Koneemme saapumisaika Hanoihin on 15.00 (22.12.2011 eli torstaina).
Aiomme jatkaa suoraan Saigoniin. Jetstarin lentoja lähtisi klo 16.20 ja 18.15.
Kovasti houkuttaa tuo aiempi lento. Onko mahdollisuuksia ehtiä?
Lennon vaihtoaika Hanoissa?
4
165
Vastaukset
- Jetstar late, late
Ei ole ja sitä ei voi kukaan varmaksi sanoa vaikka kuinka kyselisit.
Mutta, mietipä hetki.
- Passintarkastus
- Laukkujen jonottaminen
- Tullin kautta uuteen lähtöselvitykseen
- Ja tsekkaa Jetstarin lähtöselvityksen sulkeutumisaika
Ei minusta ole mitään järkeä edes ajatella moista vaihtoaikaa. Jo tuo pidempi vaihtoaikakin voi huonolla tuurilla johtaa ongelmiin.- Vaihtajat
Kiitos vastauksesta, joka oli kylläkin aika "tyly", mutta tapansa kullakin.
En tosiaankaan etsi täältä varmaa vastausta, enkä takeita ehtimisestä. Vain
vinkkiä mahdollisesti ko. kentällä konetta vaihtaneilla. Tuo vaihtoaika kun on oman
kokemukseni mukaan kentästäkin kiinni.
Joka tapauksessa jättäydymme suosiolla myöhemmälle lennolle.
Meillä olin Bangokin kentällä ap vaihtoaika 2h :) Myöhästyttiin komeesti! Uusien lippujen hankintaankin meni ihan tolkuttomasti aikaa, hyvä kun samana iltana päästiin jatkamaan matkaa.
Tuskin Hanoin kenttäkään niin pieni on, että 1, 20 tuntia riittäisi.
Onko Jetstar halpalentoyhtiö? Tarkistakaa etukäteen paljonko saa ottaa käsimatkatavaraa koneeseen. Ovat tosi tarkkoja siitä ja laukut punnitaan.- matkailija
Olemme lähdössä samalla lennolla ja mietin itse samaa, Vietnam airlinesilla klo 17.10 lähtevää, taitaa sekin olla liian tiukka aikataulu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642