Nerf-Sota

Hei, pitääkö kukaan sodasta imukuppiaseilla?
Suomessa harrastus on tuskin järin yleinen, mutta jos joku harrastaa imukuppisotaa nerf aseilla niin olisi kivaa tietää kuka, missä, ja millä aseilla?
Säännöt ovat minulla usein melko samanlaiset kuin airsoftissa tai paintballissa.
Ilmianna
Jaa

82 Vastausta

mul ei oo hajuukaa mut airsoftii mää harrasta
Ilmianna
Jaa
Hauskaa on, ja täältä lähtee edullisesti! http://www.superkauppa.fi/nerf.html
Ilmianna
Jaa
Tietääkö kukaan mistä sais longshotin ja livin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
u.s.a:sta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Amazonista saa noita monia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuka myy niitä suomeen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mä harrastan nerf sotaa ja mul on se kallein ase mitä nyt myydään
Ilmianna
Jaa
Mä harrastan kans Nerf sotaa ja mulla on: havok fire se on semmonen iso konekivääri joka laitetaan maahan kun siinä on tukijalakset sitä varten, sitten mulla on barricade joka on konepistooli,sitten onrecon joka on snipu ja sitten on blazzooka joka on sinko.
Ilmianna
Jaa
mul ei oo nerffii mikä kannattais ostaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
mullakaan ei oo nerffii kosk ei oo rahaa mut ostasin kyl stryfen kosk se on puoliautomaatti eli ihan ok ampuma nopeus mut sodassa sä et kuitenkaa heti menetä kakkia ammuksia niinku sä tekisit jonku rapidstriken kaa(et tekis jos sitä rapidstrikeä ei olis modattu jollekki li-po akulle)ja sitt se on pistooli eli se on pieni mutta siihen saa myös tukin ja siihen saa vaihdettua myös esim isompia lippaita kuten ne moduluksen tai rapidstriken lippaat tai voihan niitä lippaita ostaa erikseenkin joten siis stryfe on minun mielipiteeni
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mistä sais laadukkaast havokfiren niit ei vissiinkää myydä suomes tai siis oon harrastanu 4v mut ei oo tullu vastaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä harrastan sitä lappeenrannas ja on Raider Cs-35 ja Nite Finder
Ilmianna
Jaa
mul on aseita :nitron,nitefinder,havokfire,longstike,jolt,recon,barrelbreak,barricade,deploy ja kaks maverikii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Anteeks mut tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset ku olen ostamassa simmoista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
???????? Kysyjä kirjoitti:
Anteeks mut tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset ku olen ostamassa simmoista
10,5m ,raider cs-35 15m
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mist sais reconin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NERF-POIKA kirjoitti:
mist sais reconin
mihin tarvii reconii ku onhan meillä recon mk.2 ja retaliator vai haluuks tukin siit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ei paljoo ehk 5-15m
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
noi 14 metrii ja mä harrastan nerf sotaa
Ilmianna
Jaa
mistä löytyis halvin nerf konekiväri
Ilmianna
Jaa
harrastan nerf sotaa mul on nite finder,jolt,recon,vigilon,2 hyperfire asetta longshot

http://www.pixmania.fi/fifi/search/nerf

- tuolta halvalla :)

PS: tietääkö kukaan mistä sais maverickin musta oransseja panoksia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Miul niitä on
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itellä on Nerf Nite Finder ja Barricade RV-10.
Ilmianna
Jaa
mist sais nerf double gunin halvalla?
Ilmianna
Jaa
onko vortex aseet vähän huonoja kun niissä on niitä kiekkoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
sanoppa muuta .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
on
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
minstä sais longstraikin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Toys,russiasta tai br-leluista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
nerf sota on ihan hauskaa ku muullakii oli yhesvaihees 2000 manii nii tuli sit ostettuu turnauspakkaus ja pari hyvääasetta tarkoitan nerf asetta
Ilmianna
Jaa
Minä harrastan myös nerf sotaa minulla on barricade ja joku pisla konka nimee en tiiä ja nite finder lisäks mulla on total x stream granun heitin ja mulla on nuolista pulaa vain 6 nuolta
Ilmianna
Jaa
Itselläni on 2 maverick rev-6:tosta,Elite jolt,switch shot ex-3,vortex vigilon.Kohta hankin jonkun paremman
Ilmianna
Jaa
Mul on Nerf vortex praxis, Nerf vortex vigilon, Nerf Elite jolt ja Nerf Elite stryfe, kaikki on mahtavia aseita ja kaikki lentävät pitkälle 15-20 metriä.
Ilmianna
Jaa
Mä harrastan Jokelas joka on Tuusulas mul on seuraavii aseita: Raider cs-35,maverick rev-6,Jolt,Rough cut,snapfire 8,switch shot ex-3,Vigilon,ja ne tais olla siinä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Nerf on säälittävää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miks et osta hyviä aseita?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FuckDaNerfers kirjoitti:
Nerf on säälittävää
Kuten sinäkin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mistä saa long striken
Ilmianna
Jaa
Itselläni on spectre rev-5 jaRaider cs-35
Ilmianna
Jaa
mistä saa firesrikeen lisä varusteita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mistä sä oot ees saannu firesriken
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko Hämeenlinnassa nerffareita? Kiinnostais saada porukka kasaan ja päästä nerffaamaan!
Ilmianna
Jaa
Mä vedän loviisassa mulla on stryfe, raider cs-35 ,longshot ja 2 dart tag reviähttp://m.youtube.com/user/Nerffinproducts?feature=guide

Kattokaa toi kanava. Siinä on paljon tietoa nerffistä suomen kielellä
Ilmianna
Jaa
nerf longstrike cs-6 pulttilukkokiväärin, jos joku haluaa siitä eroon. Pk-seutu
Ilmianna
Jaa
mul o stryfe,strongarm ja firestrike. ja yks dart tag ase
Ilmianna
Jaa
minulla on nerf barricade ja rough cut jakaksi dart tag pyssyyy

ja firestrike ja harrastan nerfiä

mä saan nerf vortex pyragonin ja rampagen ja alphatrooperin

ja hail firein
Ilmianna
Jaa
mullon recon, rambake,longshot,longstrike,maveric,jolt,barrerlbreak,vigilion,sharpshot,spectre elite,srongarm,roudcut,firestrike ja 1 minkä nimee entiedä ja oon harrastanu nerf sotaa 3 vuotta
Ilmianna
Jaa
Mulla on long shot vigilon strongarm barrel break spectre retaliator rampage ja alpha trooper seuraavaks ostan long striken
Ilmianna
Jaa
Ja sit mul on kolme air blasterssin asetta tommy 20 joku pistooli ja douple shot
Ilmianna
Jaa
on mulla kokemusta nerfistä .
Hyvä aloitus ase on ne rullalippaalliset pistoolit ja edullinen sellanen mini pistooli.

ps. noi nimet on laitettu vain siksi tuohon sanamuottoon että monet ymmärtäisivät.

itellä aseita n20
Ilmianna
Jaa
Juu kyl kokemusta on tosta nerf-sotailusta. Itelläni ei vielä oo muutaku Strongarm ja Jolt mutta hankin varmaa mut hankin varmaan Nerf N-Strike Elite Rough Cut :)
Ilmianna
Jaa
hei. sain just uuden nerf aseen 25 eurol RapidStrike sc_18 onko se hyvä.???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo rapidstrike cs-18 on hyvä. Itelläniki on se ja ampuu todella nopeesti. Onko suuremman luokan nerf sotia missään suomessa koska ameriikas ainnakki o?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itellä ni strongarm ostan huomen vaarmaan automatic 20 aseen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mäki käyn sotimassa nerffeillä kavereiden kanssa.
Ite käytän stryfeä ja jolttia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei! Mul on Toi Nerf Sen Nimi on Rapidstrike CS-18. Mä etin hyvii Nerf paikkoja missä vois Nerffata Tietääkö joku?
Ilmianna
Jaa
Tietääkö kukaan missä olisi harrastus halli? Ja ittellä on raider cs-35 ja stryfe
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tietääkö kukaan oisko barrelbreak ix-2 hyvä alotusase? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mulla onki n-strike elite rhino fire iha paras kaikist hyvä matka ampuu ja on tehokaski
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla on: Raider CS-35,Stryfe jossa 18 kudin lipas,Strongarm,Dart Tag Sharp Shot ja Jolt. Oon harrastanut 2 vuotta!
Ilmianna
Jaa
Näyttäis tulleen tuonnekin jokunen nerf ase ja pari hyvää tarjousta.

http://www.muistikauppa.fi/lelut-nerf-aseet-c-271_272.html
Ilmianna
Jaa
Mistä saa halvalla suomesta elite retaliatorin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Mulla tuo kyseinen ase, sekä monia muita Nerfejä. En enää harrasta, mutta myyn kyllä pois jos joku haluaa. Kaikki hyvässä kunnossa ja siistejä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
retaliatorin saa toys r usista 44$
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Myydään kirjoitti:
Mulla tuo kyseinen ase, sekä monia muita Nerfejä. En enää harrasta, mutta myyn kyllä pois jos joku haluaa. Kaikki hyvässä kunnossa ja siistejä.
millä myyt
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nerf kirjoitti:
millä myyt
Moi, voin myydä 25 eurolla retaliatorin plus siihen kuuluva 12 panoksen lipas sekä 12 nerf n strike elite ammusta. Missä päin asut? Ite asun Keravalla. Jos haluut muutaki ni voin kertoo mitä mul on. Ja voidaan viestittää sähköpostilla. Kuka tahansa muukin voi sanoa jos haluaa jonkun aseen. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suosittelen seuraamaan Dracia:
https://www.youtube.com/watch?v=qpy_xUl-XrE&list=UU5IY3wtFVRFBI7bCFv_U-5w

Se on hemmetin viisas ihminen, tietää tämän tapasista jutuista kaiken läpikotasin.
Ilmianna
Jaa
mä harrastan nerf sotaa mulla on retaliator,triad ex 3,stryfe,strongarm, sit vielä air blasters air max 10 ja x shotvillager
Ilmianna
Jaa
Mulla on nerffejä paljon mutta että sitä voi harrastaa!!!!!???????
Ilmianna
Jaa
Onko kenelläkään myydä Nerf N-Strike Elite Rapidstrike CS-18 ?

Oli pojan joululahja toiveissa, merkinnällä: pakko saada.
Olisi hyvä jos helsingistä löytyisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tietääkö kukaan missä myydään nerf raideria
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Netissä Rapidstrikeä ei löydy tällä hetkellä kuin pinkorblue.fi:stä ja Raideriä ei tietääksdeni enää myydä. Sehän tuli myyntiin jo vuonna 2009, eli aika vanha. Tietysti jostain huutokaupasta voi löytyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mul on strongarm. Muuten jos strograrmisi ei ammu enää hyvin joka on aika yleinen ongelma, avaa ase ja siellä plunger tubessa on tosi pieni reikä. Kun peität sen teipillä tai kuumaliimalla niin toimii kuin uusi. Kaikki ilma keskittyy nuoleen jolloin se ampuu luotettavasti. Ei oo ees modi vaan ihan korjaus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mul ampuu ihan hyvin mut vois kyl silti sen reiän teipata. Hyvä vinkki
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla on joskus ollu Raider joka hajos ihan normaalikäytössä ja jouduin palauttamaan sen ja vaihtamaan mutta se vaihdettukin hajosi. ei enää ampunu. Ainaki mul on ne Raiderin lipas ja tukki jotka ovat tallella. Toivottavasti Rampage ei hajoo yhtä helposti kun Raider.
Ilmianna
Jaa
Missä tätä voi harrastaa? Asun vaasas
Ilmianna
Jaa
Missä voi harrastaa nerf sotaa ja missä olisi halleja sille
Ilmianna
Jaa
mulla on n-strike elite rampage, -retaliator, -split strike ja -stryfe. jodtain syystä stryfe ja retaliator jumittavat vähän väliä niin etteivät ammu tai lipas ei syötä paukkuja janäiden seurauksena ne ryttäätyvät aseen sisälle. uusia aseita ovat. auttaisko tähän ongrlmaan kenties joku homma...?
Ilmianna
Jaa
Raision keskust kukaan? Perus elitet mul on omat säännöt mistä kerron erikseen jos joku haluu tulla kertokaa mikä päivä ja aika
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Asun Turku, nerf sotaa etsin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nerf-Sota

Hei, pitääkö kukaan sodasta imukuppiaseilla?
Suomessa harrastus on tuskin järin yleinen, mutta jos joku harrastaa imukuppisotaa nerf aseilla niin olisi kivaa tietää kuka, missä, ja millä aseilla?
Säännöt ovat minulla usein melko samanlaiset kuin airsoftissa tai paintballissa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta