Hei, pitääkö kukaan sodasta imukuppiaseilla?
Suomessa harrastus on tuskin järin yleinen, mutta jos joku harrastaa imukuppisotaa nerf aseilla niin olisi kivaa tietää kuka, missä, ja millä aseilla?
Säännöt ovat minulla usein melko samanlaiset kuin airsoftissa tai paintballissa.
Nerf-Sota
97
10485
Vastaukset
- mietimul ei oo hajuukaa mut airsoftii mää harrasta 
- Nerf NördHauskaa on, ja täältä lähtee edullisesti! http://www.superkauppa.fi/nerf.html 
- nerf-sotilasTietääkö kukaan mistä sais longshotin ja livin. - Anonyymiei oo hajuukaa 

- Nerf AssassinAmazonista saa noita monia. - Nerf13Kuka myy niitä suomeen? 

- henkkazmä harrastan nerf sotaa ja mul on se kallein ase mitä nyt myydään 
- NERFMä harrastan kans Nerf sotaa ja mulla on: havok fire se on semmonen iso konekivääri joka laitetaan maahan kun siinä on tukijalakset sitä varten, sitten mulla on barricade joka on konepistooli,sitten onrecon joka on snipu ja sitten on blazzooka joka on sinko. - Anonyymimissä sä harrastat nerf sotaa, onks jossai iha sellane paikka vai vaa omas kodis 

- = )mul ei oo nerffii mikä kannattais ostaa - coop772sfanboymullakaan ei oo nerffii kosk ei oo rahaa mut ostasin kyl stryfen kosk se on puoliautomaatti eli ihan ok ampuma nopeus mut sodassa sä et kuitenkaa heti menetä kakkia ammuksia niinku sä tekisit jonku rapidstriken kaa(et tekis jos sitä rapidstrikeä ei olis modattu jollekki li-po akulle)ja sitt se on pistooli eli se on pieni mutta siihen saa myös tukin ja siihen saa vaihdettua myös esim isompia lippaita kuten ne moduluksen tai rapidstriken lippaat tai voihan niitä lippaita ostaa erikseenkin joten siis stryfe on minun mielipiteeni 
- NerfModuleMistä sais laadukkaast havokfiren niit ei vissiinkää myydä suomes tai siis oon harrastanu 4v mut ei oo tullu vastaa. 
- AnonyymiNerf raptor strike 

- nerf guyMä harrastan sitä lappeenrannas ja on Raider Cs-35 ja Nite Finder 
- mul on aseita :nitron,nitefinder,havokfire,longstike,jolt,recon,barrelbreak,barricade,deploy ja kaks maverikii - ???????? KysyjäAnteeks mut tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset ku olen ostamassa simmoista 
- nerf guy???????? Kysyjä kirjoitti:Anteeks mut tota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset ku olen ostamassa simmoista 10,5m ,raider cs-35 15m 
- NERF-POIKAmist sais reconin 
- coop772sfanboyNERF-POIKA kirjoitti:mist sais reconin mihin tarvii reconii ku onhan meillä recon mk.2 ja retaliator vai haluuks tukin siit 
- NerferProRecon mkII paska ei se ota isompii lipaksia (18-35 ammuksellinen lipaksia ei niitä se ota) 

- Moi kaikki :DTota tiätääks kukaa et kuinka pitkälle lentää nerf N-strike longstrike aseen panokset - nerftyyppiei paljoo ehk 5-15m 
- Anonyyminerftyyppi kirjoitti:ei paljoo ehk 5-15m Eli aik surkee kantama eli ei kandee ostaa 

- nerf sota mies soappnoi 14 metrii ja mä harrastan nerf sotaa - Anonyymimis nerf sotaa pystyy harrastaa suomes 

- nerf lolololmistä löytyis halvin nerf konekiväri - AnonyymiTorist 

- nerfesrapidharrastan nerf sotaa mul on nite finder,jolt,recon,vigilon,2 hyperfire asetta longshot 
 http://www.pixmania.fi/fifi/search/nerf
 - tuolta halvalla :)
 PS: tietääkö kukaan mistä sais maverickin musta oransseja panoksia.- nerffaajaMiul niitä on 

- Jannu HuoletonItellä on Nerf Nite Finder ja Barricade RV-10. 
- 1234567890mist sais nerf double gunin halvalla? 
- nerf kaverionko vortex aseet vähän huonoja kun niissä on niitä kiekkoja. - james18sanoppa muuta . 
- nerf is the beston 

- 12332211minstä sais longstraikin - NerdysssToys,russiasta tai br-leluista 

- james18nerf sota on ihan hauskaa ku muullakii oli yhesvaihees 2000 manii nii tuli sit ostettuu turnauspakkaus ja pari hyvääasetta tarkoitan nerf asetta 
- jomppaleeviMinä harrastan myös nerf sotaa minulla on barricade ja joku pisla konka nimee en tiiä ja nite finder lisäks mulla on total x stream granun heitin ja mulla on nuolista pulaa vain 6 nuolta 
- yeah86357Itselläni on 2 maverick rev-6:tosta,Elite jolt,switch shot ex-3,vortex vigilon.Kohta hankin jonkun paremman 
- nerf guyMul on Nerf vortex praxis, Nerf vortex vigilon, Nerf Elite jolt ja Nerf Elite stryfe, kaikki on mahtavia aseita ja kaikki lentävät pitkälle 15-20 metriä. 
- wk-Mä harrastan Jokelas joka on Tuusulas mul on seuraavii aseita: Raider cs-35,maverick rev-6,Jolt,Rough cut,snapfire 8,switch shot ex-3,Vigilon,ja ne tais olla siinä - FuckDaNerfersNerf on säälittävää 
- SasassnerfMiks et osta hyviä aseita? 
- JokujonneFuckDaNerfers kirjoitti:Nerf on säälittävää Kuten sinäkin 

- se esmistä saa long striken 
- NerfIsNice5Itselläni on spectre rev-5 jaRaider cs-35 
- asepoikamistä saa firesrikeen lisä varusteita. - DkekkeMistä sä oot ees saannu firesriken 

- nerffariOnko Hämeenlinnassa nerffareita? Kiinnostais saada porukka kasaan ja päästä nerffaamaan! 
- NerffinproductsMä vedän loviisassa mulla on stryfe, raider cs-35 ,longshot ja 2 dart tag reviähttp://m.youtube.com/user/Nerffinproducts?feature=guide 
 Kattokaa toi kanava. Siinä on paljon tietoa nerffistä suomen kielellä
- Ostan---nerf longstrike cs-6 pulttilukkokiväärin, jos joku haluaa siitä eroon. Pk-seutu 
- 70p145nerfmul o stryfe,strongarm ja firestrike. ja yks dart tag ase 
- ep 5000minulla on nerf barricade ja rough cut jakaksi dart tag pyssyyy 
 ja firestrike ja harrastan nerfiä
 mä saan nerf vortex pyragonin ja rampagen ja alphatrooperin
 ja hail firein
- nikoniemimullon recon, rambake,longshot,longstrike,maveric,jolt,barrerlbreak,vigilion,sharpshot,spectre elite,srongarm,roudcut,firestrike ja 1 minkä nimee entiedä ja oon harrastanu nerf sotaa 3 vuotta 
- jojomiesMulla on long shot vigilon strongarm barrel break spectre retaliator rampage ja alpha trooper seuraavaks ostan long striken 
- jojomiesJa sit mul on kolme air blasterssin asetta tommy 20 joku pistooli ja douple shot 
- iovak77on mulla kokemusta nerfistä . 
 Hyvä aloitus ase on ne rullalippaalliset pistoolit ja edullinen sellanen mini pistooli.
 ps. noi nimet on laitettu vain siksi tuohon sanamuottoon että monet ymmärtäisivät.
 itellä aseita n20
- ddd33333333Juu kyl kokemusta on tosta nerf-sotailusta. Itelläni ei vielä oo muutaku Strongarm ja Jolt mutta hankin varmaa mut hankin varmaan Nerf N-Strike Elite Rough Cut :) 
- niko3hei. sain just uuden nerf aseen 25 eurol RapidStrike sc_18 onko se hyvä.??? - nerfsottaaJoo rapidstrike cs-18 on hyvä. Itelläniki on se ja ampuu todella nopeesti. Onko suuremman luokan nerf sotia missään suomessa koska ameriikas ainnakki o? 

- aurgfdfsoaaappItellä ni strongarm ostan huomen vaarmaan automatic 20 aseen - DldhhhgaöhgjjdjcfMäki käyn sotimassa nerffeillä kavereiden kanssa. 
 Ite käytän stryfeä ja jolttia

- Nerf Or NothingHei! Mul on Toi Nerf Sen Nimi on Rapidstrike CS-18. Mä etin hyvii Nerf paikkoja missä vois Nerffata Tietääkö joku? 
- Nerf-sota ukkoTietääkö kukaan missä olisi harrastus halli? Ja ittellä on raider cs-35 ja stryfe - VastaalkajaTietääkö kukaan oisko barrelbreak ix-2 hyvä alotusase? :) 
- nerfferiMulla onki n-strike elite rhino fire iha paras kaikist hyvä matka ampuu ja on tehokaski 

- NerffäriMulla on: Raider CS-35,Stryfe jossa 18 kudin lipas,Strongarm,Dart Tag Sharp Shot ja Jolt. Oon harrastanut 2 vuotta! 
- nerffiaNäyttäis tulleen tuonnekin jokunen nerf ase ja pari hyvää tarjousta. 
 http://www.muistikauppa.fi/lelut-nerf-aseet-c-271_272.html
- nerf kingiMistä saa halvalla suomesta elite retaliatorin - MyydäänMulla tuo kyseinen ase, sekä monia muita Nerfejä. En enää harrasta, mutta myyn kyllä pois jos joku haluaa. Kaikki hyvässä kunnossa ja siistejä. 
- nerfretaliatorin saa toys r usista 44$ 
- nerfMyydään kirjoitti:Mulla tuo kyseinen ase, sekä monia muita Nerfejä. En enää harrasta, mutta myyn kyllä pois jos joku haluaa. Kaikki hyvässä kunnossa ja siistejä. millä myyt 
- Myydäännerf kirjoitti:millä myyt Moi, voin myydä 25 eurolla retaliatorin plus siihen kuuluva 12 panoksen lipas sekä 12 nerf n strike elite ammusta. Missä päin asut? Ite asun Keravalla. Jos haluut muutaki ni voin kertoo mitä mul on. Ja voidaan viestittää sähköpostilla. Kuka tahansa muukin voi sanoa jos haluaa jonkun aseen. :) 

- 20v, vasta kiinnostuSuosittelen seuraamaan Dracia: 
 https://www.youtube.com/watch?v=qpy_xUl-XrE&list=UU5IY3wtFVRFBI7bCFv_U-5w
 Se on hemmetin viisas ihminen, tietää tämän tapasista jutuista kaiken läpikotasin.
- nerfmä harrastan nerf sotaa mulla on retaliator,triad ex 3,stryfe,strongarm, sit vielä air blasters air max 10 ja x shotvillager 
- nerfherraMulla on nerffejä paljon mutta että sitä voi harrastaa!!!!!??????? 
- nerfffiOnko kenelläkään myydä Nerf N-Strike Elite Rapidstrike CS-18 ? 
 Oli pojan joululahja toiveissa, merkinnällä: pakko saada.
 Olisi hyvä jos helsingistä löytyisi.- nerf45764Tietääkö kukaan missä myydään nerf raideria 
- Demolisher_on_parasNetissä Rapidstrikeä ei löydy tällä hetkellä kuin pinkorblue.fi:stä ja Raideriä ei tietääksdeni enää myydä. Sehän tuli myyntiin jo vuonna 2009, eli aika vanha. Tietysti jostain huutokaupasta voi löytyä. 

- teenäinMul on strongarm. Muuten jos strograrmisi ei ammu enää hyvin joka on aika yleinen ongelma, avaa ase ja siellä plunger tubessa on tosi pieni reikä. Kun peität sen teipillä tai kuumaliimalla niin toimii kuin uusi. Kaikki ilma keskittyy nuoleen jolloin se ampuu luotettavasti. Ei oo ees modi vaan ihan korjaus. - Demolisher_on_parasMul ampuu ihan hyvin mut vois kyl silti sen reiän teipata. Hyvä vinkki 

- nerffaajaMulla on joskus ollu Raider joka hajos ihan normaalikäytössä ja jouduin palauttamaan sen ja vaihtamaan mutta se vaihdettukin hajosi. ei enää ampunu. Ainaki mul on ne Raiderin lipas ja tukki jotka ovat tallella. Toivottavasti Rampage ei hajoo yhtä helposti kun Raider. 
- Nobody_666Missä tätä voi harrastaa? Asun vaasas 
- YuskoMissä voi harrastaa nerf sotaa ja missä olisi halleja sille 
- muutamaasemulla on n-strike elite rampage, -retaliator, -split strike ja -stryfe. jodtain syystä stryfe ja retaliator jumittavat vähän väliä niin etteivät ammu tai lipas ei syötä paukkuja janäiden seurauksena ne ryttäätyvät aseen sisälle. uusia aseita ovat. auttaisko tähän ongrlmaan kenties joku homma...? 
- Roope_MLRaision keskust kukaan? Perus elitet mul on omat säännöt mistä kerron erikseen jos joku haluu tulla kertokaa mikä päivä ja aika 
- EspooNerfOisko pks kiinnostuneita nerffailuun? 
- Kukas vielä harrastaa? 
- AnonyymiEi oo aseita mut harrastan kaverilla oon muuten 8v 
- AnonyymiOnko muuten Limingassa nerffailiota olis mukava saada jengi 
 kasaan
- AnonyymiJuu nerf sotaa on kiva pelaa kavereitte kaa mut eine ammu kovi pitkäkle 
- AnonyymiIte oon nyt laittamassa niihin pikku panoksii painoo ja paremmat jouset aseiden että kirpasta enemmän sais 
- AnonyymiOnko suomes yhtään "competitive" nerfaajia (150 fps+) oisko ketää kenen kans pelaaaa - AnonyymiPorissa meitä muutama aloitteleva. Ei olla vielä päästy vauhtiin. Dart Zone Nexus Pro:illa lähdetty liikkeelle. Kymmenen asetta hommattu porukalla. Kaikille ei ole vielä vakio käyttäjääkään 😁 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset525078
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693493
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral922741
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131891
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1531361