki elämä... -.-

• eetu99

kuules heppu, vittu jätkä tuntee muijat huonommi ku petri nygård.
      meet vaa muijan luo ja kysyt siltä että tykkäätkö musta ja et lähetääks panee, jos se vastaa ei nii haukut vaa huoraks ja annat lutkan olla, kantsi tuhlaa aikaa sellasii oot parempi ku ne.

• Barb B. Cue

Mä todella toivon et toi on vitsi... Jos ei, niin kenties kannattaisi sun etiikkaas hieman muovailla.

• pumaa nainen

Jos oot lätkässä johonki tyttöön kysy häneltä sen tunteista sua kohtaan...

• Sampsa:D

Mulla on samallaine tilanne. Oon katellu yhtä likkaa ny jonku puol vuotta mut erinäisist syistä en oo hirveesti ehtiny miettii asiaa sen enempää.

Nyt pari päivää sitten päätin alkaa juttelee sille facebookissa ja juttu luisti vaik kuin kauan kunnes sen piti lähtee ja koulussakin seuraavana päivänä juttelin hiukan, mutta se jotenkin tuntui kauheen vaikeelta ja jännitti :DD En vaan jotenki osaa olla rennosti ja jutella sen kanssa niinko muitten likkojen kanssa kylläkin kenen kaa oon vaan kaveri.

Sitten oon huomannu heti sen jälkeen kun juteltiin facebookissa se on alkanu tuijottaa mua ja jos käännyn vähä niin et nään sen ni se hymyilee ja st kattoo hiuka pois päin sillee söpösti :3 (ainakin olettaisin että se voi olla kanssa kiinnostunu musta ainakin hiukan) Ongelma on vaan kun se on aika ujo ja itekki oon ja just toi kasvotusten keskustelu tuottaa ongelmia >.<

Pitäisikö mun jutella sen kaa enemmän vaan facebookissa ja oppia tuntemaan paremmin vai pitäiskö kanssa jutella kasvotusten heti "alussa"? Mikä olisi hyvä tapa aloittaa keskustelu silleen LUONTEVASTI jos ollaan esimerkiksi kahdestaan sen kanssa jossain välkällä?

Toivottavasti joku jaksaa lukea tämän ja vastata (:

• minä

KASVOTUSTE MEET PUHUMMAA :)

• (>3<)

Itse painin tuon saman aloitusrepliikkiongelman kanssa ja elän siinä toivossa että pääsen joskus istumaan Sen Tyypin viereen. :'3 Tosin, en ole facessakaan jutellut hänelle vielä.

Mutta yhden kaverini seurustelu alkoi juuri tuosta tilanteesta. Kannattaa varmaan vaan jatkaa juttelua Facebookin kautta, siellä on paljon helpompi tulla spontaanisti juttelemaan kuin kasvotusten. Kokemustahan minulla ei asiasta ole laisinkaan, mutta kuvittelisin asian olevan näin. Ennen pitkää tunnette niin hyvin, että uskallatte tulla juttelemaan naamatustenkin. :3 (Näin ainakin kävi kaverilleni.)

• Hime-chan

Olen itse tyttö, ja voin sanoa että mukavan pojan kanssa voi puhua mistä vaan! Yleensä musiikki (varsinkin jos edustatte samaa tyylisuuntaa ;) ) voinee toimia, samoin harrastukset yms. yms.
        Ihan livenä juttelu on parasta, silloin kun toisen ilmeitä voi tulkita heti ja odottamattomat kommentit lentävät. Toki olen itse hyvin värikäs persoona enkä todellakaan kovinkaan ujo, joten asia on hieman eri. Ystäväni on kuitenkin todella ujo, joten voin sanoa että ujot tytöt todellakin yrittävät väistää katsetta! :3
        Tsemppiä mies!

• misterboy

itselläni oli aivan samanlainen tilanne erään tytön kanssa: facebookissa kyllä juteltiin muttei sitte kasvotusten kehdattu/uskallettu, vilkuiltiin ja hymyiltiin vain. tilanne sitte eteni niin että facebookissa juteltiin joka ilta todella pitkään ja koulussa juteltiin joskus vähän aikaa, ja aluksi se tuntukin todella oudolta ja ns. epäluontevalta. hengattiin myös samassa porukassa jonkin verran. loppujen lopuksi se juttelu kasvotusten ei tuntunutkaan niin vaikealta vaan joka kerta helpottui entisestään, nyt tilanne on semmonen että ollaan seurusteltu 5kk että kokemuksen äänellä puhun että kannattaa vaan mennä juttelemaan niin tietää voisko siitä tulla mitään vai ei ! :)

• asdasdasddd

Mee ihmeessä juttelee!

• stifler <3<3<3<3<3<3

Pakko sanoo et ootte kaikki ihan helvetin säälittävii ku ette osaa tulkita jtn.. ei jumalauta!! menkää ja iskekää eka joka tulee vastaa ja pankaa ja seuraavaa vaa : D

• eimeitäkukaantajuu:)

nii ja sähä varmaa osaatki-.-

• ...

No kaikilla varmaan on oma tapansa, en usko et kaikkiin pätee samat teoriat. Edustan naissukupuolta ja mielummin ensin tutustuisin, kuin alkaisin päättelemään melkeinpä tuntemattoman eleistä mitään. Mene juttelemaan sille tytölle ja tutustu niin varmaan selventää edes vähän. Mutta ehkä se tyttöjen ja poikien tulkitseminen just siks on niin vaikeeta, kun kaikki vaan sattuu täs maailmas oleen erilaisii. :)

• puhelias

noin tyttönä voin sanoo et ite oon kauheen aktiivinen eikä mua oikeestaan pelota mennä juttelee pojille ni juttelen siis aika paljon poikien kaa ja joittenkin kanssa se onnistuuki tosi hyvin nii perus merkkejä mulla on se et vilkuilen juttelen enkä ikinä ihastu keheenkään joka ei puhu mulle joten kaikki pojat rohkeesti puhuun ei siit muuten mitään tuu! sitte yleensä selitän sille keheen oon ihastunu niin omii asioita ja "vitsailen" nii et semmosta... onnee tyttö jahtiin:)

• girlish97

Tyttönä en itse ole kovin ujo, mutta suurin osa tytöistä varmastikin on. Hän voi siis olla todella ujo ja haluaa "testata" sinua, mutta voi olla olemattakin. Kannatan ylempänä esitettyä ehdotusta, että menisit juttelemaan hänelle joskus. Asiat varmasti selkenevät!

• Liisa92<3

nosiis näin tyttönä voin sanoa että kun baarissa vieras mies vaan tulee taakse, nostaa mun hametta ja tunkee patukan peppuun niin oon sen

• En kerro

Mullakin on skoles yks tytsy joka aina kun katon sitä silmiin niin sekin katsoo ja hymyilee...:)

• jokurandommmm

Jos joku poikaa kattoo mua ni tottakai mä katon että kuka mua siel kattelee ja sit käännän pään.
      Ja jos mua ei koko tyyppi kiinnosta en vaivaudu enää katsomaan sitä, ettei se ala luulemaan jotain.

• hihi oon paras

käykää jätkät ihmeessä kattelee demin sivuja läpi , siellä suurin osa tytöistä marmattelee että ku ei uskalla puhua pojille , ja nyt huomaa että tytöillä ja pojilla on oikeestaan aika samallaiset tunteet . eli jos sä Sampsa:D et saa sanotuksi mitään kyseisen tytön seurassa , nii voin vaa sanoa että se on tytöilläki ongelmana eikä se oo noloa . monet tytöt pitääki enemmän ujoista ja hiljasista pojista , mee vaa rohkesti puhumaa , kyllä se siitä =)

• DappleGrey

^^
      Katos vaa on tääl näitä omatoimisiaki tyyppejä.

Alottajalle : tytöt osoittavat kiinnostuksensa joskus aika huomaamattominkin elein. Tyyliin mitä täällä on aiemminki kertoiltu: hymyilemällä ja katseilla, joskus kyselemällä asioita (jotka ovat heille kuitenkin päivänselviä). Ite tyttönä täytyy kuitenkin sanoo et, ainakin mulle ( i am a wierdo) on aivan tavattoman hankalaa lähestyä välillä jotain poikaa, jos on esim. kiinnostunut jostakusta se tilanne jossa joutuu juttelee sille voi tuntuu ihan käsittömättömän vaikeelta pelkää että mokaa tai jotain... älä nyt kuitenkaan lähde yleistää liian rankasti näitä mun rustailuja kaikkiin tyttöihin osa tytöistä toimii sujuvasti sosiaalisissa tilanteis osa ei.. Mut jos oot kiinnostunut jostain tytöstä, niin siitä kannattaa kertoa sille vaik netis (FB) jos muuten tuntuu hankalalta. Monilla ujoilla tytöillä on aika suuri kynnys alkaa jutella mitään ihastuksilleen mut jos poika tekee jonkinlaisen alotteen jutustelussa kerran tai pari kynnys voi madaltua. Voi alottaa juttelemalla ihan arkisista asioista. Tietysti se on vähän epäreiluu että yleensä pojat joutuu usein tekee näis asiois aloitteen mut jokainen on yksilö ei voi pakottaa...

Täytyy kyl suoraa sanoo et ite ajattelin vähän aikaa näiden juttujen olla en vaan jaksa sitä jatkuvaa saamarin puheen aloittamista- Mun mielest olis tärkeetä et jutustellessa KUMPIKIN osapuoli olisi hereillä koska se on aivan järkyttävän raskasta antaa jollekin keskustelulle koko ajan jotain elvytystä. Kyl mä ymmärrän et ei kaikki ihmiset oo tällasii tai sit se vika on mussa.. Mulle voi olla vaikee jutella, mut on täs jo päästy eteenpäin lukioski sitte yläasteen jälkee .. (nyt lukios )

• ihastunut

Kysyn pari asiaa teiltä tytöiltä (pidän tätä itse selvyytenä). Arvostatteko hygieniaan panostamista, vaatetukseen ja hiuksien laittamista??

• jokurandommmm

totta kai, siisti poika on aina parempi kuin sellainen, joka on epähygieninen. :)

• Yksinäinen tyttö

Arvostamme eniten kuitenkin luonnetta ja oppamistanne mutta emme halua mitään koko-ajan-verskoissa ja kerran-viikossa-suihkussa poikia(riippuu tietenkin tytöstä)

• Yksinäinen tyttö

Arvostamme eniten kuitenkin luonnetta ja oppamistanne mutta emme halua mitään koko-ajan-verskoissa ja kerran-viikossa-suihkussa poikia(riippuu tietenkin tytöstä)

• conversetyttö

hygienia ja puhtaat hiukset on tärkeit, vaatteil (kunhan ei joka päivä samoja) tai hiusten väril ei oo välii

• arvostanhygieniaa!

Joo! en halua olla ilkeä mutta en itse siedä hien hajua jne. ja jos on vaikka rasvaiset hiukset.. :S tyylikäs vaatetus on plussaa ja hiuksiin saa kyllä panostaa mutta luonnollisesti pörröiset ovat kyllä parhaat

• EriNyymi

Se on maailman parhaimpii hetkii ku astuu koulubussii ja kävellessään katsoo kaikkia silmiin ja takapenkille päästyään kaikki tuijottavat kenkiään. Sitä vaan et se avoin katse ja hymy ei välttämät tarkota et ois ihastunu.

• siinävaihteessa kun joku keksii takuuvarman konstin tulkita naisia niin ilmoittakaa toki minullekkin.

On yritetty mutta ei kai sitä saa muuten tietää kuin kysymällä. Ammattikoulussa oli tämä tyttö joka aina vilkuili ja tuli ruokalassa lähes aina katselinjalle itsumaan.. no kun menin puhumaan hänelle vapaa ajalla tai koulussa niin kysy vaan että mitä helvettiä sää siihen tuut.. 2 vuotta tästä ja sain kuulla että olis ollu kiinnostunut mutta kun en ollut se koulun suosituin poika niin ei sitten kehdannut kavereiden kuullen tai nähden olla missään tekemisissä..

Että näin

• Älä riskeeraa

Tyttöjä ei tulkita. He vaihtavat sääntöjä tilanteen mukaan ja keinottelevat poikien lemmenkipeydellä. Koettu on ja luovutettu juuri siksi. Älä sinäkään joudu murhatuksi.

Tai jos käy tyttö ihan sattumalta alkaa tykätäkin, ei se kauaa kestä. Pian löytyykin joku "parempi" (eli poikkeuksetta paskempi), mistä ei kuitenkaan saa valittaa. Ne on kauniita, mutta just siksi niin vaarallisia.

Niiden kanssa haluis olla, mut ne vaan vie uskon rakkauteen. Ja jos ihan tosissaan diggaa jota kuta, kannattaa unohtaa kokonaan. Se vaan tekee toimintakyvyttömäksi kun pakit tulee kuitenkin.

• okokok

tässä on asiapuhetta.

• me no l i k e

We're no bitches. :'< Ei me mitään narttuja olla, mä olisin ainakin ihan mielissäni jos saisin poikaystävän. JOS. Valitettavasti mulla taitaa olla luokassani sellainen "nobody's good enough for me"-tytön maine. Varsin ansaitsemattomasti. :'

• okokok
        me no l i k e kirjoitti:

We're no bitches. :'< Ei me mitään narttuja olla, mä olisin ainakin ihan mielissäni jos saisin poikaystävän. JOS. Valitettavasti mulla taitaa olla luokassani sellainen "nobody's good enough for me"-tytön maine. Varsin ansaitsemattomasti. :'

mistä se maine on sitten tullut?

• LoL
        me no l i k e kirjoitti:

Siis mitä mitä? Ookko sie millä luokalla ja ootko kaunis? Pojilla se luultavasti riippuu siitä...

• Yksinäinen tyttö

Itte oon tyttö ja sen voin kertoa että me tytöt ollaan hankalasti tulkittavia ihmisiä. Omalla kohdallani esitän ihastumiseni hymyilynä, asioille nauramisena, toiseen vilkuiluna ja lähellä hakeutumisena. Jos en ole kiinnostunut pojasta en kiinnitä tähän mitään ylimääräistä huomiota.

Sen sanon että olen vasta alakoululainen mutta oletan että nämä pätevät ainakin peruskoululaisiin.

• James-95

Mitä?! Alakoululainen käyttää väli- ja lopetusmerkkejä kiitettävästi unohtamatta kappalejakoa! Ihme on tapahtunut.

• LoL

Millä luokalla sie oot?

• Maugga :DD

jos sulla jotai tunteita sitä kohtaa ni mee rohkeesti ilmaseen omat tuntees ja jos se on yhtään susta kiinostunu ni kyl se ton kuulessaa itekki myöntää :DD

• heini1987

soito 0504126709

• k-poju

MItä sitä kytäilemään ja tulkitsemaan, kun voin mennä ja pyytää leffaan tai heseen...

• aiiiiivastus(:

Ite oon armottoman ihastunu yhteen samassa koulussa olevaan poikaan.
      Poika on eri luokka-asteella, mutta jotenkin tuntuu, että tunne saattais olla molemminpuolinen. Se tulee aina välillä sählään lähistölle ja sitten juttelemaan, ja hymyilee koko ajan ilosesti.
      Tossa yks päivä punkesin samaan 'porukkaan' ja poika kehu mun vaatteita.

Ite osotan ihastumistani lähinnä katselemalla. Esim. välitunneilla herään usein siihen, että etsin poikaa ympäriltäni, ja kun hänet löydän, niin katse jämähtää siihen. Jos poika katsoo takaisin, käännän oman katseeni muualle.
      Ja just tolla tavalla että tungen siihen 'porukkaan', missä poika hengaa (osa 'porukasta' on ystäviäni joten sujuu luontevasti) ja koitan keksii sanottavaa, ja kommentoida kaikkee mitä se sanoo. Oon kuitenkin kaikesta huolimatta hirveen ujo. Kaikki mitä sanon sen seurassa kuulostaa jälkeenpäin tosi tyhmältä. Lähietäisyydellä katsekontakti pelottaa ja alan helposti huomaamattani hiplaan hiuksiani tai paitaa tai hupparin hihaa jne.

• conversetyttö

musta tuntuu et kaikista ihmisistä tulee edes vähän ujoja tai noloja jos ne puhuu/katselee ihastustaan :D ei siinä ole mitään outoa

• joonas93e

mulla on ongelma myös luokassa, oon ujo kun mikä vilkuilun suhteen, mut sitkun pitäs tehä parityönä tytön kans joku homma nii siinä on kaamee flirttishow ja katseenvaihto peli meneillään. sama jos teen ryhmätyötä useamman tytön kanssa. tunnen oloni niin pirun hyväksi ja itseluottavaiseksi ja kaikki menee nappiin, mutta kun istun siinä pulpetissa tai menen käytävillä ei tuu mitään. siis mitä vittua. tyttöystäviä ollu 2, molemmat suht pitkiä suhteita mut nyt on hankaluuksia jostain syystä

• lappityttö111111

Kiinnostumisen merkkejä: pitkät, intiimit katseet, viikonlopun suunnitelmien kysely, kaikki aiheeseen liittyvä keskustelu (esim. voiko kaverin kanssa seurustella), yhtäkkinen kiinnostus sinuun..

Mutta älä sekoita näitä merkkejä normaaliin uteliaisuuteen: vaikka tyttö kävis juttelemassa aktiivisesti aiheesta kuin aiheesta, älä käy heti kiinni. Voit kyllä kokeilla tehdä jonkun pikkujekun (esim. läpsäyttää perseelle) ja katsoa mikä tulos on. Vitsejä on hyvä heitellä, mutta varo heittämästä herjaa tytön rakkaimmasta harrastuksesta tai painosta.

• E.T.rööda

Sen joko huomaa selvästi tai sitten ei.

Itselläni tulkitsemisessa on vaikeuksia, koska taanoin jouduin harrastamaan seksiä avaruusolion kanssa.

• torturia97

Umm, vaikee sanoa, tietysti me kaikki likat ollaan erilaisia mutta esim mä katselen sillai haaveilevasti (TIEDÄN ETTÄ SEN NÄKEE MUSTA KUN TEEN NIIN) aina niitä keistä pidän, enkä yleensä käännä katsetta pois edes sillon kun jätkä näyttää turhautuneelta, sitten varmaan jos sanotaan jotain tyyliin "mitäs kyyläät" nii sitten.

yleensä oon aika rohkea niiden lähellä keistä tykkään, kuntaas sitten on poikkeuksia mut niistä sitten saattaa päätellä et jotenki jännitän sitä henkilöä..

:/ en oikestaan tiedä. oon siis tammikuus 15 täyttävä 8lk likka.

• Kaikki on ihan kujalla näissä asioissa oon varma että KOKO IKÄNSÄ, sille ei voi mitään, eikä sen pitäis haitata. Kaikki tytöt ja kaikki pojat toimii vähän erilailla. Turha ruetä yleistään että "näin tytöt tekee" ja "näin pojat tekee".

• trrrrrr0l

• neijti

Kyllähän tytötkin aloitteita tekee(: Ite ainakin oon monesti tehny.
        Monet tytöt on kuitenkin hirveen ujoja, ja pakkien saaminen voi romuttaa itsetunnon. Saattaahan se näin pojillakin olla, en oo asiaan perehtyny.

• You got TROLLED! No ei silti. voihan se tyttö tehä aloitteen, jos haluaa.

• ihmettelevä tyttö

Olen itse kyllä meidän koulussamme huomannut ja kaikilta ystäviltäni jotka seurustelevat kuullut että he ovat aina tehneet aloitteen ja että pojat eivät varmaan ikinä tee aloitetta. Se on muka niin kovin noloa. Kysynkin siis, mitä ihmeen noloa on sanoa että tykkää toisesta?
      Ystäväni suhde päättyi siihen että kun he seurustelevat ei poika puhunut hänelle melkein ikinä tai osoittanut tälle mitään huomiota koska ei viitsinyt.

• US

Niillä jotka ovat ujoja/omaavat huonon itsetunnon voi olla vaikeaa lähestyä tyttöä. Monesti ne itsevarmat (kovikset, esittäjät??) joiilla on pokkaa vaikka mihin ovat enemmän tai vähemmän playereitä,

• Pointless

No siis oon tyttö ja oon sen verran ujo, et vaiks oisin kiinnostunu en vaan pysty hymyilemään jos en tunne jätkää kunnolla :D ja nimenomaan käännän viel katseen melkee heti pois ku ne kohtaa :DD

• Hmm...

Toivottavasti tajuat, että kun et pysty hymyilemään, etkä katsomaan silmiin tuntematonta jätkää, et ikinä pääse edes tuntemaan sitä.

On aika epäreilua pistää kaikkien jätkien niskaan se taakka yrittää tulla puhumaan täysin ventovieraalle tytölle...

Jos neuvo kelpaa, sanoisin että kannattaisi ainakin pakottaa itsensä hymyilemään ja katsomaan silmiin. Et ikinä voi tietää mitä siitä seuraa.

• Barb B. Cue
        Hmm... kirjoitti:

Toivottavasti tajuat, että kun et pysty hymyilemään, etkä katsomaan silmiin tuntematonta jätkää, et ikinä pääse edes tuntemaan sitä.

On aika epäreilua pistää kaikkien jätkien niskaan se taakka yrittää tulla puhumaan täysin ventovieraalle tytölle...

Jos neuvo kelpaa, sanoisin että kannattaisi ainakin pakottaa itsensä hymyilemään ja katsomaan silmiin. Et ikinä voi tietää mitä siitä seuraa.

Varmaan tosi kaunis semmone pakotettu hymy... Jätkä vaa kattoo et mitäs prsettä toi irvistää...

• jännä ketju

harvemmin nuorten palstalla törmää näinkin pitkään ketjuun jossa suurin osa viesteistä on ihan asiallisia

• .....

aikuisten palstalla vielä harvinaisempaa.

• 545554
    • rolfzzzz

Suora puhe on aina parempi, kuin tulkitseminen ja arvailu!

Asiat menee aina ihan umpisolmuun, jos alkaa "tulkita". Koettu on.

• LoL

Ehkpä sulla...

• Simppeliä

Itse teen aina alotteen jos kiinnostaa. Seuraava vaihe sitten on tytöllä että ottaako yhteyttä, jos ei niin so be it en ota pultteja hihaan. Helpomman osan jätän tytölle sillä sitten yhteyden oton ei pitäisi olla niin vaikeaa kun ainakin tietää että minua kiinnostaa. Jos luulee et jaksan alkaa vääntämään jotain teorioita hymyilyistä ja hiustenpyörittelyistä niin on väärässä.

• Hmm,...

Eikö kuitenkin olisi viisampaa "ampua yksi siisti laukaus", kuin sohia ympäriinsä ja " pyöriä ympräriinsä ja räiskiä konepistoolilla joka puolelle toivoen että osuu maaliin".?Siis näin ihan vertauskuvallisesti.

Nuo hiustenpyörittelyt ym. on just niitä merkkejä jotka huomaamalla se "yksi siisti laukaus napakymppiin" on mahdollista saada aikaan, saamatta epätoivoisen pilluhaukan mainetta.

• Simppeliä
        Hmm,... kirjoitti:

Eikö kuitenkin olisi viisampaa "ampua yksi siisti laukaus", kuin sohia ympäriinsä ja " pyöriä ympräriinsä ja räiskiä konepistoolilla joka puolelle toivoen että osuu maaliin".?Siis näin ihan vertauskuvallisesti.

Nuo hiustenpyörittelyt ym. on just niitä merkkejä jotka huomaamalla se "yksi siisti laukaus napakymppiin" on mahdollista saada aikaan, saamatta epätoivoisen pilluhaukan mainetta.

En minä kiinnostu kovin monesta tytöstä jos meinaat et heitän sillai 100ekalle tytölle ja oottelen soittoa :D . Mutta siis periaatteena oli että testaan mieluummin simppelisti onko kiinnostunut kuin että pyörin kuin hyttynen ja saan itseni näyttämään tyhmältä ja tulee vielä pettynyt olo turhasta yrittämisestä. Ja mikä noihin pieniin merkkeihin tulee niin niitä tulee aivan liian paljon ja lähes jokaiselta niin ei siitä pysty tosissaan päätteleen kuka tahtoo leikkiä kotia ja kuka kaveria.

• Semmost

Huomasin ite täs viime viikol et oon ihastunu yhtee tyttöö ku huomasin ajattelevani häntä koko ajan. Oon sit alkanu vilkuilee ja kerra katoin pitkäänki ni se kyl kattoo koko sen ajan takasi, itse sit käänsin katseeni koska olen ujo. Lukiossa olevalta pojalta ehkä säälitävää...

• 3874923

Klo 5:36, Suomi24:n Nuortenpalstalla kirjottamas torstaiyönä/aamuna tommosen viestin... Lukiolaiselta pojalta säälittävää?

Noh, ainakin ihastunut olet kun halua kertoa siitä tytöstä, et välttämättä niille ketkä tuntee sinut, mutta näin nimettömästi ;)

• (>3<)
        3874923 kirjoitti:

Klo 5:36, Suomi24:n Nuortenpalstalla kirjottamas torstaiyönä/aamuna tommosen viestin... Lukiolaiselta pojalta säälittävää?

Noh, ainakin ihastunut olet kun halua kertoa siitä tytöstä, et välttämättä niille ketkä tuntee sinut, mutta näin nimettömästi ;)

Mä ainakin herään noihin aikoihin. .___."

• Semmost

En sit tiiä oliskoha sen puolelt ihastumista enkä ite uskalla mitää mennä kysymää

• höh:)

Totta kai me ollaan hankali tulkita, kun ei vaan uskalla tulla mitään sanomaan. Se on aika julmaa miten saatetaan kohdella tyttöä joka ei saanutkaan sitä vastakaikua tunteilleen jätkältä, jos muut tytöt siitä saa tietään...

• seonahdistavaa.

ite oon tyttö, mut vähä vaikee sanoo ku en pahemmin tuijottele ketään. mut pojat älkää te tuijotelko tyttöjä, se on ahdistavaa! (=

• Conversetyttö

ei oo mun mielest:))

• nenna

Qstockissa kesällä hymyilin ohimenne yhelle tosi söpölle pojalle ja katottii silmii toisia. sen jälkee kyseine poika tuli juttelee ja sano että "Huomasitko meillä oli katsekontakti nyt meiän pitää tutustua" ja hahaa siitä kaikki sitten lähti. :-)

Ollaan oltu yhessä kohta 5 kk :-)

Mutta aikasemmin itse osoitin kiinnostukseni hymyilemällä ja _juttelemalla_ pojalle livenä/facessa. Ja monet mun parhaat kaverit (pojat) on semmosia että oon aikasemmi tykänny niistä ja juteltii fbssä aina jotai moi mitä kuuluu mitä teet mitä vklp aivan kaikkea perus juttuja ja nyt voijaa puhua iha mistä vaa! :)

Eli suosittelen oikeesti sitä puhumista ja hymyileminenki on hyvä! Ja jos ei uskalla puhua nii voi moikata se on ainaki yks askel eteepäi :-) Ja esimerkiksi jos ihastus tykkää musiikista soittamisesta jne ni kysyy mitä soittaa ja kertoo omia mielipiteitään jne. Onnea :-)!

• vitun huora.

huora olet.

• fanttiii

Tyttö voi olla suhun ihastunu, vaik ei tuijotakaan sua 24/7. ;)
      Yleensä tyttö kääntää katseensa pois, jos katot sitä takas. Se ei tarkota, et se ei tykkäis susta. Tytöt on niin ujoja, et ne ei yleensä alota keskustelua, ellei ne kysy jotai esim. "ootko nähny mun kumii?" ;) heheh, ei ihan paras esimerkki, mut tajuut varmaa :D Yritä vaa olla ystävälline ja hymyile, nii kyl kaikki menee hyvin. :D

• asioistavaikeita?

joo onko vittu jotaki järkee vettää jotaki silmäpeliä ja yrittää tulkita toisen ilmeitä.! mää ainaki jos tykkää jostaki jätkästä nii meen sen luokse ja alan juttelee sille ei siihe kuole eikä se sua pure!

• Aloin miettimään tätä ja tajusin että mua on todennäköisesti aluks vaikea tulkita :'DD Ennen sitä kunnon tutustumisvaihetta. Jos oon ihastunut johonkin poikaan, saatan mennä aivan lukkoon tämän lähellä ja jopa vältellä katsekontaktia. Tiedän, että tämä on mun ongelma. Mutta kun pääsen jutteluvaiheeseen, kommunikointi ei ole mikään ongelma, hymyilen, nauran ja katson silmiin.

• vika on myös teissä

Mulla on sama ongelma yleensä poikien suhteen. Ekaks ihastus hymyilee ja tuijottaa koko ajan, sitten yhtäkkiä kääntää vaan koko ajan katseensa pois, eikä tunnu piitttaavan yhtään. On se teitä poikiakin aika helvetin vaikea tulkita!

• fgfgdfdgdf

mä itse hakeudun ihastuksen kohteen lähelle, katson silmiin ja hymyilen. perus juttelut ja näin, mut toisaalta käyttäydyn ihan samalla tavalla kaveripoikienkin kanssa

toi hiustenpyörittely ei ainakaan mun kohalla päde, tuntuu vaa tyhmältä.

• kokenut neiti

tytöt arvostaa sitä ku poika tekee alotteen

• kokenut herra

ei arvosta.
        Ne vaan nauttii siitä vallan tunteesta, minkä ne saa kun ne voivat joko ylimielisesti "alentua" hyväksymään pojan yrityksen, tai sitten tuhota pojan vaivannäön ja aiheuttaa sille elinikäiset ongelmat kontaktin ottamisessa naispuolisiin...

• tätäkötääon

Olin tyttö ja elin lastenelämää, kunnes minut otettiin kiinni aikuisten ihmisten toimesta ja sukuelimeni silvottiin jonkun ihmeuskonnon nimessä yle?Missä viipyy tätä kulttuuria tukeva video?

• KILARIT !!!

Olen ite tyttö 15v. Blondi sellanen ja oonhan mä ihan mukava, mutta mitä vitun ideaa jätkillä on soitel mulle keskel yötä.
      Lähettää koko aika ALAX ja seuraavaks sit SORRY se oli läppää !!!
      Onks tän planeetan kaikki kundit samallaisii kusipäitä ?!
      Jos on ees pari kunnollista poikaa niin missä persiis ne sit on !?

• Koneella dataamassa.

• noinko

en mää ainakaan pidä kännykäällä yhteyttä yöllä en herättele nukkuvia

• Murhaava katse

Mä en edes uskalla kattoo ketään. Pelkään että ne luulee että tapan ne kun mulla on "Murhaava katse"
      xD

-murhaava katse

• minäpähänvain:)

tarkistakaa tämä blogi http://mielenkiemurat.blogspot.com/ voi löytyä asiaa!

• Ihastunu poika

Niinpä.. Mitenkö niiden tyttöjen katseita tulkitsis... Tänäänkin huomasin että ihastukseni oli tuijotellut mua jo tovin, sitten kun käänsin pään ja katoin sitä silmiin niin se vaan käänsi äkkiä katseensa toiseen suuntaan...

• huuuoooh
        Ihastunu poika kirjoitti:

Niinpä.. Mitenkö niiden tyttöjen katseita tulkitsis... Tänäänkin huomasin että ihastukseni oli tuijotellut mua jo tovin, sitten kun käänsin pään ja katoin sitä silmiin niin se vaan käänsi äkkiä katseensa toiseen suuntaan...

Voin tyttönä sanoo et ite teen iha saman AINA ku poika kattoo. Se on miulla ainakii nii et jos katon ni rupeen hymyilee ja virnuilee ja punastun, enkä saa sitä ilmettä pois ellen kättä laita suun etee. Tää on hirveetä koska haluisin vastata pojan katseesee tosi kovi!

• .....
        huuuoooh kirjoitti:

Voin tyttönä sanoo et ite teen iha saman AINA ku poika kattoo. Se on miulla ainakii nii et jos katon ni rupeen hymyilee ja virnuilee ja punastun, enkä saa sitä ilmettä pois ellen kättä laita suun etee. Tää on hirveetä koska haluisin vastata pojan katseesee tosi kovi!

huora olet

• Sitä samaa se mieki mietin. Tuo oli muuten helvetin hyvä kysymys... Mieki erosin tos aika vasta uus hakusessa, joten sitä samaa tulee mietittyä.

• asiaan tai sivusta
      • Ei kiinnosta

ÄLÄ MAINOSTA SITÄ V*TUN BLOGIA NOBODY CARES!!!

• HELPPIÄ !

No ite mietin sitä että kun tyttöjä on esim 2, ne kattoo mua, ja ne kuiskii toisilleen ja
      nauraa, miten ihmeessä tuo pitäis tulkita ??, tietääkseni ei ole ollut mitään lappuja mun selässä, eikä mua kiustakkaan koulussa, mulla on kavereita sillei ihan keski paljon eikä kukaan oo sanonu et oisin ruma tai mitää...
      Mut vähän kyllä nakertaa itseluottamusta kun nauretaan, kun en tiedä mitä tuo tarkoittaa, ja nyt haluaisin TYTÖLTÄ vastausta, miten pitäis tulkita, pojatkin saa auttaa :D

• ite seurustelen meidän luokkalaisen kanssa (oon poika) se mun tyttöystävä oli eka vuonna (8lk) tosi ärsyttävä koko ajan koski mennä pois edestä vaikka en ollu :I ja kuisas toisten tyttöjen kanssa nimityksillä nimeni on arttu ja ne sano mua aina anuksi eli aika ahdistavan kuulosta D: sit kun oli kaikkea esim tanssia koulussa ja jouduttiin peräkkäin kummallakin ylä asteen retkellä istumaan vierekkäin noin 7h :) tokalla se nukahti niin et se nojas mun olkapäätä vasten tottakai muut otti kuvia sit se näki ne ja oli aivan nolona ja pyysi multa anteeksi (vaikka en ollut mitenkään vihannen vaan ite asiassa pidin siitä :D ) sit se viikko siitä retkestä sen pikku veli noin 1 vuoden nuorempi kysy mua niille joka päivä vaikkei paljon kiinostanu mennä mutta menin kuitenkin :D sen sisko tuli aina siihen viereen istumaan tiesin jo siinä että se tykkää musta :) sit kysyin yhtenä päivänä kun sen pikku veli meni keittiöön niin kysyin suoraan että tykkäätkö sä musta ja se sano et joo ja sit me aina oltiin kylällä ja se siitä lähtien ollaan oltu parisuhteessa olemme ollu nyt jo yli 3 vuotta :) eli tytöt osaa olla julmia vaikka tykkäävätkin jostakin :O

• Jos katsoo tyttöä silmiin ja hymyilee ja tyttö hymyilee takasin mutta kulmakarvat ei vätähdä se... inhoo sua, mutta jos taas kulmakarvat nousevat hymyillessä se on kiinnostunut.
      Kun taas jos tyttö katsoo silmiin sitten huuliin ja sitten taas huuliin niin tyttö haluaa pussata.

• Hoamdae sawsa
    • Jjju

En tuntenut ennen ihastustani vaikka oltiin samassa koulussa. Kesällä oltiin samalla rippileirilla ja silloin varmaa kaikki alko. Syksyllä päädyttiin samaan köksän ryhmään (eri keittiöön) ja alettiin sitten heittää läppää. Myöhemmin talven tullen ruvettiin juttelemaan facessa ja mesessa, ja edelleen välkillä. Oon ihan rento sen seurassa ja voidaa puhuu iha mistä vaa. Se kattoo silmii ja hymyilee koko ajan. Kahdesta kohteesta olen kuullu et se tykkää musta muttei olla vielä yhessä. Flirttaillaan ja jutellaan viikonloppuisin yömyöhään mesessä.
      Tyyppi on tosi hauska ja iloinen persoona kuten minäkin. Kaverit ihmettelee et miksei olla jo yhessä vaikka ittestä ei tunnu mitenkää kauheen oudoilta koko ajan jutella ja nauraa sen kanssa.
      Onko tämä henkilö nyt se oikea ? Aika sen näyttää :)

• Tyttö
    • 13v poika

itse haluaisin hyvän tyttö ystävän mutta asiaini ei koske sitä vaan poikia. olen itse poika ,mutta jospojat jättävät tyttöjä niin hejättävät ne yleen sä tekstaamalla itse eroan ainakohatuksella mutta eise minua koske

• kysyjä......

haluaakojoku seksiä 13 vuotiaalta

• mää oon tyttö ja tytöt ja pojat voi olla kavereita keskenään ja kyll sen huomaa jos tyttö tykkää pojasta

• jumalauta..

Ei sitä tiedä kuin kysymällä..

• Terveisin tyttö

Asia on nyt vaan näin että meitä ei tuu kukaan ikinä ymmärtämään:) en minäkään:)

• khgdf

jos tyttö vilkuilee ja tujottelee niin sillon pojan tehtävä on koskea perseeseen,yrittää katsoa silmiin taikka tisseihin. pientä kiusaa kannattaa tehä, jotta katse kääntyisi poikaan päin...

• vadskanigöra

Joo silmiin katsoa sitten paljon mieluummin kuin tisseihin. On tosi ahdistavaa, jos äkkää jonkun tuijottamasta rintojaan..

Tai no hmm.. Ite tykkään poikien ja varsinkin ihastukseni käsistä tosi paljon ja kerran kun me istuttiin vastakkain (se opettajanpöydässä ja mä vastakkaisessa pulpetissa) hän vieritti kädellään kynää pöydällä ja jutteli mulle samalla. Mun katse sitte juuttu siihen käteen ja tajusin, että se huomas mun kyyläyksen ja katoin muualle. Molen ujo tyttö ja mulla oli manga kesken, joten syvennyin siihen ja pian huomasin sen pyörittelevän sitä kynää taas kovaäänisesti mun nenän edessä. Alko naurattaa, ku tuntu et se oikeen kiusas mua sen kanssa. Tää tapahtu ennen joululomia, ollaan puhuttu jokunen kerta viikottain ja ollu kaikennäköstä aww-kamaa (pyys mut 2 kertaa samaan ryhmätyöryhmään sen kanssa, hakeutuu lähelle, söpöjä katsekontakteja (joita pakoilen ujouteni ja huonon itsetunnon takia), epäsuoraa flirttiä yms) ja koitan nyt ottaa siitä selvää, että haluuko se olla vaan kaveri vai onko kiinnostunu musta ja onko meitä tarkotettu ees yhteen jne.. Asiaa vaikeuttaa se, että oon niin älyttömän ujo, että suhtaudun torjuvasti sen juttelualotteisiin ja katsekontaktin hakemisiin.. Ollaan samalla luokalla vielä ainaki tää vuos, ysillä molemmat.

Joo, oli ihan pakko purkaa johonkin :"D

• Lukiossa vaan

Vaikeita tosiaan on.. Meinaa hyvä tiesin koko tyttöä se tuli kysymään et tulisinko koulun joukkueeseen (sama laji) ja sitte näin sen kerran lomalla niin se vaan alko juttelee... Oudointa, siisteintä, vituttavinta on se että oon ihastunut siitä lähtien siihen ku seteli juttelee. Ei tytöistä ikinä mitään selvää ota!

• US

Tuo katseiden tulkitseminen on lopulta melko turhaa. Minkään epämääräisen katseen pohjalle ei oikein kannata rakentaa mitään pilvilinnoja. Muutenkin useimmat todennäköisesti haluavat tulkita kaikki ihastuksen katseet vastakaikuna.
      Itsekkin olen viimeaikoina vilkuillut muutamaa tyttöä, jotka vaikuttavat ihastuneilta minuun. En ole kiinnostunut seurustelemaan edellä mainittujen kanssa, mutta yritän saada selkoa siitä osuvatko arvailuni oikeaan.

Yrität kiinnittä ihastuksesi huomion
      ---> Onnistut
      ----> Hän katsoo sinua
      = EI tarkoita samaa kuin vastakaiku.

Ja tuolla huomion kiinnittämisellä tarkoitan myös yrityksiä jutella FB:ssä tai muuta vastaavaa. Tyttö saattaa kyllä kiinnittää sen jälkeen sinuun huomiota, mutta se ei (välttämättä jatai todennäköisesti) merkitse että hän tuntisi samoin.

• abcdaa

siis mitä vittuja nää topicit oikeen on ei sitä voi tolleen sanua että joo tyttöjen kiinnostumisen tietää siitä ja tuosta tai jätkistäkkään. ku se riippuu melkeen kokonaa ihmisestä, ei kai siinä sukupuolella oo nii väliä

• TROLLLLLLLLLL

lOL N00B AÄKSDEET. I'M STILL DA BEST YA KNO!!!!!!!!!!1!!!!1!!!!1111 i'M THE BEST AND YA KNO THAT!

Mutta enhän minä noin oikeasti kirjoittaisi, en ole NOOB. OLEN VAAN PIKKU TROLLI!!! FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS FEED THE TROLLS oH NO, NO, no!!!!
      * ;D :D ;D

tÄssä semoinen toiNen Qva, mun lärvist.Heheh L0L

*

”;D Tuolle kyllä repesin

D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin
      D Tuolle kyllä repesin”

”no niin teoriahan menee näin. Kuu on juustoa ja senhän todisti jo albert ainstainikin, joten en ja teidän on turha aloittaa taas sitä naurettavaa puolustus reaktiotanne ,kukas tässä nyt onkaan perverssi. ja minun on helppo sitten kahden kymmenen vuoden kuluttua nauraa teille kun olen maailman kuulu. ei sitä edisoniakaan heti aluksi arvostettu ,niin että aivan turha valiitaa. lisäksi sellaiset sivustot kuin www.sieni.us ja www.ratemypoo.com voivat sitten ihan todellakin turmella teidän aivot että mitäs ette ite pidättäytyneet tuollaisista vaarallisista hommista ja että turha syyttää nyt minua ollenkaan .alan pikkuhiljaa tajuta kuka tässä on epäkypsä,mutta en ole pitkävihainen hyvää jatkoa ja kaikkeahyvää vaanteillekin :) annetaan kaikkien elää vaan-teidän kunnioittavasti lovexboy83(p.s.83 ei ole ikäni)”

• aww ku söpöää :--)

tässä siulle neuvoi tytölt (--: oon 15v eli tykkään ko poika sanoo suoraa tunteist , harvoin te pojat mitää uskallatte sanoo mut se ois ihanaa

• urpohan se tässä

moikka,
      itse olen tyttö ja tiedän tosiaan mitä tarkotat. teen itse just tota samaa, ensin esitän kiinnostunutta ja heti kun arvioin "antaneeni liikaa merkkejä" pakenen. se on sitä ujoutta vaan. typerää käytöstä tosin,pistää vaan toisen pään sekaisin.

• La Mariposa

Näinhän asia on :)
        Toisaalta mulla ainakin on ihastuessa niin, että parin kuukauden ajan tuijottelen melko avoimesti, sitten katse alkaakin mennä lattiaan joka kerta pojan saapuessa samaan huoneeseen..

• Pöö!

@Urpohan se tässä: "Joo sama juttu mulla mut oon vaa poika. Ekaks luulen et oon antanu liikaa merkkei ja sit alkaa se pakeneminen. Ujoutta on sekin.

• katttss

Harrastan laskettelua aika paljon ja olen huomennut että joskus tytöt katsovat mua ja sit hihittävät keskenää :D Mitä te yleensä puhutte tai tällee.. En osa selittää :D
      Toki varmasti riippuu henkilöstä..

Ootteko joskus vaikka löytäneet seuraa laskettelun kautta?

En tie mihin tää kuuluisi kun en viittinyt uuttakaan keskustelua tehdä...

• lautailijalover

olen♥oon siis tyttö niin löysin lautailijapojan:)muista et lautailijat on tyttöjen mieleen...

• juuupp siis en tiä

jos näyttää siltä, että tyttö on vaivaantuneen näköinen siitä, kun huomaa sinun olevan hänestä kiinnostunut, niin kyseessä on, ainakin minun tapauksessani että ei ole tosiaankaan kiinnostunut. Ja se että välttää katsetta miten vaan pystyy. Olen siis tyttö.

Mutta kun minä olen kiinnostunut, heitän toiveikkaita katseita ihastukseni suuntaan ja yritän saada hänet huomaamaan.

muuten, on tyttöjä jotka välttelee ihastustaan. Yhtä paljon on niitä, jotka seuraavat ihastusta kaikkialle. JOPA KOTIIN. (itse harkitsin kerran seurata.. En mikään stalkkeri ole, olin vaan kiinnostunut)

Anteeks kirjakieli @'_@

• Poika 15v

Itellä on tällänen ceissi yhen tytön kaa. Oon siis ollu ihastunu tähän tyttöön jo jtn puol vuotta, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta kumminkin. Viime aikoina se on tykkäilly mun fb tilapäivityksistä sun muuta, ja meillä on aina pientä silmäpeliä skolessa. Mutta en tiedä onko tunne molemminpuolista... Oon vaan niin helvetin ihastunu.

• rumilukset haisee

kukaan teit vitu noloi haluu saatannnaa

• tytön näkökulma

okein...en osaa kyllä selittää miten tyttö kattoo jos se tykkää mut yritän silti:D jos se kattoo pitkään ja hartaasti niin sitten se tykkää ja myös se tykkää jos se katsoo ja kun katsot takas nii sit se painaa päänsä "murheissaan alas. Se ei tykkää jos se kattoo sua nyrpistyneesti tai muuten "ilkeästi". Siinä oli helpotusta teini-ikäsi murheelle:Dtoivottavasti löydät sen oikean...

• sekooo

Ja ku mä oon ite 13vuotias tyttö ja oon ihastunu semmosees 16 vuotiaaseen poikaan ni et en vaa viitti mennä puhuu sil suoraa ko mua jännittää et mua alettais pilkkaa siit ja silllee ko jos se ei oo kiinnostunu ni sit se alkais kuiteski levittää must jotai paskaa.. :D Ku katon sitä ni koitan kattoo ihan tavallisesti mut välil tuntuu et katon sitä ihan pölhösti XD Mut veikkaan et jos tyttö kattoo sua aina ko meet sen ohi tai oot sen lähel se o varmaa kiinnostunu :D

• kippurra

miten voi saaada poika kaverin ?? oon 13w kemiläinen :)

• wait a year

ootappa pari vuotta pojat ovat lapsellisia tuon ikäsinä

• kyrvät kunniaan

Ette saa ikinä kunnon kyrpää!!! Mä täällä tälläkin hetkellä panen poiccicsen kaaa. 20 senttinen leka enkä valita!

• Anonyymi

Itekkin oon miettiny samaa juttua O_o Tyttö joka istuu toisien poikien sylissä, flirttailee toisille pojille ym, kyylää aina kun on esimerkiksi istunut jonkun pojan syliin, tai jos esimerkiksi poika on tehnyt jotain perverssiä. Tunnilla hän juttelee toisille pojille ja katsoo samalla minua vaikka olen eri puolella luokkaa O_o

• Heppikerjäläinen-97

Kuulkaas sitten ku tyttö alkaa riisuu vaatteita niin sen tietää.. Sitten ku sun molos on sen suussa niin teillä on jotain juttua. Silleen vähän vaan :D

• .....

näin se menee

• moimoimomoimoimoimom

ei katseesta voi tietää mitää, mee puhumaa.

• hopenot

Tytöt on erilaisia. Toiset tykkää flirttailla, eikä ne sillä välttämättä tarkota mitään. Toiset, kuten minä, haluan katsoa mahdollisimman paljon ihastustani. Voi sitä tunnetta, kun huomaa että toinen katsoo takaisin. :) Siitä saa lisäpotkua päivään. Koeta puhuu sille niin saat varmistusta.

• henskumari

Yksi yksinkertainen neuvo:
      Älkää edes yrittäkö ymmärtää tai tulkita tyttöjä, ei siitä mitään tulis. Itekki kun oon ihastunut niin kyllä mä kattelen mun ihastusta, mutta vahingossa aina muitakin, ja se on aika noloo, kun nyt ne varmaan luulee että mä tykkään suunilleen kaikista luokan pojista.

• anonyymi(kö?)

Hei tota mä kysyisin yhtä juttua ja toivon että joku osaa neuvoa tähän vastauksen. Olen ihastunut yhteen rinnakkaisluokalla olevaan tyttöön, jota kattelen aina välillä, mutta aina kun katon niin se tyttö yleensä kääntää katseen ja kattoo muualle.. mitä tää voi meinata? onko se merkki että ei halua että katson häntä vai päinvastoin? ja sitten kysyisin vielä että tämä tyttö liikkuu pienessä porukassa, niin joskus kun katon ja hän katsoo takaisin niin se alkaa supattelee kaverinsa kanssa ja hymyilemään. mitä tää voisi meinata? Kiitoksia jos joku jaksaa vastata tai osaa neuvoa tässä asiassa.

• hubahubagjn

Eiköhän se tyttö ole ihastunut sinuun :)

• tiedän mistä puhun

josse puree alahuulta, niin voi olla varma että se pitää sua vitun komeena

• epäonnistunut

Itse omassa kokemuksessa (mies -96) tyttö lähestyi fb kautta ja juteltii mukavia sun muuta ja koulussa ei oikeen juteltu mut sitte ruvettii hengaa ja oltiin tosi paljon toisilla kavereiden kans ja muutamis bileis sillein parina pari kertaa pullon pyöritykses pussattu ;) ja sitte se tarina vain rupes kuihtumaan (kestänyt noin 6kk) nykyään tyttö välillä juttelee mukavia välillä välttelee. olen kysynyt tytöltä suoraan tykkääkö minusta ja myöntänyt sen ja minäkin olin kertonut että pidän hänestä. mutta lopulta ei vastauksia tekstiviesteihin tai viesteihin fb.kaverin kans puhuttu asiasta. tyttö ei enään ole varmaan kiinnostunut minusta ja jatkanut elämääsä. itsellä paskat fiilikset ja tunteita tyttöa kohtaan :( elämä on rankkaa...

• Stephen Hawking ymmärsi vaikka ja mitä avaruudesta sun muista kvantti paskoista, mutta ei ymmärtäny paskaakaa naisista.

• 96synynytnainen

eli yks poika mun rinnakkaisluokasta (ollaa molemmat ysillä) juttelee usein mun kaa fb:s ja on kehunu mua kauniiks ja kivaks tyypiks ja koulus kattelee mua ja sillee, mut ei oo tullu suoraa puhuu mun kaa, mikä kieltämmättä kyllä on vähän ärsyttävää, sillä itse olen suht ujo enkä ole "uskaltanut" mennä juttelee sen kaa... vaikka oonki tosi sociaalinen ja "paljon puhuva" persoona sitte ku tutustuu -.- nii mietin että onkoha se kiinnostunu musta? ja tiiän et pitäis mennä juttelee sen kaa (haluun myös), mut en vaa tiiä et mitä pitäis sanoo :O

sori jos oli vähä sekava :p

• 96synynytnainen

eli yks poika mun rinnakkaisluokasta (ollaa molemmat ysillä) juttelee usein mun kaa fb:s ja on kehunu mua kauniiks ja kivaks tyypiks ja koulus kattelee mua ja sillee, mut ei oo tullu suoraa puhuu mun kaa, mikä kieltämmättä kyllä on vähän ärsyttävää, sillä itse olen suht ujo enkä ole "uskaltanut" mennä juttelee sen kaa... vaikka oonki tosi sociaalinen ja "paljon puhuva" persoona sitte ku tutustuu -.- nii mietin että onkoha se kiinnostunu musta? ja tiiän et pitäis mennä juttelee sen kaa (haluun myös), mut en vaa tiiä et mitä pitäis sanoo :O

sori jos oli vähä sekava :p

• Kokeilu? :DD

Voe hyvä luoja :DD Tosiaanki voin sanoa ettei meistä naisista saa mtn selvää, ei sen paremmin khyl teistä miehistä ku ette uskalla tehä yhtää mittää, ja sitähä ne naiset just oottaa onko teissä sitä .... jtn... et uskallatte tulla ;))))))

Mut hei koklaas yhtä hauskaa juttua (mä oon siis tosissani tän suhteen), kun näät seuraavan kerran ett tyttö kattoo, hymyilet sille vastaan iha hymy korvissa :D Katot sen ilmettä ja siitä nyt ei oo niinkää vaikeeta tulkita mitä se susta ajattelee :DD Jos on iha ett "mitä helevettiii toi tyyppi oikee virnuilee..........." voit sitte jälkeenpäin ignoorata aivan rauhassa :)) Jos punastuu/ nauraa/ hymyilee talas/ kääntyy pois punastuen yms. noooooh ----->

• US

Mutta kummin tahansa nolaat itsesi perinpohjaisesti ja jälkeenpäinj vituttaa niin saatanasti. Jokainen varmasti tietää tuntee kun tajuaa hymyilevänsä kuin idiootti.

• teresa96-1

no mä olen sitä mieltä että..... öööööööö ite vilkuilen päivässä MONESTI sitä yhtä tiettyä - ihastusta. ja no kaveripoikia tulee katottua silmiin ja tarkemmin ajateltuna musta on varmaan todella vaikea tulkita olenko kiinnostunut vai en..:) ei tytöt vilkuile yhtä kertaa enempää jos poika ei miellytä millään tavalla. se on toinen juttu tykkääkö susta kaverina vai enemmän !

• Anonyymi

Itellä on vaikeeta kun oon sillee aika suosittu kun treenaan ja en haluis kehuu mut oon mielestäni komein luokasta niin kyllä se häirihtee kun kaikki stalkaa ja on jo muija

• Anonyymi

Pitää jutella toisen kanssa jos haluaa saada selville voisko siinä olla mitään. Usko ittees ja kanna pettymykset nauraen, niitä tulee eikä se oo väärin, ne on oppimisrahoja. Harva syntyy casanovaksi.

• Anonyymi

noh kysyin ihastukselt et lähteeks ulos ja sain vaistaukseksi no katsotaan. tiiän et oisin voinu jotenki paremmin kysyä mut en jaksanu ku arvelin että ei kuitenkaa tykkää must. Mut voiko joku tyttö sanoa että onko toi varma ei vai onko mahdollisuus että tuo tarkottaa myönteisesti

• Anonyymi

Mun mielestä riippuu äänensävystä/eleistä miten on sanonu. Jos on sillee vähä kiusottelevasti nii todn. joo mut jos vaa ns normisti nii se ei ehkä vaa halunnu sanoo ei että sulle ei tuu pahamieli
        T. 15v tyttö

• Anonyymi

Mahdoton tulkita katseesta. Puhu.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe