Mulla on tiedossa, että minkälaisen älypuhelimen itselleni ostan. Se on mun ensimmäinen älypuhelimeni ja ja hyvin varmasti valitsen samsung merkkisen puhelimen. Näin etukäteen haluaisin saada neovoja, että miten asennan gmail sähköpostini toimimaan myös älypuhelimessa? Millain olette sen tehneet ja miten se on onnistunut? Vinkkejä, ohjeita ja neuvoja olisi kiva saada.
Sähkopostin asentaminen
46
6069
Vastaukset
Jos puhelimessa on Android käyttis, niin sen mukana tulee oma sovellus Gmailille. Siihen tarvitsee vain kirjoittaa Gmail osoite ja salasana.
- nainen 29
Juu, nimenomaan sellaisen puhelimen ostan jossa on Android käyttis. En mitään muuta todellakaan ottaisi kuten esim. windows käyttiksellä toimivaa puhelinta.
- 701
mikset osta nokiaa..viesti asetuksista kohdasta sähköposti on helppo lisätä sp laatikoita vaikka miten monta,.puhelin hoitaa hommat itekseen,helppoa kuin heinän teko
- nainen 29
En osta nokiaa. Mulla meni vähän maku siihen kun eeloppi tuli nokian toimitusjohtajaksi. Toinen syy on se, että esim. samsung on jo valmistanut sellaisen älypuhelimen joka toimii gsm, 3g ja 4g verkossa. Nokialla on vain gsm ja 3g puhelimia. Eli tavallaan oli hyvä, että en heti lähtenyt tähän 3g ralliin mukaan vaan jäin odottelemaan sopivaa puhelinta ja nyt se sitten tulee vuoden vaihteessa. Se on samsungin galaxy s 2 lte neljännen sukupolven älypuhelin. Siinä säästyy rahaa, kun ei tarvi ostaa ensin 3g puhelinta ja sen jälkeen 4g puhelinta. Aika alkutekijöissään on toi 3g verkko ja 4g verkko on kokeilussa joidenkin isojen kaupunkien alueilla mutta onpahan sitten sellainen puhelin joka toimii molemmissa verkoissa.
- liutygpiyiåä
Nokia pesee androidin 6-0 esim tietoturvassa.
Mutta taas Android voittaa Symbianin käytettävyydessä. Androidiin saa ilmaisia virustorjunta ohjelmia.
- wp4ever
kannattaa odottaa nokia lumiaa 800 siinä toimii 4g ja wp7.5 mango on muutenkin paljon anroidia parempi käyttis,hakkaa jopa n9 meego harmattanin joka on toisiks paras sitten ios ja neljäntenä tulee vasta android
- nainen 29
Oletko ihan varma, että nokia lumia 800 toimii 4g verkossa? Miten lumiaa kehtaa käyttää kun espaniassa lumia tarkoittaa prostitoitua ihmistä ja lumias tarkoittaa ilotyttöä, niin en minä sellaista kehtaa käyttää. Kyllähän siihen nokian puhelimeen kanssa saa sähköpostin toimimaan, mutta kun mä en tiedä yhtään mitään niistä asetuksista. Sinne pitäis syöttää kaiken laisia numeroita ja tietää jotain niistä pop kolmosista ja imap nelosista. Sen takia suosin sellaista puhelinta joka tukee googlea ja että siinä olisi se gmail sähköposti sovellus jo jotenkin asennettuna. Helppoo se olisi jos ei muuta tarvi laittaa kun oma sähköpostiosoite ja salasana. Ainiin muistin siitä lumia puhelimesta vielä sen asian, että eikös siinä ole windows käyttis? Eikö se sellainen ole vähän tylsä, kun puhelimen näyttö on pelkkiä laatikoita täynnä?
- 5230,.
Ei Nokiaan tartte mitään imap poppeja laitella erikseen,ne tulee asetusten mukana jolloin sp laatikko on heti käytettävissä,ainoo minkä joudut ite laittaan on sp osoite ja salanasi,.itellä on myös gmail 5230:ssa sen asentaminen oli todella helppoa viestit sovellukseen,.nokia puhelimissa on ohjattu sp asennus sovellus joka käynnistyy kun aloitat uuden sp laatikon muodostamisen,.ts.se hakee sp asetukset palvelimelta ja asentaa ne
esim s60 5th älypuhelimissa (mm.5230 c5-03 jne) uuden sp laatikon lisääminen tapahtuu näin.
viestit>valinnat>asetukset>sähköpostilaatikot>klikkaa auki>valinnat>Uusi postilaatikko
kun klikkaat Uusi postilaatikko käynnistyy sp laatikon määritys toiminto kun klikkaat "aloita"
ruutuun ilmestyy valmiita sp laatikoita
Ovi Mail
Yahoo! Mail
Gmail
Hotmail
sanalahti.fi
Welho
Netikka
Muu
mikäli listassa ei ole omaasi (esim.elisa) klikkaa muu,sen jälk se kysyy sp osoitetta ja salanaa jotta se voi hakea asetukset,näin toimitaan muidenkin laatikoiden kohdalla,loppu on helppoa kun sp määritys sovellus hakee asetukset automaattisesti,ei vaikeeta- 5230,.
tuli pikku virhe
viestit>valinnat>asetukset>sähköpostiviesti>postilaatikot>klikkaa auki>valinnat>uusi postilaatikko
Sinun kannattaa käydä kaupassa testaamassa Symbian 3 puhelinta ja Androidia. Siellä näät paremmin ne erot. Nokia WP7 ei kannata ostaa, koska Nokia kehittää jo WP8 puhelinta, joka tulee olemaan aika tehokas: http://www.itviikko.fi/uutiset/2011/11/02/nokia-kehittaa-jo-seuraavan-su...
- nainen 29
Meneeköhän toi uusi nokian WP8 jopa samsungistakin ohi tehokkuudellaan? Jos se ei toimi myös 4g verkossa, niin en mä sitä aio sitten ottaa. Samsungin galaxy s 2 lte puhelimen puolella pysyn edelleen. Eikä tuo WP7 toimi 4g verkossa. Oon käynyt gsmarena.com nettisivulla katsomassa esim. juuri tuota WP7 puhelinta, niin sen tiedoissa ei mainita mitään 4g:eestä tai lte:stä.
- s2 omistaja
s2 heikko kohta on huono akun kesto,1pv on jo saavutus..muuten kyllä huippu
- nainen 29
Eikö se ole vähän käyttäjästäkin kiinni, että kuinka paljon akku kestää? Jos joku surffaa paljon puhelimella netissä, niin kyllähän siinä se akkukin silloin kuluu enemmän.
Windows Phonen käyttöliittymä eroaa jo niin paljon Samsungin Androidista. Mutta suosittelisin Android 4.0 puhelinta.
- nainen 29
Millain toi android 4.0 puhelin on parempi? Siinä samsung s 2 lte puhelimessa on kuulemma android 2.3 mutta ei kai sekään huono ole.
- Rääpäle2
nainen 29 kirjoitti:
Millain toi android 4.0 puhelin on parempi? Siinä samsung s 2 lte puhelimessa on kuulemma android 2.3 mutta ei kai sekään huono ole.
Ostin kesällä Samsung G S IIn. GMail oli autom asetuksin helppo nakki.
Olen kokeillu PCltä lähettää puhelimeen emailia, en osannut. En viitsi edes enää yrittää. myös On wippies.fi saunalahti Palveluntarjoajien vahvistuviestit tulivat SGSIIseen. Jos asut kaupungissa vaikka keskikoisessa, saattaa 4g toimia 1-2v kuluessa. windowslive mahdoton asentaa arvailemalla asetuksia. Android 2.3.3 ilmoittaa puh numeron, näyttää väärin viimeisen numeron 4 > 8. Päivitykset Kiesillä ja mobiilitikulla mahdotonta. 2 ydintä kuluttaa votteja. Taustalle ei gprsää tai wlan hakua. 2 pvä kestää akku. Koko kännyhomma kusetusta mallit vaihtuu liian nopeasti. - nainen 29
Rääpäle2 kirjoitti:
Ostin kesällä Samsung G S IIn. GMail oli autom asetuksin helppo nakki.
Olen kokeillu PCltä lähettää puhelimeen emailia, en osannut. En viitsi edes enää yrittää. myös On wippies.fi saunalahti Palveluntarjoajien vahvistuviestit tulivat SGSIIseen. Jos asut kaupungissa vaikka keskikoisessa, saattaa 4g toimia 1-2v kuluessa. windowslive mahdoton asentaa arvailemalla asetuksia. Android 2.3.3 ilmoittaa puh numeron, näyttää väärin viimeisen numeron 4 > 8. Päivitykset Kiesillä ja mobiilitikulla mahdotonta. 2 ydintä kuluttaa votteja. Taustalle ei gprsää tai wlan hakua. 2 pvä kestää akku. Koko kännyhomma kusetusta mallit vaihtuu liian nopeasti.Mä asun hämeessä ja täällä on kokeilussa 4g verkko. Kyllähän mä tietysti pelkän 3g puhelimen ottaisin jos tietäisi, että 3g verkko on pysyvä monia kymmeniä vuosia, mutta sitten kun tosta 4g verkosta alettiin uutisoida, että sellainenkin tulee, niin eipä tuo 3g varmaan lopullisesti pysyväksi jää. Joten sen takia ajattelin tuon samsung s 2 lte puhelimen ottaa, kun se toimii kaikissa kolmessa verkossa. Niin sitten ei tarvi erikseen ostaa 3g puhelinta ja sen jälkeen 4g puhelinta. Vai onko niin, että 3g verkko on tavallisille ihmisille tarkoitettu ja 4g verkko enemmänkin noille yrittäjille ja bisnesihmisille tarkoitettu?
Mobiilitikkua mulla ei ole enkä sitä varmastikaan ota. Tietokoneella surffailen kiinteällä laajakaista nettiliittymällä. Mä olen suomalaisella samsungin sivulla käynyt kattomassa, että miten se puhelimen päivitys tehdään. Tietokoneeseen pitää liittää se puhelin kiinni ja tietokoneella mennään samsungin sivulle ja siellä se jotenkin sitten päivitetään se puhelin, mutta sitä en tiedä, että tarviiko sitä kies ohjelmaa asentaa koneelle?
Mä en käytä ollenkaan windowslive sähköpostia.
Mitä tulee tohon mun ensimmäiseen älypuhelinhankintaan, niin tärkeimmät asiat mun mielestäni on se, että puhelin toimii gsm, 3g ja 4g verkossa. No gsm verkon toiminta loppuu kuulemma 2015 niin ainakin siihen saakka toimii kaikki verkot siinä puhelimessa. Mulla on gmail sähköposti, niin on tärkeää, että se toimisi puhelimessa jossa olisi jo valmiina gmail sähköpostisovellus. Tärkeää on, että puhelin on tehokas ja että se toimii hyvin. Puhelimessa on android käyttöjärjestelmä, mitään windows käyttöjärjestelmää en halua puhelimeen. Android marketista, mua ei kiinnosta mitään maksullisia pelejä tilata, mutta jos sieltä saa ilmaisen virustorjuntaohjelman joka suojaa hyvin puhelinta, niin toki sellaisen sieltä marketista lataan puhelimeen. Netissä en puhelimella varmaankaan paljoa surffaile, mutta on tärkeää, että netti toimii hyvin eikä ole hidas. Joten noita asioita mitä puhelimelta odotan, niin sopivin puhelin mielestäni olisi juuri se samsung galaxy s 2 lte.
Lisä kysymyksiä mulla olisi, että miten puhelimen asetuksista saa muutettua, että ei tulisi ulkomailla esim. virossa isoa lisälaskua netin käytöstä vaikka ei surffaisi yhtään netissä? Tietysti kannattavaa olisi käyttää ulkomailla gsm verkkoa, mutta entä sitten kun ei ole enää gsm verkkoa, niin miten tuon 3g ja 4g verkon kanssa toimii ulkomailla, kun sieltä soittaa kotimaahan ja samalla yrittää välttää, ettei netti tuo lisälaskua? Taisi tulla ehkä liian monimutkainen kysymys.
Onko nettiosoitteet samanlaisia myös puhelimella surffatessa netissä vai onko ne hiukan erilaisia? Miten esim. suomi 24 nettiosoite kirjoitetaan? Kirjoitetaanko se www.suomi24.fi vai jotenkin muuten?
Mitä nettiselainta on sopivinta käyttää puhelimessa, joka olisi helpoin ja toimivin käyttää?
Mitä tärkeitä asetuksia ja suojauksia on hyvä tehdä heti ensimmäisenä, kun ottaa puhelimen käyttöön? Sen tiedän ainakin, että se virustorjuntaohjelma on tärkeää ottaa ja lisäksi se datapaketti pitää ottaa.
Ilmoittaako puhelin jotenkin siitä, että milloinka pitää asentaa uudet päivitykset puhelimeen?
Siinä nyt oli muutamia kysymyksiä tällä kertaa. nainen 29 kirjoitti:
Mä asun hämeessä ja täällä on kokeilussa 4g verkko. Kyllähän mä tietysti pelkän 3g puhelimen ottaisin jos tietäisi, että 3g verkko on pysyvä monia kymmeniä vuosia, mutta sitten kun tosta 4g verkosta alettiin uutisoida, että sellainenkin tulee, niin eipä tuo 3g varmaan lopullisesti pysyväksi jää. Joten sen takia ajattelin tuon samsung s 2 lte puhelimen ottaa, kun se toimii kaikissa kolmessa verkossa. Niin sitten ei tarvi erikseen ostaa 3g puhelinta ja sen jälkeen 4g puhelinta. Vai onko niin, että 3g verkko on tavallisille ihmisille tarkoitettu ja 4g verkko enemmänkin noille yrittäjille ja bisnesihmisille tarkoitettu?
Mobiilitikkua mulla ei ole enkä sitä varmastikaan ota. Tietokoneella surffailen kiinteällä laajakaista nettiliittymällä. Mä olen suomalaisella samsungin sivulla käynyt kattomassa, että miten se puhelimen päivitys tehdään. Tietokoneeseen pitää liittää se puhelin kiinni ja tietokoneella mennään samsungin sivulle ja siellä se jotenkin sitten päivitetään se puhelin, mutta sitä en tiedä, että tarviiko sitä kies ohjelmaa asentaa koneelle?
Mä en käytä ollenkaan windowslive sähköpostia.
Mitä tulee tohon mun ensimmäiseen älypuhelinhankintaan, niin tärkeimmät asiat mun mielestäni on se, että puhelin toimii gsm, 3g ja 4g verkossa. No gsm verkon toiminta loppuu kuulemma 2015 niin ainakin siihen saakka toimii kaikki verkot siinä puhelimessa. Mulla on gmail sähköposti, niin on tärkeää, että se toimisi puhelimessa jossa olisi jo valmiina gmail sähköpostisovellus. Tärkeää on, että puhelin on tehokas ja että se toimii hyvin. Puhelimessa on android käyttöjärjestelmä, mitään windows käyttöjärjestelmää en halua puhelimeen. Android marketista, mua ei kiinnosta mitään maksullisia pelejä tilata, mutta jos sieltä saa ilmaisen virustorjuntaohjelman joka suojaa hyvin puhelinta, niin toki sellaisen sieltä marketista lataan puhelimeen. Netissä en puhelimella varmaankaan paljoa surffaile, mutta on tärkeää, että netti toimii hyvin eikä ole hidas. Joten noita asioita mitä puhelimelta odotan, niin sopivin puhelin mielestäni olisi juuri se samsung galaxy s 2 lte.
Lisä kysymyksiä mulla olisi, että miten puhelimen asetuksista saa muutettua, että ei tulisi ulkomailla esim. virossa isoa lisälaskua netin käytöstä vaikka ei surffaisi yhtään netissä? Tietysti kannattavaa olisi käyttää ulkomailla gsm verkkoa, mutta entä sitten kun ei ole enää gsm verkkoa, niin miten tuon 3g ja 4g verkon kanssa toimii ulkomailla, kun sieltä soittaa kotimaahan ja samalla yrittää välttää, ettei netti tuo lisälaskua? Taisi tulla ehkä liian monimutkainen kysymys.
Onko nettiosoitteet samanlaisia myös puhelimella surffatessa netissä vai onko ne hiukan erilaisia? Miten esim. suomi 24 nettiosoite kirjoitetaan? Kirjoitetaanko se www.suomi24.fi vai jotenkin muuten?
Mitä nettiselainta on sopivinta käyttää puhelimessa, joka olisi helpoin ja toimivin käyttää?
Mitä tärkeitä asetuksia ja suojauksia on hyvä tehdä heti ensimmäisenä, kun ottaa puhelimen käyttöön? Sen tiedän ainakin, että se virustorjuntaohjelma on tärkeää ottaa ja lisäksi se datapaketti pitää ottaa.
Ilmoittaako puhelin jotenkin siitä, että milloinka pitää asentaa uudet päivitykset puhelimeen?
Siinä nyt oli muutamia kysymyksiä tällä kertaa.4G verkko on kaikille ihmisille tarkoitettu. Samsun Kies kannattaa asentaa tietokoneelle, jos puhelimessa ei ole langatonta päivitys mahdollisuutta. Android on osottain Googlen tekemä, joten siinä toimii kaikki Googlen palvelut mainiosti. Esimerkiksi Gmail. Puhelimeen saa ilmaisia virustorjunta ohjelmia Android marketista. Esimerkiksi tämä: https://market.android.com/details?id=com.symantec.mobilesecurity&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeW1hbnRlYy5tb2JpbGVzZWN1cml0eSJd
Tai tämä: https://market.android.com/details?id=com.antivirus&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbnRpdmlydXMiXQ..
Molempia ei pidä siis asentaa vaan jompikumpi noista.. Puhelimen asetuksissa pitäisi olla datan esto mahdollisuus ulkomailla. Nettiosoitteet kirjoitetaan samalla lailla kuin tietokoneella, ellet halua käyttää mobiili nettisivuja. Esimerkiksi tälläistä: http://m.iltasanomat.fi/inf/infomo?site=ilta-sanomat
Androidille löytyy paljon nettiselaimia mutta minun mielestäni kaikista paras on edelleen Opera mobile: http://my.opera.com/operamobile/blog/opera-mobile-11-for-android-and-symbian
Sen etusivulle saa kätevästi kaikki suosikkisivut, ja ne saa myös talteen Operan palvelimelle, jos olet tehnyt ilmaiseksi tunnukset sinne. Tarkoitan siis tätä palvelua: https://my.opera.com/community/operalink/
Heti kun otat puhelimen käyttöön, niin sinun pitää määrittää Pin-koodi ja suojakoodi. Ne määritellään puhelimen asetuksista. ( Neuvon tarkemmin, kun olet ostanut sen puhelimen).
Puhelin ei välttämättä automaattisesti ilmoita käyttäjälle, jos päivityksiä on saatavilla.- nainen 29
vapunen kirjoitti:
4G verkko on kaikille ihmisille tarkoitettu. Samsun Kies kannattaa asentaa tietokoneelle, jos puhelimessa ei ole langatonta päivitys mahdollisuutta. Android on osottain Googlen tekemä, joten siinä toimii kaikki Googlen palvelut mainiosti. Esimerkiksi Gmail. Puhelimeen saa ilmaisia virustorjunta ohjelmia Android marketista. Esimerkiksi tämä: https://market.android.com/details?id=com.symantec.mobilesecurity&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zeW1hbnRlYy5tb2JpbGVzZWN1cml0eSJd
Tai tämä: https://market.android.com/details?id=com.antivirus&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbnRpdmlydXMiXQ..
Molempia ei pidä siis asentaa vaan jompikumpi noista.. Puhelimen asetuksissa pitäisi olla datan esto mahdollisuus ulkomailla. Nettiosoitteet kirjoitetaan samalla lailla kuin tietokoneella, ellet halua käyttää mobiili nettisivuja. Esimerkiksi tälläistä: http://m.iltasanomat.fi/inf/infomo?site=ilta-sanomat
Androidille löytyy paljon nettiselaimia mutta minun mielestäni kaikista paras on edelleen Opera mobile: http://my.opera.com/operamobile/blog/opera-mobile-11-for-android-and-symbian
Sen etusivulle saa kätevästi kaikki suosikkisivut, ja ne saa myös talteen Operan palvelimelle, jos olet tehnyt ilmaiseksi tunnukset sinne. Tarkoitan siis tätä palvelua: https://my.opera.com/community/operalink/
Heti kun otat puhelimen käyttöön, niin sinun pitää määrittää Pin-koodi ja suojakoodi. Ne määritellään puhelimen asetuksista. ( Neuvon tarkemmin, kun olet ostanut sen puhelimen).
Puhelin ei välttämättä automaattisesti ilmoita käyttäjälle, jos päivityksiä on saatavilla.Lisää kysymyksiä tuli mieleen.
Toimiiko samsung kiesi päivitysohjelma myös suomen kielisenä? Kun älypuhelimen ostaa, niin tuleeko siellä paketin mukana joku cd-rom levy jossa on se kiesiohjelma vai pitääkö se netistä asentaa koneelle? Kai siellä paketissa on myös ohjeet, että miten kiesiohjelma asennetaan koneelle ja että miten puhelin päivitetään kiesiohjelmalla? Kyllä siinä samsung galaxy s 2 lte puhelimessa on se langaton wlan yhteys, niin eikö puhelimen päivitys pitäisi silloin onnistua myös sen kautta. Eikö se netti juuri toimi sen langattoman wlan yhteyden kautta? Yhdessä sanomalehdessä oli kerran juttua älypuhelimista ja siinä sanottiin, että älypuhelimen päivittämiseen tarvitaan tietokonetta ja nettiä, joten kyllä se sitten vaatii sen kiesin asentamisen koneelle vaikka puhelimessa olisi myös langaton päivitys mahdollisuus.
Mulla on käytössä nokian 3220 mallinen peruspuhelin ja mä tiedän, että miten sen asetuksista määritellään pin-koodi, mutta sitten kun vaihtaa sim-kortin siihen älypuhelimeen, niin tarviiko se pin-koodi määritellä sillä uudestaan? Ja siis sen lisäksikö tarvii vielä suojakoodi määritellä? Noiden suojausten lisäksi tarvii asentaa se virus ja torjunta ohjelma jonka saa ilmaiseksi android-marketista, niin siinäkö on tärkeimmät asiat joilla suojata älypuhelin? Sim-kortille olen tallentanut kaikki tärkeät yhteystiedot, niin kai ne siellä säilyy, kun vaihtaa kortin älypuhelimeen ja näkyykö ne sitten heti siellä älypuhelimen osoitetiedoissa vai pitääkö ne jotenkin hakea sinne?
Miten musiikkikappaleiden siirtäminen onnistuu parhaiten tietokoneelta älypuhelimeen? Toimiiko siinä hommassa paremmin usb-johto vai muistikortti?
Täällä nimimerkillä Rääpäle2 oli kertonut, että Android 2.3.3 ilmoittaa puh numeron, näyttää väärin viimeisen numeron 4 > 8. Voiko tuollainen vika olla mahdollista samsung galaxy s 2 puhelimessa ja myös siinä galaxy s 2 lte puhelimessa? Silti kuitenkin tuotagalaxy s 2 puhelinta kovasti kehutaan hyväksi joka paikassa. Kyllähän tuo sama vika voi olla myös android 4.0 käyttöjärjestelmässä.
Kävin samsungin sivuilla lukemassa siitä samsung nexus puhelimesta, eikä siellä mainittu mitään, että se toimisi myös 4g verkossa. Joten en mä sitä aio ostaa vaikka siinä on se android 4.0 käyttöjärjestelmä. Lisäksi siinä puhelimessa on joku suojalukko jonka saa avattua omalla kasvojenkuvatunnisteella, niin en mä sellaista tarvi, kun muuten on tärkeimmät suojaukset puhelimessa kunnossa. Eli kyllä mä aion sen samsung galaxy s 2 lte puhelimen ostaa.
Tässä oli nyt tällaiset kysymykset. nainen 29 kirjoitti:
Lisää kysymyksiä tuli mieleen.
Toimiiko samsung kiesi päivitysohjelma myös suomen kielisenä? Kun älypuhelimen ostaa, niin tuleeko siellä paketin mukana joku cd-rom levy jossa on se kiesiohjelma vai pitääkö se netistä asentaa koneelle? Kai siellä paketissa on myös ohjeet, että miten kiesiohjelma asennetaan koneelle ja että miten puhelin päivitetään kiesiohjelmalla? Kyllä siinä samsung galaxy s 2 lte puhelimessa on se langaton wlan yhteys, niin eikö puhelimen päivitys pitäisi silloin onnistua myös sen kautta. Eikö se netti juuri toimi sen langattoman wlan yhteyden kautta? Yhdessä sanomalehdessä oli kerran juttua älypuhelimista ja siinä sanottiin, että älypuhelimen päivittämiseen tarvitaan tietokonetta ja nettiä, joten kyllä se sitten vaatii sen kiesin asentamisen koneelle vaikka puhelimessa olisi myös langaton päivitys mahdollisuus.
Mulla on käytössä nokian 3220 mallinen peruspuhelin ja mä tiedän, että miten sen asetuksista määritellään pin-koodi, mutta sitten kun vaihtaa sim-kortin siihen älypuhelimeen, niin tarviiko se pin-koodi määritellä sillä uudestaan? Ja siis sen lisäksikö tarvii vielä suojakoodi määritellä? Noiden suojausten lisäksi tarvii asentaa se virus ja torjunta ohjelma jonka saa ilmaiseksi android-marketista, niin siinäkö on tärkeimmät asiat joilla suojata älypuhelin? Sim-kortille olen tallentanut kaikki tärkeät yhteystiedot, niin kai ne siellä säilyy, kun vaihtaa kortin älypuhelimeen ja näkyykö ne sitten heti siellä älypuhelimen osoitetiedoissa vai pitääkö ne jotenkin hakea sinne?
Miten musiikkikappaleiden siirtäminen onnistuu parhaiten tietokoneelta älypuhelimeen? Toimiiko siinä hommassa paremmin usb-johto vai muistikortti?
Täällä nimimerkillä Rääpäle2 oli kertonut, että Android 2.3.3 ilmoittaa puh numeron, näyttää väärin viimeisen numeron 4 > 8. Voiko tuollainen vika olla mahdollista samsung galaxy s 2 puhelimessa ja myös siinä galaxy s 2 lte puhelimessa? Silti kuitenkin tuotagalaxy s 2 puhelinta kovasti kehutaan hyväksi joka paikassa. Kyllähän tuo sama vika voi olla myös android 4.0 käyttöjärjestelmässä.
Kävin samsungin sivuilla lukemassa siitä samsung nexus puhelimesta, eikä siellä mainittu mitään, että se toimisi myös 4g verkossa. Joten en mä sitä aio ostaa vaikka siinä on se android 4.0 käyttöjärjestelmä. Lisäksi siinä puhelimessa on joku suojalukko jonka saa avattua omalla kasvojenkuvatunnisteella, niin en mä sellaista tarvi, kun muuten on tärkeimmät suojaukset puhelimessa kunnossa. Eli kyllä mä aion sen samsung galaxy s 2 lte puhelimen ostaa.
Tässä oli nyt tällaiset kysymykset.Samsung Kies pitäisi olla saatavilla myös suomenkielisenä. Puhelimen mukana ei välttämättä tule CD-rommia, koska ohkeet/asennus tiedostot saa Samsungin sivuilta ilmaiseksi. Samsung Kies kannattaa asentaa tietokoneelle täältä: http://www.samsung.com/fi/support/mobilesoftwaremanual/mobilesoftwaremanual.do?page=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL
Puhelimen päivitys pitäisi onnistua langattomasti, jos puhelimessa on se mahdollisuus. Puhelimen netti toimii langattoman verkon avulla nopeasti, ja nykyään suomessa on laillista käyttää vaikkapa naapurin suojaamatonta verkkoa ilmaiseksi...
Jos olet jo laittanut pin-koodin sim-kortille, niin se säilyy kun laitat sen kortin toiseen puhelimeen. Suojakoodin laittaminen on välttämätöntä, koska se parantaa puhelimen suojausta ( Varas ei niin helposti pääse puhelimeen ilman sim-korttia, jolloin pin-koodia ei ole) Sinun kannattaa vielä ladata tämä ilmainen ohjelma: https://market.android.com/details?id=com.lookout.labs.planb&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5sb29rb3V0LmxhYnMucGxhbmIiXQ..
Sen avulla voit paikantaa varastetun puhelimen gps avulla. Lähetät vaan varastettuun puhelimeen "locate" viestin, niin ohjelma alkaa paikantaa puhelinta, ja lähettää sijainnit sähköpostiisi. Tämän ohjelman avulla muistaakseni Yhdysvalloissa saatiin varas kiinni,,,
Jos yhteystiedot on sim-kortilla, niin ne pitäisi näkyä sitten Samsungissa. Androidissa on se hyväpuoli, että saat omat yhteystietosi helposti talteen omalle Gmail tilille, ja kun joskus ostat uuden Android puhelimen, niin yhteystietojen siirtäminen Gmail tililtä on erittäin helppoa. Tarvitsee antaa vain Gmail osoite ja salasana..
Musiikki biisien siirto onnistuu kaikista oarhaiten tietokoneelta usb piuhan avulla. Eli liität puhelimen massamuisti tilassa= Valikko->Asetukset->Tallennús SD muistikortille->Vain massamuistitila.
Tuota ongelmaa kannattaa etsiä Samsungin foorumeilta.
Itseasiassa jos tarkkoja ollaan niin Samsung Galaxy S2 tiedoissa ei puhuta 4G ominaisuudesta mitään.. vaan Samsung Galaxy S2 LTE mallissa se on: http://www.digitoday.fi/mobiili/2011/08/29/samsung-julkisti-4g-puhelimen-ja-tabletin/201112057/66
Kasvojen tunnistus lukituksen voi laittaa pois päältä jos haluaa.
Lopuksi vielä hyödyllisiä sovelluksia kännykkään:
Karttaselain: Suomen tarkimmat maastokartat Android puhelimeen: http://www.karttaselain.fi/
TuneIn Radio: Nettiradio: https://market.android.com/details?id=tunein.player&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwidHVuZWluLnBsYXllciJd
Kirkkain Taskulamppu Vapaa: Tekee puhelimen salamasta taskulampun. Erittäin kätevä sovellus: https://market.android.com/details?id=goldenshorestechnologies.brightestflashlight.free&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwiZ29sZGVuc2hvcmVzdGVjaG5vbG9naWVzLmJyaWdodGVzdGZsYXNobGlnaHQuZnJlZSJd
Google Kääntäjä: Käy hyvin sanakirjasta, sillä kääntää myös kokonaiset lauseet:https://market.android.com/details?id=com.google.android.apps.translate&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwiY29tLmdvb2dsZS5hbmRyb2lkLmFwcHMudHJhbnNsYXRlIl0.
Adobe Flash: Tämän avulla puhelimen selaimessa ( Sekä Operassa) toimii flash: https://market.android.com/details?id=com.adobe.flashplayer&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwiY29tLmFkb2JlLmZsYXNocGxheWVyIl0.- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Samsung Kies pitäisi olla saatavilla myös suomenkielisenä. Puhelimen mukana ei välttämättä tule CD-rommia, koska ohkeet/asennus tiedostot saa Samsungin sivuilta ilmaiseksi. Samsung Kies kannattaa asentaa tietokoneelle täältä: http://www.samsung.com/fi/support/mobilesoftwaremanual/mobilesoftwaremanual.do?page=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL
Puhelimen päivitys pitäisi onnistua langattomasti, jos puhelimessa on se mahdollisuus. Puhelimen netti toimii langattoman verkon avulla nopeasti, ja nykyään suomessa on laillista käyttää vaikkapa naapurin suojaamatonta verkkoa ilmaiseksi...
Jos olet jo laittanut pin-koodin sim-kortille, niin se säilyy kun laitat sen kortin toiseen puhelimeen. Suojakoodin laittaminen on välttämätöntä, koska se parantaa puhelimen suojausta ( Varas ei niin helposti pääse puhelimeen ilman sim-korttia, jolloin pin-koodia ei ole) Sinun kannattaa vielä ladata tämä ilmainen ohjelma: https://market.android.com/details?id=com.lookout.labs.planb&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5sb29rb3V0LmxhYnMucGxhbmIiXQ..
Sen avulla voit paikantaa varastetun puhelimen gps avulla. Lähetät vaan varastettuun puhelimeen "locate" viestin, niin ohjelma alkaa paikantaa puhelinta, ja lähettää sijainnit sähköpostiisi. Tämän ohjelman avulla muistaakseni Yhdysvalloissa saatiin varas kiinni,,,
Jos yhteystiedot on sim-kortilla, niin ne pitäisi näkyä sitten Samsungissa. Androidissa on se hyväpuoli, että saat omat yhteystietosi helposti talteen omalle Gmail tilille, ja kun joskus ostat uuden Android puhelimen, niin yhteystietojen siirtäminen Gmail tililtä on erittäin helppoa. Tarvitsee antaa vain Gmail osoite ja salasana..
Musiikki biisien siirto onnistuu kaikista oarhaiten tietokoneelta usb piuhan avulla. Eli liität puhelimen massamuisti tilassa= Valikko->Asetukset->Tallennús SD muistikortille->Vain massamuistitila.
Tuota ongelmaa kannattaa etsiä Samsungin foorumeilta.
Itseasiassa jos tarkkoja ollaan niin Samsung Galaxy S2 tiedoissa ei puhuta 4G ominaisuudesta mitään.. vaan Samsung Galaxy S2 LTE mallissa se on: http://www.digitoday.fi/mobiili/2011/08/29/samsung-julkisti-4g-puhelimen-ja-tabletin/201112057/66
Kasvojen tunnistus lukituksen voi laittaa pois päältä jos haluaa.
Lopuksi vielä hyödyllisiä sovelluksia kännykkään:
Karttaselain: Suomen tarkimmat maastokartat Android puhelimeen: http://www.karttaselain.fi/
TuneIn Radio: Nettiradio: https://market.android.com/details?id=tunein.player&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwidHVuZWluLnBsYXllciJd
Kirkkain Taskulamppu Vapaa: Tekee puhelimen salamasta taskulampun. Erittäin kätevä sovellus: https://market.android.com/details?id=goldenshorestechnologies.brightestflashlight.free&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwiZ29sZGVuc2hvcmVzdGVjaG5vbG9naWVzLmJyaWdodGVzdGZsYXNobGlnaHQuZnJlZSJd
Google Kääntäjä: Käy hyvin sanakirjasta, sillä kääntää myös kokonaiset lauseet:https://market.android.com/details?id=com.google.android.apps.translate&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwiY29tLmdvb2dsZS5hbmRyb2lkLmFwcHMudHJhbnNsYXRlIl0.
Adobe Flash: Tämän avulla puhelimen selaimessa ( Sekä Operassa) toimii flash: https://market.android.com/details?id=com.adobe.flashplayer&feature=order_history#?t=W251bGwsMSwxLDUwMCwiY29tLmFkb2JlLmZsYXNocGxheWVyIl0.Tässä tulee taas kysymyksiä.
Kun puhelimella käyttää sitä gmail sähköpostia, niin saako jotenkin puhelimen asetuksiin laitettua, että kuinka usein se ilmoittaa uusista sähköposteista ja varmaankin silloin pitää olla koko ajan kirjautuneena sähköpostiin? Entä sitten kun haluaa mennä tietokoneella katsomaan sähköpostia, niin eikö silloin pidä ensin puhelimessa kirjautua ulos sähköpostista? Millain se tapahtuu, kun kirjautuu ulos puhelimen gmail sovelluksesta?
Kun puhelimella katsoo netissä sähköpostin, uutiset ja lisäksi joskus videoita esim youtubessa ja myös tv-ohjelmia yle areenasta, katsomosta ja ruudusta, niin riittääkö siihen hyvin datapaketti 1g nopeudella? Jos tuo sattuu ylittymään, niin miten se sitten puhelinyhtiö veloittaa? Meneekö siitä kaksinkertaiset kuukausimaksut?
Miten älypuhelimen suojaa parhaiten helteeltä, pakkaselta ja kosteudelta? Sen tiedän, että suoraan auringon paahteessa ei puhelinta kannata pitää. Joku hyvä suojapussi pitää puhelimelle hankkia, ettei puhelin kolhiinnu. Puhelimen näytölle täytyy hankkia suojakalvoja joka estää näytön naarmuuntumisen ja myös likaantumisen. Sellaisia suojakuoriakin on puhelimen takapuolelle, mutta suojaako ne kameran linssiä? Olen muutamilla puhelintarvikkeiden nettisivuilla käynyt katsomassa, niin ne takasuojakuoret ei näytä suojaavan ollenkaan kameran linssiä. Onko se linssin suojalasi sitten sellainen, että se ei naarmuunnu ollenkaan?
Mitä hyviä suomalaisia puhelintarvikenettisivuja tiedät? Onko älypuhelimiin liittyviä hyviä nettisivuja joissa on tietoa ja vinkkejä puhelimen käyttöön? nainen 29 kirjoitti:
Tässä tulee taas kysymyksiä.
Kun puhelimella käyttää sitä gmail sähköpostia, niin saako jotenkin puhelimen asetuksiin laitettua, että kuinka usein se ilmoittaa uusista sähköposteista ja varmaankin silloin pitää olla koko ajan kirjautuneena sähköpostiin? Entä sitten kun haluaa mennä tietokoneella katsomaan sähköpostia, niin eikö silloin pidä ensin puhelimessa kirjautua ulos sähköpostista? Millain se tapahtuu, kun kirjautuu ulos puhelimen gmail sovelluksesta?
Kun puhelimella katsoo netissä sähköpostin, uutiset ja lisäksi joskus videoita esim youtubessa ja myös tv-ohjelmia yle areenasta, katsomosta ja ruudusta, niin riittääkö siihen hyvin datapaketti 1g nopeudella? Jos tuo sattuu ylittymään, niin miten se sitten puhelinyhtiö veloittaa? Meneekö siitä kaksinkertaiset kuukausimaksut?
Miten älypuhelimen suojaa parhaiten helteeltä, pakkaselta ja kosteudelta? Sen tiedän, että suoraan auringon paahteessa ei puhelinta kannata pitää. Joku hyvä suojapussi pitää puhelimelle hankkia, ettei puhelin kolhiinnu. Puhelimen näytölle täytyy hankkia suojakalvoja joka estää näytön naarmuuntumisen ja myös likaantumisen. Sellaisia suojakuoriakin on puhelimen takapuolelle, mutta suojaako ne kameran linssiä? Olen muutamilla puhelintarvikkeiden nettisivuilla käynyt katsomassa, niin ne takasuojakuoret ei näytä suojaavan ollenkaan kameran linssiä. Onko se linssin suojalasi sitten sellainen, että se ei naarmuunnu ollenkaan?
Mitä hyviä suomalaisia puhelintarvikenettisivuja tiedät? Onko älypuhelimiin liittyviä hyviä nettisivuja joissa on tietoa ja vinkkejä puhelimen käyttöön?Ainakaan minun Android kännykän Gmail sovelluksessa ei ole sellaista asetusta. Gmailiin pitää olla kännykässä online tilassa jos haluaa lukea sähköposti viestejä kännykällä ja vastaanottaa uusista viesteistä ilmoituksia. Jos haluat lukea tietokoneella Gmailia, niin sinun ei tarvitse kirjautua kännykän Gmailista pois.
1 GB nopeuksinen liittymä riittää peruskäyttöön.. Mutta ei HD tasoisten lähetysten katsomiseen kännykällä. Käytännössä 1 gigan nopeutta et saa ylitettyä 3G/4G verkossa, koska sinulla on vaan sen nopeuksinen datapaketti. Mutta jos datapakettisi on rajallinen eli "tietty määrä dataa"/kk niin sen jälkeen kun olet ylittänyt datapaken mahdollisen datanmäärän niin alkaa maksamaan aika paljon.
Älypuhelinta ei kannata jättää pakkasella tai helteellä ulos, koska se voi vahingoittua. Samsung Galaxy S2 mallini on saatavilla monenlaisia suojauksia esimerkiksi täältä: http://www.mobilefun.co.uk/cat/Galaxy-S2-Covers.htm
(Luotettava nettikauppa, olen tilannut sieltä jo 2 tuotetta omaan LG Optimus 2X malliin ja molemmat tulivat ehjinä suomeen, ja toimivat ilman ongelmia).
Kaikista halevempia suojakalvoja ei kannata ostaa, koska ne eivät kestä kunnolla. Siksi suosittelisin tälläisen ostoa: http://www.mobilefun.co.uk/invisibleshield-screen-protector-samsung-galaxy-s2-i9100-p29426.htm
Autan mielelläni jos lisää kysymyksiä tulee puhelimen käyttöön liittyen.
Tässä on muutamia puhelintarvike sivuja:
http://www.puhelinkauppa.com/
http://www.luurinettikauppa.com/puhelintarvikkeet-c-45.html
http://www.veikonkone.fi/Puhelimet/Puhelin-tarvikkeet
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/22a/Puhelimet- 5230,.
nainen 29 kirjoitti:
Tässä tulee taas kysymyksiä.
Mitä hyviä suomalaisia puhelintarvikenettisivuja tiedät? Onko älypuhelimiin liittyviä hyviä nettisivuja joissa on tietoa ja vinkkejä puhelimen käyttöön?gmailiin voi nokioissa laittaa automaattisen haun joka on mullakin käytössä(5230) ja joka hakee sp viestin otsikot ja aiheen jotka saa näkymään aloitusnäytössä..hakuvälit voit asettaa itse miten haluat..vaihtoehdot,..5min/15min/30min/1h/2h/4h/6h voit tietenkin valita haku päivät erikseen miten haluatkin,myös hakuajat voi määrittää itse esim.14:00-15:00 välisenä aikana vaikka joka päivä tai määrättynä/tyinä päivinä..voit myös määrittää miten monta sp se hakee(max 30kpl),.itellä on 4h hakuväli..ei ole väliä vaikka olet puhelimella tai tk yhtäaikaa laatikossa,puhelimen gmail yhteys vaan katkaistaan eikä muuta,joka kerta ei tarvi kirjautua vaan se kysyy "muodostetaanko yhteys postilaatikkoon gmail.com?".tai ."katkaise yhteys" nämä riittää,nokian viestit sovelluksen gmail laatikossa ei siis tarvi olla kirjautuneena vaan automaattinen haku käy urkkimassa uudet viestit ja katkaisee yhteyden automaattisesti muutaman sek kuluttua kun otsikot on näytöllä..1g riittää monelle joka ei kuuntele esim nettiradioo tai kattele telkkaa puhelimesta,itellä kuluu yli 10g/kk..se takia kannattaa maksaa rajattomasta, mulla saunalahden tuplalaajakaista mikä on hyvä kun siinä tulee mokkula jonka simiä voi käyttää puhelimessa,rajaton data
- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Ainakaan minun Android kännykän Gmail sovelluksessa ei ole sellaista asetusta. Gmailiin pitää olla kännykässä online tilassa jos haluaa lukea sähköposti viestejä kännykällä ja vastaanottaa uusista viesteistä ilmoituksia. Jos haluat lukea tietokoneella Gmailia, niin sinun ei tarvitse kirjautua kännykän Gmailista pois.
1 GB nopeuksinen liittymä riittää peruskäyttöön.. Mutta ei HD tasoisten lähetysten katsomiseen kännykällä. Käytännössä 1 gigan nopeutta et saa ylitettyä 3G/4G verkossa, koska sinulla on vaan sen nopeuksinen datapaketti. Mutta jos datapakettisi on rajallinen eli "tietty määrä dataa"/kk niin sen jälkeen kun olet ylittänyt datapaken mahdollisen datanmäärän niin alkaa maksamaan aika paljon.
Älypuhelinta ei kannata jättää pakkasella tai helteellä ulos, koska se voi vahingoittua. Samsung Galaxy S2 mallini on saatavilla monenlaisia suojauksia esimerkiksi täältä: http://www.mobilefun.co.uk/cat/Galaxy-S2-Covers.htm
(Luotettava nettikauppa, olen tilannut sieltä jo 2 tuotetta omaan LG Optimus 2X malliin ja molemmat tulivat ehjinä suomeen, ja toimivat ilman ongelmia).
Kaikista halevempia suojakalvoja ei kannata ostaa, koska ne eivät kestä kunnolla. Siksi suosittelisin tälläisen ostoa: http://www.mobilefun.co.uk/invisibleshield-screen-protector-samsung-galaxy-s2-i9100-p29426.htm
Autan mielelläni jos lisää kysymyksiä tulee puhelimen käyttöön liittyen.
Tässä on muutamia puhelintarvike sivuja:
http://www.puhelinkauppa.com/
http://www.luurinettikauppa.com/puhelintarvikkeet-c-45.html
http://www.veikonkone.fi/Puhelimet/Puhelin-tarvikkeet
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/22a/PuhelimetMulla on dna liittymä joten sitten, kun ostan sen puhelimen, niin otan myös datapaketin joka on se 1giganen ja rajoittamaton. Lisäksi kun olen dna etuasiakas, niin etuasiakkaat jotka ottaa 1 gigan datapaketin niin, he saavat 5 gigan paketin 1 gigan hinnalla. Joten rajoittamattomalla 5 gigan paketilla varmastikin surffailee jo aika hyvin.
Sitten kun se datapaketti on hankittu, niin pitääkö jotain nettiasetuksia vielä tehdä puhelimeen ennen kuin netti alkaa toimiin? nainen 29 kirjoitti:
Mulla on dna liittymä joten sitten, kun ostan sen puhelimen, niin otan myös datapaketin joka on se 1giganen ja rajoittamaton. Lisäksi kun olen dna etuasiakas, niin etuasiakkaat jotka ottaa 1 gigan datapaketin niin, he saavat 5 gigan paketin 1 gigan hinnalla. Joten rajoittamattomalla 5 gigan paketilla varmastikin surffailee jo aika hyvin.
Sitten kun se datapaketti on hankittu, niin pitääkö jotain nettiasetuksia vielä tehdä puhelimeen ennen kuin netti alkaa toimiin?Puhelimeen pitää laittaa nettiasetukset kuntoon. Se tapahtuu tälleen: keskustelu.suomi24.fi/node/10239482
- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Puhelimeen pitää laittaa nettiasetukset kuntoon. Se tapahtuu tälleen: keskustelu.suomi24.fi/node/10239482
Tuossa keskustelussa ei kyllä ollut mitään nettiasetuksien laittamisesta.
nainen 29 kirjoitti:
Tuossa keskustelussa ei kyllä ollut mitään nettiasetuksien laittamisesta.
Juu... Väärä linkki... Oikea on siis tämä: http://wiki.androidsuomi.fi/Suomalaisten_operaattoreiden_APN_asetukset
- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Juu... Väärä linkki... Oikea on siis tämä: http://wiki.androidsuomi.fi/Suomalaisten_operaattoreiden_APN_asetukset
Katsoin dna internetin asetukset, niin aika monen kohdalla oli, että ei tarvitse laittaa mitään. Muutamiin kohtiin sitten tulee jotain numeroita. Huomasin myös, että internet asetuksiin tarvitaan myös käyttäjätunnus ja salasana. Pitääkö ne itse keksiä vai saako ne silloin, kun on dna kaupassa ostamassa datapakettia?
nainen 29 kirjoitti:
Katsoin dna internetin asetukset, niin aika monen kohdalla oli, että ei tarvitse laittaa mitään. Muutamiin kohtiin sitten tulee jotain numeroita. Huomasin myös, että internet asetuksiin tarvitaan myös käyttäjätunnus ja salasana. Pitääkö ne itse keksiä vai saako ne silloin, kun on dna kaupassa ostamassa datapakettia?
Minun tietääkseni siihen ei tarvitse laittaa käyttäjätunnusta ja salasanaa:
Name:dna internet
APN:internet
Proxy:
Port:
Username:
Password:
Server:
MMSC:
MMS Proxy:
MMS Port:
MMS Protocol: Wap 2.0
MCC:244
MNC:12
APN Type:default
Eli kun laitat nettiasetukset tämän listan mukaan niin netin pitäisi toimia oikein puhelimessa.vapunen kirjoitti:
Minun tietääkseni siihen ei tarvitse laittaa käyttäjätunnusta ja salasanaa:
Name:dna internet
APN:internet
Proxy:
Port:
Username:
Password:
Server:
MMSC:
MMS Proxy:
MMS Port:
MMS Protocol: Wap 2.0
MCC:244
MNC:12
APN Type:default
Eli kun laitat nettiasetukset tämän listan mukaan niin netin pitäisi toimia oikein puhelimessa.Itseasiassa ilmaiset virustorjunta ohjelmistot eivät ole kovin hyviä... http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2011/11/14/androidin_ilmaisella_virustutkalla_ei_valty_viruksilta
- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Itseasiassa ilmaiset virustorjunta ohjelmistot eivät ole kovin hyviä... http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2011/11/14/androidin_ilmaisella_virustutkalla_ei_valty_viruksilta
Uskaltaako sen opera nettiselaimen ladata puhelimeen ja myös sen ilmaisen puuhelimen paikantamisohjelman? Uskaltaako sitä taskulamppua ladata puhelimeen?
nainen 29 kirjoitti:
Uskaltaako sen opera nettiselaimen ladata puhelimeen ja myös sen ilmaisen puuhelimen paikantamisohjelman? Uskaltaako sitä taskulamppua ladata puhelimeen?
Uskaltaa. Niistä ei tule viruksia.
- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Uskaltaa. Niistä ei tule viruksia.
Siitä suojakoodista tuli sellainen kysymys mieleen, että sen jälkeen, kun puhelimen on ostanut ja pistää ekan kerran puhelimen päälle, niin kysyykö se heti sen pin-koodin jälkeen sitä suojakoodia ja pitääkö se suojakoodi heti siinä kohdassa keksiä? Vai laitetaanko se suojakoodi myöhemmin puhelimen asetuksiin? Kuinka monta merkkiä pitkä se suojakoodi saa olla? Onko siinä merkitystä isoilla ja pienillä kirjaimilla?
nainen 29 kirjoitti:
Siitä suojakoodista tuli sellainen kysymys mieleen, että sen jälkeen, kun puhelimen on ostanut ja pistää ekan kerran puhelimen päälle, niin kysyykö se heti sen pin-koodin jälkeen sitä suojakoodia ja pitääkö se suojakoodi heti siinä kohdassa keksiä? Vai laitetaanko se suojakoodi myöhemmin puhelimen asetuksiin? Kuinka monta merkkiä pitkä se suojakoodi saa olla? Onko siinä merkitystä isoilla ja pienillä kirjaimilla?
Puhelin ei kysy suojakoodia kun avaat sen ensimmäisen kerran, vaan sinun kannattaa määrittää se avaamisen jälkeen puhelimen asetuksista. Suojakoodi kannattaa olla noin 5-7 merkkiä, ja se ei saa olla esimerkiksi "Koira1" "Kissa1" Koiran nimi... Se voi olla jokin 5 numeron pituinen numerosarja.
- nainen 29
vapunen kirjoitti:
Puhelin ei kysy suojakoodia kun avaat sen ensimmäisen kerran, vaan sinun kannattaa määrittää se avaamisen jälkeen puhelimen asetuksista. Suojakoodi kannattaa olla noin 5-7 merkkiä, ja se ei saa olla esimerkiksi "Koira1" "Kissa1" Koiran nimi... Se voi olla jokin 5 numeron pituinen numerosarja.
Eilen luin ylen uutisista älypuhelimiin liittyvän uutisen, kun älypuhelimista tulee ylisuuret puhelinlaskut sen takia, kun ihmiset ei ole tienneet ottaa datapakettia, niin miten niiden ihmisten kohdalla, jotka eivät tarvitse älypuhelimessaan nettiä eivätkä ehkä halua myöskään ostaa sitä datapakettia, niin saako älypuhelimen asetuksista jotenkin säädettyä niin, että se puhelin ei ole millään tavalla netissä? Ulkomailla saa nettiyhteyden kiinni, kun laittaa sen dataeston päälle, mutta jos ei halua käyttää nettiä kotimaassakaan ollenkaan, niin pitäishän tuon dataeston toimia myös suomessa. Tuollaisille ihmisille tilanne on aika hankala, jotka haluavat vain sellaisen puhelimen jossa ei ole minkäänlaista nettiyhteyttä. Omasta kotiporukastanikin löytyy pari ihmistä, jotka ei halua älypuhelinta ollenkaan juuri sen takia, että he eivät tarvitse puhelimessaan ollenkaan nettiyhteyttä.
nainen 29 kirjoitti:
Eilen luin ylen uutisista älypuhelimiin liittyvän uutisen, kun älypuhelimista tulee ylisuuret puhelinlaskut sen takia, kun ihmiset ei ole tienneet ottaa datapakettia, niin miten niiden ihmisten kohdalla, jotka eivät tarvitse älypuhelimessaan nettiä eivätkä ehkä halua myöskään ostaa sitä datapakettia, niin saako älypuhelimen asetuksista jotenkin säädettyä niin, että se puhelin ei ole millään tavalla netissä? Ulkomailla saa nettiyhteyden kiinni, kun laittaa sen dataeston päälle, mutta jos ei halua käyttää nettiä kotimaassakaan ollenkaan, niin pitäishän tuon dataeston toimia myös suomessa. Tuollaisille ihmisille tilanne on aika hankala, jotka haluavat vain sellaisen puhelimen jossa ei ole minkäänlaista nettiyhteyttä. Omasta kotiporukastanikin löytyy pari ihmistä, jotka ei halua älypuhelinta ollenkaan juuri sen takia, että he eivät tarvitse puhelimessaan ollenkaan nettiyhteyttä.
Puhelimen asetuksista löytyy kohta, josta voi estää sen ettei puhelin mene kotimaassakaan nettiin 3G/GSM kautta.
- gps710
osta mielummin vaikka joku belle puhelin niin on ainakin helppoa pelata tietokoneen ja puhelimen tiedon siirto nokia suiten avulla,eikä kiesin paskaa tartte
- Tunge pelles..
gps710 kirjoitti:
osta mielummin vaikka joku belle puhelin niin on ainakin helppoa pelata tietokoneen ja puhelimen tiedon siirto nokia suiten avulla,eikä kiesin paskaa tartte
Mitään helvetin pellejä, android FTW
itellä on samsung galaxy gio ja siin on android käyttöjärjestelmä. saa sähköpostin.
- Kake2
Terve haluaisin tietää toimiiko GTA 3 Samsung Galaxy Xcoverissa ja minkälainen puhelin tämä xcover oikein on?
- kghqekhqjn0
Nokias mualiman parhaat kartat ja navigointi mulla androidpuh joten oisit ostanu noksun.
- ASDASDSAD
Meiltä suojat Samsung Galaxy W älypuhelimelle. Ilmainen toimitus!
- Coach Outlet
This will also improve your degree of confidence as you is going to be sporting the right kind of Coach Outlet that may be in-fashion these days. you'll also really coach feel on leading of the entire world as you are confident for you to have carried the right thing.Two issues definitely are for sure coach would be the fact that the low cost Coach Outlet Online handbags have normally been very famous and classic. Burberry Outlet was founded on innovation and outerwear and I want anyone who sees the campaign not just to see images."Those top 25 markets are much more sheltered during a downturn," she told reporters after Burberry Outlet Online met forecasts with a 26 per cent rise in first-half profit.I use a few myself and theyre superb handbags I may likely potentially add.At the moment Burberry Sale is winning - or losing - with a 76p fall to $15.10, or nearly 5%.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840