Nerf-Sota

Mr. E

Hei, pitääkö kukaan sodasta imukuppiaseilla?
Suomessa harrastus on tuskin järin yleinen, mutta jos joku harrastaa imukuppisotaa nerf aseilla niin olisi kivaa tietää kuka, missä, ja millä aseilla?
Säännöt ovat minulla usein melko samanlaiset kuin airsoftissa tai paintballissa.

94

8558

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti

      mul ei oo hajuukaa mut airsoftii mää harrasta

    • Nerf Nörd
    • nerf-sotilas

      Tietääkö kukaan mistä sais longshotin ja livin.

      • u.s.a:sta


      • Anonyymi

        ei oo hajuukaa


    • Nerf Assassin

      Amazonista saa noita monia.

      • Nerf13

        Kuka myy niitä suomeen?


    • henkkaz

      mä harrastan nerf sotaa ja mul on se kallein ase mitä nyt myydään

    • NERF

      Mä harrastan kans Nerf sotaa ja mulla on: havok fire se on semmonen iso konekivääri joka laitetaan maahan kun siinä on tukijalakset sitä varten, sitten mulla on barricade joka on konepistooli,sitten onrecon joka on snipu ja sitten on blazzooka joka on sinko.

      • Anonyymi

        missä sä harrastat nerf sotaa, onks jossai iha sellane paikka vai vaa omas kodis


    • = )

      mul ei oo nerffii mikä kannattais ostaa

      • coop772sfanboy

        mullakaan ei oo nerffii kosk ei oo rahaa mut ostasin kyl stryfen kosk se on puoliautomaatti eli ihan ok ampuma nopeus mut sodassa sä et kuitenkaa heti menetä kakkia ammuksia niinku sä tekisit jonku rapidstriken kaa(et tekis jos sitä rapidstrikeä ei olis modattu jollekki li-po akulle)ja sitt se on pistooli eli se on pieni mutta siihen saa myös tukin ja siihen saa vaihdettua myös esim isompia lippaita kuten ne moduluksen tai rapidstriken lippaat tai voihan niitä lippaita ostaa erikseenkin joten siis stryfe on minun mielipiteeni


      • NerfModule

        Mistä sais laadukkaast havokfiren niit ei vissiinkää myydä suomes tai siis oon harrastanu 4v mut ei oo tullu vastaa.


      • Anonyymi

        Nerf raptor strike


    • nerf guy

      Mä harrastan sitä lappeenrannas ja on Raider Cs-35 ja Nite Finder

    • mul on aseita :nitron,nitefinder,havokfire,longstike,jolt,recon,barrelbreak,barricade,deploy ja kaks maverikii

      • ???????? Kysyjä

        Anteeks mut tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset ku olen ostamassa simmoista


      • nerf guy
        ???????? Kysyjä kirjoitti:

        Anteeks mut tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset ku olen ostamassa simmoista

        10,5m ,raider cs-35 15m


      • NERF-POIKA

        mist sais reconin


      • coop772sfanboy
        NERF-POIKA kirjoitti:

        mist sais reconin

        mihin tarvii reconii ku onhan meillä recon mk.2 ja retaliator vai haluuks tukin siit


      • NerferPro

        Recon mkII paska ei se ota isompii lipaksia (18-35 ammuksellinen lipaksia ei niitä se ota)


    • Moi kaikki :D

      Tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset

      • nerftyyppi

        ei paljoo ehk 5-15m


      • Anonyymi
        nerftyyppi kirjoitti:

        ei paljoo ehk 5-15m

        Eli aik surkee kantama eli ei kandee ostaa


    • nerf sota mies soapp

      noi 14 metrii ja mä harrastan nerf sotaa

      • Anonyymi

        mis nerf sotaa pystyy harrastaa suomes


    • nerf lololol

      mistä löytyis halvin nerf konekiväri

      • Anonyymi

        Torist


    • nerfesrapid

      harrastan nerf sotaa mul on nite finder,jolt,recon,vigilon,2 hyperfire asetta longshot

      http://www.pixmania.fi/fifi/search/nerf


      - tuolta halvalla :)

      PS: tietääkö kukaan mistä sais maverickin musta oransseja panoksia.

      • nerffaaja

        Miul niitä on


    • Jannu Huoleton

      Itellä on Nerf Nite Finder ja Barricade RV-10.

    • 1234567890

      mist sais nerf double gunin halvalla?

    • nerf kaveri

      onko vortex aseet vähän huonoja kun niissä on niitä kiekkoja.

      • james18

        sanoppa muuta .


      • nerf is the best

        on


    • 12332211

      minstä sais longstraikin

      • Nerdysss

        Toys,russiasta tai br-leluista


    • james18

      nerf sota on ihan hauskaa ku muullakii oli yhesvaihees 2000 manii nii tuli sit ostettuu turnauspakkaus ja pari hyvääasetta tarkoitan nerf asetta

    • jomppaleevi

      Minä harrastan myös nerf sotaa minulla on barricade ja joku pisla konka nimee en tiiä ja nite finder lisäks mulla on total x stream granun heitin ja mulla on nuolista pulaa vain 6 nuolta

    • yeah86357

      Itselläni on 2 maverick rev-6:tosta,Elite jolt,switch shot ex-3,vortex vigilon.Kohta hankin jonkun paremman

    • nerf guy

      Mul on Nerf vortex praxis, Nerf vortex vigilon, Nerf Elite jolt ja Nerf Elite stryfe, kaikki on mahtavia aseita ja kaikki lentävät pitkälle 15-20 metriä.

    • wk-

      Mä harrastan Jokelas joka on Tuusulas mul on seuraavii aseita: Raider cs-35,maverick rev-6,Jolt,Rough cut,snapfire 8,switch shot ex-3,Vigilon,ja ne tais olla siinä

      • FuckDaNerfers

        Nerf on säälittävää


      • Sasassnerf

        Miks et osta hyviä aseita?


      • Jokujonne
        FuckDaNerfers kirjoitti:

        Nerf on säälittävää

        Kuten sinäkin


    • se es

      mistä saa long striken

    • NerfIsNice5

      Itselläni on spectre rev-5 jaRaider cs-35

    • asepoika

      mistä saa firesrikeen lisä varusteita.

      • Dkekke

        Mistä sä oot ees saannu firesriken


    • nerffari

      Onko Hämeenlinnassa nerffareita? Kiinnostais saada porukka kasaan ja päästä nerffaamaan!

    • Nerffinproducts
    • Ostan---

      nerf longstrike cs-6 pulttilukkokiväärin, jos joku haluaa siitä eroon. Pk-seutu

    • 70p145nerf

      mul o stryfe,strongarm ja firestrike. ja yks dart tag ase

    • ep 5000

      minulla on nerf barricade ja rough cut jakaksi dart tag pyssyyy

      ja firestrike ja harrastan nerfiä


      mä saan nerf vortex pyragonin ja rampagen ja alphatrooperin

      ja hail firein

    • nikoniemi

      mullon recon, rambake,longshot,longstrike,maveric,jolt,barrerlbreak,vigilion,sharpshot,spectre elite,srongarm,roudcut,firestrike ja 1 minkä nimee entiedä ja oon harrastanu nerf sotaa 3 vuotta

    • jojomies

      Mulla on long shot vigilon strongarm barrel break spectre retaliator rampage ja alpha trooper seuraavaks ostan long striken

    • jojomies

      Ja sit mul on kolme air blasterssin asetta tommy 20 joku pistooli ja douple shot

    • iovak77

      on mulla kokemusta nerfistä .
      Hyvä aloitus ase on ne rullalippaalliset pistoolit ja edullinen sellanen mini pistooli.

      ps. noi nimet on laitettu vain siksi tuohon sanamuottoon että monet ymmärtäisivät.

      itellä aseita n20

    • ddd33333333

      Juu kyl kokemusta on tosta nerf-sotailusta. Itelläni ei vielä oo muutaku Strongarm ja Jolt mutta hankin varmaa mut hankin varmaan Nerf N-Strike Elite Rough Cut :)

    • niko3

      hei. sain just uuden nerf aseen 25 eurol RapidStrike sc_18 onko se hyvä.???

      • nerfsottaa

        Joo rapidstrike cs-18 on hyvä. Itelläniki on se ja ampuu todella nopeesti. Onko suuremman luokan nerf sotia missään suomessa koska ameriikas ainnakki o?


    • aurgfdfsoaaapp

      Itellä ni strongarm ostan huomen vaarmaan automatic 20 aseen

      • Dldhhhgaöhgjjdjcf

        Mäki käyn sotimassa nerffeillä kavereiden kanssa.
        Ite käytän stryfeä ja jolttia


    • Nerf Or Nothing

      Hei! Mul on Toi Nerf Sen Nimi on Rapidstrike CS-18. Mä etin hyvii Nerf paikkoja missä vois Nerffata Tietääkö joku?

    • Nerf-sota ukko

      Tietääkö kukaan missä olisi harrastus halli? Ja ittellä on raider cs-35 ja stryfe

      • Vastaalkaja

        Tietääkö kukaan oisko barrelbreak ix-2 hyvä alotusase? :)


      • nerfferi

        Mulla onki n-strike elite rhino fire iha paras kaikist hyvä matka ampuu ja on tehokaski


    • Nerffäri

      Mulla on: Raider CS-35,Stryfe jossa 18 kudin lipas,Strongarm,Dart Tag Sharp Shot ja Jolt. Oon harrastanut 2 vuotta!

    • nerffia
    • nerf kingi

      Mistä saa halvalla suomesta elite retaliatorin

      • Myydään

        Mulla tuo kyseinen ase, sekä monia muita Nerfejä. En enää harrasta, mutta myyn kyllä pois jos joku haluaa. Kaikki hyvässä kunnossa ja siistejä.


      • nerf

        retaliatorin saa toys r usista 44$


      • nerf
        Myydään kirjoitti:

        Mulla tuo kyseinen ase, sekä monia muita Nerfejä. En enää harrasta, mutta myyn kyllä pois jos joku haluaa. Kaikki hyvässä kunnossa ja siistejä.

        millä myyt


      • Myydään
        nerf kirjoitti:

        millä myyt

        Moi, voin myydä 25 eurolla retaliatorin plus siihen kuuluva 12 panoksen lipas sekä 12 nerf n strike elite ammusta. Missä päin asut? Ite asun Keravalla. Jos haluut muutaki ni voin kertoo mitä mul on. Ja voidaan viestittää sähköpostilla. Kuka tahansa muukin voi sanoa jos haluaa jonkun aseen. :)


    • 20v, vasta kiinnostu
    • nerf

      mä harrastan nerf sotaa mulla on retaliator,triad ex 3,stryfe,strongarm, sit vielä air blasters air max 10 ja x shotvillager

    • nerfherra

      Mulla on nerffejä paljon mutta että sitä voi harrastaa!!!!!???????

    • nerfffi

      Onko kenelläkään myydä Nerf N-Strike Elite Rapidstrike CS-18 ?

      Oli pojan joululahja toiveissa, merkinnällä: pakko saada.
      Olisi hyvä jos helsingistä löytyisi.

      • nerf45764

        Tietääkö kukaan missä myydään nerf raideria


      • Demolisher_on_paras

        Netissä Rapidstrikeä ei löydy tällä hetkellä kuin pinkorblue.fi:stä ja Raideriä ei tietääksdeni enää myydä. Sehän tuli myyntiin jo vuonna 2009, eli aika vanha. Tietysti jostain huutokaupasta voi löytyä.


    • teenäin

      Mul on strongarm. Muuten jos strograrmisi ei ammu enää hyvin joka on aika yleinen ongelma, avaa ase ja siellä plunger tubessa on tosi pieni reikä. Kun peität sen teipillä tai kuumaliimalla niin toimii kuin uusi. Kaikki ilma keskittyy nuoleen jolloin se ampuu luotettavasti. Ei oo ees modi vaan ihan korjaus.

      • Demolisher_on_paras

        Mul ampuu ihan hyvin mut vois kyl silti sen reiän teipata. Hyvä vinkki


    • nerffaaja

      Mulla on joskus ollu Raider joka hajos ihan normaalikäytössä ja jouduin palauttamaan sen ja vaihtamaan mutta se vaihdettukin hajosi. ei enää ampunu. Ainaki mul on ne Raiderin lipas ja tukki jotka ovat tallella. Toivottavasti Rampage ei hajoo yhtä helposti kun Raider.

    • Nobody_666

      Missä tätä voi harrastaa? Asun vaasas

    • Yusko

      Missä voi harrastaa nerf sotaa ja missä olisi halleja sille

    • muutamaase

      mulla on n-strike elite rampage, -retaliator, -split strike ja -stryfe. jodtain syystä stryfe ja retaliator jumittavat vähän väliä niin etteivät ammu tai lipas ei syötä paukkuja janäiden seurauksena ne ryttäätyvät aseen sisälle. uusia aseita ovat. auttaisko tähän ongrlmaan kenties joku homma...?

    • Roope_ML

      Raision keskust kukaan? Perus elitet mul on omat säännöt mistä kerron erikseen jos joku haluu tulla kertokaa mikä päivä ja aika

    • EspooNerf

      Oisko pks kiinnostuneita nerffailuun?

    • Kukas vielä harrastaa?

    • Anonyymi

      Ei oo aseita mut harrastan kaverilla oon muuten 8v

    • Anonyymi

      Onko muuten Limingassa nerffailiota olis mukava saada jengi
      kasaan

    • Anonyymi

      Juu nerf sotaa on kiva pelaa kavereitte kaa mut eine ammu kovi pitkäkle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe