Onkko kokemuksia ?
Törmäsin tällaiseen tv-ohjelmaan http://www.broadcasters.fi/?S=1
En itse haluaisi telkkariin mutta pisti miettimään josko repäsis ja menis kultsun kaa kahdestaan salaa vegasissa naimisiin. Säästys kaikelta stressiltä.
Las Veasissako ?
liscarla84
2
145
Vastaukset 2
- Elviskö vihkii ;)
Kuullostaa hyvältä, hahaaa ilmaiset häät! Tuonne tuskin koko suku pääsee? Tosin niille vois pitää sitten erikseen "pakosta" Ne Juhlat... Vaikka itse haluaisinkin vain maistraatissa naikkariin ilman (mieheni) ärsytttäviä sukulaisiia, niin rapakon tuolla puolen vois olla kuitenkin aika sopivan hullu repäisy... Haluaako sitä sitten telkkariin??? No sais ainakin myös "häävideon" koko hommasta. Senhän vois näyttää sitten sukulaisille, oisivat huuli pyöreenä kyllä.........
- Ei kiitop perinteisi
Ai tämä olikin myös täällä, aloitin aiheesta uuden keskustelun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3971602- 1411032
- 661026
- 861014
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku131698- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634